1. Het gaat maandag regenenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:35 schreef JDude het volgende:
Water? Water? Het is al anderhalve maand droog.
Welneen. Goed bezig verder jong!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:38 schreef tha_rizzo het volgende:
1. Het gaat maandag regenen
2. De singel is niet uitgedroogd
3. Binnenkort stroomt de Mark weer dwars door Breda
Nog meer commentaar?
4. Brede Aaquote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:38 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
1. Het gaat maandag regenen
2. De singel is niet uitgedroogd
3. Binnenkort stroomt de Mark weer dwars door Breda
Nog meer commentaar?
Waar zit Dikke ook alweer?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:58 schreef Monstarr het volgende:
Café Dikke en Q-nation staan nog niet in het café lijstje.![]()
OP op Wiki is aangepast, de veranderingen zijn in het het volgende topique zichtbaarquote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:58 schreef Monstarr het volgende:
Café Dikke en Q-nation staan nog niet in het café lijstje.![]()
Iddquote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:09 schreef JDude het volgende:
Nou Rizzo, nu verdien je wel een adoratietopique!
Dank jequote:
Neequote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:20 schreef Kuukske het volgende:
Breda #32. Het Rizzo en Kiwi adoratie topique.
Was dit niet voldoende?
Ja een van de volgende in deze reeks natuurlijk!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:19 schreef tha_rizzo het volgende:
Maar ik wacht nog steeds op m'n adoratietopique JD?
No worries. Ik wist het ook.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:25 schreef veldmuis het volgende:
In dat straatje van de havermarkt naar de zijkant van de KMA.
waarom weet ik dit?
Ik ookquote:
Quanta costa?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:14 schreef travelman het volgende:
als jullie nog iemand weten die een huurhuis in Breda zoekt (door omstandigheden ga ik verhuizen)
Tijdelijk te huur tot 01.01.2008 (evt. langer):
Het gaat om een huurhuis net buiten het cetrum van Breda. (Haagweg)
Indeling: gang, toilet en grote keuken (koelkast, oven enz.), grote woonkamer en tuin (met berghok).
1. verdieping: 3 slaapkamers, ruimte voor wasmachine en een badkamer.
Om de hoek ligt een grote supermarkt en je bent zo op de uitvalswegen van Breda.
ik ook één keer. jaaaaaaaaaaaaaaren geleden met carnaval, toen zouden we een gratis pilsje krijgen als we binnenkwamen, dus wij ff naar binnen, pilske pakken en weer weg.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:32 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Ik ook
Ik ben er ooit met iemand geweest die K. hier wel kent![]()
NOOIT meer
Iets te duur voor een studentjequote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:12 schreef travelman het volgende:
Hoe lang zou je met de huurbaas af moeten spreken omdat hij het huis evt. wil gaan verkopen. De kale huur is nu ¤710,-
idd te duur voor een studentje; voor een beginnend stel/ 2 personen is het goed te doen.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:15 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Iets te duur voor een studentje
Voor de helft heb ik een kamer in 't centrum
Exactly my thoughts.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:32 schreef tha_rizzo het volgende:
NOOIT meer
serieus joh? cool! waar ongeveer in het centrum?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:15 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Iets te duur voor een studentje
Voor de helft heb ik een kamer in 't centrum
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:25 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
serieus joh? cool! waar ongeveer in het centrum?![]()
dat is waar.quote:
Ikke.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:16 schreef MdO82 het volgende:
Ik voel een nieuw topic opkomen: Breda #44 Wie vindt het huis van tha_rizzo![]()
Goedeavond overigens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |