Ja in je verhaal jaquote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:02 schreef wonderer het volgende:
[..]
*hoofdschudt* Het gaat vast heel anders.
Hij neukt alleen maar?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:08 schreef wonderer het volgende:
Arthur wordt niet meer verliefdNou ja, niet in dit deel
Mhm. En intussen lost ie natuurlijk de meest ingewikkelde misdaden opquote:
Lost ie misdaden op?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:10 schreef wonderer het volgende:
[..]
Mhm. En intussen lost ie natuurlijk de meest ingewikkelde misdaden op
Ik TMM opzij duwen?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:10 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Vlarp en TMM zaten gisternacht in m'n droom _0-
Ik was in een benzinestation om de bezem te halen en Vlarp sluitte achter mij aan i.d. rij..zag TMM en duwde TMM in het schap vlakbij..toen ik me omdraaide waren ze allebei weg
Hij gaat niet voor niets naar de politieschool aan het eind van deel eenquote:
Ja, TMM kwam langs lopen, je zei iets tegen hem en toen duwde hem je keihard t winkelschap inquote:
Ghehe..quote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:12 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ja, TMM kwam langs lopen, je zei iets tegen hem en toen duwde hem je keihard t winkelschap in
Oh, arm schaap...quote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:12 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hij gaat niet voor niets naar de politieschool aan het eind van deel een
Nee hij is iets te vaak gekwetst dus nu moet hij eerst weer de juiste kerel tegen het lijf lopen voor hij weer van iemand durft te houden. Dus het wordt wel een beetje een valse egoistische nicht. Maar hij heeft het ook niet makkelijk hoor
Ik snapte er ook de ballen van...quote:
hihi. Je was toch een boek aan het schrijven, gaat het over een homoseksuele detectivequote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:12 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hij gaat niet voor niets naar de politieschool aan het eind van deel een
Nee hij is iets te vaak gekwetst dus nu moet hij eerst weer de juiste kerel tegen het lijf lopen voor hij weer van iemand durft te houden. Dus het wordt wel een beetje een valse egoistische nicht. Maar hij heeft het ook niet makkelijk hoor
zo'n rip off, dus niet inspecteur Clouseau maar Cockteau ?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:28 schreef sammienl het volgende:
[..]
hihi. Je was toch een boek aan het schrijven, gaat het over een homoseksuele detective![]()
Nee. Over een homoseksuele politieagent. Da's wat anders.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:28 schreef sammienl het volgende:
[..]
hihi. Je zat toch een boek te schrijven, gaat het over een homoseksuele detective![]()
Heerlijk om te schrijvenquote:
O ja.. goed bierquote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:27 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
mits bier.....of zo.
Bestaat dat?quote:
Nah ja, het past bij je..quote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:46 schreef Sunjammer het volgende:
Bier en lekker... onmogelijke combi in mijn geval.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |