Ik moet eerlijk bekennen dat gisteren mij toppostdag is geweest...quote:
Maar je staat wel vrijwel altijd vrij hoog in dat lijstje he...quote:Op donderdag 3 mei 2007 09:54 schreef OA het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk bekennen dat gisteren mij toppostdag is geweest...![]()
jeps.. ik kan wel een nieuwe foto maken, maar dat schiet ook niet echt op.quote:Op donderdag 3 mei 2007 09:50 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik meen dat plaatje al eerder in een topic voorbij te hebben zien komen, kan dat kloppen?
Nee joh, in het weekend ben ik vrij...quote:Op donderdag 3 mei 2007 09:56 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Maar je staat wel vrijwel altijd vrij hoog in dat lijstje he...
dan nog de felicitatiesquote:Op donderdag 3 mei 2007 09:54 schreef OA het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk bekennen dat gisteren mij toppostdag is geweest...![]()
Dat is nog vrij veel. Ga eens een vriendin zoeken!quote:Op donderdag 3 mei 2007 09:58 schreef OA het volgende:
[..]
Nee joh, in het weekend ben ik vrij...
Dan maak ik hooguit 25 posts in 2 dagen...![]()
haha, nee, dat zet geen zooien an de dijk idd.quote:Op donderdag 3 mei 2007 09:57 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jeps.. ik kan wel een nieuwe foto maken, maar dat schiet ook niet echt op.
in het weekend zijn mijn postaantallen ook neit om over naar huis te schrijven.quote:Op donderdag 3 mei 2007 09:58 schreef OA het volgende:
[..]
Maar die stats, kan ik dat ook ergens zien, kan ik ooit eens kijken waar ik staquote:
Die heeft hijquote:Op donderdag 3 mei 2007 10:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is nog vrij veel. Ga eens een vriendin zoeken!
Die heb ik aan een aantal jaartjes!quote:Op donderdag 3 mei 2007 10:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is nog vrij veel. Ga eens een vriendin zoeken!
Ik moet rustiger aan doen... sta te vaak in de toptienquote:Op donderdag 3 mei 2007 10:01 schreef eer-ik het volgende:
[..]
haha, nee, dat zet geen zooien an de dijk idd.
[..]
in het weekend zijn mijn postaantallen ook neit om over naar huis te schrijven.
Deze week was sowieso erg rustig wat mij betreft...
Wat doe je dan op fok in de avondurenquote:
MPG!quote:
Wilde nacht gehad zeker?quote:Op donderdag 3 mei 2007 10:04 schreef crossover het volgende:
Zo, de meid weggebracht naar de bus, en over een uurtje naar school en ergens in de stad chillen
Ik ben wel moe
goedemorgen, hoe was het met de tjik?quote:
Ik ben niet altijd heel de avond op fok hoor...quote:
Misschien zit zijn vriendin ook wel de hele avond op fok!?quote:
Nah dat viel wel mee, zij was gisteravond moequote:
Gooooodquote:
Niet veel geslapen?quote:Op donderdag 3 mei 2007 10:04 schreef crossover het volgende:
Zo, de meid weggebracht naar de bus, en over een uurtje naar school en ergens in de stad chillen
Ik ben wel moe
Ik ben al rustiger aan gaan doenquote:Op donderdag 3 mei 2007 10:04 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik moet rustiger aan doen... sta te vaak in de toptien
Nou, we lagen in bed van 11 tot half 9quote:
Uiteraardquote:Op donderdag 3 mei 2007 10:06 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik ben al rustiger aan gaan doen![]()
Cross!
Moge, goeie nacht gehad?
eigenlijk gewoon altijd dusquote:Op donderdag 3 mei 2007 10:08 schreef Kuukske het volgende:
Ik fok alleen nog maar op werk eigenlijk. En als ik bij m'n ouders ben. En soms bij JD.
Hm. Nog teveel eigenlijk.
quote:Op donderdag 3 mei 2007 10:08 schreef Pheno het volgende:
Ik ga over een paar maanden stoppen met overdag fokken.
Nee!, dat ga je niet volhoudenquote:Op donderdag 3 mei 2007 10:08 schreef Pheno het volgende:
Ik heb geen portomonneequote:Op donderdag 3 mei 2007 10:08 schreef crossover het volgende:
[..]
Nou, we lagen in bed van 11 tot half 9
[..]
Uiteraard![]()
En ik heb een foto voor in m'n portomonee
Krijg je dan een baan?quote:Op donderdag 3 mei 2007 10:08 schreef Pheno het volgende:
Ben je die ook al kwijt?quote:Op donderdag 3 mei 2007 10:09 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik heb geen portomonnee
Maar goeie zaak.
Is je 't 'je chick' of nog eventjes 'een chick' ?
Lol, ik heb al jaren een baan.quote:Op donderdag 3 mei 2007 10:09 schreef Papierversnipperaa... het volgende:
[..]
Krijg je dan een baan?
'Een', er zijn nog meer kanshebbers en ik wil nog ff de opties open houdenquote:Op donderdag 3 mei 2007 10:09 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik heb geen portomonnee
Maar goeie zaak.
Is je 't 'je chick' of nog eventjes 'een chick' ?
Mwoa, gaat lukken hoor. Ik heb me vorig jaar 3 maanden weten te onthouden van fok. De tijd dat ik ook wilde. Nu zal het een vee langere tijd zijn.quote:Op donderdag 3 mei 2007 10:09 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Nee!, dat ga je niet volhouden
ik zit alleen thuis en op school op fok!
Mannen!quote:Op donderdag 3 mei 2007 10:10 schreef crossover het volgende:
'Een', er zijn nog meer kanshebbers en ik wil nog ff de opties open houden![]()
4 letters, dat mag niet bij Lingoquote:
Jij zou hetzelfde doen!quote:
En nu het slapen nogquote:Op donderdag 3 mei 2007 10:08 schreef crossover het volgende:
[..]
Nou, we lagen in bed van 11 tot half 9
goed bizzyquote:[..]
Uiteraard![]()
En ik heb een foto voor in m'n portomonee
quote:Op donderdag 3 mei 2007 09:58 schreef OA het volgende:
[..]
Is het meer een weddenschap dan ofzo?quote:Op donderdag 3 mei 2007 10:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mwoa, gaat lukken hoor. Ik heb me vorig jaar 3 maanden weten te onthouden van fok. De tijd dat ik ook wilde. Nu zal het een vee langere tijd zijn.
whehehquote:Op donderdag 3 mei 2007 10:10 schreef crossover het volgende:
[..]
'Een', er zijn nog meer kanshebbers en ik wil nog ff de opties open houden![]()
Wat heb je liever:quote:
Nee, ik wil eens echt gaan werken. Maar ik hoop nog 4 maanden te kunnen posten, daarna is het afgelopen. Eerst 2 maanden op vakantie en dan een nieuwe baan (ik weet nog niet waar).quote:Op donderdag 3 mei 2007 10:13 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Is het meer een weddenschap dan ofzo?
Denk dat ik dat maar van de baan schuif...quote:Op donderdag 3 mei 2007 10:10 schreef OA het volgende:
[..]
Ben je die ook al kwijt?![]()
Hoe is het afgelopen met M?![]()
Een man achter de hand houden? Heul nie.quote:
Hier ga ik niet op in.quote:Op donderdag 3 mei 2007 10:16 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Wat heb je liever:
JD blijft bij je omdat je toevallig de eerste bent
OF:
JD blijft bij je omdat je de beste bent.
U heeft 10 seconden bedenktijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |