Sorry.... Ik snap hem niet helemaal.quote:Op zondag 6 mei 2007 21:52 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Het is voor een Feyenoorder vast wat onwennig om feestende mensen te zien, ja.
Dat is wel waar natuurlijk. En ik vrees dat we Gabri wel even moeten missen..quote:Op zondag 6 mei 2007 21:58 schreef Panick het volgende:
Troostprijsje. Kleine pleister op een hele grote wond..
Evengoed wel leuk om zo'n bizarre wedstrijd te winnen.. Hopen dat Gabri niet 3 of 4 wedstrijden geschorst wordt.
quote:Op zondag 6 mei 2007 21:58 schreef jna het volgende:
Roger ging niet eens op de lat zitten, dat was nou jammer.
Het houdt je wel bezig he?quote:Op zondag 6 mei 2007 22:00 schreef Vakkie_W het volgende:
Die mensen die je in het publiek zag bij Talpa waren allemaal 16/17. Is dat nou succes publiek??? Of zijn dat de echte Ajax supporters? (410)
gaat ook zo lekker van rotterdam in 1 keer naar studioquote:Op zondag 6 mei 2007 22:03 schreef toma het volgende:ik dacht dat Stam bij Studio voetbal zou komen,
komt die kut Beenhakker
Dat zie je feyenoorders al een hele tijd niet doen inderdaad. Ik moet wel zeggen, ik mis het niet.quote:Op zondag 6 mei 2007 22:04 schreef Vakkie_W het volgende:
Nee het viel me alleen heel erg op. Allemaal van die tweakers nerds die met een wit laken aan het zwaaien waren.
Gelukkig zeg.... Ik zou me dood schamen als een of andere triangel josti in mijn vak met zo'n wit doek aan de haal zou gaan.quote:Op zondag 6 mei 2007 22:05 schreef Messenga het volgende:
[..]
Dat zie je feyenoorders al een hele tijd niet doen inderdaad. Ik moet wel zeggen, ik mis het niet.
Maar ja, wat is 1 fan op enkele miljoenen fans die elk jaar wel wat te juichen hebben?quote:Op zondag 6 mei 2007 22:07 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Gelukkig zeg.... Ik zou me dood schamen als een of andere triangel josti in mijn vak met zo'n wit doek aan de haal zou gaan.
Wat hebben jullie nou kunnen juichen de laatste jaren? Je gaat mij vertellen dat je de beker als een serieuse prijs beschouwt?quote:Op zondag 6 mei 2007 22:09 schreef Messenga het volgende:
[..]
Maar ja, wat is 1 fan op enkele miljoenen fans die elk jaar wel wat te juichen hebben?
ik zou me sowiezo al schamen als ik voor feyenoord zou zijn.quote:Op zondag 6 mei 2007 22:07 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Gelukkig zeg.... Ik zou me dood schamen als een of andere triangel josti in mijn vak met zo'n wit doek aan de haal zou gaan.
Check je spelling ff wat beter maat. Dan kom je een stuk serieuzer overquote:Op zondag 6 mei 2007 22:11 schreef toma het volgende:
[..]
ik zou me sowieso al schamen als ik voor feyenoord zou zijn.
bij Feyenoord nemen ze geen één prijs meer serieus. Dat is hun excuusquote:Op zondag 6 mei 2007 22:11 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Wat hebben jullie nou kunnen juichen de laatste jaren? Je gaat mij vertellen dat je de beker als een serieuse prijs beschouwt?
Ik zou hem graag willen winnen hoorquote:Op zondag 6 mei 2007 22:11 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Wat hebben jullie nou kunnen juichen de laatste jaren? Je gaat mij vertellen dat je de beker als een serieuse prijs beschouwt?
valt niet mee na een half krat bierquote:Op zondag 6 mei 2007 22:12 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Check je spelling ff wat beter maat. Dan kom je een stuk serieuzer over![]()
Maar ja, de laatste binnenlandse prijs van Feyenoord was in de vorige eeuw, was het niet? Je laat je wel kennen hoor. Misschien moet je Studio Voetbal kijken.quote:Op zondag 6 mei 2007 22:11 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
of naar bed.quote:Op zondag 6 mei 2007 22:13 schreef Messenga het volgende:
[..]
Maar ja, de laatste binnenlandse prijs van Feyenoord was in de vorige eeuw, was het niet? Je laat je wel kennen hoor. Misschien moet je Studio Voetbal kijken.
Dat is 22.20 pasquote:Op zondag 6 mei 2007 22:13 schreef Messenga het volgende:
[..]
Maar ja, de laatste binnenlandse prijs van Feyenoord was in de vorige eeuw, was het niet? Je laat je wel kennen hoor. Misschien moet je Studio Voetbal kijken.
Beker zegt mij helemaal niets. Ik ga naar alle thuis wedstrijden van Feyenoord, behalve naar beker wedstrijden. Die vind ik wel zo oer saai.quote:Op zondag 6 mei 2007 22:12 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ik zou hem graag willen winnen hoor![]()
Omdat je anders te laat thuis bentquote:Op zondag 6 mei 2007 22:14 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Beker zegt mij helemaal niets. Ik ga naar alle thuis wedstrijden van Feyenoord, behalve naar beker wedstrijden. Die vind ik wel zo oer saai.
Dat "binnenlandse prijs" moest er wel bij of niet?quote:Op zondag 6 mei 2007 22:13 schreef Messenga het volgende:
[..]
Zozo. En verder? Ajax won in 95 nog de CL. Iets met rendement en resultaten in het verleden.quote:Op zondag 6 mei 2007 22:15 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Dat "binnenlandse prijs" moest er wel bij of niet?Feyenoord heeft gewoon de laatste grote prijs binnen gehaald in 2002.
geniet er maar van. Zal nog lang duren voor de volgende prijs.quote:Op zondag 6 mei 2007 22:15 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Dat "binnenlandse prijs" moest er wel bij of niet?Feyenoord heeft gewoon de laatste grote prijs binnen gehaald in 2002. En zal ik je eens wat zeggen... Ik was er bij. Was jij er in 1995 ook bij?
Zozo.... En wie won de eerste Europacup 1 dan? Iets met rendement en resultaten in het verleden.quote:Op zondag 6 mei 2007 22:16 schreef Messenga het volgende:
[..]
Zozo. En verder? Ajax won in 95 nog de CL. Iets met rendement en resultaten in het verleden.
En ja, ik was erbij.
Die is beter voor de OP.quote:
Oké josti tijd om ''onze'' topic te verlaten, genoeg geblaat over niks.quote:Op zondag 6 mei 2007 22:14 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Beker zegt mij helemaal niets. Ik ga naar alle thuis wedstrijden van Feyenoord, behalve naar beker wedstrijden. Die vind ik wel zo oer saai.
Ik was er wel bij.quote:Op zondag 6 mei 2007 22:18 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Zozo.... En wie won de eerste Europacup 1 dan? Iets met rendement en resultaten in het verleden.
En nee, jij was er niet bij.
liggen er nog steeds koeien bij jou in de sloot?quote:Op zondag 6 mei 2007 22:18 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Zozo.... En wie won de eerste Europacup 1 dan? Iets met rendement en resultaten in het verleden.
En nee, jij was er niet bij.
1995 is verder terug dan 2002. Of kun jij naast spellen ook niet tellen?quote:Op zondag 6 mei 2007 22:19 schreef toma het volgende:
[..]
liggen er nog steeds koeien bij jou in de sloot?
als Sinnouh keept niet nee. Wat een verschrikkelijk slechte keeper.quote:Op zondag 6 mei 2007 22:20 schreef Wooldoor het volgende:
Als het aankomt op penalty's in de playoffs zullen we dat in ieder gevaal niet gaan verliezen.
Ook die terugspeelbal, viel bijna over zijn voetquote:Op zondag 6 mei 2007 22:21 schreef toma het volgende:
[..]
als Sinnouh keept niet nee. Wat een verschrikkelijk slechte keeper.
je hebt het over de eerste Europacup. Volgens mij is dat een hele tijd geleden.quote:Op zondag 6 mei 2007 22:20 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
1995 is verder terug dan 2002. Of kun jij naast spellen ook niet tellen?
ik geniet er vanquote:Op zondag 6 mei 2007 22:22 schreef Pritt het volgende:
Vakkie_W is duidelijk weer redelijk gefrustreerd.
Heerlijk he.
Heb wel wat andere dingen aan mijn kop, dan zo'n niets zeggende bekerfinale.quote:Op zondag 6 mei 2007 22:22 schreef Pritt het volgende:
Heerlijk he.
Ga daar dan iets aan doen, ipv hier nietszeggende posts plaatsen.quote:Op zondag 6 mei 2007 22:25 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Heb wel wat andere dingen aan mijn kop, dan zo'n niets zeggende bekerfinale.
vind je het gek, als Ajax wéééééééééér wint in de KUIPquote:Op zondag 6 mei 2007 22:22 schreef Pritt het volgende:
Heerlijk he.
Komen er nog 2 dit seizoen denk ik...quote:Op zondag 6 mei 2007 22:28 schreef xFriendx het volgende:
*deze AZ'er komt even stiekem om de hoek kijken*
Partij ging aardig gelijk op, maar goed, op papier staan jullie als de winnaars dus bij deze gefeliciteerd.
Moge we nog vele potjes tegen jullie spelen want spannend was het wel.
ja proberen om uefa cup te halenquote:Op zondag 6 mei 2007 22:25 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Heb wel wat andere dingen aan mijn kop, dan zo'n niets zeggende bekerfinale.
lucky of niet de penalty's is en blijft een loterij voor het zelfde geldt had Davids gemist.quote:Op zondag 6 mei 2007 22:35 schreef Jnk18 het volgende:
Heerlijk die frustatie van Vakkie_W, altijd leuk om te zien
Ajax vandaag weer lucky, mja boeit mij het we hebben tenminste 1 prijs dit jaar
Nu nog die play-offs.
quote:Op zondag 6 mei 2007 21:58 schreef jna het volgende:
Roger ging niet eens op de lat zitten, dat was nou jammer.
I know, mja penalty's was onze enige kans om de wedstrijd te winnen.. die gabri weer met zn losse handjes :S gelukkig liep het nog goed af.. mja........... wel geschorst voor woensdag..quote:Op zondag 6 mei 2007 22:45 schreef WEST het volgende:
[..]
lucky of niet de penalty's is en blijft een loterij voor het zelfde geldt had Davids gemist.
quote:
Volgens mij wordt ie gewoon gek omdat ie eindelijk weer eens leuk voetbal ziet in de kuip.quote:Op zondag 6 mei 2007 22:29 schreef Gelderland het volgende:
[..]
vind je het gek, als Ajax wéééééééééér wint in de KUIPgek moetie er van worden. Hoe zou jij je voelen als Feyenoord steeds (de beker) wint in de ArenA... al is dat eigenlijk niet meer voor te stellen
![]()
AZ speelde idd leuk ja.quote:Op zondag 6 mei 2007 23:20 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Volgens mij wordt ie gewoon gek omdat ie eindelijk weer eens leuk voetbal ziet in de kuip.
Wel een garantie voor europees voetbal, kunnen jullie wel gebruiken nietwaarquote:Op zondag 6 mei 2007 22:11 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Zowel Ajax en AZ hebben alles gegeven wat in een bekerfinale thuishoort.quote:
quote:Op zondag 6 mei 2007 23:30 schreef koningdavid het volgende:
Mooi teksten van Ten Cate bij Studio Voetbal, ook over de supporters.
quote:Clubleiding en team bedanken supporters
Rotterdam, 06 mei 2007
De clubleiding, de technische staf en de spelers van Ajax bedanken de supporters die Ajax zo geweldig hebben gesteund tijdens de finale van de KNVB Beker.
De tienduizenden Ajax-supporters in de Kuip speelden tijdens de bekerfinale opnieuw een rol van betekenis. Toen Ajax geruime tijd met tien man moest spelen en tijdens de zenuwslopende penaltyserie hielden de Ajacieden op de tribune die op het veld overeind.
,,Het was fantastisch'', zei algemeen directeur Maarten Fontein nadat zijn club voor de zeventiende maal de beker had gewonnen. ,,Opnieuw gaven de supporters het elftal extra kracht. Namens de clubleiding, de staf en de spelers wil ik onze fans een groot compliment maken en ze bedanken voor de geweldige steun. De sfeer was super en hopelijk kunnen we op deze manier ook de play-offs tot een succes maken.''
Hij was op en had lichte vormen van kramp dus lijkt me wel.quote:Op zondag 6 mei 2007 23:59 schreef Cyberia18 het volgende:
Sneijder is gewoon van de partij woensdag?
Landzaat?quote:Op maandag 7 mei 2007 00:00 schreef jorienvdherik het volgende:
Davids heeft dembele en landzaat omver gebeukt in de tunnel
quote:Op maandag 7 mei 2007 00:00 schreef jorienvdherik het volgende:
Davids heeft dembele en landzaat omver gebeukt in de tunnel
de zeeuwquote:Op maandag 7 mei 2007 00:01 schreef S-Two het volgende:
[..]
Landzaat?
Anyway, mooi dat we deze prijs gewonnen hebben. Het is natuurlijk geen hoofdprijs, maar toch wel een leuke prijs. Nu de play-offs nog even winnen.
Mooi zoquote:Op maandag 7 mei 2007 00:01 schreef Pritt het volgende:
[..]
Hij was op en had lichte vormen van kramp dus lijkt me wel.![]()
ik verwacht niet dat AZ van Twente wint eerlijk gezegd. Voor ons gaat t ook nog heeeel moeilijk wordenquote:Op maandag 7 mei 2007 00:07 schreef Jnk18 het volgende:
Ik hoop trouwens dat we niet nog eens tegen AZ moeten als we doorgaan in de play-offs, urgh gebeurt altijd wel wat... laatste 2 wedstrijden rood voor ajax. liever twente toch!
Gewoon Alves kapot schoppen.quote:Op maandag 7 mei 2007 00:08 schreef S-Two het volgende:
Eerst maar eens van Heerenveen winnen, zo goed speelden we vandaag niet. Daarna kijken we wel verder.
Oh oh oh wat zouden jullie kakkerlakjes er blij mee zijnquote:Op zondag 6 mei 2007 22:11 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Sterke jongen....quote:Op maandag 7 mei 2007 00:46 schreef Aanvoerder het volgende:
Was een vet mooie pot en ook een mooie ervaring. Jammer alleen dat ik net thuiskom en krijg te horen dat m'n pa in het ziekenhuis ligt.
Dat was geweldigquote:Op zondag 6 mei 2007 23:55 schreef toma het volgende:
Prachtig trouwens hoedat Davids de Zeeuw onderuit trok![]()
![]()
En Aanvoerder, sterkte!quote:'Komende week afronding transfer Bakircioglu'
In het programma Studio Voetbal werd gemeld dat Kennedy Bakircioglu afgelopen week inmiddels PSV heeft afgezegd en dat hij maandag of dinsdag met Ajax afrondende besprekingen heeft over de overgang van FC Twente naar Ajax. De aanvaller zou ruim een miljoen euro moeten kosten.
Beterschap..quote:Op maandag 7 mei 2007 00:46 schreef Aanvoerder het volgende:
Was een vet mooie pot en ook een mooie ervaring. Jammer alleen dat ik net thuiskom en krijg te horen dat m'n pa in het ziekenhuis ligt.
Sterkte gozert..quote:Op maandag 7 mei 2007 00:46 schreef Aanvoerder het volgende:
quote:Op maandag 7 mei 2007 01:00 schreef rubbereend het volgende:
Gefeliciteerd
Kennedy Bakircioglü compilatiequote:
Vergeet het bier halen niet. Twee lullige eilandjes voor 15000 man, what were they thinking?quote:Op maandag 7 mei 2007 01:02 schreef Noshiba het volgende:
dit was waanzinnig net zo vet als vorig jaar,
1 gigantisch minpunt alles was ontiegelijk slecht geregeld van t instappen tot de treinen
de vakken waar je moest zitten tot de wc etc ik ben wat gewend kwa slecht regelen maar dit was het toppunt!
Leo brengt meer dreiging en techniek mee dan babel in de afgelopen acht wedstrijden had kunnen dromen!quote:Op maandag 7 mei 2007 02:55 schreef Loserkid het volgende:
Ik denk dat we met Leo toch een goeie 4-4-2 spits hebben, mits hij de bal ook over speelt en niet blijft draaien en stunten om tot een goed schot te komen zoals die overschatte babel wel.
Dat zeker.quote:Op maandag 7 mei 2007 02:24 schreef BobbyHill het volgende:
Wat een geweldige wedstrijd. Zo hoort een finale te zijn!
Deze wedstrijd heb ik hem idd niet gezien, maar over het algemeen komt er veel dreiging van hem uit.quote:Op maandag 7 mei 2007 07:59 schreef Speed1971 het volgende:
Mooie wedstrijd.
Gabri
Maar eerlijk is eerlijk. Heb thuis stukken van de wedstrijd gezien. Ajax kwam wel erg goed weg. Heitinga <> Cziommer was zeker een pingel. Maar je hebt geluk nodig om een finale te winnen.
En dat HtC weer zo lang wachte met het inbrengen van PerezTis te hopen dat Babel snel verkocht wordt. Babel heeft geloof ik 0 voorzetten gegeven.
Ja die "Het is zo zielig voor AZ-hype" die houdt nog even aan in de media. Maar ik kan er niet wakker om leggen. Als je het dan toch op de arbitrage moet gooien, hebben wij nog het meeste recht van spreken. Wij zijn achteraf gezien het kampioenschap misgelopen door een arbitrale dwaling in Alkmaar in het voordeel van AZ.quote:Op maandag 7 mei 2007 08:56 schreef Gelderland het volgende:
Wat ik altijd zo 'dom' vind is de media.. Net weer alle kranten gelezen en ow ow ow wat is AZ zielig
Sterkte Aanvoerder.quote:Op maandag 7 mei 2007 00:46 schreef Aanvoerder het volgende:
VI.nlquote:De Mul weigert nieuw contract bij Ajax
7/5/2007 8 :56
Tom De Mul weigert zijn contract bij Ajax te verlengen. De huidige verbintenis van de Belgische aanvaller loopt nog tot medio 2008.
Aanvankelijk ging het gerucht dat De Mul niet zou willen bijtekenen omdat hem de sfeer bij de Amsterdamse club niet bevalt en hem te hard zou zijn.
De 21-jarige aanvaller ontkent tegenover VI tv. 'Ik heb alleen besloten niet bij te tekenen. De reden houd ik liever voor mezelf. Maar het heeft er niets mee te maken dat ik mij niet goed in de groep zou voelen of zo.'
De Mul kwam dit seizoen 28 competitieduels in actie voor Ajax. Hij scoorde vier keer. Vorig seizoen speelde hij nog op huurbasis voor Vitesse.
Naar verluidt zou Sevilla interesse hebben in De Mul, maar de rechtsbenige speler houdt zich op de vlakte. 'Ik heb altijd al in Spanje willen voetballen.
Begin eerst maar eens MET voetballen danquote:Op maandag 7 mei 2007 09:20 schreef Suijk het volgende:
21 jaar. 'Ik heb altijd al in Spanje willen voetballen'.
Hij schoot gelukkig wel de pingel dr inquote:Op maandag 7 mei 2007 09:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Begin eerst maar eens MET voetballen dan.
Ik vind het ook wel een redelijke speler, maar met dit soort uitspraken ben ik snel klaar met een "prof" komop zeg, je zit bij een topclub in een zwaar seizoen. Wat verwacht je?quote:Op maandag 7 mei 2007 09:24 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Hij schoot gelukkig wel de pingel dr in!
Denk ook dat hij dat van die kleedkamer gewoon meende, maar dat hij nu inziet dat hij er niet populairder van wordt, leugentje om bestwil dus. T is gewoon een softie.quote:Op maandag 7 mei 2007 09:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel een redelijke speler, maar met dit soort uitspraken ben ik snel klaar met een "prof" komop zeg, je zit bij een topclub in een zwaar seizoen. Wat verwacht je?
Idd, ik zat mij de hele wedstrijd af te vragen of die man met die grijze haren een belangrijk persoon of bekende Nederlander wasquote:Op maandag 7 mei 2007 09:45 schreef Xrenity het volgende:
Leuke wedstrijd, maar wat gebeurde er in godsnaam met de regie?
De hele tijd kregen we dezelfde gasten in beeld
Vond de laatste legendarisch genoeg.quote:Op maandag 7 mei 2007 09:52 schreef Xrenity het volgende:
En het zou trouwens wel legandarisch geweest zijn als Stam een penalty had moeten nemen.
quote:Op maandag 7 mei 2007 09:45 schreef Xrenity het volgende:
Leuke wedstrijd, maar wat gebeurde er in godsnaam met de regie?
De hele tijd kregen we dezelfde gasten in beeld
Ik had me niet veilig gevoeld op FF rij 16.quote:Op maandag 7 mei 2007 09:52 schreef Xrenity het volgende:
En het zou trouwens wel legandarisch geweest zijn als Stam een penalty had moeten nemen.
quote:
quote:
quote:Op maandag 7 mei 2007 10:01 schreef Robar het volgende:
Ik heb het gevoel dat ik 20 jaar ouder ben geworden gisteren
Ik was er niet bij helaas, dus ik heb op Tien gekeken..quote:Op maandag 7 mei 2007 10:04 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Dat zwaaien met die shirts
Ben absoluut geen ultra en vind het er op 410 niet uit zien, maar als 12000 man het doen, ziet het er toch wel heeeeel vet uit.
En wat was Johnny blij na zijn pingel he. Kippenvel
Haha dat meen je niet?quote:Op maandag 7 mei 2007 10:08 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Ik was er niet bij helaas, dus ik heb op Tien gekeken..
Volgens Ron de Rijk zwaaiden de Ajacieden met witte zakdoekjes..
Wat een drama, die commentator.
Dat kampioenschap ben ik nu echt wel even vergeten. Gisteren zeker. Voor mij is de beker ook gewoon een hoofdprijs.quote:Op maandag 7 mei 2007 10:21 schreef HeatWave het volgende:
Ik vond het wel leuk natuurlijk, maar het verzacht de pijn nog niet.
De politie maakt zich vast op voor de huldiging zie ik net:quote:Op maandag 7 mei 2007 10:21 schreef HeatWave het volgende:
Vanavond maar ff op het museumplein kijken, moet er toch langs.
quote:10:17:40 07-05-07 1 I POLI Ivm AJAX B10,B20,B30 heden om 16.00 uur aan JHL op komen.
705071017400130002 0130002 Politie Amsterdam-Amstelland
705071017350130000 0130000 Politie Amsterdam-Amstelland
Ze wilde toch zowiezo het plein verbouwen.. kunnen ze nu vast beginnenquote:Op maandag 7 mei 2007 10:27 schreef Againzender het volgende:
[..]
De politie maakt zich vast op voor de huldiging zie ik net:
[..]
Wat een pauper.quote:Op maandag 7 mei 2007 10:08 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Ik was er niet bij helaas, dus ik heb op Tien gekeken..
Volgens Ron de Rijk zwaaiden de Ajacieden met witte zakdoekjes..
Wat een drama, die commentator.
Emoties, fanatisme en een grote portie temperament.quote:Op maandag 7 mei 2007 10:40 schreef HeatWave het volgende:
babel was echt om te janken zo slecht idd.
Gabri speelde ok, maar GVD hoe kan een prof. zo fucking DOM zijn elke keer???
Asjeblieft nietquote:Op maandag 7 mei 2007 10:37 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ze wilde toch zowiezo het plein verbouwen.. kunnen ze nu vast beginnen
Ja, ook zo sneu inderdaad. Ze moesten eerst even repeteren ofzo, sjezus.quote:Op maandag 7 mei 2007 10:38 schreef BoNi het volgende:
Fantastische dag gehad!
Babel speelde echt dramatisch.
Wat een schitterende choreo trouwens uit Alkmaar
Hij had wel de balquote:Op maandag 7 mei 2007 11:01 schreef zjroentje het volgende:
Wat was Heitinga leip zeg. Die overtreding van 'm met 2 gestrekte benen vooruit.![]()
Heerlijke bekerfinale!
Het was gewoon mannelijk voetbalquote:Op maandag 7 mei 2007 11:01 schreef zjroentje het volgende:
Wat was Heitinga leip zeg. Die overtreding van 'm met 2 gestrekte benen vooruit.![]()
Heerlijke bekerfinale!
Ik zag gisteren dat het tramhokje bij het Rijskmuseum in de Hobbemastraat al gesloopt is, dus dat kan niet meer stuk in ieder geval....quote:Op maandag 7 mei 2007 10:37 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ze wilde toch zowiezo het plein verbouwen.. kunnen ze nu vast beginnen
quote:
Ik ga er speciaal op lettenquote:Op maandag 7 mei 2007 11:02 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik zag gisteren dat het tramhokje bij het Rijskmuseum in de Hobbemastraat al gesloopt is, dus dat kan niet meer stuk in ieder geval....
Maar dat hokje zullen we vanavond wel op het nieuws zien als vernieling-door-Ajax-supporters
Maar wel janken als een vrouwtje als De Zeeuw zich op praktisch dezelfde wijze op Stekelenburg stortquote:
Maar dat is logischquote:Op maandag 7 mei 2007 11:03 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Maar wel janken als een vrouwtje als De Zeeuw zich op praktisch dezelfde wijze op Stekelenburg stort
Vond het serieus jammer dat Gabri hem niet midden op zijn janksmoel sloeg.quote:Op maandag 7 mei 2007 11:05 schreef HeatWave het volgende:
Die de Zeeuw spoort gewoon niet, jankerd..
Nee. Prima neutraal commentaar, en eindelijk eens niet overdreven schreeuwerig.quote:Op maandag 7 mei 2007 10:45 schreef Camplo het volgende:
[..]
Wat een pauper.
Vriend van mij vertelde ook dat commentator 100% pro AZ was, en waarschijnlijk in een DSB bank shirt zat te vertellen. Stimmt das?![]()
Als je dan toch weer een domme kaart pakt, doe het dan goed iddquote:Op maandag 7 mei 2007 11:06 schreef L.Verschoor het volgende:
[..]
Vond het serieus jammer dat Gabri hem niet midden op zijn janksmoel sloeg.
Museumplein.quote:Op maandag 7 mei 2007 11:09 schreef Erasmusch het volgende:
Is er nog een huldiging in het centrum ofzo? Moet eigenlijk vandaag/vanmiddag naar Amsterdam![]()
huntelaar & Sneijder ook wel eens goed bezig gezien?quote:Op maandag 7 mei 2007 11:05 schreef HeatWave het volgende:
Die de Zeeuw spoort gewoon niet, jankerd..
Ik werk echt op 100 meter van het Museumpleinquote:Op maandag 7 mei 2007 11:10 schreef Adidah het volgende:
Ik heb vanavond weer geen excuus om niet op te komen draven. De 170 komt langs het Museumplein. Dan kan ik na mijn werk mooi even uitstappen.
Ja. Prachtig he, die assist van Sneijder en de goal van Huntelaarquote:Op maandag 7 mei 2007 11:11 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
huntelaar & Sneijder ook wel eens goed bezig gezien?
Ja, gisteren vooral tijdens de penaltiesquote:Op maandag 7 mei 2007 11:11 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Heel goed, lul er maar omheen, zou ik ook doenquote:Op maandag 7 mei 2007 11:12 schreef HeatWave het volgende:
Ja, gisteren vooral tijdens de penalties.
Die twee gele kaarten kwamen uit de lucht vallen, als je de rest van de wedstrijd bekijkt. Die gingen echt helemaal nergens over, de hele wedstrijd houdt-ie de kaarten op zak, maar voor twee totaal niet zware opvertredingen trekt-ie geel. Hij mag blij dat ik z'n post niet meer bezorg, stakker.quote:Op maandag 7 mei 2007 11:11 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Yep, dat is die AH.quote:Op maandag 7 mei 2007 11:16 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Museumplein is met die ondergrondse AH? En hoe laat?
Ik denk dat ik maar morgen ga![]()
Lekker meefeesten joh, hehe.quote:Op maandag 7 mei 2007 11:16 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Museumplein is met die ondergrondse AH? En hoe laat?
Ik denk dat ik maar morgen ga![]()
Ik geloof er dan ook geen zak van dat Sevilla interesse in hem heeft, daar komt hij gewoon kwaliteit voor tekort.quote:Op maandag 7 mei 2007 09:13 schreef HeatWave het volgende:
Ja, bij Sevilla is het allemaal gemoedelijk en zachtaardig.
Stom volk die belgen...
''Via AZ wil ik naar Ajax''quote:Op maandag 7 mei 2007 11:01 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Net pas terug![]()
En Jenner....sukkeltje sukkeltje sukkeltjeeee![]()
Diamantenslijper?quote:Op maandag 7 mei 2007 11:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik werk echt op 100 meter van het Museumplein.
quote:Op maandag 7 mei 2007 11:30 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
''Via AZ wil ik naar Ajax''
''Op dit moment vind ik mij de beste rechtsbuiten in Nederland''!
Hij was gisteren minstens zo slecht als Babel. En dat zegt best veel, want die was toch slecht, de tering!quote:Op maandag 7 mei 2007 11:39 schreef Longmen het volgende:
[..]
![]()
vind overigens wel dat hij veel talent heeft om dit ooit te worden
quote:Henk Ten Cate: ''De duizenden Ajacieden op de tribunes hadden de ploeg weer hartstochtelijk gesteund. ,,Ze hebben ons vooral in de laatste tien minuten echt opgezweept. De Ajax-supporters hebben ons werkelijk fantastisch gesteund.’’
Geloof me, als je vaak genoeg in het AZ-stadion komt, leer je die dingen waarderen als een geuzenattribuut hoorquote:Op maandag 7 mei 2007 11:46 schreef devv05 het volgende:
Ik heb echt helemaal niks met dat AZ-publiek met hun klappers, vreselijk.
Ik snapte die wissle eigenlijk niet. Waarom moest hij nou invallen??? Ik zou die Babel er ook allang uit hebben gekegeld.. hij staat erin omdat ie gebruik moet maken van zijn snelheid en dat doet hij niet... kapt traagt alsof ie Romario is.. heb me mateloos aan hemquote:Op maandag 7 mei 2007 09:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Begin eerst maar eens MET voetballen dan.
Zo hoort het ook. Hij had wat hoger mogen trappen!quote:Op maandag 7 mei 2007 11:01 schreef zjroentje het volgende:
Heerlijke bekerfinale!
Yep weet ik (ook al heb ik het niet gezien, geloof je graag). Maar net als Babel heeft hij dit seizoen wel hele goeie dingen laten zien.quote:Op maandag 7 mei 2007 11:41 schreef rompompom het volgende:
[..]
Hij was gisteren minstens zo slecht als Babel. En dat zegt best veel, want die was toch slecht, de tering!.
Die Ogararu.. jezus wat een blinde vink ook... die moet echt wat doen aan zijn voetbal anders mag ie ook oprotten. Huntelaar 3 meter los bij de eerste paal en wat doet die mongool een afstand schot.... tsjah het is uiteindelijk sinouh die erin staatquote:Op maandag 7 mei 2007 11:50 schreef HeatWave het volgende:
HtC is nou eenmaal niet de wisselkoning.
Hij wisselt vaak vaag, en wanneer? de 70ste minuut, altijd....
Ja, het lukte gewoon niet bij 'm gister. Maar hij was wel helemaal leeggespeeld ook, hij kon niet eens z'n handen boven het hoofd krijg voor z'n bedank-applausje bij de wissel.quote:Op maandag 7 mei 2007 11:52 schreef Longmen het volgende:
[..]
Yep weet ik (ook al heb ik het niet gezien, geloof je graag). Maar net als Babel heeft hij dit seizoen wel hele goeie dingen laten zien.![]()
quote:Op maandag 7 mei 2007 10:27 schreef Againzender het volgende:
[..]
De politie maakt zich vast op voor de huldiging zie ik net:
[..]
Ik heb een kort filmpje gemaakt tijdens De Laatste Tien Minuten, maar de kwaliteit is werkelijk té verpauperd.quote:Op maandag 7 mei 2007 12:01 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik heb de samenvatting van AZ-Ajax nu iets van 5 keer bekeken, maar de toeschouwers waren werkelijk fantastisch zeg. Dit is wel iets anders dan de irritante klappers van AZ :emo:. Vooral bij de 1-1 van Huntelaar klonk er een enorme wave van geluid door het stadion. Kippenvel dit
.
Kan ergerquote:Op maandag 7 mei 2007 12:06 schreef Aanvoerder het volgende:
Bij de 1-1 viel ik half van m'n stoel. Je grijpt automatisch naar houvast en met m'n rechterhand had ik ineens de linkerborst van de meid rechts van me te pakken.
en dat bleek je schoonmoeder te zijn?quote:Op maandag 7 mei 2007 12:06 schreef Aanvoerder het volgende:
Bij de 1-1 viel ik half van m'n stoel. Je grijpt automatisch naar houvast en met m'n rechterhand had ik ineens de linkerborst van de meid rechts van me te pakken.
En was het een lekkere tiet?quote:Op maandag 7 mei 2007 12:06 schreef Aanvoerder het volgende:
Was in het stadion.quote:
Is ook te zien op Ajax TV hoor, gratis en in goede kwaliteitquote:Op maandag 7 mei 2007 12:08 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik heb een kort filmpje gemaakt tijdens De Laatste Tien Minuten, maar de kwaliteit is werkelijk té verpauperd..
Maar het was prachtig ja, na de goal van Huntelaar is van AZ-zijde weinig meer vernomen qua zang, trouwens..
Whehe, mooie acties zijn dat ja.quote:
Ah, mooi, dan kan ik daar vanmiddag na werk eens fijn van genieten.quote:Op maandag 7 mei 2007 12:10 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Is ook te zien op Ajax TV hoor, gratis en in goede kwaliteit.
quote:'Ajax beloofde Excelsior premie'
Excelsior won op de laatste speeldag van de Nederlandse eredivisie vrij verassend met 3-2 van kampioenskandidaat AZ. Na vandaag blijft echter de vraag of deze overwinning nu echt wel een verassing te noemen was.
Het resultaat was verassend aangezien het leek alsof Excelsior niets meer te winnen had en zich zou moeten gaan richten op de naderende nacompetitie om degradatie te kunnen voorkomen. Een bericht in het Noord Hollands Dagblad geeft echter een geheel andere kijk op het bovenstaande. Excelsior had volgens speler Braber namelijk wel degelijk wat om voor te spelen tegen AZ. Braber gaf namelijk in de genoemde krant toe dat Ajax de spelers een premie had beloofd indien men een overwinning zou gaan behalen tegen PSV.
Volgens de berichten zou de premie een bedrag zijn geweest van circa 7000 euro per speler. Excelsior speler Braber vertelde het volgende in de genoemde krant: "Maar hoe hoog precies die premie was, kan ik niet zeggen. We hebben nog geen geld gezien. Het schijnt dat Ajax minder wil betalen, omdat het uiteindelijk geen kampioen is geworden. Het lag toch niet aan ons dat Ajax geen kampioen is geworden. Ze hebben er zelf eentje te weinig gescoord."
Excelsior trainer ontkende iets te weten van een beloofde premie hij vertelde: "Ik weet überhaupt niets af van een premie. Ik heb die jongens laten weten dat dit het moment was om het land te laten zien wat we in huis hebben. Ik wil gewoon altijd winnen. Zoals ik ook gewoon van hem wil winnen."
Braber vertelde verder nog: "Het ging om een leuk bedrag en dat is altijd lekker meegenomen."
onze dank is grootquote:
quote:- COLUMN -
Je hebt van die wedstrijden. Dat alles klopt. Dat je er maar weer eens van doordrongen raakt hoe fascinerend het kan zijn om te kijken naar een voetbalwedstrijd op het scherpst van de snede.
Ajax en AZ maakten er een even hoogstaand als hoopgevend spektakel van. De Amsterdammers mochten uiteindelijk de ‘troostprijs’ onhoog houden na een duel op het scherpst van de snede dat eigenlijk geen verliezer kende. Met alle kijkers, de clubfans en de neutrale kijkers incluis, als grootste winnaars.
Moordend tempo
Zelden een pot tussen twee Nederlandse clubs gezien in een dergelijk moordend tempo. Niemand kreeg tijd van handelen, om elke meter werd gestreden. Als betrof het een duel tussen twee internationale grootmachten. Geen enkele speler had de handrem erop. Er werd 120 minuten gas gegeven. Nogal wiedes dat in de slotfase her en der spelers kramp kregen.
Hard genoeg
Hé, hé, eindelijk. Eindelijk speelde met name Ajax als een volwassen mannenploeg. Hard, ja zelfs gemeen waar dat moest. ‘Moest’? Ja, internationaal, in de Spaanse, Italiaanse en Engelse competitie en in de Champions League gaat het er geen seconde anders aan toe. Als je mee wilt doen, moet je je niet als een mietje verdedigen.
Van Gaal mekkerde achteraf over de hardheid van Ajax. Vreemd. Als zijn ploeg behalve de stijlprijs ook andere prijzen wil pakken, zal er ook her en der ‘ingegrepen’ moeten worden. Trouwens, met De Zeeuw heeft Louis zelf al een fijne zuigende bikkelaar in huis.
Niveau prima
Achteraf hadden de analytici bij Tien bedenkingen bij het spelpeil. Meeslepende wedstrijd, maar echt goed was het niet, in die trant. Onzin. Gegeven het tempo, gegeven het voortdurend ‘vooruit verdedigen’ en gegeven ook de fysieke hardheid van de strijd, werd er heel acceptabel gespeeld. Het viel juist op dat ook in de minieme ruimtes de meeste spelers over genoeg technische bagage bleken te bezitten.
Dick van Egmond floot sterk
Het gebeurt op de Nederlandse velden al te vaak dat de scheidsrechter fluit alsof het damesballet betreft. Veel te streng en veel te snel met geel en rood zwaaiend. Totaal in strijd met hoe het er over de grenzen aan toe gaat. Daarmee de topploegen de kans ontnemend om zich in die fysieke richting te ontwikkelen, zodat zij tegen de buitenlandse topclubs vaak schrikken en van de weeromstuit soms over de schreef gaan.
Gepast hard en gemeen spelen moet je leren en dat vraagt om een arbiter die een wedstrijd niet kapot fluit. Dat deed Van Egmond dus niet. Het was mede zijn verdienste dat het zo’n boeiend lijf aan lijf gevecht werd. Overigens had Van Gaal gelijk toen hij erop wees dat zijn ploeg twee ‘dooie strafschoppen’ door de neus waren geboord.
Revolutie aanhang Ajax
Door de jaren heen verdiende de aanhang van de Amsterdammers inderdaad het predikaat ‘bioscooppubliek’. Meestentijds zaten zij als kritische, dooie dienders te kijken of hun mannen met technisch briljant voetbal de tegenstander gingen vernederen en werd met minder geen genoegen genomen. In de Arena hing te vaak een begrafenisstemming.
Dat is veranderd. Hoe, waarom, Joost mag het weten. Maar eindelijk lijkt de ban gebroken en zit er ‘hoe dan ook trots op onze club’ in hun gezang. Ook in de Kuip was dat het geval en Ten Cate stipte het na afloop terecht aan.
Davids nooit ‘te duur’
Ik kom nog een keer in een aparte column op ‘toegevoegde waarde’ van Edgar Davids terug. Nu wil ik nogmaals vragen waarom hij pas in de winterstop kwam. Technisch directeur van Ajax, Martin van Geel, heeft gelijk met zijn vaststelling dat Ajax landskampioen was geworden als Davids er het hele seizoen bij was geweest. Het blijkt om geld te zijn gegaan. Edgar zou in eerste instantie ‘te duur’ zijn geweest. Tsja, wat is ‘te duur’ als het de titel en de zekere 10 miljoen uit de Champions League kan schelen?
AZ-spelers klasse!
Premier Balkenende zal zondagavond toch wel gekeken hebben naar de bekerfinale? Wat kon je beter te doen hebben? Dan zal hij hebben gezien dat zijn ‘normen en waarden’ van de AZ afdropen. Vorige week de zeperd in de competitie moeten slikken, nu als betere ploeg opnieuw met lege handen staan en dan het fatsoen op kunnen brengen om de hele huldiging van Ajax op het veld te blijven. Uit respect. Klasse! Zoals ook de opvang van penaltymisser Donk mooi was.
Van Gaal en Ten Cate reageren goed
Ik zei het, je hebt van die avonden dat alles klopt. Ook de coaches waren goed na afloop. Dat kan dus ook. Ten Cate bleef reëel en bescheiden en Van Gaal wees er terecht op dat zijn ploeg tekort was gedaan. Je kunt zeggen dat hij niet moet mopperen op de scheidsrechter. Maar hij had wél gelijk en mag hij zijn emoties hebben?
KNVB ‘straft’ Ajax en AZ voor schouwspel
Waarom worden altijd en eeuwig sportbonden bestuurd door bobo’s die zelf de ballen verstand van sport hebben? Nu was opnieuw de KNVB de enige dissonant. Hoe kun je de start van de immens belangrijke nacompetitie drie dagen na de bekerfinale plannen? Hoe kun je FC Twente (tegen AZ) en SC Heerenveen (tegen Ajax) zo’n competitievervalsend voordeel geven? Hoe kun je in feite Ajax en AZ ‘straffen’ voor de tomeloze inzet waarmee zij van de bekerfinale een heerlijke voetbalavond maakten?
Nah Heerenveen moet geen probleem zijn. AZ heeft het moeilijker met Twente.quote:Op maandag 7 mei 2007 12:28 schreef HeatWave het volgende:
Het is idd belachelijk dat er nu Woensdag alweer gebikkeld moet worden.....
Slaat eigenlijk nergens op. Die finale moet aan het eind gespeeld worden als de competitie voorbij is. En kaarten in de beker mogen niet mee tellen in de competitie anders is het gewoon vervalsing.quote:Op maandag 7 mei 2007 12:28 schreef HeatWave het volgende:
Onzin, als je ver komt in europa en/of de beker doe je het jezelf aan.quote:Op maandag 7 mei 2007 12:28 schreef HeatWave het volgende:
Ja dat is toch ook vervalsing. AZ verdient zeker door het leuke voetbal dat ze laten zien een gelijke kans. Ze zijn toch een verrijking voor de competitie geweest.quote:Op maandag 7 mei 2007 12:31 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Nah Heerenveen moet geen probleem zijn. AZ heeft het moeilijker met Twente.
Dat ken ik nou welquote:Op maandag 7 mei 2007 12:31 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
En uiteindelijk naait de KNVB zichzelf, want als Heerenveen of Twente in de CL komen, gaan die er keihard af. Op den duur kost het zo vanzelf die extra voorronde plek. Maar ach, ze krijgen weer wat extra centjes om zo'n jostibondscoach als Van Basten mee te betalen.quote:Op maandag 7 mei 2007 12:28 schreef HeatWave het volgende:
We hebben nu Davids erbij en de spelers weten echt wel waar ze nu om spelen.quote:Op maandag 7 mei 2007 12:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat ken ik nou wel.
RKC moest ook geen probleem zijn...
Ik zal er wel zijn iigquote:Op maandag 7 mei 2007 12:36 schreef denthemen het volgende:
Geweldig!!! Net weer wakker hehe, geweldige finale, weer mooie plekken, goeie sfeer, mijn held die de beslissende maakt
Vanavond toch maar naar de huldiging, wie nog meer?
@ aanvoerder: Sterkte met je pa!
Had Ajax maar nooit voor de play offs moeten stemmen of hadden ze er begin dit seizoen iets van moeten zeggen.quote:Op maandag 7 mei 2007 12:28 schreef HeatWave het volgende:
True. Maar dan nog kan de KNVB best iets eerlijker plannen...quote:Op maandag 7 mei 2007 12:38 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Had Ajax maar nooit voor de play offs moeten stemmen of hadden ze er begin dit seizoen iets van moeten zeggen.
dat valt dus te bezien, voor Twente stond al weken niks meer op het spel en dat zag je terug, tis de vraag of ze weer scherp staan. Je zag vorig jaar hoe Ajax mooi door kon omdat ze de laatste weken hadden geknokt voor de 5e plaats. Dat heeft Heerenveen nu ook.quote:Op maandag 7 mei 2007 12:31 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
De hand van Van Gaalquote:AZ-spelers klasse!
Premier Balkenende zal zondagavond toch wel gekeken hebben naar de bekerfinale? Wat kon je beter te doen hebben? Dan zal hij hebben gezien dat zijn ‘normen en waarden’ van de AZ afdropen. Vorige week de zeperd in de competitie moeten slikken, nu als betere ploeg opnieuw met lege handen staan en dan het fatsoen op kunnen brengen om de hele huldiging van Ajax op het veld te blijven. Uit respect. Klasse!
klopt maargoed dankzij die play offs had PSV weer een extra druk programma wat blessures in de hand heeft gewerkt. Kortom afschaffen dat gedrochtquote:Op maandag 7 mei 2007 12:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
True. Maar dan nog kan de KNVB best iets eerlijker plannen...
Tuurlijk, graag.quote:Op maandag 7 mei 2007 12:42 schreef rubbereend het volgende:
[..]
klopt maargoed dankzij die play offs had PSV weer een extra druk programma wat blessures in de hand heeft gewerkt. Kortom afschaffen dat gedrocht
Ja, de bekerfinale en de play-offs zijn niet te combineren. Of je krijgt competitievervalsing zoals dit jaar, of je hebt wat PSV vorig jaar had.quote:Op maandag 7 mei 2007 12:42 schreef rubbereend het volgende:
[..]
klopt maargoed dankzij die play offs had PSV weer een extra druk programma wat blessures in de hand heeft gewerkt. Kortom afschaffen dat gedrocht
quote:Op maandag 7 mei 2007 12:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tuurlijk, graag.
Maar als ze die Pleeoffs zograag willen moeten ze ook ff nadenken....
gewoon een paar weken eerder plannen, tussen de 32e en 33e speelronde ofzoquote:Op maandag 7 mei 2007 12:44 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ja, de bekerfinale en de play-offs zijn niet te combineren. Of je krijgt competitievervalsing zoals dit jaar, of je hebt wat PSV vorig jaar had.
Ik twijfel.quote:Op maandag 7 mei 2007 12:36 schreef denthemen het volgende:
Vanavond toch maar naar de huldiging, wie nog meer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |