Goede morgen lieverd!quote:Op donderdag 3 mei 2007 07:38 schreef juon_jacket1 het volgende:
jaja...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
...Goedemorgen Frits.....
![]()
![]()
!!!!!!
Ja ik help je de dag wel door vriend!quote:Op donderdag 3 mei 2007 07:41 schreef indahnesia.com het volgende:
wat een service; direct een nieuw deeltje
ja, da's heel aardig van jequote:Op donderdag 3 mei 2007 07:42 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja ik help je de dag wel door vriend!
ik heb het ook druk, moet nu eigenlijk wat anders aan het doen zijnquote:Op donderdag 3 mei 2007 07:43 schreef Kuukske het volgende:
Ik heb het vandaag druk op werk. Als het goed is dan.
Veel koffie?quote:Op donderdag 3 mei 2007 07:48 schreef Kuukske het volgende:
Goh ik voel me echt wakker enzo. Het is een mirakel.
Oh, ff een pot zetten!!quote:
Niet eens. Gewoon goed geslapenquote:
Je bent na je werk ook niet meer gisignaleerd hier geloof ik...quote:
Die heb ik op m'n werk gemaakt. Mijn collega en ik hadden de godganse dag echt niets te doen gewoonquote:Op donderdag 3 mei 2007 07:53 schreef OA het volgende:
Je bent na je werk ook niet meer gisignaleerd hier geloof ik...![]()
en dan toch zoveel posts.....
Wat moet je eigenlijk doen dan? Heb je daar verplichtingen? En what about een partner?quote:Op donderdag 3 mei 2007 07:48 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik heb het ook druk, moet nu eigenlijk wat anders aan het doen zijn
Zulke dagen ken ik nou totaal niet...quote:Op donderdag 3 mei 2007 07:55 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Die heb ik op m'n werk gemaakt. Mijn collega en ik hadden de godganse dag echt niets te doen gewoon
Zij zat op haar fora en ik hier.
Thuis ben ik vrij snel in slaap gevallen. Tot 9 uur werken is niet zo heel tof.
Er komen nog genoegquote:Op donderdag 3 mei 2007 07:56 schreef Lenny_Leonard het volgende:
oh noes ik ben over de 1000 posts en heb het niet eens gemerkt
Party?quote:Op donderdag 3 mei 2007 07:56 schreef Lenny_Leonard het volgende:
oh noes ik ben over de 1000 posts en heb het niet eens gemerkt
Soms hebben we het wel heel druk hoor. Dus het is een beetje zoeen pieken en dalen baantje.quote:Op donderdag 3 mei 2007 07:57 schreef OA het volgende:
Zulke dagen ken ik nou totaal niet...![]()
Tot 9 uur werken is idd niet tof...![]()
je mag me alsnog wel feliciteren met dit onderschat lenny hoogtepuntquote:Op donderdag 3 mei 2007 07:57 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Er komen nog genoegjoepie ik heb xxxx posts
momenten hoor LL
Congratz.quote:Op donderdag 3 mei 2007 07:58 schreef Lenny_Leonard het volgende:
je mag me alsnog wel feliciteren met dit onderschat lenny hoogtepunt![]()
Dat heb ik ook!quote:Op donderdag 3 mei 2007 07:57 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Soms hebben we het wel heel druk hoor. Dus het is een beetje zoeen pieken en dalen baantje.
Die werkt tegenwoordig!quote:
Tot 12u / half 1 zoiets en dan is ze er weer!quote:
Wat doe jij eigenlijk Frits?quote:Op donderdag 3 mei 2007 08:26 schreef vrolijke-frits het volgende:
Werken, vanmiddag/vanavond mag ik weer. In Nijmegen vandaag!
Ik doe heel veel dingen. Vandaag ga ik weer eens foto's maken met mobiele telefoons, om een winkelopening op te fleuren! Hi-winkel in Nijmegen vandaag. Ik sta ingeschreven bij een studentenuitzendbureau, en die hebben vaak leuke baantjes voor me.quote:
Dat klinkt idd als een leuke studentenbaan!quote:Op donderdag 3 mei 2007 08:32 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik doe heel veel dingen. Vandaag ga ik weer eens foto's maken met mobiele telefoons, om een winkelopening op te fleuren! Hi-winkel in Nijmegen vandaag. Ik sta ingeschreven bij een studentenuitzendbureau, en die hebben vaak leuke baantjes voor me.
Dit is voor een communicatie-bedrijf in A'dam, en die worden voor van alles en nog wat ingeschakeld.
Leuk werk hoor!
Ik werd vanochtend voor de wekker wakker! Het is een mirakel!quote:Op donderdag 3 mei 2007 07:48 schreef Kuukske het volgende:
Goh ik voel me echt wakker enzo. Het is een mirakel.
Nee nee, ik maak foto's met Nokia-toestellen (verder onbelangrijk) en die foto's kunnen de mensen dan gratis gaan ophalen in de (nieuwe) Hi-winkel zodat ze meteen weten waar de winkel is en dus kennis maken met de winkel.quote:Op donderdag 3 mei 2007 08:37 schreef OA het volgende:
[..]
Dat klinkt idd als een leuke studentenbaan!![]()
En je maakt foto's met (hi)telefoons om te laten zien hoe goed ze zijn ofzo...?!![]()
Morgen Papier!quote:Op donderdag 3 mei 2007 08:40 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik werd vanochtend voor de wekker wakker! Het is een mirakel!
Goedemorgen iedereen![]()
![]()
Frits! Hi (woordgrapje)quote:
Papier, scherp als altijd...quote:
prima te hebbenquote:Op donderdag 3 mei 2007 07:49 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
hoihoe is het daar aan de andere kant?
A, op zo'n manier!quote:Op donderdag 3 mei 2007 08:43 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Nee nee, ik maak foto's met Nokia-toestellen (verder onbelangrijk) en die foto's kunnen de mensen dan gratis gaan ophalen in de (nieuwe) Hi-winkel zodat ze meteen weten waar de winkel is en dus kennis maken met de winkel.
Promotie, daar komt het op neer.
Zeer leuk werk ja!
Hier is het ook prima weer.quote:Op donderdag 3 mei 2007 09:03 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
prima te hebben
en ook nog eens mooi weer
Dank U, geachte OAquote:
Wellicht wel ja, maar wel 18+ hè!!quote:Op donderdag 3 mei 2007 09:00 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Hee Frits!
Als je nog wat mooie jonge meiden fotografeert, word dat dan hier gepubliceerd?![]()
Ik ga op mn werk een rustige dag tegemoet
En U uiteraerd ook een hele goedemorgen!!quote:Op donderdag 3 mei 2007 09:04 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dank U, geachte OA![]()
En goedenmorgen, ten overvloede![]()
Volgende week gaat het regenen!quote:Op donderdag 3 mei 2007 09:04 schreef OA het volgende:
Hier is het ook prima weer.![]()
Het heeft inmiddels al 44 dagen niet meer geregend...![]()
verplichtingen? Natuurlijk, vanalles en nog wat, maar minder als in Nederlandquote:Op donderdag 3 mei 2007 07:57 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Wat moet je eigenlijk doen dan? Heb je daar verplichtingen? En what about een partner?
jeps, de tijd vliegtquote:Op donderdag 3 mei 2007 09:11 schreef Kuukske het volgende:
Het is alweer bijna weekend.
Wie? Ikke? Jaquote:Op donderdag 3 mei 2007 09:08 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Wellicht wel ja, maar wel 18+ hè!!![]()
![]()
Niet op letten, gaat vanzelf weer weg (net als hier)quote:Op donderdag 3 mei 2007 09:23 schreef eer-ik het volgende:
[..]
wat een weer vandaag zeg, k zie waarempel een lading bewolking hier....
neequote:
Kuuksterquote:
dat zou fijn zijn idd, dan kan ik namelijk 'lekker' een examen maken in de tuinquote:Op donderdag 3 mei 2007 09:24 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Niet op letten, gaat vanzelf weer weg (net als hier)![]()
Woon jij toevallig langs een dierentuin of in afrika?quote:Op donderdag 3 mei 2007 09:25 schreef eer-ik het volgende:
[..]
nee
Ik heb het gevoel alsof er een kudde olifanten over me heen gerend is vannacht
Overal spierpijn enzo, beetje raar gelegen denk ofzo.
Maar verder gaat het goed hoor
Ik zag vanochtend ook zowaar één wolk en die is inmiddels ook verdwenen...quote:Op donderdag 3 mei 2007 09:25 schreef eer-ik het volgende:
[..]
dat zou fijn zijn idd, dan kan ik namelijk 'lekker' een examen maken in de tuin
Gquote:Op donderdag 3 mei 2007 09:21 schreef vdvorst het volgende:
En weer een goeiemorgen
Tijd voor een bakkie koffie![]()
Ik woon in burgers bush jaquote:Op donderdag 3 mei 2007 09:28 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Woon jij toevallig langs een dierentuin of in afrika?
't begint hier ook wel wat open te trekken gelukkigquote:Op donderdag 3 mei 2007 09:30 schreef OA het volgende:
[..]
Ik zag vanochtend ook zowaar één wolk en die is inmiddels ook verdwenen...![]()
Das helemaal niet in jouw buurt...quote:
Sterkte OA. Ik ga ook wat nuttigs doen hier.quote:
Jajaquote:
quote:
schenk zequote:Op donderdag 3 mei 2007 09:37 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Nou als iedereen gaat werken, ga ik s koffie inschenken voor mn collegae
quote:Op donderdag 3 mei 2007 00:41 schreef JeRa het volgende:* KSC stats van woensdag 02 mei 2007 (0:00 - 23:59)
Positie, aantal posts, user
001. 336 Kuukske
002. 254 OA
006. 174 MPG
012. 148 Pheno
023. 133 indahnesia.com
027. 125 juon_jacket1
038. 099 eer-ik
048. 089 Papierversnipperaar
182. 041 Muck
202. 039 crossover
212. 037 vrolijke-frits
is 't toch nog hard gegaan he, met m'n posts...quote:
quote:Op donderdag 3 mei 2007 09:41 schreef Kuukske het volgende:
Gezellig 1-2tje OA.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
quote:Op donderdag 3 mei 2007 09:41 schreef eer-ik het volgende:
[..]
is 't toch nog hard gegaan he, met m'n posts...
Maar ik zit nog netjes onder de 100...
quote:Op donderdag 3 mei 2007 09:45 schreef OA het volgende:
Gisteren was het hier echt erg hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
Ik kom in de buurt van de 100.quote:Op donderdag 3 mei 2007 09:41 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik zat eerst altijd rond de 300quote:Op donderdag 3 mei 2007 09:45 schreef vdvorst het volgende:
[..]
ik haal hooguit zo'n 50 posts per dag,
Ik meen dat plaatje al eerder in een topic voorbij te hebben zien komen, kan dat kloppen?quote:Op donderdag 3 mei 2007 09:48 schreef indahnesia.com het volgende:
tijd voor
[afbeelding]
twee sachets, groot glas, veel ijs, scheutje melk, roerstokkie en klaar is kees
ikke gisteren nietquote:Op donderdag 3 mei 2007 09:41 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk bekennen dat gisteren mij toppostdag is geweest...quote:
Maar je staat wel vrijwel altijd vrij hoog in dat lijstje he...quote:Op donderdag 3 mei 2007 09:54 schreef OA het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk bekennen dat gisteren mij toppostdag is geweest...![]()
jeps.. ik kan wel een nieuwe foto maken, maar dat schiet ook niet echt op.quote:Op donderdag 3 mei 2007 09:50 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik meen dat plaatje al eerder in een topic voorbij te hebben zien komen, kan dat kloppen?
Nee joh, in het weekend ben ik vrij...quote:Op donderdag 3 mei 2007 09:56 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Maar je staat wel vrijwel altijd vrij hoog in dat lijstje he...
dan nog de felicitatiesquote:Op donderdag 3 mei 2007 09:54 schreef OA het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk bekennen dat gisteren mij toppostdag is geweest...![]()
Dat is nog vrij veel. Ga eens een vriendin zoeken!quote:Op donderdag 3 mei 2007 09:58 schreef OA het volgende:
[..]
Nee joh, in het weekend ben ik vrij...
Dan maak ik hooguit 25 posts in 2 dagen...![]()
haha, nee, dat zet geen zooien an de dijk idd.quote:Op donderdag 3 mei 2007 09:57 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jeps.. ik kan wel een nieuwe foto maken, maar dat schiet ook niet echt op.
in het weekend zijn mijn postaantallen ook neit om over naar huis te schrijven.quote:Op donderdag 3 mei 2007 09:58 schreef OA het volgende:
[..]
Maar die stats, kan ik dat ook ergens zien, kan ik ooit eens kijken waar ik staquote:
Die heeft hijquote:Op donderdag 3 mei 2007 10:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is nog vrij veel. Ga eens een vriendin zoeken!
Die heb ik aan een aantal jaartjes!quote:Op donderdag 3 mei 2007 10:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is nog vrij veel. Ga eens een vriendin zoeken!
Ik moet rustiger aan doen... sta te vaak in de toptienquote:Op donderdag 3 mei 2007 10:01 schreef eer-ik het volgende:
[..]
haha, nee, dat zet geen zooien an de dijk idd.
[..]
in het weekend zijn mijn postaantallen ook neit om over naar huis te schrijven.
Deze week was sowieso erg rustig wat mij betreft...
Wat doe je dan op fok in de avondurenquote:
MPG!quote:
Wilde nacht gehad zeker?quote:Op donderdag 3 mei 2007 10:04 schreef crossover het volgende:
Zo, de meid weggebracht naar de bus, en over een uurtje naar school en ergens in de stad chillen
Ik ben wel moe
goedemorgen, hoe was het met de tjik?quote:
Ik ben niet altijd heel de avond op fok hoor...quote:
Misschien zit zijn vriendin ook wel de hele avond op fok!?quote:
Nah dat viel wel mee, zij was gisteravond moequote:
Gooooodquote:
Niet veel geslapen?quote:Op donderdag 3 mei 2007 10:04 schreef crossover het volgende:
Zo, de meid weggebracht naar de bus, en over een uurtje naar school en ergens in de stad chillen
Ik ben wel moe
Ik ben al rustiger aan gaan doenquote:Op donderdag 3 mei 2007 10:04 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik moet rustiger aan doen... sta te vaak in de toptien
Nou, we lagen in bed van 11 tot half 9quote:
Uiteraardquote:Op donderdag 3 mei 2007 10:06 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik ben al rustiger aan gaan doen![]()
Cross!
Moge, goeie nacht gehad?
eigenlijk gewoon altijd dusquote:Op donderdag 3 mei 2007 10:08 schreef Kuukske het volgende:
Ik fok alleen nog maar op werk eigenlijk. En als ik bij m'n ouders ben. En soms bij JD.
Hm. Nog teveel eigenlijk.
quote:Op donderdag 3 mei 2007 10:08 schreef Pheno het volgende:
Ik ga over een paar maanden stoppen met overdag fokken.
Nee!, dat ga je niet volhoudenquote:Op donderdag 3 mei 2007 10:08 schreef Pheno het volgende:
Ik heb geen portomonneequote:Op donderdag 3 mei 2007 10:08 schreef crossover het volgende:
[..]
Nou, we lagen in bed van 11 tot half 9
[..]
Uiteraard![]()
En ik heb een foto voor in m'n portomonee
Krijg je dan een baan?quote:Op donderdag 3 mei 2007 10:08 schreef Pheno het volgende:
Ben je die ook al kwijt?quote:Op donderdag 3 mei 2007 10:09 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik heb geen portomonnee
Maar goeie zaak.
Is je 't 'je chick' of nog eventjes 'een chick' ?
Lol, ik heb al jaren een baan.quote:Op donderdag 3 mei 2007 10:09 schreef Papierversnipperaa... het volgende:
[..]
Krijg je dan een baan?
'Een', er zijn nog meer kanshebbers en ik wil nog ff de opties open houdenquote:Op donderdag 3 mei 2007 10:09 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik heb geen portomonnee
Maar goeie zaak.
Is je 't 'je chick' of nog eventjes 'een chick' ?
Mwoa, gaat lukken hoor. Ik heb me vorig jaar 3 maanden weten te onthouden van fok. De tijd dat ik ook wilde. Nu zal het een vee langere tijd zijn.quote:Op donderdag 3 mei 2007 10:09 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Nee!, dat ga je niet volhouden
ik zit alleen thuis en op school op fok!
Mannen!quote:Op donderdag 3 mei 2007 10:10 schreef crossover het volgende:
'Een', er zijn nog meer kanshebbers en ik wil nog ff de opties open houden![]()
4 letters, dat mag niet bij Lingoquote:
Jij zou hetzelfde doen!quote:
En nu het slapen nogquote:Op donderdag 3 mei 2007 10:08 schreef crossover het volgende:
[..]
Nou, we lagen in bed van 11 tot half 9
goed bizzyquote:[..]
Uiteraard![]()
En ik heb een foto voor in m'n portomonee
quote:Op donderdag 3 mei 2007 09:58 schreef OA het volgende:
[..]
Is het meer een weddenschap dan ofzo?quote:Op donderdag 3 mei 2007 10:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mwoa, gaat lukken hoor. Ik heb me vorig jaar 3 maanden weten te onthouden van fok. De tijd dat ik ook wilde. Nu zal het een vee langere tijd zijn.
whehehquote:Op donderdag 3 mei 2007 10:10 schreef crossover het volgende:
[..]
'Een', er zijn nog meer kanshebbers en ik wil nog ff de opties open houden![]()
Wat heb je liever:quote:
Nee, ik wil eens echt gaan werken. Maar ik hoop nog 4 maanden te kunnen posten, daarna is het afgelopen. Eerst 2 maanden op vakantie en dan een nieuwe baan (ik weet nog niet waar).quote:Op donderdag 3 mei 2007 10:13 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Is het meer een weddenschap dan ofzo?
Denk dat ik dat maar van de baan schuif...quote:Op donderdag 3 mei 2007 10:10 schreef OA het volgende:
[..]
Ben je die ook al kwijt?![]()
Hoe is het afgelopen met M?![]()
Een man achter de hand houden? Heul nie.quote:
Hier ga ik niet op in.quote:Op donderdag 3 mei 2007 10:16 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Wat heb je liever:
JD blijft bij je omdat je toevallig de eerste bent
OF:
JD blijft bij je omdat je de beste bent.
U heeft 10 seconden bedenktijd
Uiteraard! Als je meteen tevreden bent is het goedquote:Op donderdag 3 mei 2007 10:18 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Een man achter de hand houden? Heul nie.
Ik ben uiterst tevreden met wat ik heb.
Tsja, dan kun je natuurlijk wel een testritje maken tussendoor.quote:Op donderdag 3 mei 2007 10:22 schreef crossover het volgende:
Uiteraard! Als je meteen tevreden bent is het goed
Maar als je een leuke jongen tegenkomt wat wel iets kan gaan worden, en vervolgens hoor je daar vrij weinig meer van, ondertussen kom je iemand anders tegen die wel druk met je bezig is..
Kan ik ze niet een maandje proberen?![]()
Niet goed geld terugquote:Op donderdag 3 mei 2007 10:23 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Tsja, dan kun je natuurlijk wel een testritje maken tussendoor.
Dacht ik ookquote:Op donderdag 3 mei 2007 10:23 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Tsja, dan kun je natuurlijk wel een testritje maken tussendoor.
Ik krijg nooit geld terug van mn dates, maar om nou te zeggen dat ze allemaal goed waren...quote:
Gelijk heb je. Geniet er van nu het nog kanquote:Op donderdag 3 mei 2007 10:26 schreef crossover het volgende:
Dacht ik ook![]()
Maarja, ik wil dus nog ff niets vasts denk ik.. ben er 'net' uit en wil ff vrijheid en lang leve de lol.
Tja, daar kan ik ook niks aan doen he...quote:Op donderdag 3 mei 2007 10:26 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik krijg nooit geld terug van mn dates, maar om nou te zeggen dat ze allemaal goed waren...![]()
Exactly my thoughts.quote:Op donderdag 3 mei 2007 10:27 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Gelijk heb je. Geniet er van nu het nog kan
M...quote:Op donderdag 3 mei 2007 10:17 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Denk dat ik dat maar van de baan schuif...
En nee, ik heb geen protomonnee, en ben 'm ook niet kwijt
Ik heb gewoon een intense hekel aan die dingen
't zit arelaxed als je zo'n ding in je kontzak hebt, kleingeld haat ik ook, dat donder ik altijd weg, tenzij groter dan 1 euro, en ik heb eigenlijk gewoonaltijd alles los in m'n broekzak zitten
Veel fijner.
Maar M ben ik wel een beetje klaar mee.
Ze doet echt raar enzo, en wil niet echt zeggen waarom.
Nou dan niet,
Zegt dat iets over de huidige??quote:Op donderdag 3 mei 2007 10:26 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik krijg nooit geld terug van mn dates, maar om nou te zeggen dat ze allemaal goed waren...![]()
Whehe.. ik heb ook een portemonnee, al is het maar voor die achterlijke kudde pasjes enzoquote:Op donderdag 3 mei 2007 10:29 schreef OA het volgende:
[..]
M...![]()
Als ze het niet wil zeggen, zal er wel iets zijn wat jij niet geheel leuk vindt...![]()
Ik heb wel een portemonnee, vind het juist niet handig om alles los in m'n zak te hebben...![]()
Zorg er wel altijd voor dat ik niet 86 euro aan klein geld heb...![]()
oh, maar ik kan veel hebben hoor, ik heb juist liever dat ze het wel zegt ipv dat ze het verzwijgt...quote:Op donderdag 3 mei 2007 10:29 schreef OA het volgende:
[..]
M...![]()
Als ze het niet wil zeggen, zal er wel iets zijn wat jij niet geheel leuk vindt...![]()
Ik heb wel een portemonnee, vind het juist niet handig om alles los in m'n zak te hebben...![]()
Zorg er wel altijd voor dat ik niet 86 euro aan klein geld heb...![]()
Ik heb 1 pasjequote:Op donderdag 3 mei 2007 10:32 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehe.. ik heb ook een portemonnee, al is het maar voor die achterlijke kudde pasjes enzo
Een date zie ik meer als een eenmalige gebeurtenisquote:
Handig! Ik heb er ook veel teveel.quote:
1? ik heb er veel meer, verzekeringspas, id, pinpas, schoolpas etc.quote:
De proefrit is over, je zit nu vast aan het leasecontractquote:Op donderdag 3 mei 2007 10:35 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Een date zie ik meer als een eenmalige gebeurtenis(die eventueel voor herhaling vatbaar is). Wat ik nu heb komt iets meer in de richting van iets relatie achtigs, dus wel een beetje laat om nu mn geld terug te vragen
![]()
Inruilen alleen mogelijk met eeuwigdurende bijbetaling...quote:Op donderdag 3 mei 2007 10:37 schreef MPG het volgende:
[..]
De proefrit is over, je zit nu vast aan het leasecontract
Buzz!quote:
Buzz, hoe is het daar?quote:
quote:
verzekeringspas heb ik wel ergens, maar weet niet waar, id heb ik niet, pinpas wel, schoolpas niet,quote:Op donderdag 3 mei 2007 10:36 schreef vdvorst het volgende:
[..]
1? ik heb er veel meer, verzekeringspas, id, pinpas, schoolpas etc.
1???quote:
Ik heb dat dus allemaal nietquote:Op donderdag 3 mei 2007 10:40 schreef MPG het volgende:
[..]
1???
ik heb:
-bankpas
-IDkaart
-OVkaart
-Zorgverzekeringspasje
-Inschrijfbewijs TU/e
-Lidmaatschapskaart IEEE
-Lidmaatschapskaart ETSV Thor
-klokpas van mn werk
verder nog een slordige 80 euries, een bierkaart, en pasfoto's van chicks
- 2 bankpassenquote:
Succesquote:Op donderdag 3 mei 2007 10:49 schreef crossover het volgende:
Ik ben dr weg van
ff naar school en dan de stad inveel plezier nog hier
rijbewijs zit altijd in het voorvakje van m'n tas, die ik vaak bij me heb, als ik moet rijden heb ik 'm altijd bij me, strippenkaart zit daar ook, losgeld ook, en m'n pinpas dus in m'n broekzakquote:Op donderdag 3 mei 2007 10:45 schreef OA het volgende:
[..]
- 2 bankpassen
- ID kaart
- Ah bonuskaart
- verzekeringspas
- Gammapas
- Karweipas
- Rijbewijs
- pasfoto
- geen geld....
- strippenkaart
- (gekregen) visitekaartjes
![]()
goed bezigquote:Op donderdag 3 mei 2007 10:50 schreef eer-ik het volgende:
Ik ga zometeen maar weer eens op banenjacht.
whehe, mijn baas gaat het zoooooo niet leuk vinden als ik ontslag ga nemen
Altijd leukquote:Op donderdag 3 mei 2007 10:50 schreef eer-ik het volgende:
Ik ga zometeen maar weer eens op banenjacht.
whehe, mijn baas gaat het zoooooo niet leuk vinden als ik ontslag ga nemen
quote:
whehe, ja hequote:
Whehe... bij ons op de zaak is altijd wel werkquote:Op donderdag 3 mei 2007 10:55 schreef eer-ik het volgende:
[..]
[..]
whehe, ja he
Ik heb echt een hekel aan het werk, en hij belt mij net of ik van week 30 t/m week 36 vast wil werken...
Waarop ik antwoordde: ik kijk nog wel effe.
Dus nou moet ik maar snel even ander werk gaan vinden
hoe zit het met de reiskostenvergoeding?quote:Op donderdag 3 mei 2007 10:56 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehe... bij ons op de zaak is altijd wel werk![]()
Top antwoord, waarop elke baas zit te wachten!quote:Op donderdag 3 mei 2007 10:55 schreef eer-ik het volgende:
[..]
[..]
whehe, ja he
Ik heb echt een hekel aan het werk, en hij belt mij net of ik van week 30 t/m week 36 vast wil werken...
Waarop ik antwoordde: ik kijk nog wel effe.
Dus nou moet ik maar snel even ander werk gaan vinden
Ehmmm... dat moet je Personeelszaken vragenquote:Op donderdag 3 mei 2007 10:59 schreef eer-ik het volgende:
[..]
hoe zit het met de reiskostenvergoeding?
haha, ja hequote:Op donderdag 3 mei 2007 10:59 schreef OA het volgende:
[..]
Top antwoord, waarop elke baas zit te wachten!![]()
Dat kenmerkt de echte die hard...![]()
eer-ik weet neem ik aan wel dat de baas hem nu dus in aan het plannen is voor die periodequote:Op donderdag 3 mei 2007 10:59 schreef OA het volgende:
[..]
Top antwoord, waarop elke baas zit te wachten!![]()
Dat kenmerkt de echte die hard...![]()
Frutselquote:
Laat ik eens gek doen:quote:
oh, dat kan ie best doen, maar dan heeft ie wel een probleem denkquote:Op donderdag 3 mei 2007 11:01 schreef MPG het volgende:
[..]
eer-ik weet neem ik aan wel dat de baas hem nu dus in aan het plannen is voor die periode
Neemt van alles wat!quote:Op donderdag 3 mei 2007 11:03 schreef MPG het volgende:
[..]
Laat ik eens gek doen:
* MPG haalt een kan koffie, kopjes en een schaal kuukskes, en zet deze op tafel voor de koffiërs
![]()
![]()
quote:
quote:
Paint?quote:
Dat is aardig van je, MPGquote:Op donderdag 3 mei 2007 11:03 schreef MPG het volgende:
[..]
Laat ik eens gek doen:
* MPG haalt een kan koffie, kopjes en een schaal kuukskes, en zet deze op tafel voor de koffiërs
![]()
![]()
photoshopquote:
Ja he, het was het kleinst wat ik kon vinden...quote:Op donderdag 3 mei 2007 11:13 schreef vdvorst het volgende:
Lettertyp is wel wat klein eer-ik
Het stond ook al veel te recht voor paint...quote:Op donderdag 3 mei 2007 11:13 schreef eer-ik het volgende:
[..]
photoshop
Ik heb hier geen paint @ OSX
te recht en te scherpquote:Op donderdag 3 mei 2007 11:16 schreef OA het volgende:
[..]
Het stond ook al veel te recht voor paint...![]()
Neem nog een rondje, er is nog genoegquote:Op donderdag 3 mei 2007 11:13 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat is aardig van je, MPG![]()
Heel sociaal![]()
Jij zit helemaal niet in de R&P SC....quote:
wat moet ik in de R&P sc dan?quote:Op donderdag 3 mei 2007 11:18 schreef OA het volgende:
[..]
Jij zit helemaal niet in de R&P SC....![]()
Papier, Kuuk, Pheno en ondergetekende wel...
MPG schuift ook zo af en toe eensch voorbij!![]()
Oh, zijn jullie weer op de koffie?quote:Op donderdag 3 mei 2007 11:18 schreef OA het volgende:
[..]
Jij zit helemaal niet in de R&P SC....![]()
Papier, Kuuk, Pheno en ondergetekende wel...
MPG schuift ook zo af en toe eensch voorbij!![]()
Chattenquote:
Ik krijg trek, heb je ook sandwiches?quote:
Nog niet.... Misschien tegen 12 uurquote:Op donderdag 3 mei 2007 11:21 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik krijg trek, heb je ook sandwiches?![]()
Je kunt beter vragen wat wij daar moeten?quote:
Wij komen daar op de koffiequote:Op donderdag 3 mei 2007 11:22 schreef OA het volgende:
[..]
Je kunt beter vragen wat wij daar moeten?![]()
Nou, iig geen R&P bespreken...![]()
Deze gaat ook over koffiequote:Op donderdag 3 mei 2007 11:25 schreef Pheno het volgende:
Alsof elke sc ontopic is
De enige die ik ontopic ken is F&F
Ik ga over een half uurtje lunch fixenquote:
topicmergequote:Op donderdag 3 mei 2007 11:22 schreef OA het volgende:
[..]
Je kunt beter vragen wat wij daar moeten?![]()
Nou, iig geen R&P bespreken...![]()
Ik heb een broodje bapao (ofzo) met een kuub kaas eroverheenquote:Op donderdag 3 mei 2007 11:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik ga over een half uurtje lunch fixen
Over een uurtje vergaderen
Wat eet je? IJsblokjes?quote:
Komen je verhalen over M..... meteen tot hun rechtquote:
oh menquote:Op donderdag 3 mei 2007 11:31 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik heb een broodje bapao (ofzo) met een kuub kaas eroverheen
Superlekker.
Straks maar even naar het patentbureau
sorryquote:
Hoe is hetquote:
Bij deze ben je uitgenodigd om een bakkie te komen doen!quote:
preciesquote:Op donderdag 3 mei 2007 11:31 schreef MPG het volgende:
[..]
Komen je verhalen over M..... meteen tot hun recht
geeft mij maar een linkje dan...quote:Op donderdag 3 mei 2007 11:32 schreef OA het volgende:
[..]
Bij deze ben je uitgenodigd om een bakkie te komen doen!![]()
Ook onaangekondigd!![]()
Goed spul is dat hequote:
Volgens mij staat het daar ook niet inquote:Op donderdag 3 mei 2007 11:32 schreef eer-ik het volgende:
[..]
sorry
Ik weet niet hoe oud je bent, m'n muis wil ook niet naar dat profielknopje
[..]
Hoe is het
[R&P SC] Halal met een gehaktbalquote:Op donderdag 3 mei 2007 11:33 schreef eer-ik het volgende:
[..]
geeft mij maar een linkje dan...
Dan zal ik eens even kijcken of miyn qualitätsposts daar terecht kunnen
Ik schat iig dat je al weg bent uit je tienerjarenquote:Op donderdag 3 mei 2007 11:34 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Volgens mij staat het daar ook niet inGeen idee eigenlijk
![]()
En ja, ik zal wel oud zijn
Ik moet zo weer weg
goooooedquote:Op donderdag 3 mei 2007 11:32 schreef eer-ik het volgende:
[..]
sorry
Ik weet niet hoe oud je bent, m'n muis wil ook niet naar dat profielknopje
[..]
Hoe is het
*profielcheck levert een leeftijd van bijna 2007 jaren opquote:Op donderdag 3 mei 2007 11:34 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Volgens mij staat het daar ook niet inGeen idee eigenlijk
![]()
En ja, ik zal wel oud zijn
Ik moet zo weer weg
Goed hoorquote:Op donderdag 3 mei 2007 11:34 schreef Muck het volgende:
[..]
goooooed
en met jou dan?
enne fruts is kei-oud hoor
Kijk eens in mijn profiel, ik ben nog lekker jongquote:Op donderdag 3 mei 2007 11:35 schreef MPG het volgende:
[..]
*profielcheck levert een leeftijd van bijna 2007 jaren op
Wel goed de OP lezenquote:
Mwoa, die vinden dat niet erg, dat is toch al aan het deaudbloedenquote:Op donderdag 3 mei 2007 11:38 schreef indahnesia.com het volgende:
hebben we weer een SC gekaapt?
klinkt bekendquote:Op donderdag 3 mei 2007 11:37 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Goed hoor
Even wat financiele problemen, denk dat ik m'n ouders daar even van op de hoogte moet brengen, en dat die mij even uit de brand moeten helpen... Hoewel ik me afvraag of ze dat willen, want ik ben wel gewoon weggeweest met koninginnedag enzo, en dat vinden ze altijd tegenstrijdig. Maar ja, ik zie wel waar het schip strand.
Straks eerst maar even contact opnemen met het incassobureau
zometeen naar de psycholoog, en daarna werkenquote:Staan er vandaag nog interessante dingen op de planning?
mag ik niet zeggenquote:Hoe oud is fruts dan?
Dat klopt welquote:Op donderdag 3 mei 2007 11:34 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik schat iig dat je al weg bent uit je tienerjaren
Waar moet je heen dan?
lolquote:Op donderdag 3 mei 2007 11:34 schreef Muck het volgende:
[..]
goooooed
en met jou dan?
enne fruts is kei-oud hoor
Vervelend is dat he, die financienquote:Op donderdag 3 mei 2007 11:40 schreef Muck het volgende:
[..]
klinkt bekend
[..]
zometeen naar de psycholoog, en daarna werken
[..]
mag ik niet zeggen
quote:Op donderdag 3 mei 2007 11:35 schreef MPG het volgende:
[..]
*profielcheck levert een leeftijd van bijna 2007 jaren op
Hey Blauwequote:
en trouw je dan met mij?quote:Op donderdag 3 mei 2007 11:42 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Vervelend is dat he, die financien
Ik meot maar asap miljonair worden, dan heb ik daar ook geen omkijken meer naar
okay.. die bruiloft is dus gelijk van de baan...quote:
Haha, dan opeens wel hequote:
Wel graag 150 hectare per uur danquote:Op donderdag 3 mei 2007 11:45 schreef indahnesia.com het volgende:
succes eer-ik. Als je hier de tuin schoon komt maken krijg je 2 euro per werkdag
whehequote:Op donderdag 3 mei 2007 11:45 schreef indahnesia.com het volgende:
succes eer-ik. Als je hier de tuin schoon komt maken krijg je 2 euro per werkdag
grapje fruts, grapjequote:Op donderdag 3 mei 2007 11:45 schreef Frutsel het volgende:
[..]
okay.. die bruiloft is dus gelijk van de baan...![]()
met jou... das war einmal...
Ik ga d'r maar van tussen.. tot morgen dan![]()
![]()
altijdquote:Op donderdag 3 mei 2007 11:46 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Haha, dan opeens wel he
Is je internet weer aan puin ofzo?
Ik dacht net: laat ik eens tegen muckeletti gaan praten op msn, ben je niet online
Okequote:
ja, het moet wel snel idd.. anders kan die palmolie er niet bij.quote:Op donderdag 3 mei 2007 11:46 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Wel graag 150 hectare per uur danVoor 2 euro
'Ontbossing in Indonesië snelste ter wereld'
haha, ja, dat schiet ook niet echt op idd.quote:Op donderdag 3 mei 2007 11:49 schreef Muck het volgende:
[..]
altijd
nah, er waren zeur-mensen online, dus ik heb me afgemeld
maar ik blokkeer ze wel even
goed gezien!quote:Op donderdag 3 mei 2007 11:47 schreef eer-ik het volgende:
[..]
whehe
Kan ik wel een euroknaller halen
jij ook gewoon. Moet kunnen tegenwoordigquote:Op donderdag 3 mei 2007 11:54 schreef MPG het volgende:
Wat hoor ik nu? Gaat Muck met eer-ik trouwen? En ik dan?
![]()
Indahquote:
quote:Op donderdag 3 mei 2007 11:55 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jij ook gewoon. Moet kunnen tegenwoordig
Pas als ik miljonair ben hoorquote:Op donderdag 3 mei 2007 11:54 schreef MPG het volgende:
Wat hoor ik nu? Gaat Muck met eer-ik trouwen? En ik dan?
![]()
Haha... Dan moet ik maar opschietenquote:Op donderdag 3 mei 2007 11:56 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Pas als ik miljonair ben hoor
Dus voor die tijd mag jij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |