Mooi zoquote:Op maandag 7 mei 2007 00:01 schreef Pritt het volgende:
[..]
Hij was op en had lichte vormen van kramp dus lijkt me wel.![]()
ik verwacht niet dat AZ van Twente wint eerlijk gezegd. Voor ons gaat t ook nog heeeel moeilijk wordenquote:Op maandag 7 mei 2007 00:07 schreef Jnk18 het volgende:
Ik hoop trouwens dat we niet nog eens tegen AZ moeten als we doorgaan in de play-offs, urgh gebeurt altijd wel wat... laatste 2 wedstrijden rood voor ajax. liever twente toch!
Gewoon Alves kapot schoppen.quote:Op maandag 7 mei 2007 00:08 schreef S-Two het volgende:
Eerst maar eens van Heerenveen winnen, zo goed speelden we vandaag niet. Daarna kijken we wel verder.
Oh oh oh wat zouden jullie kakkerlakjes er blij mee zijnquote:Op zondag 6 mei 2007 22:11 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Wat hebben jullie nou kunnen juichen de laatste jaren? Je gaat mij vertellen dat je de beker als een serieuse prijs beschouwt?
Sterke jongen....quote:Op maandag 7 mei 2007 00:46 schreef Aanvoerder het volgende:
Was een vet mooie pot en ook een mooie ervaring. Jammer alleen dat ik net thuiskom en krijg te horen dat m'n pa in het ziekenhuis ligt.
Dat was geweldigquote:Op zondag 6 mei 2007 23:55 schreef toma het volgende:
Prachtig trouwens hoedat Davids de Zeeuw onderuit trok![]()
![]()
En Aanvoerder, sterkte!quote:'Komende week afronding transfer Bakircioglu'
In het programma Studio Voetbal werd gemeld dat Kennedy Bakircioglu afgelopen week inmiddels PSV heeft afgezegd en dat hij maandag of dinsdag met Ajax afrondende besprekingen heeft over de overgang van FC Twente naar Ajax. De aanvaller zou ruim een miljoen euro moeten kosten.
Beterschap..quote:Op maandag 7 mei 2007 00:46 schreef Aanvoerder het volgende:
Was een vet mooie pot en ook een mooie ervaring. Jammer alleen dat ik net thuiskom en krijg te horen dat m'n pa in het ziekenhuis ligt.
Sterkte gozert..quote:Op maandag 7 mei 2007 00:46 schreef Aanvoerder het volgende:
quote:Op maandag 7 mei 2007 01:00 schreef rubbereend het volgende:
Gefeliciteerd
Kennedy Bakircioglü compilatiequote:
Vergeet het bier halen niet. Twee lullige eilandjes voor 15000 man, what were they thinking?quote:Op maandag 7 mei 2007 01:02 schreef Noshiba het volgende:
dit was waanzinnig net zo vet als vorig jaar,
1 gigantisch minpunt alles was ontiegelijk slecht geregeld van t instappen tot de treinen
de vakken waar je moest zitten tot de wc etc ik ben wat gewend kwa slecht regelen maar dit was het toppunt!
Leo brengt meer dreiging en techniek mee dan babel in de afgelopen acht wedstrijden had kunnen dromen!quote:Op maandag 7 mei 2007 02:55 schreef Loserkid het volgende:
Ik denk dat we met Leo toch een goeie 4-4-2 spits hebben, mits hij de bal ook over speelt en niet blijft draaien en stunten om tot een goed schot te komen zoals die overschatte babel wel.
Dat zeker.quote:Op maandag 7 mei 2007 02:24 schreef BobbyHill het volgende:
Wat een geweldige wedstrijd. Zo hoort een finale te zijn!
Deze wedstrijd heb ik hem idd niet gezien, maar over het algemeen komt er veel dreiging van hem uit.quote:Op maandag 7 mei 2007 07:59 schreef Speed1971 het volgende:
Mooie wedstrijd.
Gabri
Maar eerlijk is eerlijk. Heb thuis stukken van de wedstrijd gezien. Ajax kwam wel erg goed weg. Heitinga <> Cziommer was zeker een pingel. Maar je hebt geluk nodig om een finale te winnen.
En dat HtC weer zo lang wachte met het inbrengen van PerezTis te hopen dat Babel snel verkocht wordt. Babel heeft geloof ik 0 voorzetten gegeven.
Ja die "Het is zo zielig voor AZ-hype" die houdt nog even aan in de media. Maar ik kan er niet wakker om leggen. Als je het dan toch op de arbitrage moet gooien, hebben wij nog het meeste recht van spreken. Wij zijn achteraf gezien het kampioenschap misgelopen door een arbitrale dwaling in Alkmaar in het voordeel van AZ.quote:Op maandag 7 mei 2007 08:56 schreef Gelderland het volgende:
Wat ik altijd zo 'dom' vind is de media.. Net weer alle kranten gelezen en ow ow ow wat is AZ zielig
Sterkte Aanvoerder.quote:Op maandag 7 mei 2007 00:46 schreef Aanvoerder het volgende:
VI.nlquote:De Mul weigert nieuw contract bij Ajax
7/5/2007 8 :56
Tom De Mul weigert zijn contract bij Ajax te verlengen. De huidige verbintenis van de Belgische aanvaller loopt nog tot medio 2008.
Aanvankelijk ging het gerucht dat De Mul niet zou willen bijtekenen omdat hem de sfeer bij de Amsterdamse club niet bevalt en hem te hard zou zijn.
De 21-jarige aanvaller ontkent tegenover VI tv. 'Ik heb alleen besloten niet bij te tekenen. De reden houd ik liever voor mezelf. Maar het heeft er niets mee te maken dat ik mij niet goed in de groep zou voelen of zo.'
De Mul kwam dit seizoen 28 competitieduels in actie voor Ajax. Hij scoorde vier keer. Vorig seizoen speelde hij nog op huurbasis voor Vitesse.
Naar verluidt zou Sevilla interesse hebben in De Mul, maar de rechtsbenige speler houdt zich op de vlakte. 'Ik heb altijd al in Spanje willen voetballen.
Begin eerst maar eens MET voetballen danquote:Op maandag 7 mei 2007 09:20 schreef Suijk het volgende:
21 jaar. 'Ik heb altijd al in Spanje willen voetballen'.
Hij schoot gelukkig wel de pingel dr inquote:Op maandag 7 mei 2007 09:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Begin eerst maar eens MET voetballen dan.
Ik vind het ook wel een redelijke speler, maar met dit soort uitspraken ben ik snel klaar met een "prof" komop zeg, je zit bij een topclub in een zwaar seizoen. Wat verwacht je?quote:Op maandag 7 mei 2007 09:24 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Hij schoot gelukkig wel de pingel dr in!
Denk ook dat hij dat van die kleedkamer gewoon meende, maar dat hij nu inziet dat hij er niet populairder van wordt, leugentje om bestwil dus. T is gewoon een softie.quote:Op maandag 7 mei 2007 09:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel een redelijke speler, maar met dit soort uitspraken ben ik snel klaar met een "prof" komop zeg, je zit bij een topclub in een zwaar seizoen. Wat verwacht je?
Idd, ik zat mij de hele wedstrijd af te vragen of die man met die grijze haren een belangrijk persoon of bekende Nederlander wasquote:Op maandag 7 mei 2007 09:45 schreef Xrenity het volgende:
Leuke wedstrijd, maar wat gebeurde er in godsnaam met de regie?
De hele tijd kregen we dezelfde gasten in beeld
Vond de laatste legendarisch genoeg.quote:Op maandag 7 mei 2007 09:52 schreef Xrenity het volgende:
En het zou trouwens wel legandarisch geweest zijn als Stam een penalty had moeten nemen.
quote:Op maandag 7 mei 2007 09:45 schreef Xrenity het volgende:
Leuke wedstrijd, maar wat gebeurde er in godsnaam met de regie?
De hele tijd kregen we dezelfde gasten in beeld
Ik had me niet veilig gevoeld op FF rij 16.quote:Op maandag 7 mei 2007 09:52 schreef Xrenity het volgende:
En het zou trouwens wel legandarisch geweest zijn als Stam een penalty had moeten nemen.
quote:
quote:
quote:Op maandag 7 mei 2007 10:01 schreef Robar het volgende:
Ik heb het gevoel dat ik 20 jaar ouder ben geworden gisteren
Ik was er niet bij helaas, dus ik heb op Tien gekeken..quote:Op maandag 7 mei 2007 10:04 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Dat zwaaien met die shirts
Ben absoluut geen ultra en vind het er op 410 niet uit zien, maar als 12000 man het doen, ziet het er toch wel heeeeel vet uit.
En wat was Johnny blij na zijn pingel he. Kippenvel
Haha dat meen je niet?quote:Op maandag 7 mei 2007 10:08 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Ik was er niet bij helaas, dus ik heb op Tien gekeken..
Volgens Ron de Rijk zwaaiden de Ajacieden met witte zakdoekjes..
Wat een drama, die commentator.
Dat kampioenschap ben ik nu echt wel even vergeten. Gisteren zeker. Voor mij is de beker ook gewoon een hoofdprijs.quote:Op maandag 7 mei 2007 10:21 schreef HeatWave het volgende:
Ik vond het wel leuk natuurlijk, maar het verzacht de pijn nog niet.
De politie maakt zich vast op voor de huldiging zie ik net:quote:Op maandag 7 mei 2007 10:21 schreef HeatWave het volgende:
Vanavond maar ff op het museumplein kijken, moet er toch langs.
quote:10:17:40 07-05-07 1 I POLI Ivm AJAX B10,B20,B30 heden om 16.00 uur aan JHL op komen.
705071017400130002 0130002 Politie Amsterdam-Amstelland
705071017350130000 0130000 Politie Amsterdam-Amstelland
Ze wilde toch zowiezo het plein verbouwen.. kunnen ze nu vast beginnenquote:Op maandag 7 mei 2007 10:27 schreef Againzender het volgende:
[..]
De politie maakt zich vast op voor de huldiging zie ik net:
[..]
Wat een pauper.quote:Op maandag 7 mei 2007 10:08 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Ik was er niet bij helaas, dus ik heb op Tien gekeken..
Volgens Ron de Rijk zwaaiden de Ajacieden met witte zakdoekjes..
Wat een drama, die commentator.
Emoties, fanatisme en een grote portie temperament.quote:Op maandag 7 mei 2007 10:40 schreef HeatWave het volgende:
babel was echt om te janken zo slecht idd.
Gabri speelde ok, maar GVD hoe kan een prof. zo fucking DOM zijn elke keer???
Asjeblieft nietquote:Op maandag 7 mei 2007 10:37 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ze wilde toch zowiezo het plein verbouwen.. kunnen ze nu vast beginnen
Ja, ook zo sneu inderdaad. Ze moesten eerst even repeteren ofzo, sjezus.quote:Op maandag 7 mei 2007 10:38 schreef BoNi het volgende:
Fantastische dag gehad!
Babel speelde echt dramatisch.
Wat een schitterende choreo trouwens uit Alkmaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |