Goede grap manquote:Op zaterdag 9 juni 2007 14:07 schreef Mastroianni het volgende:
[..]
Nu nog je veters leren strikken en dan kun je misschien echte schoenen kopen.
Toch vind ik die patta's van je ontzettend on-hip.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:16 schreef cultheld het volgende:
[..]
Goede grap man. Ik ben jong, dus ik ga niet op zakenmannenschoenen lopen (waar jij zo op geilt). Leuk als je een kalende, dikke veertiger bent met geld teveel, maar niet als je begin 20 bent, naar dancefeesten en clubs gaat en studeert.
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:28 schreef Ednet het volgende:
[afbeelding]
Die kleren zijn allemaal echt hoor, kijk maar deze originele Disel Tanktop!
Zoals ik al eerder postte, zie je dat nauwelijks onder een broek en op straat. Alleen als je die schoen recht voor je neus zou houden, valt het op. Je moet weten hoe je zo'n schoen draagt en dan ziet 't er gewoon prima uit. Absoluut niet patserig.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:33 schreef Skv het volgende:
[..]
Toch vind ik die patta's van je ontzettend on-hip.
Helemaal omdat dat merk OVERAL in schreeuwerige letters op staat, maakt het erg turks/mocro-flavour/pauper imho. Alsof je aandacht tekort komt en daarom maar zulke schoenen koopt.
Och, heb ook een aardige verzameling andere schoenen. Maar ik hoef me dan ook niet te beperken tot schoenen voor mensen die niet eens het IQ hebben om een veterdiploma te halen.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:16 schreef cultheld het volgende:
[..]
Goede grap man. Ik ben jong, dus ik ga niet op zakenmannenschoenen lopen (waar jij zo op geilt). Leuk als je een kalende, dikke veertiger bent met geld teveel, maar niet als je begin 20 bent, naar dancefeesten en clubs gaat en studeert.
Waar heb je die vandaan? Ik MOET die nog steeds hebben.quote:Op maandag 28 mei 2007 01:58 schreef NoelGallagher het volgende:
[afbeelding]
en dan links onderin heb ik xD
Goede grap manquote:Op zondag 10 juni 2007 22:29 schreef Mastroianni het volgende:
[..]
Och, heb ook een aardige verzameling andere schoenen. Maar ik hoef me dan ook niet te beperken tot schoenen voor mensen die niet eens het IQ hebben om een veterdiploma te halen.
Jij niet alleenquote:Op zondag 10 juni 2007 23:15 schreef berent het volgende:
[..]
Waar heb je die vandaan? Ik MOET die nog steeds hebben.
Mooie schoentjes!quote:
Die slip-ons zijn echt populair tegenwoordig, ieder merk heeft ze wel. In dit geval niet erg, leuke schoenen.quote:
quote:
Online van diezelfde site? Zo niet, waar dan wel?quote:Op maandag 18 juni 2007 23:39 schreef jovink het volgende:
[afbeelding]
hate it or love it ik vind ze fokkin geil iedereen kijkt me ook aanvet mooi
![]()
![]()
Arrogante lul.quote:Op zondag 10 juni 2007 22:29 schreef Mastroianni het volgende:
[..]
Och, heb ook een aardige verzameling andere schoenen. Maar ik hoef me dan ook niet te beperken tot schoenen voor mensen die niet eens het IQ hebben om een veterdiploma te halen.
Leuuuk!quote:
quote:Op maandag 30 april 2007 19:24 schreef Aitan het volgende:
al een oud paar maar ze zitten zo lekker..
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |