quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:19 schreef Renesite het volgende:
Oh google is zo enorm mijn beste vriend.
Das een flink pakket...quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:15 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik vind het niet erg dat ze slimmer en/of rijker is als mij, maar dan moet zij het niet erg vinden dat ik dommer en/of armer ben.
En net zo knap als jij graag
Lief idd
Niet te preuts
Onze kinderen moeten Friestalig (of Bildts) opgevoed worden, dus Friestalig of beried dat te leren
En als ze een hekel aan auto's heeft hebben we ook een probleem....
Ja, ik ben veeleisend
zwaantje? nee he?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:25 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Das een flink pakket...
Ik heb anders nog wel een leuke ex-collega?
hey dude, you're so uncoolquote:
What I read?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
hey dude, you're so uncool
but hey, that's allright
like there's no need to get uptight
my eyes reflect the stars
and a smile lights up my face
we're on an amazing flight in space
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:15 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Onze kinderen moeten Friestalig (of Bildts) opgevoed worden, dus Friestalig of beried dat te leren
Scheer je weg uit het Groningen topic met dat soort rare praatquote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:15 schreef Alexxxxx het volgende:
scarlet crimson rosy redquote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:30 schreef Renesite het volgende:
[..]
What I read?
Blablabladiebla
bloeblablubvisjeeblubbla
bladiebladiebladieblaat
bloeblieblablablabla
yakkerdieyakkerdieyak
joedelablablabla
Sneu he...quote:
Ik wil m'n kindjes later ook wel wat Fries bijbrengen. Moet ik nu ook weg gaan?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:34 schreef du_ke het volgende:
[..]
Scheer je weg uit het Groningen topic met dat soort rare praat![]()
Ja, maar jij woont tenminste in Groningenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:36 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik wil m'n kindjes later ook wel wat Fries bijbrengen. Moet ik nu ook weg gaan?
Same herequote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:35 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik "Ja, natuurlijk wel, mijn vader is helemaal gronings, maar ik ben gewoon nederlands opgevoed"
Ja okay... Maar ik ken van die janklaassens die alleen Fries of Gronings doenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:37 schreef Alexxxxx het volgende:
ik ben drietalig opgevoed waarom zou dat bij mn kinderen niet kunnen?
Wat Fries is wat anders dan ze bewust met een achterstand opvoedenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:36 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Mocht ik ooit kinderen krijgen dan breng ik ze zeker gronings bij. Maar ik zal ze in eerste instantie mooi Nederlands opvoedenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:36 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |