Dennis mag de 16e backstage........ de hoerquote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:26 schreef sammienl het volgende:
Zijn hand, zal ie toch gay wezen of is het slechts een wishful thinking.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Godzijdank heb ik de beste kaartjes voor zijn concert kunnen bemachtigen
Dat is idd lekker, maar ik mag niet klagen heb goeie zitplaatsen.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dennis mag de 16e backstage........ de hoer
Jaquote:
Veel kijkplezier. Ik welk vak zit je?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:25 schreef Ang3l het volgende:
Ik ga Heroes 21 kijken met een appeltaartje... nou ja, het is een coebergh glas i.p.v. een shotje, dus het is meer appelTAART.
Goed qua vriendschap wel ja. Dat is niet eens verstoord.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:29 schreef Weemz het volgende:
Volgens mij komt het wel (weer?) goed tussen jou en D, Ang3l...
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:39 schreef Yonah het volgende:
such is life/shit happens
Een nieuw koppelquote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:49 schreef Yonah het volgende:
* Yonah duikt bij stroekel in bed
wel netjes slapen he
stroekel wil mij nietquote:
ik heb me al es aangeboden...quote:
tres chique! en waarom kwam je niet mee?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:29 schreef Ang3l het volgende:
Dansen was cool!Dennis en ik mogen marionette poppen spelen en 2 meiden hebben dan onze touwtjes vast en bewegen ons rond
Toen ie met Wesley naar de Rechter was?quote:Op woensdag 9 mei 2007 00:27 schreef Jerruh het volgende:
[..]
tres chique! en waarom kwam je niet mee?!
ow ok!quote:Op woensdag 9 mei 2007 00:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Toen ie met Wesley naar de Rechter was?
Dat had ie al een tijd geledne afgesproken. Ik niet.
Hij kan ook best een keer zonder mij op stap en andersom.
(Al kwamen we elkaar toch weer tegen en hebben we de grootste lol gehad).
Da's op de donderdag van hemelvaart toch?quote:Op woensdag 9 mei 2007 00:33 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ow ok!
17 mei moet ik trouwens weer, ben je er dan?
mijn handjes waren heel de nacht boven de dekensquote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:49 schreef Yonah het volgende:
* Yonah duikt bij stroekel in bed
wel netjes slapen he
Krijg je niet eerder de beoordeling te horen ??quote:Op woensdag 9 mei 2007 00:44 schreef TheaterMaMa het volgende:
trusten
ik ga ook een slaappoging doen
ben echt afgepeigerd, vooral ook omdat ik het al dan niet goed doen van de presentatie's pas eind juni hoor
slopend
En nee, nu niet gaan zeggen dat ik je zo vroeg m'n nest heb uitgewerkt, je bent zelf zo vroeg opgestaanquote:
Neuh anders lag het zo vol in m'n bedquote:Op woensdag 9 mei 2007 10:32 schreef Sunjammer het volgende:
Hoezo, had je het warm?
precies, kun je na gaanquote:Op woensdag 9 mei 2007 10:35 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Krijg je niet eerder de beoordeling te horen ??
dat is pas over 6 weken![]()
Ohw, ja, dat kan natuurlijk...quote:Op woensdag 9 mei 2007 10:47 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Neuh anders lag het zo vol in m'n bed![]()
en dan worden jullie over 6 weken gezamelijk besproken en beoordeelt ?quote:Op woensdag 9 mei 2007 12:08 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
precies, kun je na gaan
het is zelfs nog erger, we kregen geen van allen een reactie
een voor een presenteren, achter elkaar, dus ik kan mezelf wel spiegelen aan de anderen
maar ik weet niet wat als goed gezien wordt, of wat als fout
heel frustrerend![]()
Moet je terugpiepen.quote:Op woensdag 9 mei 2007 13:05 schreef Sunjammer het volgende:
En m'n oor piept.
ik krijg aan het einde te horen of ik door ben of niet, en waarom wel of nietquote:Op woensdag 9 mei 2007 12:11 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en dan worden jullie over 6 weken gezamelijk besproken en beoordeelt ?
of krijg je via telefoon/brief te horen hoe je beoordeling is ?
wat ben je toch ook een fijne ventquote:Op woensdag 9 mei 2007 17:14 schreef Yonah het volgende:
*stroekel kust*
mjah, ik heb egslapen als een roos!
beter een piepend oor dan... nouja!
verwelkomt Yuri de meesterquote:Op woensdag 9 mei 2007 17:30 schreef Yurithemaster het volgende:
* yuri komt ook maar eens kijken hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |