heheh idd, koop wel vaak witte om eerlijk te zijn met zo nu en dan eens een keer wat anders tussendoorquote:

Oef, late reactie!quote:Op maandag 25 juni 2007 19:22 schreef Marloes het volgende:
Waar gekocht?

kvind witte chucks altijd vetquote:Op zondag 1 juli 2007 14:01 schreef don-diablo het volgende:
[..]
heheh idd, koop wel vaak witte om eerlijk te zijn met zo nu en dan eens een keer wat anders tussendoor

Doet het niet, imageshack.quote:

Coach in Groningen. Probeer het anders eens bij de sport 2000 of Footlockerquote:Op dinsdag 3 juli 2007 16:17 schreef revolutionx het volgende:
grunfan, waar vandaan?

wat nou spuuglelijk? ze zijn fokking vet voor hardloop schoenen.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:58 schreef PekingDuck het volgende:
Net nieuwe hardloopschoenen gekocht!
[afbeelding]
Ik weet het, ze zijn spuuglelijk en eigenlijk ook nog eens veel te duur, maar ik heb m'n voeten door een hardloopexpert (in de hardloopwinkel) laten testen (looppatroon enzo) en dit bleken qua ondersteuning enzo de beste hardloopschoenen voor mij. Ben er dan ook best blij mee

voor 30e had ik ze ook meegenomen jahquote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:23 schreef taart het volgende:
[afbeelding]
ik kon deze niet laten staan voor 30 euro
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |