Hij schoot gelukkig wel de pingel dr inquote:Op maandag 7 mei 2007 09:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Begin eerst maar eens MET voetballen dan.
Ik vind het ook wel een redelijke speler, maar met dit soort uitspraken ben ik snel klaar met een "prof" komop zeg, je zit bij een topclub in een zwaar seizoen. Wat verwacht je?quote:Op maandag 7 mei 2007 09:24 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Hij schoot gelukkig wel de pingel dr in!
Denk ook dat hij dat van die kleedkamer gewoon meende, maar dat hij nu inziet dat hij er niet populairder van wordt, leugentje om bestwil dus. T is gewoon een softie.quote:Op maandag 7 mei 2007 09:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel een redelijke speler, maar met dit soort uitspraken ben ik snel klaar met een "prof" komop zeg, je zit bij een topclub in een zwaar seizoen. Wat verwacht je?
Idd, ik zat mij de hele wedstrijd af te vragen of die man met die grijze haren een belangrijk persoon of bekende Nederlander wasquote:Op maandag 7 mei 2007 09:45 schreef Xrenity het volgende:
Leuke wedstrijd, maar wat gebeurde er in godsnaam met de regie?
De hele tijd kregen we dezelfde gasten in beeld
Vond de laatste legendarisch genoeg.quote:Op maandag 7 mei 2007 09:52 schreef Xrenity het volgende:
En het zou trouwens wel legandarisch geweest zijn als Stam een penalty had moeten nemen.
quote:Op maandag 7 mei 2007 09:45 schreef Xrenity het volgende:
Leuke wedstrijd, maar wat gebeurde er in godsnaam met de regie?
De hele tijd kregen we dezelfde gasten in beeld
Ik had me niet veilig gevoeld op FF rij 16.quote:Op maandag 7 mei 2007 09:52 schreef Xrenity het volgende:
En het zou trouwens wel legandarisch geweest zijn als Stam een penalty had moeten nemen.
quote:
quote:
quote:Op maandag 7 mei 2007 10:01 schreef Robar het volgende:
Ik heb het gevoel dat ik 20 jaar ouder ben geworden gisteren
Ik was er niet bij helaas, dus ik heb op Tien gekeken..quote:Op maandag 7 mei 2007 10:04 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Dat zwaaien met die shirts
Ben absoluut geen ultra en vind het er op 410 niet uit zien, maar als 12000 man het doen, ziet het er toch wel heeeeel vet uit.
En wat was Johnny blij na zijn pingel he. Kippenvel
Haha dat meen je niet?quote:Op maandag 7 mei 2007 10:08 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Ik was er niet bij helaas, dus ik heb op Tien gekeken..
Volgens Ron de Rijk zwaaiden de Ajacieden met witte zakdoekjes..
Wat een drama, die commentator.
Dat kampioenschap ben ik nu echt wel even vergeten. Gisteren zeker. Voor mij is de beker ook gewoon een hoofdprijs.quote:Op maandag 7 mei 2007 10:21 schreef HeatWave het volgende:
Ik vond het wel leuk natuurlijk, maar het verzacht de pijn nog niet.
De politie maakt zich vast op voor de huldiging zie ik net:quote:Op maandag 7 mei 2007 10:21 schreef HeatWave het volgende:
Vanavond maar ff op het museumplein kijken, moet er toch langs.
quote:10:17:40 07-05-07 1 I POLI Ivm AJAX B10,B20,B30 heden om 16.00 uur aan JHL op komen.
705071017400130002 0130002 Politie Amsterdam-Amstelland
705071017350130000 0130000 Politie Amsterdam-Amstelland
Ze wilde toch zowiezo het plein verbouwen.. kunnen ze nu vast beginnenquote:Op maandag 7 mei 2007 10:27 schreef Againzender het volgende:
[..]
De politie maakt zich vast op voor de huldiging zie ik net:
[..]
Wat een pauper.quote:Op maandag 7 mei 2007 10:08 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Ik was er niet bij helaas, dus ik heb op Tien gekeken..
Volgens Ron de Rijk zwaaiden de Ajacieden met witte zakdoekjes..
Wat een drama, die commentator.
Emoties, fanatisme en een grote portie temperament.quote:Op maandag 7 mei 2007 10:40 schreef HeatWave het volgende:
babel was echt om te janken zo slecht idd.
Gabri speelde ok, maar GVD hoe kan een prof. zo fucking DOM zijn elke keer???
Asjeblieft nietquote:Op maandag 7 mei 2007 10:37 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ze wilde toch zowiezo het plein verbouwen.. kunnen ze nu vast beginnen
Ja, ook zo sneu inderdaad. Ze moesten eerst even repeteren ofzo, sjezus.quote:Op maandag 7 mei 2007 10:38 schreef BoNi het volgende:
Fantastische dag gehad!
Babel speelde echt dramatisch.
Wat een schitterende choreo trouwens uit Alkmaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |