Tenzij ze stevig op de muur gelijmd zijn, dan ben je namelijk nog wel even bezigquote:
Auw johquote:Op maandag 7 mei 2007 19:12 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Oeh Oeh! je bent gewoon diep van binnen emo!
quote:
Bij mij op de WC komt een bord "Ford wijst de weg naar het wereldkampioenschap driebanden" met de pijl gericht naar de pot.quote:Op maandag 7 mei 2007 18:47 schreef maok het volgende:
Dat bord van 'strepen ontbreken' is leuk voor in de wc, mits je een schone wc hebt natuurlijk.
Pallets sorterenquote:Op maandag 7 mei 2007 18:50 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ja heb ik weer. Lap zeg.
![]()
![]()
Alex ! Wat doe je?
Dat pijltjequote:Op maandag 7 mei 2007 19:26 schreef Noca het volgende:
[..]
Dat heb ik met mij PI, maar dat is wel bijna dwangmatig
En vaak genoeg met 2 wielen door de bochtquote:Op maandag 7 mei 2007 19:26 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Pallets sorteren
deze is echt gheel grappig als je m snapt
Schroevendraaier? Sleutel 13 heb je meer aanquote:Op maandag 7 mei 2007 18:58 schreef Grulez het volgende:
[..]
Nou jullie twee samen gezellig op pad, schroevendraaier mee, flesje wijn erbij en dan komt van het één vanzelf het ander.
Op de driewieler wel ja, maar jij snapt m dus nietquote:Op maandag 7 mei 2007 19:27 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
En vaak genoeg met 2 wielen door de bocht![]()
deze hangt in mijn wc/badkamer:quote:Op maandag 7 mei 2007 19:25 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Bij mij op de WC komt een bord "Ford wijst de weg naar het wereldkampioenschap driebanden" met de pijl gericht naar de pot.
Iddquote:Op maandag 7 mei 2007 19:28 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Schroevendraaier? Sleutel 13 heb je meer aan
quote:Op maandag 7 mei 2007 19:30 schreef maok het volgende:
[..]
deze hangt in mijn wc/badkamer:
[afbeelding]
Ik meende dat je heftruckchauffeur was, daarom zei ik dat. Waarschijnlijk ben ik te lang weggeweest om je huidige beroep te wetenquote:Op maandag 7 mei 2007 19:29 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Op de driewieler wel ja, maar jij snapt m dus niet
quote:Op maandag 7 mei 2007 19:30 schreef maok het volgende:
[..]
deze hangt in mijn wc/badkamer:
[afbeelding]
Ik ben heftruckchauffeur geweest idd, maar dat heeft verder op zich weinig met pallets sorteren te maken. En bij mn nieuwe baas heb ik ook al een heftruck gespot, ik gok zomaar dat ik er daar ook weer mee mag spelenquote:Op maandag 7 mei 2007 19:31 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik meende dat je heftruckchauffeur was, daarom zei ik dat. Waarschijnlijk ben ik te lang weggeweest om je huidige beroep te weten
Nope, spiksplinternieuwe.quote:Op maandag 7 mei 2007 19:35 schreef Peterselieman het volgende:
Wel oude natuurlijk, tenzij het bij een ziekenhuis is
Je spreekt met hun nieuwe magazijndinges.quote:Op maandag 7 mei 2007 19:36 schreef Peterselieman het volgende:
Visser?
Dat, en ik ben best wel een beetje Marxistischquote:Op maandag 7 mei 2007 19:46 schreef Peterselieman het volgende:
een hekel aan autoriteiten?
Net als ikzelf overigens
Prima! Tot zo!quote:Op maandag 7 mei 2007 19:50 schreef Peterselieman het volgende:
@Dad: Ik ga zo die kant op. Ik ben er over 20 minuten
Sterkte DaDquote:Op maandag 7 mei 2007 19:50 schreef Peterselieman het volgende:
@Dad: Ik ga zo die kant op. Ik ben er over 20 minuten
Mijn muren zijn veel kalerquote:Op maandag 7 mei 2007 21:08 schreef Pjetr het volgende:
no shit verkeersborden! en ja ik ben hard te laat maaar ga toch een poging wagen om een bord te bemachtigen.. Dus bij deze DaD, mag ik dat strepen bord in ruil voor een flesje rose of whatever? ik heb een hele kale muur waar dat bord precies past
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |