Wist ik het maar! Ik sta tot nu toe bij iedereen op z'n minst op de eerste pagina geloof ik... Heel raar.quote:
Bij mij nietquote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:34 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Wist ik het maar! Ik sta tot nu toe bij iedereen op z'n minst op de eerste pagina geloof ik... Heel raar.
uurtje of 5 a 6 gok ik..quote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:35 schreef S-Two het volgende:
Volgens mij hoorde ik m'n moeder deze week zeggen dat de winkels vandaag eerder dicht gaan vanwege dodenherdenken, iemand enig idee tot hoelaat ze nou open zijn?
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:56 schreef ChipsZak. het volgende:Gaan er nog meer mensen naar bevrijdingsfestival morgen?
Morgen heb ik feestje.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:56 schreef ChipsZak. het volgende:Gaan er nog meer mensen naar bevrijdingsfestival morgen?
Jij niet? (anders snap ik je smiley niet)quote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:58 schreef ChipsZak. het volgende:
Tof !
Feestjes zijn baggerquote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:59 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Morgen heb ik feestje.
Veul beter feestje dan bevrijdingsfestival, denk. ik.
hihi.
Vannacht gedaan, hoi.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:00 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Feestjes zijn bagger.
.
Bevrijdingsfestival is leuker en hipper.![]()
Ga j op dat feestj j paddos proberen?
Leuk joh.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:02 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Vannacht gedaan, hoi.
Dit feestje is toffer, want de jarige heeft mij nog een aantal dingen beloofd, en als hij die niet heeft, dan mocht ik hem slaan,
Wellicht dat ik daar nog even ga kijken.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:56 schreef ChipsZak. het volgende:Gaan er nog meer mensen naar bevrijdingsfestival morgen?
Ja, dan hoor je er ook niet echt bij eigenlijk hè.quote:
The Veils even volledig zien, voor de rest moet ik nog even kijken hoe en wat en met wie enzo.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:56 schreef ChipsZak. het volgende:Gaan er nog meer mensen naar bevrijdingsfestival morgen?
Ik roep nog wel even heel hard Gollem!!, mocht ik in de stad lopen.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:09 schreef Grulez het volgende:
[..]
Morgenavond ff de stad in. Kijken of t wat is![]()
Dan roep ik wel keihard Noca terug... kijken wie er dan het meest voor lul staatquote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:10 schreef Noca het volgende:
[..]
Ik roep nog wel even heel hard Gollem!!, mocht ik in de stad lopen.
Wat hej filmt dan?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:17 schreef nietzman het volgende:
Mén, net drie dagen filmen achter de rug. Ik ben ka-pot.
Wie gaat er nou beunen klussen als j naar een bevrijdingsfestival kan!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:50 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik ga morgen beunen denk ik. Dus geen bevrijdingsfestivals voor mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |