Waarop heeft deze opmerking betrekking? @quote:Op maandag 7 mei 2007 16:47 schreef maok het volgende:
Leuk is anders...
Nee, ik weet het al een paar jaar, en heb dit deel van mezelf geaccepteerdquote:
quote:Op maandag 7 mei 2007 16:56 schreef Alexxxxx het volgende:
Klopt, ik ben een onbeschoft persoon.
Hoi allemaal
Ik vind iemand die mij schoonheid noemt helemaal niet onbeschoft eigenlijkquote:Op maandag 7 mei 2007 16:56 schreef Alexxxxx het volgende:
Klopt, ik ben een onbeschoft persoon.
Hoi allemaal
Die voetgangers oversteken vind ik wel tof voor als ik ga verhuizen over een maandje of wat.quote:Op maandag 7 mei 2007 17:25 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik vind iemand die mij schoonheid noemt helemaal niet onbeschoft eigenlijk![]()
Hoi
En even spammen:
[GRATIS] Verkeersborden
OH GOD, HELP, NEE, ALSJEBLIEFT, HOU HET TEGEN. HEEEELPquote:Op maandag 7 mei 2007 17:27 schreef DevilsAndDust het volgende:
OH GOD IK HEB IETS ILLEGAALS GEDAAN.
Sure, kun je vanavond komen ophalen?quote:Op maandag 7 mei 2007 17:29 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Die voetgangers oversteken vind ik wel tof voor als ik ga verhuizen over een maandje of wat.
Mag ik die?![]()
En ik zie er ook nog goedemorgen bij!quote:Op maandag 7 mei 2007 17:25 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Hoi
En even spammen:
[GRATIS] Verkeersborden
Welk bord hebben jullie daar onder het voetgangers oversteken bord?quote:Op maandag 7 mei 2007 17:25 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Hoi
En even spammen:
[GRATIS] Verkeersborden
Wat je ziet ben ik allemaal al kwijt, ik heb nog een Doorgaand rijverkeer gestremd, die mag je nog hebben als je wilt.quote:Op maandag 7 mei 2007 17:33 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Welk bord hebben jullie daar onder het voetgangers oversteken bord?
Mag ik het Bouwegen betreden op eigen risico bord hebben?
Moet lukken, mits geen regen en wind en zulks een onzin, want ik ben nog steeds ziekjes. (aanstellerquote:Op maandag 7 mei 2007 17:31 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Sure, kun je vanavond komen ophalen?
Ik zet je naam erop. Wanneer kom je langs?quote:Op maandag 7 mei 2007 17:35 schreef Peterselieman het volgende:
Oh, die is ook wel leuk. Die zou ik wel willen hebben
Ik PM je m'n adres even. Vanavond zou fijn zijn, morgenavond kan ook.quote:Op maandag 7 mei 2007 17:36 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Moet lukken, mits geen regen en wind en zulks een onzin, want ik ben nog steeds ziekjes. (aanstellerd:1 D!!)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |