Hj, Grolsch, dommelsch (mits tap) und zo weet ik nog wel 1 of 2 goeie bieren.quote:Op maandag 7 mei 2007 17:46 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Zeg jij dan eens wat wel bier is
Je hebt de tijd dat je mag blijven zojuist verkort tot 2 minuten.quote:Op maandag 7 mei 2007 17:48 schreef Sebasser het volgende:
hey Dad, ik heb nog een lege fles cola voor je?
Dat is mooi om te horen.quote:Op maandag 7 mei 2007 17:48 schreef DevilsAndDust het volgende:
Heineken is prima hoor Peterselieman.
Nou zeg.quote:Op maandag 7 mei 2007 17:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Je hebt de tijd dat je mag blijven zojuist verkort tot 2 minuten.
Paar honderd meter voorbij de kruising met de Petrus Camper.quote:Op maandag 7 mei 2007 17:49 schreef Peterselieman het volgende:
@DaD, woon je aan de centrumkant of meer richting die Praxis?
Wel handig voor mij om te weten, omdat ik namelijk uit die richting komquote:Op maandag 7 mei 2007 17:51 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Paar honderd meter voorbij de kruising met de Petrus Camper.
Het zal niet voor 20.00 zijn dat ik er benquote:Op maandag 7 mei 2007 17:54 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ga nu even boodschappen doen, maar je kunt komen wanneer je wilt, er is altijd wel iemand thuis.
4 minuten en een knuffel.quote:Op maandag 7 mei 2007 18:00 schreef Sebasser het volgende:
Hoeveel minuten win ik met een fles Lambrusco?
Ok, deal.quote:
Was toch leuk?quote:Op maandag 7 mei 2007 18:21 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Zo hee, moest ik even hard lachen zeg.
Sinds wanneer ben jij de brompot van het topicquote:Op maandag 7 mei 2007 18:27 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ja nee, ok, stiekem vertrokken m'n mondhoeken misschien wel even.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |