Ik wilde iets zeggen in de trant van: "Heerlijk, eens uitgaan zonder dat er allemaal mannen achter je aanlopen."quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:58 schreef pyter het volgende:
Dat maakt mij alleen nog maar nieuwsgieriger maar ok, je mag het voor je houden. Maar is er nou echt niemand hier die ook maar een homo van ongeveer 20 jaar kent? Dat is namelijk wel héél erg hoor
Hahahaquote:Op donderdag 3 mei 2007 23:59 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik wilde iets zeggen in de trant van: "Heerlijk, eens uitgaan zonder dat er allemaal mannen achter je aanlopen."![]()
Wie weet hoeveel dames ik in die gaytent achter me aan krijgquote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:01 schreef pyter het volgende:
[..]
Hahaha
Heb jij nog geluk dat je dat op één plek kan..Ik word gewoon nérgens met rust gelaten..![]()
Kans is vrij groot..Maar dan moet je natuurlijk wel even je haar millimeteren en flink op je kauwgom lopen kauwen..quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:03 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Wie weet hoeveel dames ik in die gaytent achter me aan krijg![]()
Dan maar geen dames achter me aan.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:04 schreef pyter het volgende:
[..]
Kans is vrij groot..Maar dan moet je natuurlijk wel even je hoor millimeteren en flink op je kauwgom lopen kauwen..
Knappe heterovrouwen ken ik meer van. Waar val je op?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:06 schreef Grulez het volgende:
Ik ken wel een paar homo's van rond de 20, maar die zijn of bezet of nog opgesloten in de kast. 2 keer tijdens een reguliere avond in de Golden Arm geweest. Ik vond het niet zoveel bijzonders, boven was het wel grappig (heb de kelder maar vermeden...). Maar als we nu toch oproepen aan het plaatsen zijn: wie kent er nog een uitermate knappe heteroseksuele vrouw van rond de 20-25 met een goede (bij)baan en een niet al te hoog eisenpakket
regel je ook een voor mij?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:08 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Knappe heterovrouwen ken ik meer van. Waar val je op?![]()
Kun je mij niet even PM-en over die knappe jongens die nog vrij zijnquote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:06 schreef Grulez het volgende:
Ik ken wel een paar homo's van rond de 20, maar die zijn of bezet of nog opgesloten in de kast. 2 keer tijdens een reguliere avond in de Golden Arm geweest. Ik vond het niet zoveel bijzonders, boven was het wel grappig (heb de kelder maar vermeden...). Maar als we nu toch oproepen aan het plaatsen zijn: wie kent er nog een uitermate knappe heteroseksuele vrouw van rond de 20-25 met een goede (bij)baan en een niet al te hoog eisenpakket
Dan moet ze ook nog lief zijn. Ik ga nadenken. Eisen?quote:
Ga maar op je gevoel afquote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:08 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Knappe heterovrouwen ken ik meer van. Waar val je op?![]()
Ik vind het niet erg dat ze slimmer en/of rijker is als mij, maar dan moet zij het niet erg vinden dat ik dommer en/of armer ben.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:10 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dan moet ze ook nog lief zijn. Ik ga nadenken. Eisen?
COC cafe...quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:58 schreef Alexxxxx het volgende:
Zoekt u een TT? Ga naar het COC-café! En wellicht ontmoet u René!
I am the breezequote:
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:19 schreef Renesite het volgende:
Oh google is zo enorm mijn beste vriend.
Das een flink pakket...quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:15 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik vind het niet erg dat ze slimmer en/of rijker is als mij, maar dan moet zij het niet erg vinden dat ik dommer en/of armer ben.
En net zo knap als jij graag
Lief idd
Niet te preuts
Onze kinderen moeten Friestalig (of Bildts) opgevoed worden, dus Friestalig of beried dat te leren
En als ze een hekel aan auto's heeft hebben we ook een probleem....
Ja, ik ben veeleisend
zwaantje? nee he?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:25 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Das een flink pakket...
Ik heb anders nog wel een leuke ex-collega?
hey dude, you're so uncoolquote:
What I read?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
hey dude, you're so uncool
but hey, that's allright
like there's no need to get uptight
my eyes reflect the stars
and a smile lights up my face
we're on an amazing flight in space
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:15 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Onze kinderen moeten Friestalig (of Bildts) opgevoed worden, dus Friestalig of beried dat te leren
Scheer je weg uit het Groningen topic met dat soort rare praatquote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:15 schreef Alexxxxx het volgende:
scarlet crimson rosy redquote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:30 schreef Renesite het volgende:
[..]
What I read?
Blablabladiebla
bloeblablubvisjeeblubbla
bladiebladiebladieblaat
bloeblieblablablabla
yakkerdieyakkerdieyak
joedelablablabla
Sneu he...quote:
Ik wil m'n kindjes later ook wel wat Fries bijbrengen. Moet ik nu ook weg gaan?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:34 schreef du_ke het volgende:
[..]
Scheer je weg uit het Groningen topic met dat soort rare praat![]()
Ja, maar jij woont tenminste in Groningenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:36 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik wil m'n kindjes later ook wel wat Fries bijbrengen. Moet ik nu ook weg gaan?
Same herequote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:35 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik "Ja, natuurlijk wel, mijn vader is helemaal gronings, maar ik ben gewoon nederlands opgevoed"
Ja okay... Maar ik ken van die janklaassens die alleen Fries of Gronings doenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:37 schreef Alexxxxx het volgende:
ik ben drietalig opgevoed waarom zou dat bij mn kinderen niet kunnen?
Wat Fries is wat anders dan ze bewust met een achterstand opvoedenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:36 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Mocht ik ooit kinderen krijgen dan breng ik ze zeker gronings bij. Maar ik zal ze in eerste instantie mooi Nederlands opvoedenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:36 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
en dat is niet handig neequote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:38 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja okay... Maar ik ken van die janklaassens die alleen Fries of Gronings doen
Eens. Of friezen die Nederlands proberen te praten en die je dan nog steeds niet verstaat.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:38 schreef Noca het volgende:
[..]
Same here
Eerst Nederlands en daarna komt het Gronings wel... kleine kinderen die gronings of fries praten en dat bijna alleen maar kunnen..brrrr *ril*
Inderdaad je kind moet met het oog op z'n toekomst in de eerste plaats goed Nederlands kunnen, de rest is veel minder belangrijk.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:38 schreef Noca het volgende:
[..]
Same here
Eerst Nederlands en daarna komt het Gronings wel... kleine kinderen die gronings of fries praten en dat bijna alleen maar kunnen..brrrr *ril*
[[proest]]quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:38 schreef du_ke het volgende:
[..]
Wat Fries is wat anders dan ze bewust met een achterstand opvoeden.
Hoiquote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:39 schreef teigan het volgende:, wat een gepraat over niets weer zeg..
En mijn kinderen krijgen van mij een oersaai noordoostpolders accent mee... (geen dus.)
Niet dan? Kinderen die tot de kleuterschool bijna alleen maar Fries horen die hebben gewoon een achterstand.quote:
Rot is dat hè, als je ineens zelf om die dingen moet denken? Ik heb eens midden in de nacht, in paniek, m'n toenmalige vriendje gebeld omdat ik dacht dat er inbrekers waren. Ik bleek gewoon vergeten te zijn de tv uit te zetten.quote:
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:42 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Rot is dat hè, als je ineens zelf om die dingen moet denken? Ik heb eens midden in de nacht, in paniek, m'n toenmalige vriendje gebeld omdat ik dacht dat er inbrekers waren. Ik bleek gewoon vergeten te zijn de tv uit te zetten.
Niemand zo mooi Frysk horen praten als jij iig.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:40 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ben eigenlijk best wel voornamelijk Fries opgevoed geloof ik... Tenminste, dat werd thuis en op school gesproken. Maar ik kan niet zeggen dat ik een achterstand heb.
Wel handig, voor een Nederlands studente.
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:42 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Rot is dat hè, als je ineens zelf om die dingen moet denken? Ik heb eens midden in de nacht, in paniek, m'n toenmalige vriendje gebeld omdat ik dacht dat er inbrekers waren. Ik bleek gewoon vergeten te zijn de tv uit te zetten.
Heeft niks met slimheid te maken. Maar volgens mij impliceer jij wel dat wij Groningers dom zijn, omdat we jou niet begrijpen.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:43 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Alleen in Groningen niet... En dan ben ik dom?
Hehhehee, smaakvol lachenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:42 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Naja dom? Hoogstens wat eigenwijs door in Groningen of ergens anders Fries te gaan praten terwijl je weet dat dat daar niet gepraat wordt. Koppig heet dat ook wel.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:43 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Alleen in Groningen niet... En dan ben ik dom?
En in koppigheid doen Friezen en Groningers niet veel voor elkaar onderquote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:47 schreef Noca het volgende:
[..]
Naja dom? Hoogstens wat eigenwijs door in Groningen of ergens anders Fries te gaan praten terwijl je weet dat dat daar niet gepraat wordt. Koppig heet dat ook wel.
Maar jij bent toch een stoere meid?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:47 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hey jongens, wat nou lachen? Ik was wel enorm bang hoor, in ons huis half in de bossen, zonder buren!
Dat is net zo als een pool die bij mij aan de kassa komt. "blalblabla" zegt hij. Ik weiger ook maar 1 ding voor die klant te proberen in Engels. Zeg eerst maar netjes "ha ll o", dat kan elke nymf. Kom ik een Engelse tegen die zegt "Ick understand geen Hollan" en vervolgens in het Engels verder lul dan probeer ik wel diegene te helpen in het Engels.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:43 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Niemand zo mooi Frysk horen praten als jij iig.
En wat nou achterstandIn Tsjechië snappen ze wat ik wil als ik Fries spreek.. In de ;randstad snappen ze wat ik wil asl ik Frysk spreek... in Duitsland snappen ze wat ik wil als ik Frysk spreek... Alleen in Groningen niet... En dan ben ik dom?
So truequote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:48 schreef du_ke het volgende:
[..]
En in koppigheid doen Friezen en Groningers niet veel voor elkaar onder.
Natuurlijk niet. Hoe kom je daar nou weer bij?quote:
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:48 schreef du_ke het volgende:
[..]
En in koppigheid doen Friezen en Groningers niet veel voor elkaar onder.
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:49 schreef Renesite het volgende:
Friezen zijn trotse mensen, niets ten nadele van iemand ofzo, ik ken ook zat Groningers die zo denken en andersom.
Nou je hebt een dikke baard enzoquote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Hoe kom je daar nou weer bij?
Eigenlijk dito... maar geen zininquote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:48 schreef Noca het volgende:
Maar genoeg over fries. Ik ga maar eens pitten, morgen weer een normale werkdag
Maar das ook wel weer leukquote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:51 schreef Renesite het volgende:
En koppige mensen <=> koppige mensen escaleert. Heel simpel.
1 + 1 = euh.... 2![]()
Ik laatst nogquote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:52 schreef Alexxxxx het volgende:
ik heb vandaag in ieder geval nog een Fryske vlag gekocht
Voor de rest ram ik eigenlijk alleen maar wat op een gitaar om.quote:
Sterft gij nationalistquote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:53 schreef Alexxxxx het volgende:
en bijna een nederlandse, om in de brand te steken, gekleed in een met pompeblêen bedrukt Ku Kluc Klan pakmaar dat ging me net te ver
Dat kan ik beamenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:40 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ben eigenlijk best wel voornamelijk Fries opgevoed geloof ik... Tenminste, dat werd thuis en op school gesproken. Maar ik kan niet zeggen dat ik een achterstand heb.
Die schijnen vrij goed te brandenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:52 schreef Alexxxxx het volgende:
ik heb vandaag in ieder geval nog een Fryske vlag gekocht
Mijn ritme is toch al compleet verklootquote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:52 schreef Grulez het volgende:
Weliswaar geen normale werkdag, maar ritme en regelmaat kan ook geen kwaad..
Deze week heb ik in ieder geval weinig bij kunnen dragenquote:Op donderdag 3 mei 2007 22:16 schreef Noca het volgende:
Goeiedag!
Verbeeld ik het me of gaat het wat minder hard met de topics?
Heb er nog geen ervaring mee, goed om een keer te proberen toch?quote:
Alleen niet met dat dundoekquote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:58 schreef du_ke het volgende:
[..]
Heb er nog geen ervaring mee, goed om een keer te proberen toch?
Morgen doen we weer lief tegen je hoorquote:
Interessant.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 01:00 schreef Peterselieman het volgende:
even Het best of Album van Bruce Springsteen geluisterd,
Nummers zoals born in the USA kunnen mij van hem het meest bekorenquote:
Meen je dat nou? De tekst is sterk, en de combinatie met de keiharde muziek ook, maar niet z'n beste, wat mij betreft... Nummers zoals? Wat meer dan?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 01:06 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Nummers zoals born in the USA kunnen mij van hem het meest bekoren![]()
Ach als het fikt dan fikt het. En hij valt toch in het niet bij de Nederlandse.quote:
welke barkeepsterquote:Op vrijdag 4 mei 2007 02:12 schreef Flipper01 het volgende:
Zo, het was gezellig in de pintelier.
Ik ontdekte gisteren iets tofs. Je moet op google eens zoeken op "maxmark" en dan afbeeldingen, eerste resultaatquote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:17 schreef DevilsAndDust het volgende:
Sepo.
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:52 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ik ontdekte gisteren iets tofs. Je moet op google eens zoeken op "maxmark" en dan afbeeldingen, eerste resultaat
Je avatar en benen doen het bij mijn naam ook goedquote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:07 schreef DevilsAndDust het volgende:
Verder zoeken levert ook een paar keer m'n benen op
[arrogant]Mijn benen doen het toch altijd goed?[/arrogant]quote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:08 schreef du_ke het volgende:
[..]
Je avatar en benen doen het bij mijn naam ook goed
http://images.google.nl/images?svnum=10&um=1&hl=nl&rls=GGLG%2CGGLG%3A2006-01%2CGGLG%3Anl&q=du_ke
Dat haalt het speciale er wel een beetje afquote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:10 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
[arrogant]Mijn benen doen het toch altijd goed?[/arrogant]
Echt raar eigenlijk zeg... ik heb al meerdere users geprobeerd en ik sta er echt vaak tussen.
Jij was de eerstequote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:28 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Dat haalt het speciale er wel een beetje af![]()
Meer kan ik er ook niet van maken.quote:
Yay, goed zo!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:44 schreef Alexxxxx het volgende:
Lunchpauzestraks mn vierde JokkMokk stoel afmonteren en dan is mn eethoek klaar!
eerst zelfs! Nog voor de 800.000 vrachtwagenfoto'squote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Yay, goed zo!
Bij jou sta ik trouwens ook als één van de eerste afbeeldingen![]()
Typtyfus.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:58 schreef Alexxxxx het volgende:
WTF, als je afbeelidngen googlte op Alex Miedeme stata jou avatar op pagina 3, hoe kan dat
Dat blijktquote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:59 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Typtyfus.
Ik ben overal lieverd, ik ben overal.
Ik ga met andere stinkende hippies met gare auto's naar Utrechtquote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:24 schreef Noca het volgende:
Nog een middagje en dan weeeekeeenddd!
Nog mensen die de kroeg induiken dit weekend?
Hahaquote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:25 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik ga met andere stinkende hippies met gare auto's naar Utrecht
Hoe vaak moet ik je nu nog het belang van een goed ontbijt uitleggen?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:25 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Mn ontbijt! broodje kroket en broodje frikandel
Ja. Citromobilequote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:26 schreef Noca het volgende:
[..]
Haha
Kan ook leuk zijn. Een of andere beurs?
De krentenbollen waren op vanochtendquote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:29 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Hoe vaak moet ik je nu nog het belang van een goed ontbijt uitleggen?![]()
Wist ik het maar! Ik sta tot nu toe bij iedereen op z'n minst op de eerste pagina geloof ik... Heel raar.quote:
Bij mij nietquote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:34 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Wist ik het maar! Ik sta tot nu toe bij iedereen op z'n minst op de eerste pagina geloof ik... Heel raar.
uurtje of 5 a 6 gok ik..quote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:35 schreef S-Two het volgende:
Volgens mij hoorde ik m'n moeder deze week zeggen dat de winkels vandaag eerder dicht gaan vanwege dodenherdenken, iemand enig idee tot hoelaat ze nou open zijn?
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:56 schreef ChipsZak. het volgende:Gaan er nog meer mensen naar bevrijdingsfestival morgen?
Morgen heb ik feestje.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:56 schreef ChipsZak. het volgende:Gaan er nog meer mensen naar bevrijdingsfestival morgen?
Jij niet? (anders snap ik je smiley niet)quote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:58 schreef ChipsZak. het volgende:
Tof !
Feestjes zijn baggerquote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:59 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Morgen heb ik feestje.
Veul beter feestje dan bevrijdingsfestival, denk. ik.
hihi.
Vannacht gedaan, hoi.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:00 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Feestjes zijn bagger.
.
Bevrijdingsfestival is leuker en hipper.![]()
Ga j op dat feestj j paddos proberen?
Leuk joh.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:02 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Vannacht gedaan, hoi.
Dit feestje is toffer, want de jarige heeft mij nog een aantal dingen beloofd, en als hij die niet heeft, dan mocht ik hem slaan,
Wellicht dat ik daar nog even ga kijken.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:56 schreef ChipsZak. het volgende:Gaan er nog meer mensen naar bevrijdingsfestival morgen?
Ja, dan hoor je er ook niet echt bij eigenlijk hè.quote:
The Veils even volledig zien, voor de rest moet ik nog even kijken hoe en wat en met wie enzo.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:56 schreef ChipsZak. het volgende:Gaan er nog meer mensen naar bevrijdingsfestival morgen?
Ik roep nog wel even heel hard Gollem!!, mocht ik in de stad lopen.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:09 schreef Grulez het volgende:
[..]
Morgenavond ff de stad in. Kijken of t wat is![]()
Dan roep ik wel keihard Noca terug... kijken wie er dan het meest voor lul staatquote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:10 schreef Noca het volgende:
[..]
Ik roep nog wel even heel hard Gollem!!, mocht ik in de stad lopen.
Wat hej filmt dan?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:17 schreef nietzman het volgende:
Mén, net drie dagen filmen achter de rug. Ik ben ka-pot.
Wie gaat er nou beunen klussen als j naar een bevrijdingsfestival kan!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:50 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik ga morgen beunen denk ik. Dus geen bevrijdingsfestivals voor mij
Ik heb een hekel aan grote menigtenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:26 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Wie gaat er nou beunen klussen als j naar een bevrijdingsfestival kan!
Is heel leuk hoor.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:28 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan grote menigtenIn Leeuwarden is er geen zak te beleven, en naar Groningen gaan is me brandstoftechnisch even te duur op het moment. Ten minste, niet voor een fetsival. Voor belangrijker zaken ga ik wel naar Grunn als t nodig is uiteraard
quote:
Tomatenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:43 schreef Renesite het volgende:
65 TITTI FRUTTI: tomaten, kaas, ananas, banaan,
gemengd fruit, spek, ham, salami en brie ¤ 9,50
Jam!!
Besteld
Okeequote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:47 schreef Renesite het volgende:
ChipsZak. Als je 'red liquid' hoort, een collega van meBest tof mens.
Maar goed, morgen moet ik den heulen dag werken![]()
Ham & spek heb ik nooit gelustquote:
Gemengd fruitquote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:51 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ham & spek heb ik nooit gelustgatver !
En salami welNu ben ik vega
quote:
Rock achtigquote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:54 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]Fruit sowieso!
Jap tof !.
Ik ga ze mss dan wel morgen zien!
Wat voor muziek maken ze ongeveer?
Okee hipzquote:
Dat meisje werkt bij ons op de deli afdelingquote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:06 schreef ChipsZak. het volgende:
Bij die foto's , die met die streepjestrui met legerprint gitaarkoord ding, die is schattig.
quote:
Het is een piem0l hebbende die je liet zienquote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:32 schreef ChipsZak. het volgende:
[..].
Sorry.
NoujaJij had het anders ook niet geweten!
Bovendien blijft ze schattig.
Duur.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:43 schreef Renesite het volgende:
65 TITTI FRUTTI: tomaten, kaas, ananas, banaan,
gemengd fruit, spek, ham, salami en brie ¤ 9,50
Jam!!
Besteld
Hij was dan ook TE groot en TE lekker en TE gevuld en TE gratis bezorgquote:
Wat ben jij voor persoon?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:38 schreef Renesite het volgende:
[..]
Het is een piem0l hebbende die je liet zien
Groningen.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:20 schreef nietzman het volgende:
Wat een matig bevrijdingsfestival dit jaar zeg.
Dat wisten we al...quote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:30 schreef Alexxxxx het volgende:
Troost jullie, Leeuwarden is nog kutter.
Ja weet ik!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:42 schreef Renesite het volgende:
[..]
Die ene jongen op die foto is mannelijk![]()
Mannelijke jongens. Het moet niet gekker worden.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:42 schreef Renesite het volgende:
[..]
Die ene jongen op die foto is mannelijk![]()
Dat is dat meisje uit die band, mijn collega, en dus mijn smaak ook niet.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:46 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ja weet ik!
Daar doelde ik toch ook heel de tijd op& jij begint te praten over lesbo's wtf.
Je hebt ook mannelijke vrouwen, vrouwen met ballen enzo.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:48 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Mannelijke jongens. Het moet niet gekker worden.
Dat valt wel mij, vind ik. The View, The Veils, Goose, Johan.. Op zich beter dan vorig jaar eigenlijk, waar alleen de Infadels konden boeien en Gem misschien nog een beetje.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:20 schreef nietzman het volgende:
Wat een matig bevrijdingsfestival dit jaar zeg.
Ik ben moe en ik kijk tvquote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:07 schreef DevilsAndDust het volgende:
Zullen we dan maar het topic opheffen?
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Als heftruckchauffeur ben ik natuurlijk wle in staat om voor ophef te zorgen.
En ja, als ik moet ben zijn mn grpajes nog dommer en minder te begrijpen.
Wat zal René altijd moe zijn bedenk ik me nu ineens![]()
Hvjjn?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:12 schreef Alexxxxx het volgende:
Geen knuffelkuskroelkliekje?
Alles?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:14 schreef Alexxxxx het volgende:
Lieverd, jij mag alles.
Kom er maar lekker tusseninquote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:17 schreef DevilsAndDust het volgende:
Mag ik tegen jullie allebei aankruipen?
Koembajaaquote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:17 schreef Alexxxxx het volgende:
* Alexxxxx strooit wat rozenblaadjes het topic in, en bran een staafje wierrook.
Gezellig met zn 3enquote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:17 schreef DevilsAndDust het volgende:
Laat ik vast het bad vollopen.
Ik geloof dat ze dit 'bij modjes inlikken' noemen.quote:
Gezelligquote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:19 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik geloof dat ze dit 'bij modjes inlikken' noemen.
Rene is straks als de examens voorbij zijn geen modje meer he?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:19 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik geloof dat ze dit 'bij modjes inlikken' noemen.
Ja hoi, ik ga niet in een bad zitten met allemaal raar wit spul hè.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:18 schreef Alexxxxx het volgende:
Kan ik meteen de roomwitte verf van mn lichaam spoelen
*doink*quote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:19 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Rene is straks als de examens voorbij zijn geen modje meer he?
Oh ga ik eerst ff onder de douchequote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:19 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja hoi, ik ga niet in een bad zitten met allemaal raar wit spul hè.![]()
Had dan even geSMStquote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:20 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik voelde me eigen heel allenig vanavond, maar nu niet meer.
Zachtjes hè.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:21 schreef Alexxxxx het volgende:
* Alexxxxx pakt de borstel.
Wie zn rug moet ik even schrobben?
*scrotch scrotch*quote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:21 schreef Alexxxxx het volgende:
* Alexxxxx pakt de borstel.
Wie zn rug moet ik even schrobben?
Dat is het juist, ik kan m'n telefoon niet bij me hebben hier, en nu mis ik smsjesquote:
Aaaaahquote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:22 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dat is het juist, ik kan m'n telefoon niet bij me hebben hier, en nu mis ik smsjes![]()
Toch nog een rel?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:24 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Aaaaah*knuffel*
* Alexxxxx wrijft zachtjes met de borstel over DaD haar rug, en spuit tegelijk al wat shampoo naar rene zn hoofd.
*AUW* MY EYES! THEY ARE BURNING!!! NOOO! OH NOEZ!!!!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:24 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Aaaaah*knuffel*
* Alexxxxx wrijft zachtjes met de borstel over DaD haar rug, en spuit tegelijk al wat shampoo naar rene zn hoofd.
Nou enquote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:26 schreef DevilsAndDust het volgende:
Toch best een rare situatie, zo met jullie in bad. Tegelijk ook nog.
euh, dit is geen jacuzziquote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:27 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nou enEen jacuzzi is mooi
[afbeelding]
*haalt neus op*quote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:28 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
euh, dit is geen jacuzziDe bruine bonen gister waren wel erg lekker trouwens
Die mag ook wel uit hoorquote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:29 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oeh, zitten we in een jacuzzi?Daarin mag de bikini aan toch?
Nee, je mag daarin niets aanquote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:29 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oeh, zitten we in een jacuzzi?Daarin mag de bikini aan toch?
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:30 schreef DevilsAndDust het volgende:
De TT wordt bijna grappig als je weet wat mijn initialen irl zijn.
Oke okequote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:30 schreef skiczukie het volgende:
Gaat het hier nog over Groningen of wat?
Morgen Bevrijdingsdag in Groningen vieren.
Een naakte knappe TTquote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:32 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wat heb je gevonden?
Nee skiczukie. Maar je mag erbij als je wilt? Ik maak wel even ruimte.
Dag dagquote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
Jongens het was leuk. Ik ga nu maar weer.
Dag dag!
In de auto ben ik altijd heel lief tegen skeeleraars. En bij paarden. voor paarden zet ik zelfs de radio zacht. Maar als je gaat nordic walken moet je oppassen, dan probeer ik tussen je stokken door te slalommen.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:40 schreef teigan het volgende:
Weet je dat we die Blokker ook nog als hekkesluiter van de tocht hebben gehad?
Dan weet je tenminste zeker dat er geen auto omheen komt zetten...
Ik moet welquote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:40 schreef Alexxxxx het volgende:
Kom je er bij in bad ChipsZak.?
Ik heb een avonddipjequote:
Aaaaah...quote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:44 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik heb een avonddipjeZo heb ik nog wat gezelschap
.
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:45 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Aaaaah...
* Alexxxxx knijpt de spons uit boven CZ haar hoofd.
Ik hoop dat je kleurtje daar tegen kan? Heb je een badmuts bij je?
Maar het werkt wel.quote:
Nee ik denk eerder van de verfstoffen/geuren/luchten die vrijkomen.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:49 schreef Alexxxxx het volgende:
Zou René fluagevallen zijn van de jacuzziluchten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |