quote:
quote:
quote:Op woensdag 7 maart 2007 12:40 schreef lovegrrl het volgende:
Heb de afgelopen week 3 paar schoenen gekocht
dit zijn toch wel de leuksten
alvast voor de zomer enzo
quote:
quote:
quote:
quote:Op maandag 26 maart 2007 18:44 schreef Marjonijntje het volgende:
[..]
Ja ik heb ook heel erg veel schoenen, maar heel veel goedkope ook
Ik heb die pumps in het grijs en die panterballerina's ook in het grijs. (Wit met vlekken in zwart en grijs.)
Hier een paar schoenen van mij![]()
quote:
quote:Op vrijdag 20 april 2007 17:52 schreef SilverBullet het volgende:
Mijn nieuwe schoenen, de vans waren maar 20 euro!
quote:
Klittenband breekt de lijnen een beetje. Met veters is het zo'n kaal geheel in mijn ogenquote:Op maandag 30 april 2007 18:57 schreef perfectdreft het volgende:
[..]
stijvol, floris v Bommel, klein minpuntje vind ik wel het klitterband, zie liever veters. Eerste paar florissen?
quote:Op maandag 30 april 2007 19:37 schreef pinquit het volgende:
[afbeelding]![]()
de schoenen van mn kereltje
Wat betere foto's van de bruinequote:Op maandag 30 april 2007 21:21 schreef Qunak het volgende:
[..]
Klittenband breekt de lijnen een beetje. Met veters is het zo'n kaal geheel in mijn ogen. En ja, het is mijn eerste (twee
) paar Florissen.
Super hip zijn ze niet maar ze lopen zo lekker weet je en het is toch vooral om op los te gaan. Nikequote:
Arendonk, Groningen (Herestraat)quote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:37 schreef Noodlez het volgende:
Mooie schoen, waar gekocht?
.. apart!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:55 schreef Nies het volgende:
[afbeelding]
![]()
Niet echt zomers, maar ik ben als een kind zo blij!
Wat een leukerdsquote:
Oh jaquote:
In ieder geval niet iets van die 2 merken zou ik zeggen.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 00:25 schreef w00h00 het volgende:
Van de week ook eens nieuwe patta's scoren.
Bikkembergs, Lacoste oid. Nog suggesties?
Heel leuke schoenen!quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:41 schreef VixenFromHell het volgende:
Mn laatstgekochte paar:
[afbeelding]
[afbeelding]
omdatquote:Op vrijdag 18 mei 2007 10:28 schreef Stansfield het volgende:
[..]
In ieder geval niet iets van die 2 merken zou ik zeggen.
Het merken zijn die hoofdzakelijk door kampers of sjonnies gedragen worden. En ze ook geen enkele mooie schoen maken.quote:
Tigers altijd goedquote:
Van Lier / Van Bommel (Floris)quote:Op vrijdag 18 mei 2007 00:25 schreef w00h00 het volgende:
Van de week ook eens nieuwe patta's scoren.
Bikkembergs, Lacoste oid. Nog suggesties?
Die zijn wel vet voor als paar erbij. Waarschijnlijk ¤ 80,- ?quote:Op maandag 21 mei 2007 11:09 schreef Gizmore het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Gisteren gescoord in Rotterdam
Ja, gewoon doen.quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:12 schreef Kishan89 het volgende:
[afbeelding]
Ze waren wat duurder, maar dan heb je ook echte one-of-a-kind schoenen
Op het plaatje zijn ze btw maar voor 20% afIk zal binnenkort foto's maken van de schoenen, als mensen die willen zien
110, maar ach, ik had écht nieuwe nodigquote:Op woensdag 23 mei 2007 09:45 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Die zijn wel vet voor als paar erbij. Waarschijnlijk ¤ 80,- ?
stylish!quote:Op maandag 7 mei 2007 14:30 schreef Greatmarked het volgende:
Nieuwe schoentjes:
[afbeelding]
[afbeelding]
Dan waren die schoenen ook niet zo duur zeker? aangezien de Topman wel een chille winkel isquote:Op woensdag 23 mei 2007 13:07 schreef Parajeweet het volgende:
nieuwe schoentjes van moi, hier gehaald in dublin bij topman!
[afbeelding]
[afbeelding]
en ja, ben best shop-aholic..
klopt, viel wel mee, heb er 65 euro per paar voor betaald. Topman is zowiezo wel chill, alleen het nadeel metd e kleding is dat alles te kort is (ieren zijn kort, en de langste broeken daar komen tot de bovenkant van mn enkels...) waar woon je ergens? of hebben ze ook topman in NL? heb er nooit eentje gezien nlquote:Op woensdag 23 mei 2007 17:38 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Dan waren die schoenen ook niet zo duur zeker? aangezien de Topman wel een chille winkel is
wel jammer dat ze precies op dior's lijken. Net zoals die invito nepdior's.quote:Op zondag 6 mei 2007 16:42 schreef Skv het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Uit nieuwe collectie van Van LierErg relaxte dingen.
Heb ze gekocht bij Bijenkorf Groningen, hier (Enschede) heb ik ze nergens gezien nog..
Op de foto zien ze er een beetje verdrietig uit trouwens, onder een broek / panatalon echter tof.
Daar heb je gelijk in, maar ik vind die Diors ontzettend pauper en lelijk er uit zien. Beetje gymschoen-achtig met dat witte.. Die van mij zijn tenminste helemaal van leer (erg relaxed) en zien er imho een stuk mooier en netter uit.quote:Op zondag 27 mei 2007 20:37 schreef mbargo het volgende:
[..]
wel jammer dat ze precies op dior's lijken. Net zoals die invito nepdior's.
Deze Dior's dus:
[afbeelding]
Aaaah New Rocks, jaaa fantastische dingen.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:55 schreef Nies het volgende:
[afbeelding]
![]()
hehe ja ze lopen ook echt superquote:Op maandag 21 mei 2007 13:48 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Tigers altijd goedIk heb 1 paar van mijn Tigers letterlijk kapot gelopen in Londen dat ik ze moest weggooien
afbeelding]http://aycu11.webshots.com/image/16250/2004912942581067376_rs.jpg]afbeeldingquote:Op woensdag 30 mei 2007 21:19 schreef Apfel. het volgende:
[afbeelding]
Alleen in t blauw en nieuwer model (achterkant is niet met n kleurtje, op "lacoste" na dan).
85 euro maar
Bedanktquote:Op donderdag 31 mei 2007 15:27 schreef jovink het volgende:
boardloards heeft skate schoenen met nike sb account
Tering wat een mooiboy schoenenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:29 schreef cultheld het volgende:
Ik heb maar weer eens een net paar gehaald:
[afbeelding]
Wat is er netjes aan?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:29 schreef cultheld het volgende:
[afbeelding]
Ik gebruik ze niet voor dancefeesten/uitgaan.quote:
vet, waar gehaald?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:29 schreef cultheld het volgende:
[afbeelding]
Mooi die eerste schoen!quote:Op zaterdag 2 juni 2007 19:52 schreef rena het volgende:
Nieuw![]()
[afbeelding]
Hihi, ze zijn vreselijk kitchmaar zo leuk
![]()
[afbeelding]
En voor m'n zus d'r bruiloftHet wondje op m'n enkel komt van de zilveren schoen
![]()
Bij die site besteld.quote:
verstandigquote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:58 schreef PekingDuck het volgende:
Net nieuwe hardloopschoenen gekocht!
[afbeelding]
Ik weet het, ze zijn spuuglelijk en eigenlijk ook nog eens veel te duur, maar ik heb m'n voeten door een hardloopexpert (in de hardloopwinkel) laten testen (looppatroon enzo) en dit bleken qua ondersteuning enzo de beste hardloopschoenen voor mij. Ben er dan ook best blij mee
Gaat die inkt/verf er niet heel snel af?quote:Op maandag 4 juni 2007 23:49 schreef SinjiOnO het volgende:
Ik heb laatst mijn schoenen laten customizen door een creatieve meid. Ben erg blij met de resultaat. Als iemand interesse heeft in haar kunsten kun je contact met haar opnemen; jorijndegooijer@yahoo.com
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
VETquote:Op maandag 4 juni 2007 23:49 schreef SinjiOnO het volgende:
Ik heb laatst mijn schoenen laten customizen door een creatieve meid. Ben erg blij met de resultaat. Als iemand interesse heeft in haar kunsten kun je contact met haar opnemen; jorijndegooijer@yahoo.com
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Je hebt die dior's ook gewoon helemaal leer.quote:Op zondag 27 mei 2007 20:56 schreef Skv het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in, maar ik vind die Diors ontzettend pauper en lelijk er uit zien. Beetje gymschoen-achtig met dat witte.. Die van mij zijn tenminste helemaal van leer (erg relaxed) en zien er imho een stuk mooier en netter uit.
Plus dat ik niet in Dior schoenen zou willen lopen![]()
Wat is het prijsverschil overigens tussen mijn schoenen, die Diors en die invitio's?
Zijn die nog ergens te krijgen? die linksonder dusquote:Op maandag 28 mei 2007 01:58 schreef NoelGallagher het volgende:
[afbeelding]
en dan links onderin heb ik xD
vet! wat vraag tze daarvoor/quote:Op maandag 4 juni 2007 23:49 schreef SinjiOnO het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Die slippers vind ik geweldig. Bij de 1e paar schoenen kun je niet zien dat het Gucci is. Bij de slippers kan je niet zien dat het prada is. Alleen bij de laatste schoen kun je dat zien...en dat is niet de reden dat ik hem koop, maar ik vind het model erg leuk. Ik draag van prada tot H & M..dus van designer tot goedkope zooi.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 12:12 schreef mister_popcorn het volgende:
hahahaha wat de neuk. dat laatste paar, wat n grap. En die slippers, hilarisch, dat er echt mensen zijn die dat soort dingen kopen alleen voor dat rode stipje op de achterkant.
Is het die chausseres sport? Wel vette zonnebrillen.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 12:12 schreef LoveProfusion het volgende:
Nope is echt. Had het via de franse tv gezien. Werd uitgelegd hoe ze er aan kwamen. Echt verslavend al die online winkels.
Dit vind ik echt een waanzinnig mooie schoenquote:Op zondag 6 mei 2007 16:42 schreef Skv het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Uit nieuwe collectie van Van LierErg relaxte dingen.
Heb ze gekocht bij Bijenkorf Groningen, hier (Enschede) heb ik ze nergens gezien nog..
Op de foto zien ze er een beetje verdrietig uit trouwens, onder een broek / panatalon echter tof.
Jups..een collegaatje van me heeft daar een prada bril gekocht en die is echt wel echt zegt ze net. Zijn gewoon oude modellen die anders vernietigd zouden worden.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 12:14 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Is het die chausseres sport? Wel vette zonnebrillen.
Sorry hoor, maar dat die site hiermee opent:quote:Op vrijdag 8 juni 2007 12:12 schreef LoveProfusion het volgende:
Nope is echt. Had het via de franse tv gezien. Werd uitgelegd hoe ze er aan kwamen. Echt verslavend al die online winkels.
kan juist erg goed zien dat die eerste van Gucci zijn, die volgorde van kleuren wordt overal bij Gucci gebruikt.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 12:14 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Die slippers vind ik geweldig. Bij de 1e paar schoenen kun je niet zien dat het Gucci is. Bij de slippers kan je niet zien dat het prada is. Alleen bij de laatste schoen kun je dat zien...en dat is niet de reden dat ik hem koop, maar ik vind het model erg leuk. Ik draag van prada tot H & M..dus van designer tot goedkope zooi.
Wat wil je er mee zeggen, Nikeboyquote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:57 schreef jovink het volgende:
ik vind ze alle 3 lelijk en cultheld kijk naar je eigen pattas.[
wat nog niet iwil nog niet zeggen dat ze dan ineens mooi zijnquote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:04 schreef cultheld het volgende:
[..]
Wat wil je er mee zeggen, Nikeboy? Mijn schoenen zijn gedistingeerd en exclusiever dan die urbanschoentjes waar jij zoal op loopt, evenals half Nederland trouwens.
Deze, maar dan in het wit/roze.quote:Op woensdag 30 mei 2007 21:19 schreef Apfel. het volgende:
[afbeelding]
Alleen in t blauw en nieuwer model (achterkant is niet met n kleurtje, op "lacoste" na dan).
85 euro maar
Nu nog je veters leren strikken en dan kun je misschien echte schoenen kopen.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:04 schreef cultheld het volgende:
[..]
Wat wil je er mee zeggen, Nikeboy? Mijn schoenen zijn gedistingeerd en exclusiever dan die urbanschoentjes waar jij zoal op loopt, evenals half Nederland trouwens.
whehehe ze verkopen daar deze ook voor 10euroquote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:59 schreef LoveProfusion het volgende:
[afbeelding]
Deze Gucci schoenen krijg ik van de week. Heb ze online besteld bij een winkel die niet verkochte desginerspullen opkoopt en voor een koopje weer verkoopt. Deze zijn van 230 euro nu 57 euro.
Ook heb ik deze Prada slippers gekocht:
[afbeelding]
Ik twijfel overigens over de volgende schoenen:
Ook Guccie..maar misschien een beetje TE..
[afbeelding]
Goede grap manquote:Op zaterdag 9 juni 2007 14:07 schreef Mastroianni het volgende:
[..]
Nu nog je veters leren strikken en dan kun je misschien echte schoenen kopen.
Toch vind ik die patta's van je ontzettend on-hip.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:16 schreef cultheld het volgende:
[..]
Goede grap man. Ik ben jong, dus ik ga niet op zakenmannenschoenen lopen (waar jij zo op geilt). Leuk als je een kalende, dikke veertiger bent met geld teveel, maar niet als je begin 20 bent, naar dancefeesten en clubs gaat en studeert.
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:28 schreef Ednet het volgende:
[afbeelding]
Die kleren zijn allemaal echt hoor, kijk maar deze originele Disel Tanktop!
Zoals ik al eerder postte, zie je dat nauwelijks onder een broek en op straat. Alleen als je die schoen recht voor je neus zou houden, valt het op. Je moet weten hoe je zo'n schoen draagt en dan ziet 't er gewoon prima uit. Absoluut niet patserig.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:33 schreef Skv het volgende:
[..]
Toch vind ik die patta's van je ontzettend on-hip.
Helemaal omdat dat merk OVERAL in schreeuwerige letters op staat, maakt het erg turks/mocro-flavour/pauper imho. Alsof je aandacht tekort komt en daarom maar zulke schoenen koopt.
Och, heb ook een aardige verzameling andere schoenen. Maar ik hoef me dan ook niet te beperken tot schoenen voor mensen die niet eens het IQ hebben om een veterdiploma te halen.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:16 schreef cultheld het volgende:
[..]
Goede grap man. Ik ben jong, dus ik ga niet op zakenmannenschoenen lopen (waar jij zo op geilt). Leuk als je een kalende, dikke veertiger bent met geld teveel, maar niet als je begin 20 bent, naar dancefeesten en clubs gaat en studeert.
Waar heb je die vandaan? Ik MOET die nog steeds hebben.quote:Op maandag 28 mei 2007 01:58 schreef NoelGallagher het volgende:
[afbeelding]
en dan links onderin heb ik xD
Goede grap manquote:Op zondag 10 juni 2007 22:29 schreef Mastroianni het volgende:
[..]
Och, heb ook een aardige verzameling andere schoenen. Maar ik hoef me dan ook niet te beperken tot schoenen voor mensen die niet eens het IQ hebben om een veterdiploma te halen.
Jij niet alleenquote:Op zondag 10 juni 2007 23:15 schreef berent het volgende:
[..]
Waar heb je die vandaan? Ik MOET die nog steeds hebben.
Mooie schoentjes!quote:
Die slip-ons zijn echt populair tegenwoordig, ieder merk heeft ze wel. In dit geval niet erg, leuke schoenen.quote:
quote:
Online van diezelfde site? Zo niet, waar dan wel?quote:Op maandag 18 juni 2007 23:39 schreef jovink het volgende:
[afbeelding]
hate it or love it ik vind ze fokkin geil iedereen kijkt me ook aanvet mooi
![]()
![]()
Arrogante lul.quote:Op zondag 10 juni 2007 22:29 schreef Mastroianni het volgende:
[..]
Och, heb ook een aardige verzameling andere schoenen. Maar ik hoef me dan ook niet te beperken tot schoenen voor mensen die niet eens het IQ hebben om een veterdiploma te halen.
Leuuuk!quote:
quote:Op maandag 30 april 2007 19:24 schreef Aitan het volgende:
al een oud paar maar ze zitten zo lekker..
[afbeelding]
Prada echt zo'n fout merk.... schiet altijd een beetje in de lach als ik iemand zie lopen met die grote letters Prada (dan is het voor mij al nep). Maar ook wel een beetje bij D&G, Versace, Cavalli, Bikkembergs...quote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:07 schreef roburt het volgende:
[..]
whehehe ze verkopen daar deze ook voor 10euro
jij denkt dat het echt is![]()
[afbeelding]
chille sneakersttttsss jeauvinkquote:Op maandag 18 juni 2007 23:39 schreef jovink het volgende:
[afbeelding]
hate it or love it ik vind ze fokkin geil iedereen kijkt me ook aanvet mooi
![]()
![]()
meaufokkers willen nie mee!@#$% dus ik zit ff te kijken of ik iemand weet te strikkenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:35 schreef jovink het volgende:
[..]
danku danku ze lopen nog is lekker ook
en gaaj nog naar tt ?
Je bent wel echt ontzettend coolquote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:04 schreef cultheld het volgende:
[..]
quote:Op maandag 25 juni 2007 16:58 schreef SnowCockroach het volgende:
Gemaakt met baggerwebcam, want de digitale camera is kapot.![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
Waar gekocht?quote:Op maandag 25 juni 2007 18:38 schreef Locusta het volgende:
[afbeelding]
Waren niet al te duur en gemakkelijk overal bij aan te trekken
Voordeel vind ik dat je ze zowel bij "sportieve" kleding aan kunt doen, als bij nette kleding...
kenker gek, das nie slecht! Nou ga ik toevallig as zaterdag naar Utrecht toe en ik vind dat mn ouders me gewoon moeten sponsoren een extra paar sneakers te kopen (of nog een broek)quote:Op maandag 25 juni 2007 18:11 schreef jovink het volgende:
70 inclusievers maar
quote:
Mooi & mooiquote:Op maandag 25 juni 2007 16:58 schreef SnowCockroach het volgende:
Gemaakt met baggerwebcam, want de digitale camera is kapot.![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
vind ik ook dat zijn ze je verplciht! na jarenlange trouw!quote:Op maandag 25 juni 2007 19:26 schreef don-diablo het volgende:
[..]
kenker gek, das nie slecht! Nou ga ik toevallig as zaterdag naar Utrecht toe en ik vind dat mn ouders me gewoon moeten sponsoren een extra paar sneakers te kopen (of nog een broek)
jewolla, mn pa wou me laatst al sneakers kopen alleen waren ze er nie meer in mijn maatquote:Op maandag 25 juni 2007 21:22 schreef jovink het volgende:
[..]
vind ik ook dat zijn ze je verplciht! na jarenlange trouw!
in harderwijk bij global (skatewinkel)quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:35 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Zijn die nog ergens te krijgen? die linksonder dus
Neem je telefoon eens op manquote:Op maandag 4 juni 2007 23:49 schreef SinjiOnO het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Aah bedankt, Harderwijk is niet heel ver.quote:Op maandag 25 juni 2007 22:34 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
in harderwijk bij global (skatewinkel)
ik had 1 van de laatste paar![]()
ik kan alleen niet garanderen dat ze er nog zijn hoorquote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:29 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Aah bedankt, Harderwijk is niet heel ver.
Ik moest zo hard lachen toen ik dit zagquote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:13 schreef cultheld het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar dat die site hiermee opent: [afbeelding] zegt mij genoeg![]()
.
Witte sneakers zijn altijd goedquote:Op zondag 1 juli 2007 12:59 schreef don-diablo het volgende:
mijn nieuwste aanwinst:
[afbeelding]
[afbeelding]
heheh idd, koop wel vaak witte om eerlijk te zijn met zo nu en dan eens een keer wat anders tussendoorquote:
Oef, late reactie!quote:Op maandag 25 juni 2007 19:22 schreef Marloes het volgende:
Waar gekocht?
kvind witte chucks altijd vetquote:Op zondag 1 juli 2007 14:01 schreef don-diablo het volgende:
[..]
heheh idd, koop wel vaak witte om eerlijk te zijn met zo nu en dan eens een keer wat anders tussendoor
Doet het niet, imageshack.quote:
Coach in Groningen. Probeer het anders eens bij de sport 2000 of Footlockerquote:Op dinsdag 3 juli 2007 16:17 schreef revolutionx het volgende:
grunfan, waar vandaan?
wat nou spuuglelijk? ze zijn fokking vet voor hardloop schoenen.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:58 schreef PekingDuck het volgende:
Net nieuwe hardloopschoenen gekocht!
[afbeelding]
Ik weet het, ze zijn spuuglelijk en eigenlijk ook nog eens veel te duur, maar ik heb m'n voeten door een hardloopexpert (in de hardloopwinkel) laten testen (looppatroon enzo) en dit bleken qua ondersteuning enzo de beste hardloopschoenen voor mij. Ben er dan ook best blij mee
voor 30e had ik ze ook meegenomen jahquote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:23 schreef taart het volgende:
[afbeelding]
ik kon deze niet laten staan voor 30 euro
Wel leuk voor 3 tientjes, waar vandaan?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:23 schreef taart het volgende:
[afbeelding]
Waar gekocht?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:23 schreef taart het volgende:
[afbeelding]
invitoquote:Op maandag 16 juli 2007 15:53 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Wel leuk voor 3 tientjes, waar vandaan?
ik ben gister geweest vond het nog wel tegenvallen qua aanbod honestlyquote:Op dinsdag 17 juli 2007 11:50 schreef don-diablo het volgende:
Ik ga binnenkort in A'dam checken voor kleding en sneakers. Ben alleen bang dat ik dan weer (teveel) sneakers koop. Maar het is gewoon te verleidelijk
dan geef ik dus nie veel geld uitquote:Op dinsdag 17 juli 2007 12:00 schreef jovink het volgende:
[..]
ik ben gister geweest vond het nog wel tegenvallen qua aanbod honestly
Zipper is met je ogen dicht nog te vinden johquote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:39 schreef jovink het volgende:
tja dat moet je als toeristje maar net weten waar de leuke winkels zitten zipper is btw wel grappig dr hongen nog maar 3 broeken en gelukkig nog 1 in 32/34
mooi schoentje!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:55 schreef Nies het volgende:
[afbeelding]
![]()
k geloof 1500 paar, hou me d'r niet aan vastquote:Op maandag 16 juli 2007 20:18 schreef revolutionx het volgende:
die nikes hierboven waren maar in een limited oplage toch?
SUV"s kijken, of les in fout parkeren...quote:Op donderdag 19 juli 2007 13:03 schreef revolutionx het volgende:
pc hooft man, wat moet je daar nou...pauper winkels
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |