Ikke ben nog niet klaarquote:Op maandag 30 april 2007 01:51 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik heb al in mijn eerste post gezegd dat ze wss niet meer kon missen. Al had ze niks gegeven.
Maar zoals ik al zei, ik vind het gewoon weinig.
De spaanse gasten hebben naar spaanse maatstaven iets gegeven. En dan zijn bedragen waarvan velen hier achterover gaan staan.
Maargoed, dit is een eindeloze discussie. Ik ben gierig. Klaar.
Reactiequote:Op zondag 29 april 2007 20:17 schreef ranzige_pad het volgende:
Het duurt niet meer zo lang, we zijn sinds donderdag 26-04-2007 in ondertrouw, dus precies een maand voor ons huwelijk.
Wel hebben wij nog een vraag, wat betaal je nu voor een fotograaf inclusief (standaard) trouwboek. En maakt en schikt de fotograaf de foto's zelf, vooral dit laatste, het schikken van de foto's hebben wij hier inspraak op? Wat zijn jullie ervaringen
De ringen hebben we ook binnen, het zijn plaatjes geworden:
doosje:
[afbeelding]
vooraanzicht:
[afbeelding]
Hebben jullie inspraak over de schikking van de foto's of bepaald de fotograaf alles zelf?quote:Op maandag 30 april 2007 01:33 schreef amaranta het volgende:
bij ons maakt de fotograaf het album zelf maar krijgen we alle fotos op cd
het kost 800 euro incl album en 2 albums voor de moeder
Daar heb je uiteraard gelijk inquote:Op maandag 30 april 2007 09:55 schreef peaceman het volgende:
Je trouwt toch niet om wat je krijgt? Je nodigt toch geen mensen uit om wat ze kunnen geven?
Als je trouwt, wil je dat, wil je een feest geven en bovenal kan je het dan ook betalen. Al is het wellicht met moeite. Alles wat je evt. krijgt is meegenomen, maar geen noodzaak om te trouwen.
Maar ja, dat is mijn mening.....
Daarom zeg ik ook dat alles wat je krijgt meegenomen isquote:Op maandag 30 april 2007 09:56 schreef leonieke het volgende:
[..]
Daar heb je uiteraard gelijk in![]()
Maar het is natuurlijk wel leuker als je het feest niet volledig zelf moet betalen, maar als je iets kunt gebruiken van de cadeaus.
Ik had die zin anders begrepenquote:Op maandag 30 april 2007 09:58 schreef peaceman het volgende:
[..]
Daarom zeg ik ook dat alles wat je krijgt meegenomen is
quote:Op maandag 30 april 2007 09:55 schreef leonieke het volgende:
Hier in België durf ik toch niet naar een feest gaan (eten + feest dus) onder de 25 euro per persoon hoor. Meestal is het zelfs 30 euro.
Mensen gaan zich bij ons niet 'uitkopen'. Want dan zouden ze elk 75 euro moeten geven, maar ik zou toch ook liever 20 euro vinden per persoon dan 10 euro.![]()
Neemt natuurlijk niet weg dat sommige mensen hun uiterste best moeten doen voor 10 euro. Het hangt een beetje af van de persoon denk ik
Mijn nicht heeft op haar trouwfeest enveloppen gekregen met krantenpapier in. Dat vind ik nu nog een tikkeltje onbeschofter
Preciesquote:Op maandag 30 april 2007 10:06 schreef freecell het volgende:
[..]
Weet ze van wie?
Wij hadden het hele feest al betaald van spaargeld ed, dus alles wat wij kregen was gewoon tof
We hadden ook helemaal niet op een bepaald bedrag gerekend, maar kregen heel veel.
En ja, van sommige mensen krijg je 50 en van anderen 10 euro. Dus?
Ik bedenk me nu pas (nu ik eens nadenk over wat iedereen gaf) dat er twee daggasten waren die samen een cadeautje hebben gekocht wat misschien maximaal 6 á 7 euro waard was. Ik ben daar nog steeds heel blij mee!
Boeiend wat iemand aan geld geeft! Dat de mensen er voor je zijn, op zo'n dag met je mee feesten en de hele dag tof doen, dát is belangrijk!
Volgens mij ben jij de enige die het woord gierig in de mond heeft genomen, hetzelfde geldt voor het woord 'stom', hetgeen ik je in een ander topic zag verkondigen. Dat is hier helemaal niet gezegd.quote:Op maandag 30 april 2007 01:51 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik heb al in mijn eerste post gezegd dat ze wss niet meer kon missen. Al had ze niks gegeven.
Maar zoals ik al zei, ik vind het gewoon weinig.
De spaanse gasten hebben naar spaanse maatstaven iets gegeven. En dan zijn bedragen waarvan velen hier achterover gaan staan.
Maargoed, dit is een eindeloze discussie. Ik ben gierig. Klaar.
Nee hoor, die indruk heb ik ook. Maar misschien zijn de feesten er ook wat uitbundiger? Mijn familie had tenminste 's avonds ook vaak een buffet en zo (al was dat vaker bij zoveel jaar getrouwd dan de bruiloft zelf, nu ik het me bedenk).quote:Op maandag 30 april 2007 10:52 schreef Diaan73 het volgende:
Hier in het Oosten misschien alleen in mijn omgeving?zijn de bedragen ook een stuk hoger volgens mij.
Toen de ouders van de mister een zoveeljarige bruiloft gaven heeft hij de envelopjes aangenomen en de naam erop gezet. Het kwam ook voor dat mensen de rij even verlieten toen ze dat zagen (ik denk om even bij te vullenquote:Op maandag 30 april 2007 09:55 schreef leonieke het volgende:
Mijn nicht heeft op haar trouwfeest enveloppen gekregen met krantenpapier in. Dat vind ik nu nog een tikkeltje onbeschofter
quote:Op maandag 30 april 2007 13:04 schreef miss_dynastie het volgende:
Toen de ouders van de mister een zoveeljarige bruiloft gaven heeft hij de envelopjes aangenomen en de naam erop gezet. Het kwam ook voor dat mensen de rij even verlieten toen ze dat zagen (ik denk om even bij te vullen)
Geef me het linkje en ik plak je erbijquote:Op maandag 30 april 2007 09:44 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Hoi, wij hadden ook foto's toch? Staan niet in de OP *hint*
Daar is het inderdaad heel gewoon om voor je eigen bier te betalenquote:Op maandag 30 april 2007 10:52 schreef Diaan73 het volgende:
Hier in het Oosten misschien alleen in mijn omgeving?zijn de bedragen ook een stuk hoger volgens mij. Voor een avondbruiloft betaal je per stel al gauw zo'n 60 euro. Dat is heel normaal. Vanuit dat oogpunt zou ik 10 euro voor een hele dag wat aan de lage kant vinden. Maar Peaceman heeft natuurlijk helemaal gelijk. Het gaat er niet om wat ze geven, maar dat ze komen. Dat staat voorop. Het is hier trouwens ook niet gewoon om cadeaus te geven.... tenminste op de bruiloften waar ik ben geweest.
Weet ik niet? Ik heb gewoon de OP uit de wiki getrokken.quote:Op maandag 30 april 2007 12:56 schreef bianca en michael het volgende:
Is ons huwelijk afgelast?We zijn uit de OP.
Als ie dat goed kan heb ik nog wel een baantje voor hemquote:Op maandag 30 april 2007 13:04 schreef miss_dynastie het volgende:
Toen de ouders van de mister een zoveeljarige bruiloft gaven heeft hij de envelopjes aangenomen en de naam erop gezet. Het kwam ook voor dat mensen de rij even verlieten toen ze dat zagen (ik denk om even bij te vullen)
De genodigden van zijn ouders kende hij. Bij jouw genodigden zal ie telkens moeten vragen wie het is. Mensen die kwaad willen kunnen dan een valse naam opgevenquote:Op maandag 30 april 2007 16:10 schreef Troel het volgende:
[..]
Als ie dat goed kan heb ik nog wel een baantje voor hem
Als iedereen dan dezelfde naam opgeeft, dan is dat voor de persoon van die valse naam niet zo heel ergquote:Op maandag 30 april 2007 16:16 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
De genodigden van zijn ouders kende hij. Bij jouw genodigden zal ie telkens moeten vragen wie het is. Mensen die kwaad willen kunnen dan een valse naam opgeven![]()
Nu niet meerquote:Op maandag 30 april 2007 16:34 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Troel:
In de OP missen deel 25 t/m 27:
Trouwen enzo # 25 - waar 2007 een goed trouwjaar is!
Trouwen enzo #26 Ook voor getuigen ;)
Trouwen enzo #27 Voor iedereen O+
En hier staan onze foto's:
Trouwen enzo #27 Voor iedereen O+
speciaal voor jou danquote:Op maandag 30 april 2007 19:46 schreef peterfan het volgende:
Aramanta, wat lijk jij mij een leuk mens zeg![]()
Net getrouwd en het enige wat je kunt melden is dat het bedrijf waar je feest was nog noooooit zo'n leuk feest heeft gezien, en dat er iemand de gore moed heeft gehad om maar 10 euro te doneren...![]()
Heb je ook niet iets te vertellen over hoe bijzonder de dag was? Hoe blij je was dat iedereen de moeite heeft genomen om naar jullie dag te komen? Hoe fijn het was om te trouwen met de liefde van je leven?
Of gaat het echt alleen maar over wat anderen van je denken en aan je geven? Mijn god zeg![]()
Dit klinkt best wel als onze bruiloft hoorquote:Op dinsdag 1 mei 2007 10:45 schreef chesna het volgende:
Ik heb mijn trouwen uit moeten stellen vanwege ziekte van mijn partner. Hij had een infectie die vrij heftig was en waardoor hij in het ziekenhuis heeft gelegen maar ook een lange herstelperiode gehad heeft.
Nu zijn we op de vorige trouwdatum in ondertrouw gegaan en is ons trouwen in juni. Ik lees van de mensen hier dat ze best wel heel erg veel geld eraan uitgeven maar wij zijn meer van het simpele.
De receptie is in onze tuin ipv op een locatie en wij gaan bbknoeien met de mensen.
Het aantal gasten zal ongeveer 25 man zijn en dat is doorlopend wel wat er bij is, geen 100 mensen aanwezig ofzo.
Als ik het zo lees van de mensen hier op het forum schaam ik mij bijna voor mijn simpelheid maar het is wel hoe ik ben.
Maar ik kijk er onwijs naar uit, Ik laat mijn trouwjurk maken door iemand die het heel mooi kan maar dus geen dure gekochte jurk maar wel eentje die bij mij past en helemaal in stijl is zoals ik dat voor mij zie.
In ieder geval is het vanaf nu nog 7 weken en dan is het zover. De spanning stijgt al langzaam voor de dag zelf
Ho!HO!HO!HO! Niet schamen hoor, het klinkt als een geweldig feest, als ik eerlijk ben. Groots en grootser is heus niet altijd gezelliger en leuker dan klein en simpel, hoe jij dat noemt (ik kan ook ff geen beter woord verzinnenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 10:45 schreef chesna het volgende:
Als ik het zo lees van de mensen hier op het forum schaam ik mij bijna voor mijn simpelheid maar het is wel hoe ik ben.
Het ligt er ook aan wat voor vrienden je hebt en hoe je zelf bent. De meeste van mijn vrienden drinken liever een goed glas wijn bij een leuk gesprek dan dat ze op en neer springen op keiharde muziek.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:05 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ho!HO!HO!HO! Niet schamen hoor, het klinkt als een geweldig feest, als ik eerlijk ben. Groots en grootser is heus niet altijd gezelliger en leuker dan klein en simpel, hoe jij dat noemt (ik kan ook ff geen beter woord verzinnen![]()
). Ik weet zeker dat je gasten een geweldige dag zullen hebben en jullie ook en dat is toch het belangrijkste?!
dat denk ik ook jaquote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:08 schreef freecell het volgende:
[..]
Het ligt er ook aan wat voor vrienden je hebt en hoe je zelf bent. De meeste van mijn vrienden drinken liever een goed glas wijn bij een leuk gesprek dan dat ze op en neer springen op keiharde muziek.
Zo'n feest als dat van Amaranta zouden mijn vrienden verschrikkelijk vinden.
Waarschijnlijk zouden haar vrienden zich doodverveeld hebben op mijn bruiloft
Daar moet je natuurlijk ook rekening mee houden.
Ben je mal!!! Je moet het vieren zoals jullie zijn.. Niet naar een ander kijken..quote:Op dinsdag 1 mei 2007 10:45 schreef chesna het volgende:
Is misschien ook wel zo, maar wij kennen zoveel mensen en zoveel meningen dat we daar helaas geen rekening mee kunnen/ willen houdenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:08 schreef freecell het volgende:
Daar moet je natuurlijk ook rekening mee houden.
Tuurlijk en anders hebben ze pech.. Zolang jij maar de mooiste dag van je leven hebt is het toch goedquote:Op dinsdag 1 mei 2007 12:53 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Is misschien ook wel zo, maar wij kennen zoveel mensen en zoveel meningen dat we daar helaas geen rekening mee kunnen/ willen houden![]()
Wij geven een feestje zoals dat past bij ons en ik hoop dat de mensen -hoewel ze het zelf misschien anders zouden doen- dat toch echt wel zullen waarderen.
Meestal lijkt dat wel goed te komen. Het zijn niet voor niets je vrienden.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 12:53 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Is misschien ook wel zo, maar wij kennen zoveel mensen en zoveel meningen dat we daar helaas geen rekening mee kunnen/ willen houden![]()
Wij geven een feestje zoals dat past bij ons en ik hoop dat de mensen -hoewel ze het zelf misschien anders zouden doen- dat toch echt wel zullen waarderen.
Hoi chesna,quote:Op dinsdag 1 mei 2007 10:45 schreef chesna het volgende:
Ik heb mijn trouwen uit moeten stellen vanwege ziekte van mijn partner. Hij had een infectie die vrij heftig was en waardoor hij in het ziekenhuis heeft gelegen maar ook een lange herstelperiode gehad heeft.
Nu zijn we op de vorige trouwdatum in ondertrouw gegaan en is ons trouwen in juni. Ik lees van de mensen hier dat ze best wel heel erg veel geld eraan uitgeven maar wij zijn meer van het simpele.
De receptie is in onze tuin ipv op een locatie en wij gaan bbknoeien met de mensen.
Het aantal gasten zal ongeveer 25 man zijn en dat is doorlopend wel wat er bij is, geen 100 mensen aanwezig ofzo.
Maar ik kijk er onwijs naar uit, Ik laat mijn trouwjurk maken door iemand die het heel mooi kan maar dus geen dure gekochte jurk maar wel eentje die bij mij past en helemaal in stijl is zoals ik dat voor mij zie.
In ieder geval is het vanaf nu nog 7 weken en dan is het zover. De spanning stijgt al langzaam voor de dag zelf
Dit vind ik nog veel erger dan zeiken over 10 euro. Het houden van een receptie omdat je dan ook geld krijgt..quote:Op zaterdag 7 april 2007 09:38 schreef TARAraboemdijee het volgende:
We hebben ook mensen uitgenodigd die zonodig niet echt hoefden te komen. Alleen uitgenodigd voor de kerkdienst en receptie erna. Niet het feest. Meesten daarvan kwamen dan ook niet, enkelen wel. krijg je dan toch weer een cadeautje van, en je hebt toch weinig tijd om met ze te praten.
Oh en om eerlijk te zijn hebben we ook enkele kaarten verstuurd met het idee 'deze kaart kan uit'. En ja hoor, kaartje terug met leuke bijdrage
Anyway, dit scheelde ook in 'wij zijn getrouwd' kennisgevingkaartjes. Die sommigen nog wel eens aan vage kennissen sturen
Je noemt elke keer gierig, maar volgens mij ben jij nog steeds de enige die dat woord noemt. Ik neem zelfs aan dat je niet gierig bent, en bij elke bruiloft waar je tot op heden geweest bent jezelf hebt uitgekocht, zoals je dat zo mooi noemt.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:00 schreef amaranta het volgende:
Ik vind het jammer dat k nu als gierig overkom want dat ben ik zeker niet. Anyway, ik wil er zelf geen woorden meer vuil aan maken.
Oepsquote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:55 schreef Tally het volgende:
[..]
Ben je mal!!! Je moet het vieren zoals jullie zijn.. Niet naar een ander kijken..
De één die wil het juist groot uitpakken en de ander klein.. Dat wil niet zeggen dat jouw feestje er minder om is hoor.. Misschien wel nog leuker
Troel nog een paar nachtjes slapen
Ennuh NOOIT MEER STRAAL VOORBIJ LOPEN HE!!!![]()
en geef goed door hoe laat je trouwt! Niet zoals bij ons dat de priester dacht dat we een uur later gingen trouwen en dus gewoon te laat was.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:14 schreef Troel het volgende:
Oja, en mijn schoenen zijn er nog niet
en de reservering van de kerk is niet helemaal goed gegaan
dus ik zit nu echt als een idioot bij de telefoon omdat ik zo terug gebeld wordt. Ik ga echt gillen en mensen vermoorden als de kerk al bezet is, kom op zeg, heb in november al gereserveerd (en bevestiging gehad)!
Geen biertje maar colaatje graag!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:10 schreef Troel het volgende:
[..]
OepsIk heb je echt niet gezien!
Kom je van de week biertje pakken? Grolsch ligt koud.
Dat is allemaal geregeld, wij hebben een goede domineequote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:16 schreef amaranta het volgende:
[..]
en geef goed door hoe laat je trouwt! Niet zoals bij ons dat de priester dacht dat we een uur later gingen trouwen en dus gewoon te laat was.
Cola heb ik ook voor je hoorquote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:17 schreef Tally het volgende:
[..]
Geen biertje maar colaatje graag!
Ik PM je van de week even voor het adres
Met die bevestiging mensen om de oren slaan.. Kom nou![]()
En je schoenen
Die waren bij mij eerder dan mn jurk
We hebben al een keer uitgelegd wat hiermee bedoeld werd geloof ik...quote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:00 schreef amaranta het volgende:
Ik wil nog even 1 keer terugkomen op de hele discussie, en ik wil daarbij een post aanhalen uit het vorige topic.
Natuurlijk ben ik blij dat ze erbij was. En ik begrijp ook dat ze het geld niet kan missen. Liever had ik dan niks gehad of gewoon een cadeautje. IPV 10 euro in een enveloppe. Het staat echt raar hoor als je dat open maakt. Maargoed, het schijnt dus dat er 25 inzat.
Anyway, de post die ik wil aanhalen is
[..]
Dit vind ik nog veel erger dan zeiken over 10 euro. Het houden van een receptie omdat je dan ook geld krijgt..
Sorry tara dat ik jou aanhaal maar jij was degene die dit schreef.
Om precies deze reden hebben wij GEEN receptie gedaan. Je bent welkom of je bent het niet. En wij hebben helemaal geen mensen uitgenodigd die we er niet bij wilden onder het mom van, dan krijgen we een cadeau.
Ik vind het jammer dat k nu als gierig overkom want dat ben ik zeker niet. Anyway, ik wil er zelf geen woorden meer vuil aan maken.
Ik heb een leuke dag gehad en een verslag met fotos volgen nog.
Nou, het is echt gewoon een misser van die zaak: in januari bij het eerste keer vermaken was het duidelijk dat ze te groot waren en zijn ze vergeten ze opnieuw te bestellen, dus dat is pas veel later gedaan. Ja, en nu is het mei en wil iedereen schoenen.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:19 schreef miss_dynastie het volgende:
Dat van die schoenen vind ik echt ongelooflijk
Ik hoop dat ze je ergens in de buurt van dienst kunnen zijn troelie!
wees blij... die van ons was echt raar... en sloeg notabene de helft over..quote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:19 schreef Troel het volgende:
[..]
Dat is allemaal geregeld, wij hebben een goede dominee
Wat voor schoenen zijn het en welke maat heb je?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:40 schreef Troel het volgende:
Kerk is gelukkig geregeld
schoenen nog niet
In de omgeving hier zijn die ook niet op voorraad
maat 41 van Sophie Sposa, model evelin in het ivoor.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:46 schreef Tally het volgende:
[..]
Wat voor schoenen zijn het en welke maat heb je?
Mijn schoenen zijn ook ivoor kleurig en hangen volgens mij er tussen in qua schoen..quote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:48 schreef Troel het volgende:
[..]
maat 41 van Sophie Sposa, model evelin in het ivoor.
En anders maat 41 van Rainbow, model Gail in ivoor
Superquote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:56 schreef Tally het volgende:
[..]
Mijn schoenen zijn ook ivoor kleurig en hangen volgens mij er tussen in qua schoen..
Heeft van beide wel iets weg.. Het is maat 40 of 41..
Ik kijk vanavond even voor je.. Mochten ze niet op tijd zijn en je past mijn schoen kan je die altijd lenen!
hier in de omg eindhoven kun je ann & john bellen, mariage in geldrop en bruidshuis diana (weet neit waar die ligt).quote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:07 schreef Troel het volgende:
Ik ben nu zelf rond Breda aan het bellen, daar zitten nog een aantal grote zaken.
Ik zou er toch mee teruggaan. Ik ken iemand die mocht kiezen tussen haar geld terug of nieuwe schoenen...quote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:16 schreef amaranta het volgende:
Mijn schoenen zijn overigens al kapot. Heb denk ik met de voorkant ergens tegenaan gezeten en er is een stukje leer van het topje. Nouja, ga ze denk ik toch niet meer dragen...
ook al nadat ze gedragen waren?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:16 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik zou er toch mee teruggaan. Ik ken iemand die mocht kiezen tussen haar geld terug of nieuwe schoenen...
Yep. Je mag een bepaalde kwaliteit verwachten van zulke schoenen vertelden ze haar. Dat houdt in dat ze langer dan een dagje mee moeten kunnen. Maar ik weet niet of zij toevallig geluk heeft gehad. Ik zou er sowieso mee terug gaan in elk geval, die dingen kosten toch meer dan 100 euro meestal.quote:
ja het zat rond de 100 euro inderdaad. Bedankt voor de tip, rij er morgen even langs denk ik.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:18 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Yep. Je mag een bepaalde kwaliteit verwachten van zulke schoenen vertelden ze haar. Dat houdt in dat ze langer dan een dagje mee moeten kunnen. Maar ik weet niet of zij toevallig geluk heeft gehad. Ik zou er sowieso mee terug gaan in elk geval, die dingen kosten toch meer dan 100 euro meestal.
Lullig? Die hoort er voor te zorgen dat ze op tijd zijn..quote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:25 schreef Troel het volgende:
OK, in Breda hadden ze de Gail schoenen, dus heb die maar gelijk gekochtZe gaan ze zelfs voor me opsturen!
Lullig voor mijn bruidsmodezaak, maar ja, nog meer stress erbij hoeft niet van mij hoor.
Het was wel een vertoning hoorquote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:16 schreef amaranta het volgende:
Ow Troel! Niet gaan stressen hoor! Dat is nergens voor nodig. Heb ik ook niet gedaan. (daar had ik mijn moeder voor). Zelfs toen we op de priester moesten wachten bleef ik kalm.
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:07 schreef fietsie het volgende:
Wij doen het op 7-7-7 op precies zo'n eenvoudige manier hoor!
We gaan in een (door mijn schoonvader zelfgebouwd) bootje naar het gemeentehuis, waar we trouwen in een clubje van 12 man.
Daarna gaan we in de eigen tuin met de hele familie lekker BBQen waarbij ik zelf het hele menu heb samengesteld en de BBQ ook helemaal zelf regel.
Alleen de drank laten wij doen door een bedrijfje.
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:39 schreef doshi het volgende:
[..]
![]()
Wij zijn ook op 7-7 getrouwd (in 2005, we wilden niet nog eens 2 jaar wachten), en na het huwelijk zijn de gasten ook nog eens met een boot gaan varen (toen wij de foto's maakten) en daarna ook een tuinfeest (wel met catering, BBQ'en vinden wij niet zo leuk).
Hoop dat jullie net zoals wij fantastisch weer hebben! Goede smaak voor een huwelijksdag hebben jullie trouwens![]()
Amenquote:Op woensdag 2 mei 2007 10:44 schreef fietsie het volgende:
[..]
Naja, daar wij gaan ons in ieder geval lekker niet druk maken om de dingen die ik hier veel in de discussie zie terugkomen (cadeau's, de waarde ervan en dat soort shit);
Jawel hoor. Sowieso was jouw lijst helemaal niet opdringerig gebracht, echt precies goed zoquote:Op woensdag 2 mei 2007 16:50 schreef Troel het volgende:
Uiteindelijk hebben we zo'n 15 kado's op de lijst gehad, dat vind ik een keurig iets. Ik wilde ook niet te hebberig overkomen, ik hoop dat dat gelukt is
Wij hebben dus 2 witte broden met geld gekregen. Ik had het echt nog nooit eerder gezien. De wittebroodsweken. Wel logisch eigenlijkquote:Op woensdag 2 mei 2007 16:50 schreef Troel het volgende:
Over kado's gesproken.
Ik vond het heel erg moeilijk om echt kado's aan te geven. Ik heb een best dure smaak wat sommige dingen betreft en was bang dat men dan voor een persoon met een kado van 60 euro aan kwam zetten. Ik heb begrepen van mijn ceremoniepaar dat ik me daar niet druk over hoef te maken, dat de mensen zelf al aangeven dat ze met een stel mensen een kado kopen.
Tja, er zijn nou eenmaal een aantal dingen die je graag wilt hebben. Ik had de lijst nog wel langer kunnen maken, maar ik heb de kado's van boven de 100 euro maar weggelaten. Zo willen we heel graag van die loungebedden voor op het dakterras en daar een paar mooie grote potten. De potten zijn qua prijs nog goed te doen, die bedden natuurlijk niet. Van de potten is de ceremoniemeester dus op de hoogte, de bedden zitten in het kopje "geldelijke bijdrage voor herinrichting achtertuin". Dakterras vind ik toch wel een beetje achtertuin.
Uiteindelijk hebben we zo'n 15 kado's op de lijst gehad, dat vind ik een keurig iets. Ik wilde ook niet te hebberig overkomen, ik hoop dat dat gelukt is
Als ik nu kijk naar wat er over is van de lijst, dan worden we hoe dan ook al wel verwend. Overigens heb ik net zo lief dat mensen geld geven, ben benieuwd wat men verzint om dat ook echt leuk te maken (ik zie het al helemaal voor me dat je de dag na je bruiloft honderden enveloppen open moet maken waar dan een stuiver inzit enzo, dat lijkt me best grappig)!
Dat soort dingen vind ik dus best grappig. Natuurlijk moet niet iedereen met een pot centen aankomen, maar ik vind het wel wat hebben.quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:31 schreef amaranta het volgende:
[..]
Wij hebben dus 2 witte broden met geld gekregen. Ik had het echt nog nooit eerder gezien. De wittebroodsweken. Wel logisch eigenlijk
Verder een lijstje met daarin geld en ook nog van iemand babysokjes met daarin het geld..de rest waren gewoon enveloppen.
Vergeet je Beertender nietquote:Op woensdag 2 mei 2007 17:31 schreef amaranta het volgende:
[..]
Wij hebben dus 2 witte broden met geld gekregen. Ik had het echt nog nooit eerder gezien. De wittebroodsweken. Wel logisch eigenlijk
Verder een lijstje met daarin geld en ook nog van iemand babysokjes met daarin het geld..de rest waren gewoon enveloppen.
Passenheim, in Wolvega ? Daar kun je voor iedere smaak en maat wat vinden..... En de kwaliteit is er over het algemeen erg goed.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:00 schreef Qwie het volgende:
Ik ga ook trouwen en ik zoek nog een mooi trouwpak. Iemand nog suggesties/ervaringen in de omgeving van groningen met herenmode zaken? Ik zat zelf te denken aan dasarto. Iemand daar ervaringen mee?
Ik had je alvast naar najaar verplaatstquote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:49 schreef Levitation het volgende:
Hoiik laat mijn neus ook maar weer eens zien...
Niet dat er zinnige vorderingen te melden zijn, maar ik dacht ik klets weer eens mee...
Troelie, is nu alles geregeld voor de grote dag?
Mooi! Waar ben je uiteindelijk geslaagd?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:38 schreef Diaan73 het volgende:
Jeetje Fietsie... wat stom van die juwelier...
Zow ik heb mn body eindelijk gekocht en het staat echt heel mooi onder de jurk... heb ook maar meteen hold ups gekocht.... nu alleen nog met de muziek bezig en dan is alles klaar![]()
![]()
Bij Big is Beautiful in Enschede.... dat krijg je met een grote cupmaat... prijzig maar wel zeer mooi. Wel een hele simpele, gewoon helemaal glad en zwart.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:53 schreef bianca en michael het volgende:
[..]
Mooi! Waar ben je uiteindelijk geslaagd?
Ik was er weleens eerder geweest en een bh gekocht maar daarna eigenlijk altijd bij Hunkemöller oid. Maar ze helpen je daar wel erg goed.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:33 schreef Troel het volgende:
BiB is wel een goede zaak. Haalde ik mijn bh's altijd.
Even heel wat anders en tussendoor, die Tsjechische sig van jou, lijkt wel heel veel op wat ze omroepen in de metro van Praag. Klopt dat, of gaat mijn fantasie met mij aan de wandel?quote:Op woensdag 9 mei 2007 13:53 schreef wokje het volgende:
* wokje]vindt getrouwd zijn leuk![/me]
Maar het voorbereiden en de dag zelf vond ik ook super! Geniet er maar van Diaan & Troel!
A.s. zaterdag hebben we 'n afspraak met de fotograaf.. ben heel benieuwd hoe de foto's er uit gaan zien.
[me=wokje blingt nog even verder met zijn ring![]()
Precies dat! Je bent de eerste die het opmerktquote:Op woensdag 9 mei 2007 13:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Even heel wat anders en tussendoor, die Tsjechische sig van jou, lijkt wel heel veel op wat ze omroepen in de metro van Praag. Klopt dat, of gaat mijn fantasie met mij aan de wandel?
Ik geniet er ook van hoor Wokje....quote:Op woensdag 9 mei 2007 13:53 schreef wokje het volgende:
* Wokje vindt getrouwd zijn leuk en blingt nog even verder met z'n ring![]()
Maar het voorbereiden en de dag zelf vond ik ook super! Geniet er maar van Diaan & Troel!
A.s. zaterdag hebben we 'n afspraak met de fotograaf.. ben heel benieuwd hoe de foto's er uit gaan zien. Tot nu toe zag het er niet geweldig uit![]()
Mijn nicht is 6 jaar geleden getrouwd en toen lagen ze er alleszins alquote:Op woensdag 9 mei 2007 19:18 schreef Troel het volgende:
Is het tegenwoordig nog "normaal" om van die wegwerpcamera's neer te leggen op het feest 's avonds?
Ik ben er zelf nog niet echt over uit.
nee, we gaan er trouwen, maar het gaat om dat er daar weersverwachting isquote:
Nee, dat snap ik, maar dat staat op die sitequote:Op donderdag 10 mei 2007 12:26 schreef Troel het volgende:
[..]
nee, we gaan er trouwen, maar het gaat om dat er daar weersverwachting is
We gaan op vakantie in Buurse![]()
![]()
quote:Op vakantie, maar wat wordt het voor weer in Amersfoort?
Hier vindt u de 14 daagse weersverwachting voor Amersfoort.
Wij hadden wat weggooicamera'tjes gekocht en laten uitdelen, kwamen best goede foto's uit die dingen! Alleen moet je wel even opletten, sommigen zijn wat onhandig als je de flits wilt gebruiken (moet je bijv. een knop 3 seconden inhouden en dat begrijpen veel mensen niet).quote:Op woensdag 2 mei 2007 10:44 schreef fietsie het volgende:
enige wat ik nog effies moet zien te regelen is iemand die af en toe ook een foto neemt waar mijn moeder op staat (want die neemt de trouwfoto's) maar daar is vast wel een gek voor te vinden
Waar je wel mee op moet passen is dat ze neit alleen in de handen van kinderen komen.. Dan blijven er meestal weinig leuke foto's over...(was op de bruiloft van mijn schoonzusje het geval namelijk..)quote:Op woensdag 9 mei 2007 19:18 schreef Troel het volgende:
Is het tegenwoordig nog "normaal" om van die wegwerpcamera's neer te leggen op het feest 's avonds?
Ik ben er zelf nog niet echt over uit.
Gelukkig hebben we niet zo heel veel kinderen lopen, en eentje daarvan heeft al zijn eigen fototoestel meequote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:10 schreef teigan het volgende:
[..]
Waar je wel mee op moet passen is dat ze neit alleen in de handen van kinderen komen.. Dan blijven er meestal weinig leuke foto's over...(was op de bruiloft van mijn schoonzusje het geval namelijk..)
Wat jammer Freeflyer, maar ik geef je groot gelijk. Eerst even aan jezelf denken en zorgen dat je dat weer op de rit krijgt.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:28 schreef Freeflyer het volgende:
20 juli 2007, gaat niet door....
Ik zit zelf in een behandel traject wat ontzettend veel energie en tijd vreet waardoor we hebben besloten om de bruiloft een jaar uit te stellen... in principe trouw je maar 1 keer en dan willen we het wel goed doen.
daar komt bij dat ik de tweede week van juli opgenomen moet worden vanwege de behandelingen.. al met al behoorlijk vervelend. gelukkig hebben we redelijk veel kunnen annuleren zonder kosten.
Drukkers...quote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:17 schreef Troel het volgende:
Ik haal net de litugien op bij de drukker, van de 200 zijn er 30 gevouwen/scheef geniet
De twee fullcolour exemplaren voor in het boek zijn ook niet goed, op de ene zit een vetvlek, de andere is gevouwen.
Oja, en ze hebben halvewege het kaftje van kleur laten veranderen.
Ik ga dus nog maar even terug.
Jeetje wat balen zeg. Kun je er weer achteraan. Dat is niet leukquote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:17 schreef Troel het volgende:
Ik haal net de litugien op bij de drukker, van de 200 zijn er 30 gevouwen/scheef geniet
De twee fullcolour exemplaren voor in het boek zijn ook niet goed, op de ene zit een vetvlek, de andere is gevouwen.
Oja, en ze hebben halvewege het kaftje van kleur laten veranderen.
Ik ga dus nog maar even terug.
kun je ze nog een keertje posten voor ons allemaal?quote:Op donderdag 10 mei 2007 18:44 schreef Beaker het volgende:
Ik zie alleen wel dat mijn foto's niet meer online staan![]()
29 juni alweer een jaar getrouwdhet gaat zo snel! Ik wil weer
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:22 schreef Troel het volgende:
Nou, mijn jurk hangt mooi te wezen aan het oogje van het dakluik. Gelukkig issie niet zo zwaar dat ie naar beneden komt
Bijnaquote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:22 schreef Troel het volgende:
Nou, mijn jurk hangt mooi te wezen aan het oogje van het dakluik. Gelukkig issie niet zo zwaar dat ie naar beneden komt
Dat is dan wel weer leuk bij een kerkelijke inzegeningquote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:57 schreef Troel het volgende:
En als hij 's avonds uitgaat, dat ik hem dan zaterdags weer aan mag doen
Enjoy!!!!!!!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:22 schreef Troel het volgende:
Het zonnetje begint hier een beetje door te komen (hier in Utrecht)..quote:Op woensdag 16 mei 2007 10:54 schreef Diaan73 het volgende:
Welkom Locutus en heel veel plezier met de voorbereidingen![]()
Troel ik hoop toch echt dat het bij jullie beter weer is dan hier. Het is hier echt kutweer.
Ach, ja... het was wat wisselvallig. Een paar flinke buien, waaronder eentje toen het bruidspaar bij de dierentuin aankwam, maar gelukkig knapte het in de middag wel op. Bij het maken van de foto's hadden ze zelfs zon!quote:Op donderdag 17 mei 2007 08:51 schreef Roönaän het volgende:
Als ik zo even meegekregen heb was het wel redelijk weer afterall
Mag ik deze in het taalnazi-topic zetten of verbeter je 'm zelf even?quote:Op donderdag 17 mei 2007 14:16 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ach, ja... het was wat wisselvallig. Een paar flinke buien, waaronder eentje toen het bruidspaar bij de dierentuin aankwam, maar gelukkig knapte het in de middag wel op. Bij het maken van de foto's hadden ze zelfs zon!![]()
Het was een mooie bruiloftTroel was ook super mooi
. De trouwzaal was ook heel bijzonder, tussen de tijgers en de gieren.
Verder moet Troelie zelf maar vertellen, voor ik al het gras voor haar voeten heb weggemaait.
![]()
Ga je gang... ik nazi wel vrolijk mee... (kan de fout zo snel niet eens vindenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 10:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mag ik deze in het taalnazi-topic zetten of verbeter je 'm zelf even?![]()
Ik héb nog getwijfeld of het geen d moest zijn.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:48 schreef Troel het volgende:
Weggemaait
Je had het pas ook weer over ik wordt
Maar je dacht: kofschipquote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:53 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik héb nog getwijfeld of het geen d moest zijn.![]()
Tering, ben ik zó voorspelbaar?quote:
Troel waar zijn je foto's (*benieuwd is*)quote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:48 schreef Troel het volgende:
Weggemaait
Je had het pas ook weer over ik wordt
Misschien is het een idee om een beetje af te gaan op waar t feest plaats zal vinden - is het bijvoorbeeld op een strand? Een sjiek buiten? Een dierenpark zoals bij Troel? Kijk eens op sites zoals esprit.nl bij de jurken, best redelijke bij voor niet al te veel geld.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:51 schreef fae_sarah het volgende:
Graag een streepje advies..
Ik ben uitgenodigd voor een receptie van een trouwfeest eind juni.. Maar ik heb geen idee wat gepast is om als vrouw aan te doen? Iemand tips voor me?
Troel trouwt vandaag voor de kerk, dus ik vermoed dat er na vandaag wel eens een foto op kan gaan duiken. Alhoewel het ook nog wel even kan duren omdat ze op huwelijksreis gaan.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 07:21 schreef Walrik het volgende:
[..]
Troel waar zijn je foto's (*benieuwd is*)![]()
maar goed overigens dat je ja-woord niet in Blijdorp plaatsvond![]()
Het vindt plaats op een kasteel.. dus lijkt het me wel zo verstandig netjes te gaan.. Is een sjiek mantelpakje voor een vrouw echt een no-go? ...quote:Op zaterdag 19 mei 2007 07:32 schreef Walrik het volgende:
[..]
Misschien is het een idee om een beetje af te gaan op waar t feest plaats zal vinden - is het bijvoorbeeld op een strand? Een sjiek buiten? Een dierenpark zoals bij Troel? Kijk eens op sites zoals esprit.nl bij de jurken, best redelijke bij voor niet al te veel geld.
gewoon waar jij je lekkker in voeltquote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:51 schreef fae_sarah het volgende:
Graag een streepje advies..
Ik ben uitgenodigd voor een receptie van een trouwfeest eind juni.. Maar ik heb geen idee wat gepast is om als vrouw aan te doen? Iemand tips voor me?
voel jij je daar prettig in?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 10:21 schreef fae_sarah het volgende:
[..]
Het vindt plaats op een kasteel.. dus lijkt het me wel zo verstandig netjes te gaan.. Is een sjiek mantelpakje voor een vrouw echt een no-go? ...
Ik voel me prettiger in een nette broek + vestje dan in een jurkje (waarvan de kans bestaat dat ik dat nadien toch niet meer draag..)quote:Op zaterdag 19 mei 2007 10:23 schreef amaranta het volgende:
[..]
voel jij je daar prettig in?
hoe lang duurt de receptie? en hoe laat is ie?
Vraag je dat niet beter aan de mensen die feestkleding gevraagd hebben?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 11:41 schreef MissX het volgende:
Ik heb een beetje hetzelfde probleem. Volgende week uitgenodigd voor het trouwen, receptie en het feest. En op de uitnodiging stond dat feestelijke kleding wel gewenst was. En in een soort grapje verwerkt, vrouwen jurk, mannen pak.
Ik ben absoluut geen jurken type, daar krijg je me echt nooit van m'n leven in. En het enigste pak dat ik heb, heb ik vorig jaar op de begravenis van zijn vader aangehadEn ik wil eigenlijk ook niets kopen, het zijn mensen waar ik vrij weinig mee heb. En dan vind ik dat gewoon zonde van het geld.
Kan ik het maken om in een nette broek en nette trui te komen? Blousen ofzo heb ik ook al niet.
Veel plezier vandaag!!! Het word mooi weerquote:Op zaterdag 19 mei 2007 10:27 schreef Diaan73 het volgende:
Wij gaan vandaag vrij gezellig feesten....Peaceman wordt over 3,5 uur al opgehaald. Ik rond 19:00 uur....
Ja hoor kan makkelijk.. Waar jij je netjes in voelt is goed genoeg toch!quote:Op zaterdag 19 mei 2007 11:41 schreef MissX het volgende:
Ik heb een beetje hetzelfde probleem. Volgende week uitgenodigd voor het trouwen, receptie en het feest. En op de uitnodiging stond dat feestelijke kleding wel gewenst was. En in een soort grapje verwerkt, vrouwen jurk, mannen pak.
Ik ben absoluut geen jurken type, daar krijg je me echt nooit van m'n leven in. En het enigste pak dat ik heb, heb ik vorig jaar op de begravenis van zijn vader aangehadEn ik wil eigenlijk ook niets kopen, het zijn mensen waar ik vrij weinig mee heb. En dan vind ik dat gewoon zonde van het geld.
Kan ik het maken om in een nette broek en nette trui te komen? Blousen ofzo heb ik ook al niet.
Ik ken ze niet echt. Het is familie, die ik nooit zie of spreek. Tot vorig jaar op een begravenis had ik ze al zeker 10 jaar niet gezien.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 11:43 schreef leonieke het volgende:
[..]
Vraag je dat niet beter aan de mensen die feestkleding gevraagd hebben?
Zou jij het leuk vinden als je feestkleding vraagt dat iemand in een trui komt?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 11:44 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja hoor kan makkelijk.. Waar jij je netjes in voelt is goed genoeg toch!
Waarom ga je dan naar het trouwfeest?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 11:46 schreef MissX het volgende:
[..]
Ik ken ze niet echt. Het is familie, die ik nooit zie of spreek. Tot vorig jaar op een begravenis had ik ze al zeker 10 jaar niet gezien.
Als het aan mij lag was ik ook niet gegaan hoor.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 12:02 schreef leonieke het volgende:
[..]
Waarom ga je dan naar het trouwfeest?![]()
Van wie moet je dan wel gaan?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 12:15 schreef MissX het volgende:
[..]
Als het aan mij lag was ik ook niet gegaan hoor.
Ik zou geen kledingvoorschriften vragen..quote:Op zaterdag 19 mei 2007 11:47 schreef leonieke het volgende:
[..]
Zou jij het leuk vinden als je feestkleding vraagt dat iemand in een trui komt?
Ik persoonlijk niet denk ik![]()
Was het vandaag alleen kerk? Verder niks?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:11 schreef Rewimo het volgende:
Wij zijn er weerWeer lekker veel foto's gemaakt vandaag in de kerk
Troel bepaalt zelf wat ze daar later van plaatst, dat doen wij uiteraard niet.
En ik zou onder feestelijk niet zo gauw een trui verstaan, is een leuke bloes geen optie voor je, MissX?
En wij zijn er ook weerquote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:25 schreef Rewimo het volgende:
Vandaag de kerk en daarna nog een gezellig onderonsje bij Troels ouders. Met krentenweggeDaarna zijn ze nog met miss_d naar een watermolen geweest voor foto's, maar Frank en ik moesten weg omdat we nog een afspraak in Haarlem hadden.
Mijn man (hihi) was ook afhankelijk van anderen. "Ik kan toch moeilijk weggaan op mijn eigen vrijgezellenfeest?"quote:Op zondag 20 mei 2007 13:20 schreef Diaan73 het volgende:
Als het aan Peaceman ligt, komt ie zsm thuis.... maar ja hij is afhankelijk van een vriend die hem brengt. En die lag om half 12 nog te slapen. Hoe de stand van zaken nu is, weet ik eigenlijk niet, maar ik verwacht niet dat het 20:00 uur wordt, omdat die vriend ook nog door moet rijden naar Lelystad.
Ja dat was bij hem ook maar toen waren nog gaan BBQen bij een van de jongens, en dat liep dus uit.quote:Op zondag 20 mei 2007 13:29 schreef Diaan73 het volgende:
Nee haha. Maar Peacemans feest is al afgelopen. Ze blijven alleen daar voor het gemak bij een vriend slapen......
Deze laatste dagen gaan echt snel voorbij hoor. Het is ZO de 31ste.quote:Op zondag 20 mei 2007 13:31 schreef Diaan73 het volgende:
Nou ik denk dat dat daar niet gaat gebeuren. Mn broertje is er ook bij en die wil/moet ook naar huis. Zijn zoon wordt morgen 1 jaar en ze moeten nog van alles in huis doen, heb ik begrepen.nog maar 11 dagen.... van mij mag het wel 31 mei zijn hoor. We hebben er heel veel zin in.
![]()
Ja dat geloof ik ook wel, we gaan aankomende weekend ook nog naar Pinkpop, 3 dagen. Dus dat vliegt voorbij. Deze week alleen nog maar woensdag, donderdag en vrijdag werken.quote:Op zondag 20 mei 2007 13:34 schreef amaranta het volgende:
[..]
Deze laatste dagen gaan echt snel voorbij hoor. Het is ZO de 31ste.
Dat bedoel ik dus!quote:Op zondag 20 mei 2007 13:39 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja dat geloof ik ook wel, we gaan aankomende weekend ook nog naar Pinkpop, 3 dagen. Dus dat vliegt voorbij. Deze week alleen nog maar woensdag, donderdag en vrijdag werken.
Donderdagavond proef make-up, vrijdagavond komt de ambtenaar van de burgerlijke stand en dan is het al Pinkpop weekend. Dinsdag overdag bijkomen van het weekend en 's avonds komt de kapster om mn haar te verfen... woensdagavond auto ophalen en zaal een beetje versieren en wordt er bij ons thuis versierd... en dan is het al donderdag....
We moeten deze week ook nog met de bedankjes bezig en ik moet de kleren van mn zoon nog wassen/strijken alsmede Peacemans overhemd.
Nee ik vind een trui ook niet bepaald feestlijkquote:Op zaterdag 19 mei 2007 13:22 schreef leonieke het volgende:
Jaja, ik zou ook geen kledingvoorschriften vragen, maar iemand die dit doet, zal het volgens mij echt wel liever hebben dat het dan ook echt feestkledij is. En voor mij is een trui dat niet. Een bloes jaEen trui, sorry echt niet
Ja tuurlijk. Gewoon aandoen wat je wil. Ik ben niet zo'n fan van kleding- en cadeauvoorschriften op uitnodigingen.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 11:41 schreef MissX het volgende:
Mee eens... ik vind het onzin om mensen kleding aan te laten trekken waar ze zich niet prettig in voelen. Al komen ze in een spijkerbroek met gaten op mijn bruiloft, ik vind het gewoon leuk als mensen de moeite nemen om te komen.quote:Op zondag 20 mei 2007 15:43 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja tuurlijk. Gewoon aandoen wat je wil. Ik ben niet zo'n fan van kleding- en cadeauvoorschriften op uitnodigingen.
Gelukkig ieder z'n ding... wij zullen het niemand kwalijk nemen wanneer ze met lege handen verschijnen op onze bruiloft, echter wanneer ze in spijkerbroek met gaten verschijnen (zoals hier boven beschreven) worden wij daar niet blij van! (Ik vind het trouwens ondènkbaar dat wij ooit zelf in een spijkerbroek met gaten zullen verschijnen op zo een gelegenheid....)quote:Op zondag 20 mei 2007 15:43 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja tuurlijk. Gewoon aandoen wat je wil. Ik ben niet zo'n fan van kleding- en cadeauvoorschriften op uitnodigingen.
quote:Op maandag 21 mei 2007 09:54 schreef Rewimo het volgende:
Ik denk ook niet dat mensen snel in een ouwe spijkerbroek naar een bruiloft zouden komenTenzij dat dresscode is natuurlijk
![]()
Ik ook en ik neem aan Levi ook wel, het was maar een voorbeeld. Ik voel me alleen niet geroepen om speciaal voor een bruiloft kleding aan te schaffen als ik daar zelf geen zin in heb. De mensen die ik uitnodig hebben fatsoen genoeg om in schone en hele kleding te verschijnen. Of dat dan gala of tenue de ville is kan mij geen moer schelen, eerlijk gezegd, en het is voor mij ook moeilijk voor te stellen dat een bepaalde outfit van mij nou echt enorme invloed zal hebben op de feestvreugde.quote:Op maandag 21 mei 2007 09:49 schreef bianca en michael het volgende:
Gelukkig ieder z'n ding... wij zullen het niemand kwalijk nemen wanneer ze met lege handen verschijnen op onze bruiloft, echter wanneer ze in spijkerbroek met gaten verschijnen (zoals hier boven beschreven) worden wij daar niet blij van! (Ik vind het trouwens ondènkbaar dat wij ooit zelf in een spijkerbroek met gaten zullen verschijnen op zo een gelegenheid....)
quote:Op maandag 21 mei 2007 12:58 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik ook en ik neem aan Levi ook wel, het was maar een voorbeeld.
Troel wat ben je prachtigquote:Op maandag 21 mei 2007 15:19 schreef Troel het volgende:
Ik vind deze persoonlijk mooier:
[afbeelding]
Met dank aan Miss en Mister_D
Wow! Wat zien jullie er geweldig leuk, blij en gelukkig uit!quote:Op maandag 21 mei 2007 15:19 schreef Troel het volgende:
Ik vind deze persoonlijk mooier:
[afbeelding]
Met dandank aan Miss en Mister_D
Niemand van onze 23 genodigden hoeft speciaal kleding aan te schaffen, alle heren hebben wel een pak in de kast hangen, en de dames ook wel iets geschikts. Overigens grijpt (bijna) iedereen wel de gelegenheid aan iets nieuws te kopen, dus dat is dan wel weer (een goed excuus) leuk (voor de dames om te shoppenquote:Op maandag 21 mei 2007 12:58 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik voel me alleen niet geroepen om speciaal voor een bruiloft kleding aan te schaffen als ik daar zelf geen zin in heb.
Overigens ooit echt meegemaakt: een bruidspaar dat zijn eigen dresscodeterm niet helemaal snapte
Ze dachten dat tenue de ville spijkerbroek wasquote:Op maandag 21 mei 2007 17:57 schreef bianca en michael het volgende:
En dat laatste is leuk, leg eens uit!
Echt prachtige jurk Troel!quote:
quote:Op maandag 21 mei 2007 22:15 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ze dachten dat tenue de ville spijkerbroek wasUiteraard hield niet iedereen zich aan de dresscode, dus ze waren verbaasd over de mensen in pak en jurk
terwijl ze dus eigenlijk verbaasd moesten zijn over de mensen in spijkerbroek
![]()
quote:
werkelijk?quote:
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:11 schreef peaceman het volgende:
[..]
werkelijk?we moeten nog zoveel regelen
![]()
![]()
Wij hebben zelfs nog geen menu vastliggenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:11 schreef peaceman het volgende:
[..]
werkelijk?we moeten nog zoveel regelen
![]()
![]()
Wij wel, maar wij hebben dan ook geen 8 weken meerquote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:27 schreef leonieke het volgende:
[..]
Wij hebben zelfs nog geen menu vastliggen
Verkeerde topic, Amaranta? Het lijkt me wel laag, maar het ligt er ook aan wat normaal je bloeddruk is.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:28 schreef amaranta het volgende:
bovenonderdruk 90/66 is dat laag?
We moesten onze menu eigenlijk gaan vastleggen in aprilquote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:30 schreef peaceman het volgende:
[..]
Wij wel, maar wij hebben dan ook geen 8 weken meer
Ach het is nog niet zo lang mei...quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:32 schreef leonieke het volgende:
[..]
We moesten onze menu eigenlijk gaan vastleggen in april
Volgende week eens proberen langs te gaan
Ik heb het nog nooit meegemaakt op een huwelijk (op een verjaardagsfeest ken ik het wel bv).quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:35 schreef amaranta het volgende:
Ik hoorde dat het in België steeds vaker voorkomt dat ze een frietkar laten voorrijden.
Althans dat zeiden onze belgische gasten.
Erg he, eigenlijk?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:36 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ach het is nog niet zo lang mei...komt wel goed denk ik. Ik moet niet vergeten vrijdag door te geven wie wat eet....
En ik controleer datquote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:39 schreef Diaan73 het volgende:
Wij hebben geen lijstje. Heb alles in mn hoofd......
Damnquote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:39 schreef Diaan73 het volgende:
Wij hebben geen lijstje. Heb alles in mn hoofd......
Liefst geen, het lijkt me ambetant om én een bruidsboeket én een handtas mee t nemen, maar ik dacht dat het not done was om geen handtas mee te hebbenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:59 schreef amaranta het volgende:
ik vroeg me dat ook af, ik had er geen. Ze worden wel verkocht. Maar, wat wil je meenemen??
Thxquote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:57 schreef Diaan73 het volgende:
Ik neem geen handtas mee... ik doe het in een plastic tasje en zorg dat het bij de locatie ligt....
Trouwens tipje: www.planyourwedding.nl
Toch alleszins mijn rijbewijs aangezien ik 's avonds BOB ben. Stel je voor dat ik tegengehouden word in mijn trouwklerenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:04 schreef amaranta het volgende:
Je hebt toch helemaal geen portemonnee nodig.
Ow, ja nu je het zegt, niet zoveel nodig eigenlijk he. Als we geld nodig hebben, doen we wel de enveloppen openquote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:05 schreef Diaan73 het volgende:
lijkt mij ook niet... ik neem niets mee.
Preciesquote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:06 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ow, ja nu je het zegt, niet zoveel nodig eigenlijk he. Als we geld nodig hebben, doen we wel de enveloppen open
Eén van onze kennissen (en een daggast) neemt de foto's, dus dat wordt wat moeilijk (ook al had ik ze idd liever dezelfde avond gegevenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:09 schreef amaranta het volgende:
een fotobedankje kun je bij deverse fotozaken dezxelfde dag laten drukken
volgens liepen op mijn bruioft halverge de avond alle vrouwen zonder schoenen, incl. bruidquote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:08 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Precies![]()
Ik neem wel extra kousen mee.... en misschien nog schoenen/slippers... voor als ik het niet meer volhou op de hakken.
Ook alquote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:08 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Precies![]()
Ik neem wel extra kousen mee.... en misschien nog schoenen/slippers... voor als ik het niet meer volhou op de hakken.
Dat was ook mijn idee, maar iedereen bekeek me nogal vreemd (trek ik me toch niets van aan, mijn bruiloft weet je welquote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:11 schreef amaranta het volgende:
[..]
volgens liepen op mijn bruioft halverge de avond alle vrouwen zonder schoenen, incl. bruid
Totaan de enkels volgens mij, als ik mn hakschoenen aan heb. Of misschien er wel iets overheen..... ik weet het eigenlijk niet eens zo goedquote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:14 schreef amaranta het volgende:
hoe lang is je jurk diaan??
Net wel of net niet.... maar ik denk dat ik het wel volhou hoor. En anders kunnen ze idd gewoon uit.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:18 schreef amaranta het volgende:
misschien valt ie wel over je voeten...
Ja dat wil ik eigenlijk ook doen, maar ja..... schiet er steeds bij in.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:20 schreef amaranta het volgende:
Ik laat ze 1x in 2 maanden harsen, mn wenkbrouwen dus
Ik zal goed opletten dat ik niet struikelquote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:18 schreef amaranta het volgende:
misschien valt ie wel over je voeten...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |