Ik wilde iets zeggen in de trant van: "Heerlijk, eens uitgaan zonder dat er allemaal mannen achter je aanlopen."quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:58 schreef pyter het volgende:
Dat maakt mij alleen nog maar nieuwsgieriger maar ok, je mag het voor je houden. Maar is er nou echt niemand hier die ook maar een homo van ongeveer 20 jaar kent? Dat is namelijk wel héél erg hoor
Hahahaquote:Op donderdag 3 mei 2007 23:59 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik wilde iets zeggen in de trant van: "Heerlijk, eens uitgaan zonder dat er allemaal mannen achter je aanlopen."![]()
Wie weet hoeveel dames ik in die gaytent achter me aan krijgquote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:01 schreef pyter het volgende:
[..]
Hahaha
Heb jij nog geluk dat je dat op één plek kan..Ik word gewoon nérgens met rust gelaten..![]()
Kans is vrij groot..Maar dan moet je natuurlijk wel even je haar millimeteren en flink op je kauwgom lopen kauwen..quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:03 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Wie weet hoeveel dames ik in die gaytent achter me aan krijg![]()
Dan maar geen dames achter me aan.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:04 schreef pyter het volgende:
[..]
Kans is vrij groot..Maar dan moet je natuurlijk wel even je hoor millimeteren en flink op je kauwgom lopen kauwen..
Knappe heterovrouwen ken ik meer van. Waar val je op?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:06 schreef Grulez het volgende:
Ik ken wel een paar homo's van rond de 20, maar die zijn of bezet of nog opgesloten in de kast. 2 keer tijdens een reguliere avond in de Golden Arm geweest. Ik vond het niet zoveel bijzonders, boven was het wel grappig (heb de kelder maar vermeden...). Maar als we nu toch oproepen aan het plaatsen zijn: wie kent er nog een uitermate knappe heteroseksuele vrouw van rond de 20-25 met een goede (bij)baan en een niet al te hoog eisenpakket
regel je ook een voor mij?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:08 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Knappe heterovrouwen ken ik meer van. Waar val je op?![]()
Kun je mij niet even PM-en over die knappe jongens die nog vrij zijnquote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:06 schreef Grulez het volgende:
Ik ken wel een paar homo's van rond de 20, maar die zijn of bezet of nog opgesloten in de kast. 2 keer tijdens een reguliere avond in de Golden Arm geweest. Ik vond het niet zoveel bijzonders, boven was het wel grappig (heb de kelder maar vermeden...). Maar als we nu toch oproepen aan het plaatsen zijn: wie kent er nog een uitermate knappe heteroseksuele vrouw van rond de 20-25 met een goede (bij)baan en een niet al te hoog eisenpakket
Dan moet ze ook nog lief zijn. Ik ga nadenken. Eisen?quote:
Ga maar op je gevoel afquote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:08 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Knappe heterovrouwen ken ik meer van. Waar val je op?![]()
Ik vind het niet erg dat ze slimmer en/of rijker is als mij, maar dan moet zij het niet erg vinden dat ik dommer en/of armer ben.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:10 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dan moet ze ook nog lief zijn. Ik ga nadenken. Eisen?
COC cafe...quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:58 schreef Alexxxxx het volgende:
Zoekt u een TT? Ga naar het COC-café! En wellicht ontmoet u René!
I am the breezequote:
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:19 schreef Renesite het volgende:
Oh google is zo enorm mijn beste vriend.
Das een flink pakket...quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:15 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik vind het niet erg dat ze slimmer en/of rijker is als mij, maar dan moet zij het niet erg vinden dat ik dommer en/of armer ben.
En net zo knap als jij graag
Lief idd
Niet te preuts
Onze kinderen moeten Friestalig (of Bildts) opgevoed worden, dus Friestalig of beried dat te leren
En als ze een hekel aan auto's heeft hebben we ook een probleem....
Ja, ik ben veeleisend
zwaantje? nee he?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:25 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Das een flink pakket...
Ik heb anders nog wel een leuke ex-collega?
hey dude, you're so uncoolquote:
What I read?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
hey dude, you're so uncool
but hey, that's allright
like there's no need to get uptight
my eyes reflect the stars
and a smile lights up my face
we're on an amazing flight in space
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:15 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Onze kinderen moeten Friestalig (of Bildts) opgevoed worden, dus Friestalig of beried dat te leren
Scheer je weg uit het Groningen topic met dat soort rare praatquote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:15 schreef Alexxxxx het volgende:
scarlet crimson rosy redquote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:30 schreef Renesite het volgende:
[..]
What I read?
Blablabladiebla
bloeblablubvisjeeblubbla
bladiebladiebladieblaat
bloeblieblablablabla
yakkerdieyakkerdieyak
joedelablablabla
Sneu he...quote:
Ik wil m'n kindjes later ook wel wat Fries bijbrengen. Moet ik nu ook weg gaan?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:34 schreef du_ke het volgende:
[..]
Scheer je weg uit het Groningen topic met dat soort rare praat![]()
Ja, maar jij woont tenminste in Groningenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:36 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik wil m'n kindjes later ook wel wat Fries bijbrengen. Moet ik nu ook weg gaan?
Same herequote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:35 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik "Ja, natuurlijk wel, mijn vader is helemaal gronings, maar ik ben gewoon nederlands opgevoed"
Ja okay... Maar ik ken van die janklaassens die alleen Fries of Gronings doenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:37 schreef Alexxxxx het volgende:
ik ben drietalig opgevoed waarom zou dat bij mn kinderen niet kunnen?
Wat Fries is wat anders dan ze bewust met een achterstand opvoedenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:36 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Mocht ik ooit kinderen krijgen dan breng ik ze zeker gronings bij. Maar ik zal ze in eerste instantie mooi Nederlands opvoedenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:36 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
en dat is niet handig neequote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:38 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja okay... Maar ik ken van die janklaassens die alleen Fries of Gronings doen
Eens. Of friezen die Nederlands proberen te praten en die je dan nog steeds niet verstaat.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:38 schreef Noca het volgende:
[..]
Same here
Eerst Nederlands en daarna komt het Gronings wel... kleine kinderen die gronings of fries praten en dat bijna alleen maar kunnen..brrrr *ril*
Inderdaad je kind moet met het oog op z'n toekomst in de eerste plaats goed Nederlands kunnen, de rest is veel minder belangrijk.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:38 schreef Noca het volgende:
[..]
Same here
Eerst Nederlands en daarna komt het Gronings wel... kleine kinderen die gronings of fries praten en dat bijna alleen maar kunnen..brrrr *ril*
[[proest]]quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:38 schreef du_ke het volgende:
[..]
Wat Fries is wat anders dan ze bewust met een achterstand opvoeden.
Hoiquote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:39 schreef teigan het volgende:, wat een gepraat over niets weer zeg..
En mijn kinderen krijgen van mij een oersaai noordoostpolders accent mee... (geen dus.)
Niet dan? Kinderen die tot de kleuterschool bijna alleen maar Fries horen die hebben gewoon een achterstand.quote:
Rot is dat hè, als je ineens zelf om die dingen moet denken? Ik heb eens midden in de nacht, in paniek, m'n toenmalige vriendje gebeld omdat ik dacht dat er inbrekers waren. Ik bleek gewoon vergeten te zijn de tv uit te zetten.quote:
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:42 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Rot is dat hè, als je ineens zelf om die dingen moet denken? Ik heb eens midden in de nacht, in paniek, m'n toenmalige vriendje gebeld omdat ik dacht dat er inbrekers waren. Ik bleek gewoon vergeten te zijn de tv uit te zetten.
Niemand zo mooi Frysk horen praten als jij iig.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:40 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ben eigenlijk best wel voornamelijk Fries opgevoed geloof ik... Tenminste, dat werd thuis en op school gesproken. Maar ik kan niet zeggen dat ik een achterstand heb.
Wel handig, voor een Nederlands studente.
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:42 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Rot is dat hè, als je ineens zelf om die dingen moet denken? Ik heb eens midden in de nacht, in paniek, m'n toenmalige vriendje gebeld omdat ik dacht dat er inbrekers waren. Ik bleek gewoon vergeten te zijn de tv uit te zetten.
Heeft niks met slimheid te maken. Maar volgens mij impliceer jij wel dat wij Groningers dom zijn, omdat we jou niet begrijpen.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:43 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Alleen in Groningen niet... En dan ben ik dom?
Hehhehee, smaakvol lachenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:42 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Naja dom? Hoogstens wat eigenwijs door in Groningen of ergens anders Fries te gaan praten terwijl je weet dat dat daar niet gepraat wordt. Koppig heet dat ook wel.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:43 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Alleen in Groningen niet... En dan ben ik dom?
En in koppigheid doen Friezen en Groningers niet veel voor elkaar onderquote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:47 schreef Noca het volgende:
[..]
Naja dom? Hoogstens wat eigenwijs door in Groningen of ergens anders Fries te gaan praten terwijl je weet dat dat daar niet gepraat wordt. Koppig heet dat ook wel.
Maar jij bent toch een stoere meid?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:47 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hey jongens, wat nou lachen? Ik was wel enorm bang hoor, in ons huis half in de bossen, zonder buren!
Dat is net zo als een pool die bij mij aan de kassa komt. "blalblabla" zegt hij. Ik weiger ook maar 1 ding voor die klant te proberen in Engels. Zeg eerst maar netjes "ha ll o", dat kan elke nymf. Kom ik een Engelse tegen die zegt "Ick understand geen Hollan" en vervolgens in het Engels verder lul dan probeer ik wel diegene te helpen in het Engels.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:43 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Niemand zo mooi Frysk horen praten als jij iig.
En wat nou achterstandIn Tsjechië snappen ze wat ik wil als ik Fries spreek.. In de ;randstad snappen ze wat ik wil asl ik Frysk spreek... in Duitsland snappen ze wat ik wil als ik Frysk spreek... Alleen in Groningen niet... En dan ben ik dom?
So truequote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:48 schreef du_ke het volgende:
[..]
En in koppigheid doen Friezen en Groningers niet veel voor elkaar onder.
Natuurlijk niet. Hoe kom je daar nou weer bij?quote:
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:48 schreef du_ke het volgende:
[..]
En in koppigheid doen Friezen en Groningers niet veel voor elkaar onder.
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:49 schreef Renesite het volgende:
Friezen zijn trotse mensen, niets ten nadele van iemand ofzo, ik ken ook zat Groningers die zo denken en andersom.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |