Die zitten toch al in het L topicquote:Op woensdag 9 mei 2007 19:17 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
"Divide et impera"
Neeee niet nog een relnicht![]()
Er moeten hier 'ns wat meer lieve nichtjes komen..
Uh hebben jullie in een bedje gelegenquote:Op woensdag 9 mei 2007 19:26 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar ik heb je vannaocht ook al zonder gezien, dus maak je daar nu maar geen zorgen om![]()
Ach, alles voor de topfokker!quote:
dan hoeft Sam niet terug te lezenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:49 schreef Yonah het volgende:
* Yonah duikt bij stroekel in bed
wel netjes slapen he
Ja dat is toch niet boeiend?!quote:Op woensdag 9 mei 2007 19:33 schreef wonderer het volgende:
Mag ik even opmerken dat heteromannen die het constant over vrouwen hebben afgeschoten mogen worden? Elke TV topic waar ik kom wordt een aflevering beoordeeld op de hoeveelheid vrouwelijk schoon en in het immigratietopic wordt gevraagd hoe de vrouwen zijn in het nieuwe thuisland
Zo zijn mannen nou eenmaal. Macho gedragquote:Op woensdag 9 mei 2007 19:33 schreef wonderer het volgende:
Mag ik even opmerken dat heteromannen die het constant over vrouwen hebben afgeschoten mogen worden? Elke TV topic waar ik kom wordt een aflevering beoordeeld op de hoeveelheid vrouwelijk schoon en in het immigratietopic wordt gevraagd hoe de vrouwen zijn in het nieuwe thuisland
Maar vermoeiend is 't wel. Bij collega's idem. Altijd die opmerkingen...quote:Op woensdag 9 mei 2007 19:40 schreef sammienl het volgende:
Zo zijn mannen nou eenmaal. Macho gedrag
Mijn man is geweldig en de rest boeit me niet zo.quote:Op woensdag 9 mei 2007 19:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja dat is toch niet boeiend?!
Maar vertel: Hoe zijn de mannen?
En zodra een homo het over een lekkere kerel heeft is het meteen "ja, ze moeten het ook altijd weer onder je neus wrijven he?"quote:Op woensdag 9 mei 2007 19:49 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Maar vermoeiend is 't wel. Bij collega's idem. Altijd die opmerkingen...
Heb ik al een keer gedaan. Dan voelen de heren zich op hun pik getraptquote:Op woensdag 9 mei 2007 20:12 schreef Sunjammer het volgende:
Ik zou er wat van zeggen!
zou een aangetekende brief niet meer indruk maken ?quote:Op woensdag 9 mei 2007 20:12 schreef Sunjammer het volgende:
Ik zou er wat van zeggen!
Ik zal ze doorsturen naar het keldertje.quote:Op woensdag 9 mei 2007 20:14 schreef Sunjammer het volgende:
@wonderer: Misschien is een SM-topic dan wat voor ze?
@Stroekie: Een bombrief misschien? Die laat zowel een indruk als een afdruk achter.![]()
Judi Dench is meestal erg goed!quote:Op woensdag 9 mei 2007 20:16 schreef Ang3l het volgende:
Na 12 minuten ben ik al weer helemaal verliefd op Judi Dench en Cate Blanchett....![]()
(ik kijk Notes on a scandal)
downloadenlenen op internet is best geduldigquote:Op woensdag 9 mei 2007 20:23 schreef Andyvie het volgende:
Hmz, kom ik er nu pas achter dat SBS een nieuwe aflevering van House uitzond op dinsdag....beetje jammer weer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |