Nou je hebt een dikke baard enzoquote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Hoe kom je daar nou weer bij?
Eigenlijk dito... maar geen zininquote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:48 schreef Noca het volgende:
Maar genoeg over fries. Ik ga maar eens pitten, morgen weer een normale werkdag
Maar das ook wel weer leukquote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:51 schreef Renesite het volgende:
En koppige mensen <=> koppige mensen escaleert. Heel simpel.
1 + 1 = euh.... 2![]()
Ik laatst nogquote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:52 schreef Alexxxxx het volgende:
ik heb vandaag in ieder geval nog een Fryske vlag gekocht
Voor de rest ram ik eigenlijk alleen maar wat op een gitaar om.quote:
Sterft gij nationalistquote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:53 schreef Alexxxxx het volgende:
en bijna een nederlandse, om in de brand te steken, gekleed in een met pompeblêen bedrukt Ku Kluc Klan pakmaar dat ging me net te ver
Dat kan ik beamenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:40 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ben eigenlijk best wel voornamelijk Fries opgevoed geloof ik... Tenminste, dat werd thuis en op school gesproken. Maar ik kan niet zeggen dat ik een achterstand heb.
Die schijnen vrij goed te brandenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:52 schreef Alexxxxx het volgende:
ik heb vandaag in ieder geval nog een Fryske vlag gekocht
Mijn ritme is toch al compleet verklootquote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:52 schreef Grulez het volgende:
Weliswaar geen normale werkdag, maar ritme en regelmaat kan ook geen kwaad..
Deze week heb ik in ieder geval weinig bij kunnen dragenquote:Op donderdag 3 mei 2007 22:16 schreef Noca het volgende:
Goeiedag!
Verbeeld ik het me of gaat het wat minder hard met de topics?
Heb er nog geen ervaring mee, goed om een keer te proberen toch?quote:
Alleen niet met dat dundoekquote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:58 schreef du_ke het volgende:
[..]
Heb er nog geen ervaring mee, goed om een keer te proberen toch?
Morgen doen we weer lief tegen je hoorquote:
Interessant.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 01:00 schreef Peterselieman het volgende:
even Het best of Album van Bruce Springsteen geluisterd,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |