quote:Op maandag 7 mei 2007 11:33 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Waar wil je het doen dan?
Callcenter van de KPN?
quote:Op maandag 7 mei 2007 11:37 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ja, we komen gratis binnen. Tara werkt er toch?![]()
Je bent nog steeds klein lieverd.quote:Op maandag 7 mei 2007 11:48 schreef Wiets het volgende:
Jongens, het is daar echt niet leuk hoor!! Ik kan het weten, heb er ook nog gewerkt, toen ik klein was (vorig jaar).
En er zijn hier gewoon meer technisch planologenhoe tof is dat.
En eeh, sebasser, voor een man val jij best wel mee hoor!!![]()
Oh kut, nu heb ik het natuurlijk helemaal verpest he.quote:En eeh, sebasser, voor een man val jij best wel mee hoor!!![]()
Tuuk wel, enkel je hebt er alleen wat aan als je ook onder Do2 blijft ingelogt.quote:Op maandag 7 mei 2007 11:53 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ja, dat werkt niet hè, als DaD een tvp zet onder naam van Do2
hier nu ookquote:Op maandag 7 mei 2007 11:59 schreef MaxMark het volgende:
Lawaai.
Hey stoer, jij hoort het gewoon.quote:
Wie hangen hier nog meer rond?quote:Op maandag 7 mei 2007 11:48 schreef Wiets het volgende:
En er zijn hier gewoon meer technisch planologenhoe tof is dat.
jij, en ikquote:Op maandag 7 mei 2007 12:07 schreef Flipper01 het volgende:
[..]
Wie hangen hier nog meer rond?
Ik heb Wouter (geen idee wat z'n nick is) hier wel eens gezien, maar die slaapt nu vast omdat hij z'n scriptie 's nachts schrijft
Dat komt waarschijnlijk omdat je zelden/nooit bij Ibn activiteiten bentquote:Op maandag 7 mei 2007 12:21 schreef Wiets het volgende:
jij, en ik
en du_ke (die ik niet irl ken)...
Jou trouwens ook niet. Maar ik doe nu 3e jaars vakken, en bachelorproject. In september hoop ik mn master te beginnen...
Is het eigenlijk een grote studie? Ik ken best veel mensen die die studie hebben gedaan (of doen)quote:Op maandag 7 mei 2007 13:18 schreef Flipper01 het volgende:
[..]
Dat komt waarschijnlijk omdat je zelden/nooit bij Ibn activiteiten bent
Ik heb inmiddels al m'n bachelorvakken afgerond én m'n mastervakken.. nu alleen de scriptie nog
3 in 1 topic is best wat inderdaadquote:Op maandag 7 mei 2007 12:21 schreef Wiets het volgende:
[..]
jij, en ik
en du_ke (die ik niet irl ken)...
Jou trouwens ook niet. Maar ik doe nu 3e jaars vakken, en bachelorproject. In september hoop ik mn master te beginnen...
Nee niet echt groot. De master is iets van 30 man en het begint in het eerste jaar wel met meer. Maar echt groot is anders.quote:Op maandag 7 mei 2007 13:24 schreef maok het volgende:
[..]
Is het eigenlijk een grote studie? Ik ken best veel mensen die die studie hebben gedaan (of doen)
Dan is het vast puur toeval.quote:Op maandag 7 mei 2007 13:59 schreef du_ke het volgende:
[..]
Nee niet echt groot. De master is iets van 30 man en het begint in het eerste jaar wel met meer. Maar echt groot is anders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |