quote:Op maandag 7 mei 2007 11:33 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Waar wil je het doen dan?
Callcenter van de KPN?
quote:Op maandag 7 mei 2007 11:37 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ja, we komen gratis binnen. Tara werkt er toch?![]()
Je bent nog steeds klein lieverd.quote:Op maandag 7 mei 2007 11:48 schreef Wiets het volgende:
Jongens, het is daar echt niet leuk hoor!! Ik kan het weten, heb er ook nog gewerkt, toen ik klein was (vorig jaar).
En er zijn hier gewoon meer technisch planologenhoe tof is dat.
En eeh, sebasser, voor een man val jij best wel mee hoor!!![]()
Oh kut, nu heb ik het natuurlijk helemaal verpest he.quote:En eeh, sebasser, voor een man val jij best wel mee hoor!!![]()
Tuuk wel, enkel je hebt er alleen wat aan als je ook onder Do2 blijft ingelogt.quote:Op maandag 7 mei 2007 11:53 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ja, dat werkt niet hè, als DaD een tvp zet onder naam van Do2
hier nu ookquote:Op maandag 7 mei 2007 11:59 schreef MaxMark het volgende:
Lawaai.
Hey stoer, jij hoort het gewoon.quote:
Wie hangen hier nog meer rond?quote:Op maandag 7 mei 2007 11:48 schreef Wiets het volgende:
En er zijn hier gewoon meer technisch planologenhoe tof is dat.
jij, en ikquote:Op maandag 7 mei 2007 12:07 schreef Flipper01 het volgende:
[..]
Wie hangen hier nog meer rond?
Ik heb Wouter (geen idee wat z'n nick is) hier wel eens gezien, maar die slaapt nu vast omdat hij z'n scriptie 's nachts schrijft
Dat komt waarschijnlijk omdat je zelden/nooit bij Ibn activiteiten bentquote:Op maandag 7 mei 2007 12:21 schreef Wiets het volgende:
jij, en ik
en du_ke (die ik niet irl ken)...
Jou trouwens ook niet. Maar ik doe nu 3e jaars vakken, en bachelorproject. In september hoop ik mn master te beginnen...
Is het eigenlijk een grote studie? Ik ken best veel mensen die die studie hebben gedaan (of doen)quote:Op maandag 7 mei 2007 13:18 schreef Flipper01 het volgende:
[..]
Dat komt waarschijnlijk omdat je zelden/nooit bij Ibn activiteiten bent
Ik heb inmiddels al m'n bachelorvakken afgerond én m'n mastervakken.. nu alleen de scriptie nog
3 in 1 topic is best wat inderdaadquote:Op maandag 7 mei 2007 12:21 schreef Wiets het volgende:
[..]
jij, en ik
en du_ke (die ik niet irl ken)...
Jou trouwens ook niet. Maar ik doe nu 3e jaars vakken, en bachelorproject. In september hoop ik mn master te beginnen...
Nee niet echt groot. De master is iets van 30 man en het begint in het eerste jaar wel met meer. Maar echt groot is anders.quote:Op maandag 7 mei 2007 13:24 schreef maok het volgende:
[..]
Is het eigenlijk een grote studie? Ik ken best veel mensen die die studie hebben gedaan (of doen)
Dan is het vast puur toeval.quote:Op maandag 7 mei 2007 13:59 schreef du_ke het volgende:
[..]
Nee niet echt groot. De master is iets van 30 man en het begint in het eerste jaar wel met meer. Maar echt groot is anders.
quote:Op maandag 7 mei 2007 15:04 schreef teigan het volgende:
Zo, ook weer thuis..
vriendje heeft de lattenbodem omlaag gebracht onder het bed, kijken of dat ook goed slaapt.. Het staat nu alleen nog wel zo wankel dat sex eerst nog even niet mogelijk is vrees ik...
Wasmachine FTW.quote:Op maandag 7 mei 2007 15:09 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
. Balen voor jullie
.
Alhoewel.. DE mogelijkheid om nieuwe plekken uit te proberen.![]()
Had hem de waarheid vertelt!quote:Op maandag 7 mei 2007 14:57 schreef ChipsZak. het volgende:
Hallo.
Grr.
Zonet toch bijna even mn geduld verloren.
Stond ik zo op de brug te wachten () , kwamen dr zon negert incl. slet aan op teh fietz.
En mij maar beledigen en beledigen! Daarna hele tijd tegen mijn achterwiel aanrammen met hun voorwiel enzo.
![]()
Whyy in hemelstnaam.![]()
Ik had bijna mijn plan uitgevoerd van tegen zijn wiel aanrijden als hij aan het fietsen wasquote:
Wat voor afdeling precies? En wat voor functie? En hoeveel uren?quote:Op maandag 7 mei 2007 15:31 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Anniewee, terugkomend op KPN. Wiets heeft alleen ervaring van vorig jaar. De sfeer is nu stukken beter
En ze zijn nog altijd druk op zoek naar mensen
Omdat ze achterlijk zijn en jij er in hun ogen vreemd uit ziet.quote:Op maandag 7 mei 2007 14:57 schreef ChipsZak. het volgende:
Hallo.
Grr.
Zonet toch bijna even mn geduld verloren.
Stond ik zo op de brug te wachten () , kwamen dr zon negert incl. slet aan op teh fietz.
En mij maar beledigen en beledigen! Daarna hele tijd tegen mijn achterwiel aanrammen met hun voorwiel enzo.
![]()
Whyy in hemelstnaam.![]()
Maar Alex, Chipszak. ziet er toch ook raar uitquote:Op maandag 7 mei 2007 16:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Omdat ze achterlijk zijn en jij er in hun ogen vreemd uit ziet.
Door je bed knallen met sex is best ok op zich, gewoon verder op de vloer. De buurvrouw vond het alleen minder leuk dat ik na de sex het bed meteen weer ging repareren, midden in de nachtquote:Op maandag 7 mei 2007 15:04 schreef teigan het volgende:
Zo, ook weer thuis..
vriendje heeft de lattenbodem omlaag gebracht onder het bed, kijken of dat ook goed slaapt.. Het staat nu alleen nog wel zo wankel dat sex eerst nog even niet mogelijk is vrees ik...
De boom voor mijn (kantoor) raam vind het heerlijk, ik heb ineens een stuk minder uitzicht door de hoeveelheid blaadjes die hij ineens gekregen heeft. (niet erg want het uitzicht was industrieterrein)quote:Op maandag 7 mei 2007 16:27 schreef Peterselieman het volgende:
Goeiemiddag allemaal. Ben ik even enkele dagen weg, mis ik alweer meer dan een topic
Heerlijk dit weer, jammer dat het niet wat meer doorregent
Ja, maar ik zie er ook raar uit zo van hippie en zo, en dan vind je andere rare mensen minder raar.quote:Op maandag 7 mei 2007 16:33 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Maar Alex, Chipszak. ziet er toch ook raar uit@: @:@ :2:@:@
![]()
: @:
@:
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 7 mei 2007 16:34 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, maar ik zie er ook raar uit zo van hippie en zo, en dan vind je andere rare mensen minder raar.
quote:Edit febrewaris 2007:
Mijn haar is er af
Das heul geen hippie uiterlijk.quote:Maar hey, ik leun wel tegen toffe trucks tegenwoordig![]()
Leuk TV programma: 's Nachts klussen met Alexxxxxquote:Op maandag 7 mei 2007 16:33 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Door je bed knallen met sex is best ok op zich, gewoon verder op de vloer. De buurvrouw vond het alleen minder leuk dat ik na de sex het bed meteen weer ging repareren, midden in de nacht
Mja, zou niet veel kijkers trekken. Tenzij de reden van klussen er ook bij word uitgezonden, sex sells.quote:Op maandag 7 mei 2007 16:38 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Leuk TV programma: 's Nachts klussen met Alexxxxx
![]()
![]()
![]()
Moet jij zeggen met je belachelijke haarquote:Op maandag 7 mei 2007 16:33 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Maar Alex, Chipszak. ziet er toch ook raar uit@: @:@ :2:@:@
![]()
: @:
@:
![]()
![]()
![]()
Waarop heeft deze opmerking betrekking? @quote:Op maandag 7 mei 2007 16:47 schreef maok het volgende:
Leuk is anders...
Nee, ik weet het al een paar jaar, en heb dit deel van mezelf geaccepteerdquote:
quote:Op maandag 7 mei 2007 16:56 schreef Alexxxxx het volgende:
Klopt, ik ben een onbeschoft persoon.
Hoi allemaal
Ik vind iemand die mij schoonheid noemt helemaal niet onbeschoft eigenlijkquote:Op maandag 7 mei 2007 16:56 schreef Alexxxxx het volgende:
Klopt, ik ben een onbeschoft persoon.
Hoi allemaal
Die voetgangers oversteken vind ik wel tof voor als ik ga verhuizen over een maandje of wat.quote:Op maandag 7 mei 2007 17:25 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik vind iemand die mij schoonheid noemt helemaal niet onbeschoft eigenlijk![]()
Hoi
En even spammen:
[GRATIS] Verkeersborden
OH GOD, HELP, NEE, ALSJEBLIEFT, HOU HET TEGEN. HEEEELPquote:Op maandag 7 mei 2007 17:27 schreef DevilsAndDust het volgende:
OH GOD IK HEB IETS ILLEGAALS GEDAAN.
Sure, kun je vanavond komen ophalen?quote:Op maandag 7 mei 2007 17:29 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Die voetgangers oversteken vind ik wel tof voor als ik ga verhuizen over een maandje of wat.
Mag ik die?![]()
En ik zie er ook nog goedemorgen bij!quote:Op maandag 7 mei 2007 17:25 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Hoi
En even spammen:
[GRATIS] Verkeersborden
Welk bord hebben jullie daar onder het voetgangers oversteken bord?quote:Op maandag 7 mei 2007 17:25 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Hoi
En even spammen:
[GRATIS] Verkeersborden
Wat je ziet ben ik allemaal al kwijt, ik heb nog een Doorgaand rijverkeer gestremd, die mag je nog hebben als je wilt.quote:Op maandag 7 mei 2007 17:33 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Welk bord hebben jullie daar onder het voetgangers oversteken bord?
Mag ik het Bouwegen betreden op eigen risico bord hebben?
Moet lukken, mits geen regen en wind en zulks een onzin, want ik ben nog steeds ziekjes. (aanstellerquote:Op maandag 7 mei 2007 17:31 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Sure, kun je vanavond komen ophalen?
Ik zet je naam erop. Wanneer kom je langs?quote:Op maandag 7 mei 2007 17:35 schreef Peterselieman het volgende:
Oh, die is ook wel leuk. Die zou ik wel willen hebben
Ik PM je m'n adres even. Vanavond zou fijn zijn, morgenavond kan ook.quote:Op maandag 7 mei 2007 17:36 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Moet lukken, mits geen regen en wind en zulks een onzin, want ik ben nog steeds ziekjes. (aanstellerd:1 D!!)
Krijg je ervan he, als je met je neus in de studieboeken zit.quote:Op maandag 7 mei 2007 17:39 schreef nietzman het volgende:
Get, alweer te laat.
Kom, laten we dat niet doen. Je krijgt je bord en je mag weer wegquote:Op maandag 7 mei 2007 17:41 schreef Sebasser het volgende:
Kom, laten we een minimeet bij DaD houden.
wel aan de achterkant mag k voor hem hopenquote:Op maandag 7 mei 2007 17:36 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik zet je naam erop. Wanneer kom je langs?
je hebt me geblokt op msnquote:Op maandag 7 mei 2007 17:41 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Kom, laten we dat niet doen. Je krijgt je bord en je mag weer weg![]()
Ik doe niet aan boeken.quote:Op maandag 7 mei 2007 17:41 schreef Sebasser het volgende:
Krijg je ervan he, als je met je neus in de studieboeken zit.
Tenzij je iets meeneemt. Flesje wijn ofzo.quote:Op maandag 7 mei 2007 17:41 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Kom, laten we dat niet doen. Je krijgt je bord en je mag weer weg![]()
Met blokletters?quote:Op maandag 7 mei 2007 17:42 schreef Ewaldus het volgende:
[..]
wel aan de achterkant mag k voor hem hopen
Dan mag ik 5 minuten langer blijven?quote:Op maandag 7 mei 2007 17:43 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Tenzij je iets meeneemt. Flesje wijn ofzo.
Ik jou geblokt? Helemaal niet. Ik sta alleen bijna continu op offline ingesteld.quote:
Ok, gelukkig...quote:Op maandag 7 mei 2007 17:43 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik jou geblokt? Helemaal niet. Ik sta alleen bijna continu op offline ingesteld.
Is een six packje bier ook goed?quote:Op maandag 7 mei 2007 17:43 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Tenzij je iets meeneemt. Flesje wijn ofzo.
Ligt eraan wat jij bier noemt.quote:Op maandag 7 mei 2007 17:45 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Is een six packje bier ook goed?
Jaquote:Op maandag 7 mei 2007 17:45 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ohja, want als iemand je blokt ga je dood.
Hj, Grolsch, dommelsch (mits tap) und zo weet ik nog wel 1 of 2 goeie bieren.quote:Op maandag 7 mei 2007 17:46 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Zeg jij dan eens wat wel bier is
Je hebt de tijd dat je mag blijven zojuist verkort tot 2 minuten.quote:Op maandag 7 mei 2007 17:48 schreef Sebasser het volgende:
hey Dad, ik heb nog een lege fles cola voor je?
Dat is mooi om te horen.quote:Op maandag 7 mei 2007 17:48 schreef DevilsAndDust het volgende:
Heineken is prima hoor Peterselieman.
Nou zeg.quote:Op maandag 7 mei 2007 17:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Je hebt de tijd dat je mag blijven zojuist verkort tot 2 minuten.
Paar honderd meter voorbij de kruising met de Petrus Camper.quote:Op maandag 7 mei 2007 17:49 schreef Peterselieman het volgende:
@DaD, woon je aan de centrumkant of meer richting die Praxis?
Wel handig voor mij om te weten, omdat ik namelijk uit die richting komquote:Op maandag 7 mei 2007 17:51 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Paar honderd meter voorbij de kruising met de Petrus Camper.
Het zal niet voor 20.00 zijn dat ik er benquote:Op maandag 7 mei 2007 17:54 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ga nu even boodschappen doen, maar je kunt komen wanneer je wilt, er is altijd wel iemand thuis.
4 minuten en een knuffel.quote:Op maandag 7 mei 2007 18:00 schreef Sebasser het volgende:
Hoeveel minuten win ik met een fles Lambrusco?
Ok, deal.quote:
Was toch leuk?quote:Op maandag 7 mei 2007 18:21 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Zo hee, moest ik even hard lachen zeg.
Sinds wanneer ben jij de brompot van het topicquote:Op maandag 7 mei 2007 18:27 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ja nee, ok, stiekem vertrokken m'n mondhoeken misschien wel even.
Ik heb geleerd van jouw korte, sarcastische comments, waarbij je je afvraagt wat je er nu eigenlijk mee moet. Doe ik het een beetje goed?quote:Op maandag 7 mei 2007 18:30 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij de brompot van het topic![]()
Ik ben je voorbeeldquote:Op maandag 7 mei 2007 18:32 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik heb geleerd van jouw korte, sarcastische comments, waarbij je je afvraagt wat je er nu eigenlijk mee moet. Doe ik het een beetje goed?
Heb je nu nog je eigen account niet terug?quote:Op maandag 7 mei 2007 18:38 schreef Grulez het volgende:
Komt vast door het weer. Ik ben toch significant vrolijker als de zon schijnt
Over het algemeen ben ik ook vrolijker als ik wel heb geslapen, en niet 4 uur achter elkaar in een trein heb gezeten.quote:Op maandag 7 mei 2007 18:38 schreef Grulez het volgende:
Komt vast door het weer. Ik ben toch significant vrolijker als de zon schijnt
Oh vast welquote:Op maandag 7 mei 2007 18:41 schreef nietzman het volgende:
Volgens mij is MaxMark heus wel een schatje.
Ik kom uit een goede buurt he.quote:Op maandag 7 mei 2007 18:41 schreef nietzman het volgende:
Volgens mij is MaxMark heus wel een schatje.
Ow ja dat kon wel weer, maar ik vind dit eigenlijk wel prima zo...quote:Op maandag 7 mei 2007 18:40 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Heb je nu nog je eigen account niet terug?
Nog steeds?quote:Op maandag 7 mei 2007 18:42 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Oh vast wel.
Ik vraag me alleen af en toe af of hij mij wel mag..
Ja, ik weet niet... Mijn gevoel over jou is een beetje ambivalentquote:
vertel...quote:Op maandag 7 mei 2007 18:46 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja, ik weet niet... Mijn gevoel over jou is een beetje ambivalent. Ik weet ook nog steeds niet hoeveel je meende van je smsjes laatst
.
quote:Op maandag 7 mei 2007 18:47 schreef maok het volgende:
Dat bord van 'strepen ontbreken' is leuk voor in de wc, mits je een schone wc hebt natuurlijk.
Dan moet je dat denkt ik met Alex bespreken, want oa dat bord is aan hem toegezegdquote:
Daar hing ie dus ook idd. Doorgaand rijverkeer gestremd hing op een dode muur.quote:Op maandag 7 mei 2007 18:47 schreef maok het volgende:
Dat bord van 'strepen ontbreken' is leuk voor in de wc, mits je een schone wc hebt natuurlijk.
Dat doe je toch bij mij ook gekkie.quote:Op maandag 7 mei 2007 18:42 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik vraag me alleen af en toe af of hij mij wel mag..
quote:Op maandag 7 mei 2007 18:49 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dan moet je dat denkt ik met Alex bespreken, want oa dat bord is aan hem toegezegd
ja, ben je die al kwijt?quote:Op maandag 7 mei 2007 18:47 schreef maok het volgende:
Ow ok. Ik ben toch meer van de verkeersdrempels.quote:Op maandag 7 mei 2007 18:52 schreef Peterselieman het volgende:
DaD had wat verkeersborden in de aanbieding, echter zijn ze allemaal al verzegd
zou bijna samen een leuk verkeersbord gaan zoekenquote:Op maandag 7 mei 2007 18:53 schreef ChipsZak. het volgende:
Waarom moest ik nou nét eten zijn.
Alexxxxx pikt mijnes in!
![]()
Ik snap hem nietquote:Op maandag 7 mei 2007 18:55 schreef Tangarine het volgende:
[..]
zou bijna samen een leuk verkeersbord gaan zoeken
Nou jullie twee samen gezellig op pad, schroevendraaier mee, flesje wijn erbij en dan komt van het één vanzelf het ander.quote:
Ahahaquote:Op maandag 7 mei 2007 18:58 schreef Grulez het volgende:
[..]
Nou jullie twee samen gezellig op pad, schroevendraaier mee, flesje wijn erbij en dan komt van het één vanzelf het ander.
Hey.quote:Op maandag 7 mei 2007 18:59 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ahaha.
Nja, hij kan goed 'beunen'. Dus vast ook wel een verkeersbord stelen!
![]()
![]()
Dieprozequote:Op maandag 7 mei 2007 19:03 schreef Noca het volgende:
[..]
Hey.
Je haar is paars.
Op de kleurenfoto's tenminste.
Huisnummerbordjes wel.quote:Op maandag 7 mei 2007 19:00 schreef Peterselieman het volgende:
Ik denk niet dat je met een schroevendraaier veel bordjes mee kunt nemen![]()
daaaaaaaaagquote:Op maandag 7 mei 2007 19:06 schreef Sebasser het volgende:
Hey Dad?
Ik kom morgen even langs denk ik zo.
Eigelijk veel te moe om nog weg te gaan (best al wel lang niet geslapen..)
En mijn band is lek ofzo, of iig heeeeeel erg leeg gisteren.dus daar kijk ik morgen ook ff naar..
Ik ga nog ff eten, en tot morgen mensen.
Wat kan ik doen om je te overtuigen?quote:Op maandag 7 mei 2007 18:46 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja, ik weet niet... Mijn gevoel over jou is een beetje ambivalent. Ik weet ook nog steeds niet hoeveel je meende van je smsjes laatst
.
quote:Op maandag 7 mei 2007 19:07 schreef Noca het volgende:
[..]
Ah, roze - paars. Voor mij hetzelfde.
Maar staat je goed heur.
quote:
Tenzij ze stevig op de muur gelijmd zijn, dan ben je namelijk nog wel even bezigquote:
Auw johquote:Op maandag 7 mei 2007 19:12 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Oeh Oeh! je bent gewoon diep van binnen emo!
quote:
Bij mij op de WC komt een bord "Ford wijst de weg naar het wereldkampioenschap driebanden" met de pijl gericht naar de pot.quote:Op maandag 7 mei 2007 18:47 schreef maok het volgende:
Pallets sorterenquote:Op maandag 7 mei 2007 18:50 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ja heb ik weer. Lap zeg.
![]()
![]()
Alex ! Wat doe je?
Dat pijltjequote:Op maandag 7 mei 2007 19:26 schreef Noca het volgende:
[..]
Dat heb ik met mij PI, maar dat is wel bijna dwangmatig
En vaak genoeg met 2 wielen door de bochtquote:Op maandag 7 mei 2007 19:26 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Pallets sorteren
deze is echt gheel grappig als je m snapt
Schroevendraaier? Sleutel 13 heb je meer aanquote:Op maandag 7 mei 2007 18:58 schreef Grulez het volgende:
[..]
Nou jullie twee samen gezellig op pad, schroevendraaier mee, flesje wijn erbij en dan komt van het één vanzelf het ander.
Op de driewieler wel ja, maar jij snapt m dus nietquote:Op maandag 7 mei 2007 19:27 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
En vaak genoeg met 2 wielen door de bocht![]()
deze hangt in mijn wc/badkamer:quote:Op maandag 7 mei 2007 19:25 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Bij mij op de WC komt een bord "Ford wijst de weg naar het wereldkampioenschap driebanden" met de pijl gericht naar de pot.
Iddquote:Op maandag 7 mei 2007 19:28 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Schroevendraaier? Sleutel 13 heb je meer aan
quote:Op maandag 7 mei 2007 19:30 schreef maok het volgende:
[..]
deze hangt in mijn wc/badkamer:
[afbeelding]
Ik meende dat je heftruckchauffeur was, daarom zei ik dat. Waarschijnlijk ben ik te lang weggeweest om je huidige beroep te wetenquote:Op maandag 7 mei 2007 19:29 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Op de driewieler wel ja, maar jij snapt m dus niet
quote:Op maandag 7 mei 2007 19:30 schreef maok het volgende:
[..]
deze hangt in mijn wc/badkamer:
[afbeelding]
Ik ben heftruckchauffeur geweest idd, maar dat heeft verder op zich weinig met pallets sorteren te maken. En bij mn nieuwe baas heb ik ook al een heftruck gespot, ik gok zomaar dat ik er daar ook weer mee mag spelenquote:Op maandag 7 mei 2007 19:31 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik meende dat je heftruckchauffeur was, daarom zei ik dat. Waarschijnlijk ben ik te lang weggeweest om je huidige beroep te weten
Nope, spiksplinternieuwe.quote:Op maandag 7 mei 2007 19:35 schreef Peterselieman het volgende:
Wel oude natuurlijk, tenzij het bij een ziekenhuis is
Je spreekt met hun nieuwe magazijndinges.quote:Op maandag 7 mei 2007 19:36 schreef Peterselieman het volgende:
Visser?
Dat, en ik ben best wel een beetje Marxistischquote:Op maandag 7 mei 2007 19:46 schreef Peterselieman het volgende:
een hekel aan autoriteiten?
Net als ikzelf overigens
Prima! Tot zo!quote:Op maandag 7 mei 2007 19:50 schreef Peterselieman het volgende:
@Dad: Ik ga zo die kant op. Ik ben er over 20 minuten
Sterkte DaDquote:Op maandag 7 mei 2007 19:50 schreef Peterselieman het volgende:
@Dad: Ik ga zo die kant op. Ik ben er over 20 minuten
Mijn muren zijn veel kalerquote:Op maandag 7 mei 2007 21:08 schreef Pjetr het volgende:
no shit verkeersborden! en ja ik ben hard te laat maaar ga toch een poging wagen om een bord te bemachtigen.. Dus bij deze DaD, mag ik dat strepen bord in ruil voor een flesje rose of whatever? ik heb een hele kale muur waar dat bord precies past
ik kwam een aantal jaar geleden regelmatig in de tapperij terecht op maandag avond. Ik heb daar op een keer het spelletje 'raad bij welke studenten vereniging de persoon zit' gespeeld met een vriend. Hij ging meiden aanspreken en raden of ze van een studentenvereniging lid waren en van welke. Ik deed dat bij de jongens. Meesal hadden we het goed. Maar de kans was ook bijna fifthy fitfthy omdat ze allemaal lid waren van of vindicad of albertus. Ik weet eigenlijk niet waarom we altijd weer daar belanden.quote:Op maandag 7 mei 2007 21:22 schreef Grulez het volgende:
Sally's is niet leuk meer he op maandagavond.... Zijn er tegenwoordig eigenlijk nog goede alternatieven?
Tsja mensen kijken kan daar idd wel goed, maar ook gegarandeerde koppijn van dat bier.quote:Op maandag 7 mei 2007 21:29 schreef maok het volgende:
[..]
ik kwam een aantal jaar geleden regelmatig in de tapperij terecht op maandag avond. Ik heb daar op een keer het spelletje 'raad bij welke studenten vereniging de persoon zit' gespeeld met een vriend. Hij ging meiden aanspreken en raden of ze van een studentenvereniging lid waren en van welke. Ik deed dat bij de jongens. Meesal hadden we het goed. Maar de kans was ook bijna fifthy fitfthy omdat ze allemaal lid waren van of vindicad of albertus. Ik weet eigenlijk niet waarom we altijd weer daar belanden.![]()
Het was zeer gezelligquote:Op maandag 7 mei 2007 21:52 schreef DevilsAndDust het volgende:
Peterselieman is weg, bedankt voor het bier, en het was gezellig!
toch zou ik jou niet in het hokje 'Albertus' of 'Vidicat' hebben gestoptquote:Op maandag 7 mei 2007 22:16 schreef nietzman het volgende:
Ik heb gelinedanced in de Tapperij.
Ten eerste was er geen dienstregeling, want ik ben niet de busfapper die je denkt dat ik benquote:Op maandag 7 mei 2007 20:11 schreef Alexxxxx het volgende:
De vraag is dus: rijdt Peterselieman volgens de dienstregeling? En de tweede vraag: is het een dikke vegetarische Vlaamse Griek?
en jezelf?quote:Op maandag 7 mei 2007 22:23 schreef maok het volgende:
[..]
toch zou ik jou niet in het hokje 'Albertus' of 'Vidicat' hebben gestopt![]()
Jeuh, we konden Fries pratenquote:Op maandag 7 mei 2007 22:24 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ten eerste was er geen dienstregeling, want ik ben niet de busfapper die je denkt dat ik ben![]()
Op de tweede vraag moet ik ook ontkennend antwoorden, omdat ik in de verste verte niet aan die omschrijving voldoe![]()
Jij bent wel heel erg aardig voor mij zegquote:Op maandag 7 mei 2007 20:01 schreef De-oneven-2 het volgende:
Donder, wil ik! En bliksem! En storm!
Ahum...Sorry,.
Ik hoor zeker niet in het hokje albertus of vindicat. (daar is mijn kont niet dik genoeg voorquote:
Ja do2, hoe leg je dit nu even uit...quote:Op maandag 7 mei 2007 22:26 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Jij bent wel heel erg aardig voor mij zeg![]()
Gelukkig is het droog gebleven![]()
Ik had ze daar toen anders wel mooi allemaal tuk!quote:Op maandag 7 mei 2007 22:23 schreef maok het volgende:
toch zou ik jou niet in het hokje 'Albertus' of 'Vidicat' hebben gestopt![]()
Niemand neemt ooit de citroenthee, dus ik ben blij dat ik weer een zakje kwijt benquote:
heheh daar heb je een punt (tenmiste als je impliceert dat ze allemaal een dikke reet hebben, aangezien ik jouw derrière nog nimmer heb kunnen aanschouwen)quote:Op maandag 7 mei 2007 22:27 schreef maok het volgende:
[..]
Ik hoor zeker niet in het hokje albertus of vindicat. (daar is mijn kont niet dik genoeg voor)
Breda, zei ik.quote:Op maandag 7 mei 2007 22:27 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja do2, hoe leg je dit nu even uit...
Moet je 2cv uitnodigen en met een pen puntjes boven de eerste e zettenquote:Op maandag 7 mei 2007 22:30 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Niemand neemt ooit de citroenthee, dus ik ben blij dat ik weer een zakje kwijt ben.
Hmm, ik vind citroenthee juist heerlijkquote:Op maandag 7 mei 2007 22:30 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Niemand neemt ooit de citroenthee, dus ik ben blij dat ik weer een zakje kwijt ben.
Grapjas.quote:Op maandag 7 mei 2007 22:33 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Moet je 2cv uitnodigen en met een pen puntjes boven de eerste e zetten
Ja, let's notquote:Op maandag 7 mei 2007 22:33 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Moet je 2cv uitnodigen en met een pen puntjes boven de eerste e zetten
Dat lijkt me best een leuke stad trouwens. Misschien moet ik eens langskomen.quote:
Ik heb je toch al eens gezienquote:Op maandag 7 mei 2007 22:34 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Grapjas.
Je zat wel lekker mis. Ik hoorde dat je erg benieuwd naar mij bentDaarom speciaal voor jou geen foto
![]()
Als je je maar wel gedraagt dan.quote:Op maandag 7 mei 2007 22:36 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dat lijkt me best een leuke stad trouwens. Misschien moet ik eens langskomen.
Aan de grote van de kont kun je zien hoeveelste jaars ze zijn en aangezien ik, als ik weer verder ga studeren om mijn diploma te halen, 7e jaars wordt, heb ik toch echt niet het uiterlijk van een vindi of alberter (of hoe je die ook noemt) Mijn derrière is best beschaaft dacht ik.quote:Op maandag 7 mei 2007 22:32 schreef Grulez het volgende:
[..]
heheh daar heb je een punt (tenmiste als je impliceert dat ze allemaal een dikke reet hebben, aangezien ik jouw derrière nog nimmer heb kunnen aanschouwen)![]()
Ik gedraag me altijd. Ik zou niet weten wat ik zou moeten doen om me niet te gedragen.quote:
Nu ja,quote:Op maandag 7 mei 2007 22:40 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik zou niet weten wat ik zou moeten doen om me niet te gedragen.
Zet de Malibu maar klaar dan.quote:Op maandag 7 mei 2007 22:41 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Nu ja,
daar help ik je wel bij dan.
Dat zei je 2 weken geleden dacht ik ook al, maar toen bleek dat ik jou helemaal niet had gezien, maar iemand anders, tenminste als je op die keer doeltquote:
Welterustenquote:Op maandag 7 mei 2007 22:40 schreef maok het volgende:
maar ik ga maar eens slapen, mij wekker gaat weer om 6:26
Ik meen dat de Rumba de studentenavond heeft overgenomen.. geen idee hoe dat isquote:Op maandag 7 mei 2007 21:22 schreef Grulez het volgende:
Sally's is niet leuk meer he op maandagavond.... Zijn er tegenwoordig eigenlijk nog goede alternatieven?
Ik heb tientallen fotografen, spotters en andere nummerfappers gezien op Leeuwarden CS en andere sations sinds 1997, het lijkt me sterk dat jij daar niet een keer tussen hebt gezetenquote:Op maandag 7 mei 2007 22:58 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat zei je 2 weken geleden dacht ik ook al, maar toen bleek dat ik jou helemaal niet had gezien, maar iemand anders, tenminste als je op die keer doelt
Yep, ga eigenlijk nooit uit op maandagavond, maar ik hoor het van mijn buitenlandse ganggenoten wel. Een aantal ervan zitten 's maandags vaak in de Rumbaquote:Op maandag 7 mei 2007 23:13 schreef Flipper01 het volgende:
[..]
Ik meen dat de Rumba de studentenavond heeft overgenomen.. geen idee hoe dat is
Je zult me vast wel een keer hebben zien staan, maar ik heb geen bussen geplaat, geen nummers op papier gezet of dergelijke dingen gedaan. Gewoon wachten op de busquote:Op maandag 7 mei 2007 23:18 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik heb tientallen fotografen, spotters en andere nummerfappers gezien op Leeuwarden CS en andere sations sinds 1997, het lijkt me sterk dat jij daar niet een keer tussen hebt gezeten
Die hippie die je al van een afstandje rook met een sjaggo blik en enorm veel klitten in zn lange haar... dat was ikquote:Op maandag 7 mei 2007 23:19 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Je zult me vast wel een keer hebben zien staan, maar ik heb geen bussen geplaat, geen nummers op papier gezet of dergelijke dingen gedaan. Gewoon wachten op de bus![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |