quote:
quote:
quote:Op woensdag 7 maart 2007 12:40 schreef lovegrrl het volgende:
Heb de afgelopen week 3 paar schoenen gekocht
dit zijn toch wel de leuksten
alvast voor de zomer enzo
quote:
quote:
quote:
quote:Op maandag 26 maart 2007 18:44 schreef Marjonijntje het volgende:
[..]
Ja ik heb ook heel erg veel schoenen, maar heel veel goedkope ook
Ik heb die pumps in het grijs en die panterballerina's ook in het grijs. (Wit met vlekken in zwart en grijs.)
Hier een paar schoenen van mij![]()
quote:
quote:Op vrijdag 20 april 2007 17:52 schreef SilverBullet het volgende:
Mijn nieuwe schoenen, de vans waren maar 20 euro!
quote:
Klittenband breekt de lijnen een beetje. Met veters is het zo'n kaal geheel in mijn ogenquote:Op maandag 30 april 2007 18:57 schreef perfectdreft het volgende:
[..]
stijvol, floris v Bommel, klein minpuntje vind ik wel het klitterband, zie liever veters. Eerste paar florissen?
quote:Op maandag 30 april 2007 19:37 schreef pinquit het volgende:
[afbeelding]![]()
de schoenen van mn kereltje
Wat betere foto's van de bruinequote:Op maandag 30 april 2007 21:21 schreef Qunak het volgende:
[..]
Klittenband breekt de lijnen een beetje. Met veters is het zo'n kaal geheel in mijn ogen. En ja, het is mijn eerste (twee
) paar Florissen.
Super hip zijn ze niet maar ze lopen zo lekker weet je en het is toch vooral om op los te gaan. Nikequote:
Arendonk, Groningen (Herestraat)quote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:37 schreef Noodlez het volgende:
Mooie schoen, waar gekocht?
.. apart!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:55 schreef Nies het volgende:
[afbeelding]
![]()
Niet echt zomers, maar ik ben als een kind zo blij!
Wat een leukerdsquote:
Oh jaquote:
In ieder geval niet iets van die 2 merken zou ik zeggen.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 00:25 schreef w00h00 het volgende:
Van de week ook eens nieuwe patta's scoren.
Bikkembergs, Lacoste oid. Nog suggesties?
Heel leuke schoenen!quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:41 schreef VixenFromHell het volgende:
Mn laatstgekochte paar:
[afbeelding]
[afbeelding]
omdatquote:Op vrijdag 18 mei 2007 10:28 schreef Stansfield het volgende:
[..]
In ieder geval niet iets van die 2 merken zou ik zeggen.
Het merken zijn die hoofdzakelijk door kampers of sjonnies gedragen worden. En ze ook geen enkele mooie schoen maken.quote:
Tigers altijd goedquote:
Van Lier / Van Bommel (Floris)quote:Op vrijdag 18 mei 2007 00:25 schreef w00h00 het volgende:
Van de week ook eens nieuwe patta's scoren.
Bikkembergs, Lacoste oid. Nog suggesties?
Die zijn wel vet voor als paar erbij. Waarschijnlijk ¤ 80,- ?quote:Op maandag 21 mei 2007 11:09 schreef Gizmore het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Gisteren gescoord in Rotterdam
Ja, gewoon doen.quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:12 schreef Kishan89 het volgende:
[afbeelding]
Ze waren wat duurder, maar dan heb je ook echte one-of-a-kind schoenen
Op het plaatje zijn ze btw maar voor 20% afIk zal binnenkort foto's maken van de schoenen, als mensen die willen zien
110, maar ach, ik had écht nieuwe nodigquote:Op woensdag 23 mei 2007 09:45 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Die zijn wel vet voor als paar erbij. Waarschijnlijk ¤ 80,- ?
stylish!quote:Op maandag 7 mei 2007 14:30 schreef Greatmarked het volgende:
Nieuwe schoentjes:
[afbeelding]
[afbeelding]
Dan waren die schoenen ook niet zo duur zeker? aangezien de Topman wel een chille winkel isquote:Op woensdag 23 mei 2007 13:07 schreef Parajeweet het volgende:
nieuwe schoentjes van moi, hier gehaald in dublin bij topman!
[afbeelding]
[afbeelding]
en ja, ben best shop-aholic..
klopt, viel wel mee, heb er 65 euro per paar voor betaald. Topman is zowiezo wel chill, alleen het nadeel metd e kleding is dat alles te kort is (ieren zijn kort, en de langste broeken daar komen tot de bovenkant van mn enkels...) waar woon je ergens? of hebben ze ook topman in NL? heb er nooit eentje gezien nlquote:Op woensdag 23 mei 2007 17:38 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Dan waren die schoenen ook niet zo duur zeker? aangezien de Topman wel een chille winkel is
wel jammer dat ze precies op dior's lijken. Net zoals die invito nepdior's.quote:Op zondag 6 mei 2007 16:42 schreef Skv het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Uit nieuwe collectie van Van LierErg relaxte dingen.
Heb ze gekocht bij Bijenkorf Groningen, hier (Enschede) heb ik ze nergens gezien nog..
Op de foto zien ze er een beetje verdrietig uit trouwens, onder een broek / panatalon echter tof.
Daar heb je gelijk in, maar ik vind die Diors ontzettend pauper en lelijk er uit zien. Beetje gymschoen-achtig met dat witte.. Die van mij zijn tenminste helemaal van leer (erg relaxed) en zien er imho een stuk mooier en netter uit.quote:Op zondag 27 mei 2007 20:37 schreef mbargo het volgende:
[..]
wel jammer dat ze precies op dior's lijken. Net zoals die invito nepdior's.
Deze Dior's dus:
[afbeelding]
Aaaah New Rocks, jaaa fantastische dingen.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:55 schreef Nies het volgende:
[afbeelding]
![]()
Niet echt zomers, maar ik ben als een kind zo blij!
hehe ja ze lopen ook echt superquote:Op maandag 21 mei 2007 13:48 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Tigers altijd goedIk heb 1 paar van mijn Tigers letterlijk kapot gelopen in Londen dat ik ze moest weggooien
afbeelding]http://aycu11.webshots.com/image/16250/2004912942581067376_rs.jpg]afbeeldingquote:Op woensdag 30 mei 2007 21:19 schreef Apfel. het volgende:
[afbeelding]
Alleen in t blauw en nieuwer model (achterkant is niet met n kleurtje, op "lacoste" na dan).
85 euro maar
Bedanktquote:Op donderdag 31 mei 2007 15:27 schreef jovink het volgende:
boardloards heeft skate schoenen met nike sb account
Tering wat een mooiboy schoenenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:29 schreef cultheld het volgende:
Ik heb maar weer eens een net paar gehaald:
[afbeelding]
Wat is er netjes aan?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:29 schreef cultheld het volgende:
[afbeelding]
Ik gebruik ze niet voor dancefeesten/uitgaan.quote:
vet, waar gehaald?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:29 schreef cultheld het volgende:
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |