ik kwam een aantal jaar geleden regelmatig in de tapperij terecht op maandag avond. Ik heb daar op een keer het spelletje 'raad bij welke studenten vereniging de persoon zit' gespeeld met een vriend. Hij ging meiden aanspreken en raden of ze van een studentenvereniging lid waren en van welke. Ik deed dat bij de jongens. Meesal hadden we het goed. Maar de kans was ook bijna fifthy fitfthy omdat ze allemaal lid waren van of vindicad of albertus. Ik weet eigenlijk niet waarom we altijd weer daar belanden.quote:Op maandag 7 mei 2007 21:22 schreef Grulez het volgende:
Sally's is niet leuk meer he op maandagavond.... Zijn er tegenwoordig eigenlijk nog goede alternatieven?
Tsja mensen kijken kan daar idd wel goed, maar ook gegarandeerde koppijn van dat bier.quote:Op maandag 7 mei 2007 21:29 schreef maok het volgende:
[..]
ik kwam een aantal jaar geleden regelmatig in de tapperij terecht op maandag avond. Ik heb daar op een keer het spelletje 'raad bij welke studenten vereniging de persoon zit' gespeeld met een vriend. Hij ging meiden aanspreken en raden of ze van een studentenvereniging lid waren en van welke. Ik deed dat bij de jongens. Meesal hadden we het goed. Maar de kans was ook bijna fifthy fitfthy omdat ze allemaal lid waren van of vindicad of albertus. Ik weet eigenlijk niet waarom we altijd weer daar belanden.![]()
Het was zeer gezelligquote:Op maandag 7 mei 2007 21:52 schreef DevilsAndDust het volgende:
Peterselieman is weg, bedankt voor het bier, en het was gezellig!
toch zou ik jou niet in het hokje 'Albertus' of 'Vidicat' hebben gestoptquote:Op maandag 7 mei 2007 22:16 schreef nietzman het volgende:
Ik heb gelinedanced in de Tapperij.
Ten eerste was er geen dienstregeling, want ik ben niet de busfapper die je denkt dat ik benquote:Op maandag 7 mei 2007 20:11 schreef Alexxxxx het volgende:
De vraag is dus: rijdt Peterselieman volgens de dienstregeling? En de tweede vraag: is het een dikke vegetarische Vlaamse Griek?
en jezelf?quote:Op maandag 7 mei 2007 22:23 schreef maok het volgende:
[..]
toch zou ik jou niet in het hokje 'Albertus' of 'Vidicat' hebben gestopt![]()
Jeuh, we konden Fries pratenquote:Op maandag 7 mei 2007 22:24 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ten eerste was er geen dienstregeling, want ik ben niet de busfapper die je denkt dat ik ben![]()
Op de tweede vraag moet ik ook ontkennend antwoorden, omdat ik in de verste verte niet aan die omschrijving voldoe![]()
Jij bent wel heel erg aardig voor mij zegquote:Op maandag 7 mei 2007 20:01 schreef De-oneven-2 het volgende:
Donder, wil ik! En bliksem! En storm!
Ahum...Sorry,.
Ik hoor zeker niet in het hokje albertus of vindicat. (daar is mijn kont niet dik genoeg voorquote:
Ja do2, hoe leg je dit nu even uit...quote:Op maandag 7 mei 2007 22:26 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Jij bent wel heel erg aardig voor mij zeg![]()
Gelukkig is het droog gebleven![]()
Ik had ze daar toen anders wel mooi allemaal tuk!quote:Op maandag 7 mei 2007 22:23 schreef maok het volgende:
toch zou ik jou niet in het hokje 'Albertus' of 'Vidicat' hebben gestopt![]()
Niemand neemt ooit de citroenthee, dus ik ben blij dat ik weer een zakje kwijt benquote:
heheh daar heb je een punt (tenmiste als je impliceert dat ze allemaal een dikke reet hebben, aangezien ik jouw derrière nog nimmer heb kunnen aanschouwen)quote:Op maandag 7 mei 2007 22:27 schreef maok het volgende:
[..]
Ik hoor zeker niet in het hokje albertus of vindicat. (daar is mijn kont niet dik genoeg voor)
Breda, zei ik.quote:Op maandag 7 mei 2007 22:27 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja do2, hoe leg je dit nu even uit...
Moet je 2cv uitnodigen en met een pen puntjes boven de eerste e zettenquote:Op maandag 7 mei 2007 22:30 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Niemand neemt ooit de citroenthee, dus ik ben blij dat ik weer een zakje kwijt ben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |