quote:Op maandag 7 mei 2007 15:04 schreef teigan het volgende:
Zo, ook weer thuis..
vriendje heeft de lattenbodem omlaag gebracht onder het bed, kijken of dat ook goed slaapt.. Het staat nu alleen nog wel zo wankel dat sex eerst nog even niet mogelijk is vrees ik...
Wasmachine FTW.quote:Op maandag 7 mei 2007 15:09 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
. Balen voor jullie
.
Alhoewel.. DE mogelijkheid om nieuwe plekken uit te proberen.![]()
Had hem de waarheid vertelt!quote:Op maandag 7 mei 2007 14:57 schreef ChipsZak. het volgende:
Hallo.
Grr.
Zonet toch bijna even mn geduld verloren.
Stond ik zo op de brug te wachten () , kwamen dr zon negert incl. slet aan op teh fietz.
En mij maar beledigen en beledigen! Daarna hele tijd tegen mijn achterwiel aanrammen met hun voorwiel enzo.
![]()
Whyy in hemelstnaam.![]()
Ik had bijna mijn plan uitgevoerd van tegen zijn wiel aanrijden als hij aan het fietsen wasquote:
Wat voor afdeling precies? En wat voor functie? En hoeveel uren?quote:Op maandag 7 mei 2007 15:31 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Anniewee, terugkomend op KPN. Wiets heeft alleen ervaring van vorig jaar. De sfeer is nu stukken beter
En ze zijn nog altijd druk op zoek naar mensen
Omdat ze achterlijk zijn en jij er in hun ogen vreemd uit ziet.quote:Op maandag 7 mei 2007 14:57 schreef ChipsZak. het volgende:
Hallo.
Grr.
Zonet toch bijna even mn geduld verloren.
Stond ik zo op de brug te wachten () , kwamen dr zon negert incl. slet aan op teh fietz.
En mij maar beledigen en beledigen! Daarna hele tijd tegen mijn achterwiel aanrammen met hun voorwiel enzo.
![]()
Whyy in hemelstnaam.![]()
Maar Alex, Chipszak. ziet er toch ook raar uitquote:Op maandag 7 mei 2007 16:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Omdat ze achterlijk zijn en jij er in hun ogen vreemd uit ziet.
Door je bed knallen met sex is best ok op zich, gewoon verder op de vloer. De buurvrouw vond het alleen minder leuk dat ik na de sex het bed meteen weer ging repareren, midden in de nachtquote:Op maandag 7 mei 2007 15:04 schreef teigan het volgende:
Zo, ook weer thuis..
vriendje heeft de lattenbodem omlaag gebracht onder het bed, kijken of dat ook goed slaapt.. Het staat nu alleen nog wel zo wankel dat sex eerst nog even niet mogelijk is vrees ik...
De boom voor mijn (kantoor) raam vind het heerlijk, ik heb ineens een stuk minder uitzicht door de hoeveelheid blaadjes die hij ineens gekregen heeft. (niet erg want het uitzicht was industrieterrein)quote:Op maandag 7 mei 2007 16:27 schreef Peterselieman het volgende:
Goeiemiddag allemaal. Ben ik even enkele dagen weg, mis ik alweer meer dan een topic
Heerlijk dit weer, jammer dat het niet wat meer doorregent
Ja, maar ik zie er ook raar uit zo van hippie en zo, en dan vind je andere rare mensen minder raar.quote:Op maandag 7 mei 2007 16:33 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Maar Alex, Chipszak. ziet er toch ook raar uit@: @:@ :2:@:@
![]()
: @:
@:
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 7 mei 2007 16:34 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, maar ik zie er ook raar uit zo van hippie en zo, en dan vind je andere rare mensen minder raar.
quote:Edit febrewaris 2007:
Mijn haar is er af
Das heul geen hippie uiterlijk.quote:Maar hey, ik leun wel tegen toffe trucks tegenwoordig![]()
Leuk TV programma: 's Nachts klussen met Alexxxxxquote:Op maandag 7 mei 2007 16:33 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Door je bed knallen met sex is best ok op zich, gewoon verder op de vloer. De buurvrouw vond het alleen minder leuk dat ik na de sex het bed meteen weer ging repareren, midden in de nacht
Mja, zou niet veel kijkers trekken. Tenzij de reden van klussen er ook bij word uitgezonden, sex sells.quote:Op maandag 7 mei 2007 16:38 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Leuk TV programma: 's Nachts klussen met Alexxxxx
![]()
![]()
![]()
Moet jij zeggen met je belachelijke haarquote:Op maandag 7 mei 2007 16:33 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Maar Alex, Chipszak. ziet er toch ook raar uit@: @:@ :2:@:@
![]()
: @:
@:
![]()
![]()
![]()
Waarop heeft deze opmerking betrekking? @quote:Op maandag 7 mei 2007 16:47 schreef maok het volgende:
Leuk is anders...
Nee, ik weet het al een paar jaar, en heb dit deel van mezelf geaccepteerdquote:
quote:Op maandag 7 mei 2007 16:56 schreef Alexxxxx het volgende:
Klopt, ik ben een onbeschoft persoon.
Hoi allemaal
Ik vind iemand die mij schoonheid noemt helemaal niet onbeschoft eigenlijkquote:Op maandag 7 mei 2007 16:56 schreef Alexxxxx het volgende:
Klopt, ik ben een onbeschoft persoon.
Hoi allemaal
Die voetgangers oversteken vind ik wel tof voor als ik ga verhuizen over een maandje of wat.quote:Op maandag 7 mei 2007 17:25 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik vind iemand die mij schoonheid noemt helemaal niet onbeschoft eigenlijk![]()
Hoi
En even spammen:
[GRATIS] Verkeersborden
OH GOD, HELP, NEE, ALSJEBLIEFT, HOU HET TEGEN. HEEEELPquote:Op maandag 7 mei 2007 17:27 schreef DevilsAndDust het volgende:
OH GOD IK HEB IETS ILLEGAALS GEDAAN.
Sure, kun je vanavond komen ophalen?quote:Op maandag 7 mei 2007 17:29 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Die voetgangers oversteken vind ik wel tof voor als ik ga verhuizen over een maandje of wat.
Mag ik die?![]()
En ik zie er ook nog goedemorgen bij!quote:Op maandag 7 mei 2007 17:25 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Hoi
En even spammen:
[GRATIS] Verkeersborden
Welk bord hebben jullie daar onder het voetgangers oversteken bord?quote:Op maandag 7 mei 2007 17:25 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Hoi
En even spammen:
[GRATIS] Verkeersborden
Wat je ziet ben ik allemaal al kwijt, ik heb nog een Doorgaand rijverkeer gestremd, die mag je nog hebben als je wilt.quote:Op maandag 7 mei 2007 17:33 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Welk bord hebben jullie daar onder het voetgangers oversteken bord?
Mag ik het Bouwegen betreden op eigen risico bord hebben?
Moet lukken, mits geen regen en wind en zulks een onzin, want ik ben nog steeds ziekjes. (aanstellerquote:Op maandag 7 mei 2007 17:31 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Sure, kun je vanavond komen ophalen?
Ik zet je naam erop. Wanneer kom je langs?quote:Op maandag 7 mei 2007 17:35 schreef Peterselieman het volgende:
Oh, die is ook wel leuk. Die zou ik wel willen hebben
Ik PM je m'n adres even. Vanavond zou fijn zijn, morgenavond kan ook.quote:Op maandag 7 mei 2007 17:36 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Moet lukken, mits geen regen en wind en zulks een onzin, want ik ben nog steeds ziekjes. (aanstellerd:1 D!!)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |