Wat een leukerdsquote:
Oh jaquote:
In ieder geval niet iets van die 2 merken zou ik zeggen.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 00:25 schreef w00h00 het volgende:
Van de week ook eens nieuwe patta's scoren.
Bikkembergs, Lacoste oid. Nog suggesties?
Heel leuke schoenen!quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:41 schreef VixenFromHell het volgende:
Mn laatstgekochte paar:
[afbeelding]
[afbeelding]
omdatquote:Op vrijdag 18 mei 2007 10:28 schreef Stansfield het volgende:
[..]
In ieder geval niet iets van die 2 merken zou ik zeggen.
Het merken zijn die hoofdzakelijk door kampers of sjonnies gedragen worden. En ze ook geen enkele mooie schoen maken.quote:
Tigers altijd goedquote:
Van Lier / Van Bommel (Floris)quote:Op vrijdag 18 mei 2007 00:25 schreef w00h00 het volgende:
Van de week ook eens nieuwe patta's scoren.
Bikkembergs, Lacoste oid. Nog suggesties?
Die zijn wel vet voor als paar erbij. Waarschijnlijk ¤ 80,- ?quote:Op maandag 21 mei 2007 11:09 schreef Gizmore het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Gisteren gescoord in Rotterdam
Ja, gewoon doen.quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:12 schreef Kishan89 het volgende:
[afbeelding]
Ze waren wat duurder, maar dan heb je ook echte one-of-a-kind schoenen
Op het plaatje zijn ze btw maar voor 20% afIk zal binnenkort foto's maken van de schoenen, als mensen die willen zien
110, maar ach, ik had écht nieuwe nodigquote:Op woensdag 23 mei 2007 09:45 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Die zijn wel vet voor als paar erbij. Waarschijnlijk ¤ 80,- ?
stylish!quote:Op maandag 7 mei 2007 14:30 schreef Greatmarked het volgende:
Nieuwe schoentjes:
[afbeelding]
[afbeelding]
Dan waren die schoenen ook niet zo duur zeker? aangezien de Topman wel een chille winkel isquote:Op woensdag 23 mei 2007 13:07 schreef Parajeweet het volgende:
nieuwe schoentjes van moi, hier gehaald in dublin bij topman!
[afbeelding]
[afbeelding]
en ja, ben best shop-aholic..
klopt, viel wel mee, heb er 65 euro per paar voor betaald. Topman is zowiezo wel chill, alleen het nadeel metd e kleding is dat alles te kort is (ieren zijn kort, en de langste broeken daar komen tot de bovenkant van mn enkels...) waar woon je ergens? of hebben ze ook topman in NL? heb er nooit eentje gezien nlquote:Op woensdag 23 mei 2007 17:38 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Dan waren die schoenen ook niet zo duur zeker? aangezien de Topman wel een chille winkel is
wel jammer dat ze precies op dior's lijken. Net zoals die invito nepdior's.quote:Op zondag 6 mei 2007 16:42 schreef Skv het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Uit nieuwe collectie van Van LierErg relaxte dingen.
Heb ze gekocht bij Bijenkorf Groningen, hier (Enschede) heb ik ze nergens gezien nog..
Op de foto zien ze er een beetje verdrietig uit trouwens, onder een broek / panatalon echter tof.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |