Hij had wel de balquote:Op maandag 7 mei 2007 11:01 schreef zjroentje het volgende:
Wat was Heitinga leip zeg. Die overtreding van 'm met 2 gestrekte benen vooruit.![]()
Heerlijke bekerfinale!
Het was gewoon mannelijk voetbalquote:Op maandag 7 mei 2007 11:01 schreef zjroentje het volgende:
Wat was Heitinga leip zeg. Die overtreding van 'm met 2 gestrekte benen vooruit.![]()
Heerlijke bekerfinale!
Ik zag gisteren dat het tramhokje bij het Rijskmuseum in de Hobbemastraat al gesloopt is, dus dat kan niet meer stuk in ieder geval....quote:Op maandag 7 mei 2007 10:37 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ze wilde toch zowiezo het plein verbouwen.. kunnen ze nu vast beginnen
quote:
Ik ga er speciaal op lettenquote:Op maandag 7 mei 2007 11:02 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik zag gisteren dat het tramhokje bij het Rijskmuseum in de Hobbemastraat al gesloopt is, dus dat kan niet meer stuk in ieder geval....
Maar dat hokje zullen we vanavond wel op het nieuws zien als vernieling-door-Ajax-supporters
Maar wel janken als een vrouwtje als De Zeeuw zich op praktisch dezelfde wijze op Stekelenburg stortquote:
Maar dat is logischquote:Op maandag 7 mei 2007 11:03 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Maar wel janken als een vrouwtje als De Zeeuw zich op praktisch dezelfde wijze op Stekelenburg stort
Vond het serieus jammer dat Gabri hem niet midden op zijn janksmoel sloeg.quote:Op maandag 7 mei 2007 11:05 schreef HeatWave het volgende:
Die de Zeeuw spoort gewoon niet, jankerd..
Nee. Prima neutraal commentaar, en eindelijk eens niet overdreven schreeuwerig.quote:Op maandag 7 mei 2007 10:45 schreef Camplo het volgende:
[..]
Wat een pauper.
Vriend van mij vertelde ook dat commentator 100% pro AZ was, en waarschijnlijk in een DSB bank shirt zat te vertellen. Stimmt das?![]()
Als je dan toch weer een domme kaart pakt, doe het dan goed iddquote:Op maandag 7 mei 2007 11:06 schreef L.Verschoor het volgende:
[..]
Vond het serieus jammer dat Gabri hem niet midden op zijn janksmoel sloeg.
Museumplein.quote:Op maandag 7 mei 2007 11:09 schreef Erasmusch het volgende:
Is er nog een huldiging in het centrum ofzo? Moet eigenlijk vandaag/vanmiddag naar Amsterdam![]()
huntelaar & Sneijder ook wel eens goed bezig gezien?quote:Op maandag 7 mei 2007 11:05 schreef HeatWave het volgende:
Die de Zeeuw spoort gewoon niet, jankerd..
Ik werk echt op 100 meter van het Museumpleinquote:Op maandag 7 mei 2007 11:10 schreef Adidah het volgende:
Ik heb vanavond weer geen excuus om niet op te komen draven. De 170 komt langs het Museumplein. Dan kan ik na mijn werk mooi even uitstappen.
Ja. Prachtig he, die assist van Sneijder en de goal van Huntelaarquote:Op maandag 7 mei 2007 11:11 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
huntelaar & Sneijder ook wel eens goed bezig gezien?
Ja, gisteren vooral tijdens de penaltiesquote:Op maandag 7 mei 2007 11:11 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Heel goed, lul er maar omheen, zou ik ook doenquote:Op maandag 7 mei 2007 11:12 schreef HeatWave het volgende:
Ja, gisteren vooral tijdens de penalties.
Die twee gele kaarten kwamen uit de lucht vallen, als je de rest van de wedstrijd bekijkt. Die gingen echt helemaal nergens over, de hele wedstrijd houdt-ie de kaarten op zak, maar voor twee totaal niet zware opvertredingen trekt-ie geel. Hij mag blij dat ik z'n post niet meer bezorg, stakker.quote:Op maandag 7 mei 2007 11:11 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Yep, dat is die AH.quote:Op maandag 7 mei 2007 11:16 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Museumplein is met die ondergrondse AH? En hoe laat?
Ik denk dat ik maar morgen ga![]()
Lekker meefeesten joh, hehe.quote:Op maandag 7 mei 2007 11:16 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Museumplein is met die ondergrondse AH? En hoe laat?
Ik denk dat ik maar morgen ga![]()
Ik geloof er dan ook geen zak van dat Sevilla interesse in hem heeft, daar komt hij gewoon kwaliteit voor tekort.quote:Op maandag 7 mei 2007 09:13 schreef HeatWave het volgende:
Ja, bij Sevilla is het allemaal gemoedelijk en zachtaardig.
Stom volk die belgen...
''Via AZ wil ik naar Ajax''quote:Op maandag 7 mei 2007 11:01 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Net pas terug![]()
En Jenner....sukkeltje sukkeltje sukkeltjeeee![]()
Diamantenslijper?quote:Op maandag 7 mei 2007 11:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik werk echt op 100 meter van het Museumplein.
quote:Op maandag 7 mei 2007 11:30 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
''Via AZ wil ik naar Ajax''
''Op dit moment vind ik mij de beste rechtsbuiten in Nederland''!
Hij was gisteren minstens zo slecht als Babel. En dat zegt best veel, want die was toch slecht, de tering!quote:Op maandag 7 mei 2007 11:39 schreef Longmen het volgende:
[..]
![]()
vind overigens wel dat hij veel talent heeft om dit ooit te worden
quote:Henk Ten Cate: ''De duizenden Ajacieden op de tribunes hadden de ploeg weer hartstochtelijk gesteund. ,,Ze hebben ons vooral in de laatste tien minuten echt opgezweept. De Ajax-supporters hebben ons werkelijk fantastisch gesteund.’’
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |