Krijg je niet eerder de beoordeling te horen ??quote:Op woensdag 9 mei 2007 00:44 schreef TheaterMaMa het volgende:
trusten
ik ga ook een slaappoging doen
ben echt afgepeigerd, vooral ook omdat ik het al dan niet goed doen van de presentatie's pas eind juni hoor
slopend
En nee, nu niet gaan zeggen dat ik je zo vroeg m'n nest heb uitgewerkt, je bent zelf zo vroeg opgestaanquote:
Neuh anders lag het zo vol in m'n bedquote:Op woensdag 9 mei 2007 10:32 schreef Sunjammer het volgende:
Hoezo, had je het warm?
precies, kun je na gaanquote:Op woensdag 9 mei 2007 10:35 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Krijg je niet eerder de beoordeling te horen ??
dat is pas over 6 weken![]()
Ohw, ja, dat kan natuurlijk...quote:Op woensdag 9 mei 2007 10:47 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Neuh anders lag het zo vol in m'n bed![]()
en dan worden jullie over 6 weken gezamelijk besproken en beoordeelt ?quote:Op woensdag 9 mei 2007 12:08 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
precies, kun je na gaan
het is zelfs nog erger, we kregen geen van allen een reactie
een voor een presenteren, achter elkaar, dus ik kan mezelf wel spiegelen aan de anderen
maar ik weet niet wat als goed gezien wordt, of wat als fout
heel frustrerend![]()
Moet je terugpiepen.quote:Op woensdag 9 mei 2007 13:05 schreef Sunjammer het volgende:
En m'n oor piept.
ik krijg aan het einde te horen of ik door ben of niet, en waarom wel of nietquote:Op woensdag 9 mei 2007 12:11 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en dan worden jullie over 6 weken gezamelijk besproken en beoordeelt ?
of krijg je via telefoon/brief te horen hoe je beoordeling is ?
wat ben je toch ook een fijne ventquote:Op woensdag 9 mei 2007 17:14 schreef Yonah het volgende:
*stroekel kust*
mjah, ik heb egslapen als een roos!
beter een piepend oor dan... nouja!
verwelkomt Yuri de meesterquote:Op woensdag 9 mei 2007 17:30 schreef Yurithemaster het volgende:
* yuri komt ook maar eens kijken hier
neem je me nou mee uit etenquote:
oh da's goed,quote:
http://www.vlarp.nl/etc/lijstje_homotopic.txtquote:Op woensdag 9 mei 2007 17:30 schreef Yurithemaster het volgende:
* yuri komt ook maar eens kijken hier
je bent wel erg snel met dat lijstje, straks durft hij van schrik hier niet meer te postenquote:Op woensdag 9 mei 2007 17:37 schreef wonderer het volgende:
[..]
http://www.vlarp.nl/etc/lijstje_homotopic.txt
En ik maar denken dat ik het kon omzeilenquote:Op woensdag 9 mei 2007 17:43 schreef Stroekie het volgende:
[..]
je bent wel erg snel met dat lijstje, straks durft hij van schrik hier niet meer te posten
*knor*quote:Op woensdag 9 mei 2007 18:24 schreef Ang3l het volgende:
Pommes duchesse met peperbiefstuk en een salade van paprika, geitenkaas, olijfjes, zongedroogde tomaten en gebakken spek en een suasje van basilicum azijn en gember ....... HONGERRRR!
Geen idee. Het hangt van de situatie af. Maar ja iemand blijven voorliegen, lijkt me niet echt gezond.quote:Op woensdag 9 mei 2007 12:54 schreef Cairon het volgende:
waarom stellen mensen soms toch de meest ongemakkelijke vragen
Van die vragen waarop je moet liegen om iemand niet te kwetsen, maar waarop je wel met de waarheid moet antwoorden omdat het anders niet eerlijk is voor de ander.
Welkom en veel plezierquote:Op woensdag 9 mei 2007 18:04 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
En ik maar denken dat ik het kon omzeilen![]()
Afblijven. Dat was voor mijquote:
het is toch al op, hij heeft alles in zijn eentje opgegeten, vind je het raar dat ik zo veel af valquote:
dan 9is mijn galajurk nog niet af hoor!quote:Op woensdag 9 mei 2007 17:36 schreef Stroekie het volgende:
[..]
oh da's goed,
morgen avond tijd ?
ik bedoel je was vanochtend al zo vroeg weg voor het ontbijd, zo kan ik nooit die gastvrijdheid van brabanders te tonen![]()
Aye, tussen het klussen doorquote:Op woensdag 9 mei 2007 18:49 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Wondie, American Idol nog gezien gister?
"Divide et impera"quote:Op woensdag 9 mei 2007 17:50 schreef Yurithemaster het volgende:
Wat is je voornaam?
Noem me maar Yuri
Wat is de betekenis van je nickname?
Heb ik uit RA2 gejat
En die van je user-icoon?
Die komt uit dbz
En van je signature?
Duidelijk toch?
Hoe oud ben je?
18
Wat voor studie/werk doe je?
Mbo bedrijfsadministratie
Waar woon je (ongeveer)?
Ongeveer in assen
Heb je een foto van jezelf die je hier wilt posten?
Nee foto's houden niet van mij
Heb je een vriendje? (of zoiets)
Vriendje?? bent toch geen 12 meer![]()
Mara het antwoord is nee
Wat zijn je interesses of vrijetijdsbestedingen?
Zo lui mogelijk zijn
Waarom geef je antwoord op al deze vragen?
Daarom![]()
Wat is je eerste indruk van ons?
Willen jullie een leugen of de waarheid?![]()
Wat wil je ons nog vragen?
Waarom staat dit topic altijd onderin onzin en nooit zoals de rest van de active topic boven??
En waarom staat dit topic in onzin en het lesbeau topic in Genaral chat??
Weet ie meteen waarom dit in ONZ staatquote:Op woensdag 9 mei 2007 19:17 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
"Divide et impera"
Neeee niet nog een relnicht![]()
Er moeten hier 'ns wat meer lieve nichtjes komen..
Ben ik niet lief genoeg danquote:Op woensdag 9 mei 2007 19:17 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
"Divide et impera"
quote:Op woensdag 9 mei 2007 19:17 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
"Divide et impera"
Maar ja, wie kan er nu ook nee zeggen tegen Wondererquote:Op woensdag 9 mei 2007 18:04 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
En ik maar denken dat ik het kon omzeilen![]()
quote:Op woensdag 9 mei 2007 19:24 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar ja, wie kan er nu ook vaker dan een keer nee zeggen tegen Wonderer![]()
don't mention the word speechquote:Op woensdag 9 mei 2007 18:59 schreef TheaterMaMa het volgende:
Stroekie waarom had je niets verteld over je nieuwe liefde?
wanneer is de bruiloft, kan ik een speech voorbereiden![]()
Die zitten toch al in het L topicquote:Op woensdag 9 mei 2007 19:17 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
"Divide et impera"
Uh hebben jullie in een bedje gelegenquote:Op woensdag 9 mei 2007 19:26 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar ik heb je vannaocht ook al zonder gezien, dus maak je daar nu maar geen zorgen om![]()
Ach, alles voor de topfokker!quote:
dan hoeft Sam niet terug te lezenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:49 schreef Yonah het volgende:
* Yonah duikt bij stroekel in bed
wel netjes slapen he
Ja dat is toch niet boeiend?!quote:Op woensdag 9 mei 2007 19:33 schreef wonderer het volgende:
Mag ik even opmerken dat heteromannen die het constant over vrouwen hebben afgeschoten mogen worden? Elke TV topic waar ik kom wordt een aflevering beoordeeld op de hoeveelheid vrouwelijk schoon en in het immigratietopic wordt gevraagd hoe de vrouwen zijn in het nieuwe thuisland
Zo zijn mannen nou eenmaal. Macho gedragquote:Op woensdag 9 mei 2007 19:33 schreef wonderer het volgende:
Mag ik even opmerken dat heteromannen die het constant over vrouwen hebben afgeschoten mogen worden? Elke TV topic waar ik kom wordt een aflevering beoordeeld op de hoeveelheid vrouwelijk schoon en in het immigratietopic wordt gevraagd hoe de vrouwen zijn in het nieuwe thuisland
Maar vermoeiend is 't wel. Bij collega's idem. Altijd die opmerkingen...quote:Op woensdag 9 mei 2007 19:40 schreef sammienl het volgende:
Zo zijn mannen nou eenmaal. Macho gedrag
Mijn man is geweldig en de rest boeit me niet zo.quote:Op woensdag 9 mei 2007 19:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja dat is toch niet boeiend?!
Maar vertel: Hoe zijn de mannen?
En zodra een homo het over een lekkere kerel heeft is het meteen "ja, ze moeten het ook altijd weer onder je neus wrijven he?"quote:Op woensdag 9 mei 2007 19:49 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Maar vermoeiend is 't wel. Bij collega's idem. Altijd die opmerkingen...
Heb ik al een keer gedaan. Dan voelen de heren zich op hun pik getraptquote:Op woensdag 9 mei 2007 20:12 schreef Sunjammer het volgende:
Ik zou er wat van zeggen!
zou een aangetekende brief niet meer indruk maken ?quote:Op woensdag 9 mei 2007 20:12 schreef Sunjammer het volgende:
Ik zou er wat van zeggen!
Ik zal ze doorsturen naar het keldertje.quote:Op woensdag 9 mei 2007 20:14 schreef Sunjammer het volgende:
@wonderer: Misschien is een SM-topic dan wat voor ze?
@Stroekie: Een bombrief misschien? Die laat zowel een indruk als een afdruk achter.![]()
Judi Dench is meestal erg goed!quote:Op woensdag 9 mei 2007 20:16 schreef Ang3l het volgende:
Na 12 minuten ben ik al weer helemaal verliefd op Judi Dench en Cate Blanchett....![]()
(ik kijk Notes on a scandal)
downloadenlenen op internet is best geduldigquote:Op woensdag 9 mei 2007 20:23 schreef Andyvie het volgende:
Hmz, kom ik er nu pas achter dat SBS een nieuwe aflevering van House uitzond op dinsdag....beetje jammer weer
Ze zijn afgeprijsd blijkbaar wowquote:Op woensdag 9 mei 2007 20:18 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik ga denk over 2 weken LOST seizoen 1 en 2 op DVD kopen.. 32¤ per seizoen is best te doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |