oh, dat kan ie best doen, maar dan heeft ie wel een probleem denkquote:Op donderdag 3 mei 2007 11:01 schreef MPG het volgende:
[..]
eer-ik weet neem ik aan wel dat de baas hem nu dus in aan het plannen is voor die periode
Neemt van alles wat!quote:Op donderdag 3 mei 2007 11:03 schreef MPG het volgende:
[..]
Laat ik eens gek doen:
* MPG haalt een kan koffie, kopjes en een schaal kuukskes, en zet deze op tafel voor de koffiërs
![]()
![]()
quote:
quote:
Paint?quote:
Dat is aardig van je, MPGquote:Op donderdag 3 mei 2007 11:03 schreef MPG het volgende:
[..]
Laat ik eens gek doen:
* MPG haalt een kan koffie, kopjes en een schaal kuukskes, en zet deze op tafel voor de koffiërs
![]()
![]()
photoshopquote:
Ja he, het was het kleinst wat ik kon vinden...quote:Op donderdag 3 mei 2007 11:13 schreef vdvorst het volgende:
Lettertyp is wel wat klein eer-ik
Het stond ook al veel te recht voor paint...quote:Op donderdag 3 mei 2007 11:13 schreef eer-ik het volgende:
[..]
photoshop
Ik heb hier geen paint @ OSX
te recht en te scherpquote:Op donderdag 3 mei 2007 11:16 schreef OA het volgende:
[..]
Het stond ook al veel te recht voor paint...![]()
Neem nog een rondje, er is nog genoegquote:Op donderdag 3 mei 2007 11:13 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat is aardig van je, MPG![]()
Heel sociaal![]()
Jij zit helemaal niet in de R&P SC....quote:
wat moet ik in de R&P sc dan?quote:Op donderdag 3 mei 2007 11:18 schreef OA het volgende:
[..]
Jij zit helemaal niet in de R&P SC....![]()
Papier, Kuuk, Pheno en ondergetekende wel...
MPG schuift ook zo af en toe eensch voorbij!![]()
Oh, zijn jullie weer op de koffie?quote:Op donderdag 3 mei 2007 11:18 schreef OA het volgende:
[..]
Jij zit helemaal niet in de R&P SC....![]()
Papier, Kuuk, Pheno en ondergetekende wel...
MPG schuift ook zo af en toe eensch voorbij!![]()
Chattenquote:
Ik krijg trek, heb je ook sandwiches?quote:
Nog niet.... Misschien tegen 12 uurquote:Op donderdag 3 mei 2007 11:21 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik krijg trek, heb je ook sandwiches?![]()
Je kunt beter vragen wat wij daar moeten?quote:
Wij komen daar op de koffiequote:Op donderdag 3 mei 2007 11:22 schreef OA het volgende:
[..]
Je kunt beter vragen wat wij daar moeten?![]()
Nou, iig geen R&P bespreken...![]()
Deze gaat ook over koffiequote:Op donderdag 3 mei 2007 11:25 schreef Pheno het volgende:
Alsof elke sc ontopic is
De enige die ik ontopic ken is F&F
Ik ga over een half uurtje lunch fixenquote:
topicmergequote:Op donderdag 3 mei 2007 11:22 schreef OA het volgende:
[..]
Je kunt beter vragen wat wij daar moeten?![]()
Nou, iig geen R&P bespreken...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |