Prada echt zo'n fout merk.... schiet altijd een beetje in de lach als ik iemand zie lopen met die grote letters Prada (dan is het voor mij al nep). Maar ook wel een beetje bij D&G, Versace, Cavalli, Bikkembergs...quote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:07 schreef roburt het volgende:
[..]
whehehe ze verkopen daar deze ook voor 10euro
jij denkt dat het echt is![]()
[afbeelding]
chille sneakersttttsss jeauvinkquote:Op maandag 18 juni 2007 23:39 schreef jovink het volgende:
[afbeelding]
hate it or love it ik vind ze fokkin geil iedereen kijkt me ook aanvet mooi
![]()
![]()
meaufokkers willen nie mee!@#$% dus ik zit ff te kijken of ik iemand weet te strikkenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:35 schreef jovink het volgende:
[..]
danku danku ze lopen nog is lekker ook
en gaaj nog naar tt ?
Je bent wel echt ontzettend coolquote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:04 schreef cultheld het volgende:
[..]
Wat wil je er mee zeggen, Nikeboy? Mijn schoenen zijn gedistingeerd en exclusiever dan die urbanschoentjes waar jij zoal op loopt, evenals half Nederland trouwens.
quote:Op maandag 25 juni 2007 16:58 schreef SnowCockroach het volgende:
Gemaakt met baggerwebcam, want de digitale camera is kapot.![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
Waar gekocht?quote:Op maandag 25 juni 2007 18:38 schreef Locusta het volgende:
[afbeelding]
Waren niet al te duur en gemakkelijk overal bij aan te trekken
Voordeel vind ik dat je ze zowel bij "sportieve" kleding aan kunt doen, als bij nette kleding...
kenker gek, das nie slecht! Nou ga ik toevallig as zaterdag naar Utrecht toe en ik vind dat mn ouders me gewoon moeten sponsoren een extra paar sneakers te kopen (of nog een broek)quote:Op maandag 25 juni 2007 18:11 schreef jovink het volgende:
70 inclusievers maar
quote:
Mooi & mooiquote:Op maandag 25 juni 2007 16:58 schreef SnowCockroach het volgende:
Gemaakt met baggerwebcam, want de digitale camera is kapot.![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
vind ik ook dat zijn ze je verplciht! na jarenlange trouw!quote:Op maandag 25 juni 2007 19:26 schreef don-diablo het volgende:
[..]
kenker gek, das nie slecht! Nou ga ik toevallig as zaterdag naar Utrecht toe en ik vind dat mn ouders me gewoon moeten sponsoren een extra paar sneakers te kopen (of nog een broek)
jewolla, mn pa wou me laatst al sneakers kopen alleen waren ze er nie meer in mijn maatquote:Op maandag 25 juni 2007 21:22 schreef jovink het volgende:
[..]
vind ik ook dat zijn ze je verplciht! na jarenlange trouw!
in harderwijk bij global (skatewinkel)quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:35 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Zijn die nog ergens te krijgen? die linksonder dus
Neem je telefoon eens op manquote:Op maandag 4 juni 2007 23:49 schreef SinjiOnO het volgende:
Ik heb laatst mijn schoenen laten customizen door een creatieve meid. Ben erg blij met de resultaat. Als iemand interesse heeft in haar kunsten kun je contact met haar opnemen; jorijndegooijer@yahoo.com
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Aah bedankt, Harderwijk is niet heel ver.quote:Op maandag 25 juni 2007 22:34 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
in harderwijk bij global (skatewinkel)
ik had 1 van de laatste paar![]()
ik kan alleen niet garanderen dat ze er nog zijn hoorquote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:29 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Aah bedankt, Harderwijk is niet heel ver.
Ik moest zo hard lachen toen ik dit zagquote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:13 schreef cultheld het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar dat die site hiermee opent: [afbeelding] zegt mij genoeg![]()
.
Witte sneakers zijn altijd goedquote:Op zondag 1 juli 2007 12:59 schreef don-diablo het volgende:
mijn nieuwste aanwinst:
[afbeelding]
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |