abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 30 april 2007 @ 08:10:18 #1
35189 Troel
scherp en bot
pi_48858119
Vorige topics Trouwen en zo Trouwen en zo (deel 2) Trouwen en zo (deel 3) Trouwen enzo (deel 4) Trouwen enzo (deel 5) Trouwen enzo (deel 6) Trouwen enzo (deel zeven) Trouwen enzo (deel 8) Trouwen enzo deel 9 Trouwen enzo deel 10 Trouwen enzo deel 11 Trouwen enzo deel 12 Trouwen enzo deel 13 Trouwen enzo Deel 14 Trouwen enzo deel 15 *O* Trouwen enzo - deel 16 *O* Trouwen enzo - deel 17 Trouwen enzo deel 18 Trouwen en zo deel 19 Trouwen en zo deel 20! Trouwen enzo deel 21! Trouwen deel 22 Trouwen deel 23 Trouwen # 24 Trouwen enzo # 25 - waar 2007 een goed trouwjaar is! Trouwen enzo #26 Ook voor getuigen ;) Trouwen enzo #27 Voor iedereen O+ Trouwen enzo #28 - Met of zonder kinderen!

Foto's
Zie hier de foto's van Digger en EW.
Zie hier de foto's van Snakelady.
Zie hier de foto's van Xlarge.
Zie hier de foto's van Sugar.
Zie hier de foto's van golfer en Bluezz.
Zie hier de foto's van Yorout en Coco-loco.
Zie hier de foto's van Armanimania en Neva.
Zie hier de foto's van Brighteyes en stinkie.
Zie hier de foto's van Memmel en Johan.
Zie hier de foto's van Droeke.
Zie hier de foto's van -Bubseltje-.
Zie hier de foto's van Knut en Silmarwen.
Zie hier de foto's van Slasher.
Zie hier de foto's van Tally.
Zie hier de foto's van YPPY en Jarno.
Zie hier de foto's van iamredleader en Tinuviel.
Zie hier de foto's van Slaapmeisje.
Zie hier de foto's van cloarie.
Zie hier de foto's van Rebelbitch.
Zie hier de foto's van Beaker.
Zie hier de foto's van leonieke en Phille.
Zie hier de foto's van MevrouwKorn.
Zie hier de foto's van Suerte.
Zie hier de foto's van Wennie.
Zie hier de foto's van Sorbootje.
Zie hier de foto's van TARAraboemdijee en freecell.

Data

16 mei 2007 Bert en Troel burgerlijk huwelijk
19 mei 2007 Bert en Troel kerkelijk huwelijk
25 mei 2007: Doopy-X-
31 mei 2007: Peaceman en Diaan73
1 juni 2007: Donders
1 juni 2007: Spiegelei en SirG
8 juni 2007: Joene
12 juni 2007: Marky en happyme28
14 juni 2007: kruimel20
10 juli 2007: Roönaän en "Lief"
14 juli 2007 leonieke en phille kerkelijk huwelijk
20 juli 2007: Freeflyer
20 juli 2007: Gabberhead
najaar 2007: Levitation
4 augustus 2007: Shai
9 augustus 2007: seilram
16 augustus 2007: Marie79
24 augustus 2007 : Pluisje en Rickmans
28 september 2007: Michael en Bianca
28 december 2007: Everia
20-10-2010 Conflict & Biancavia

De op in de wiki

Post hier je verhalen, foto's, vragen en meer!

Whaaa, bovenaan

[ Bericht 49% gewijzigd door Troel op 30-04-2007 16:51:32 ]
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 30 april 2007 @ 08:18:49 #2
35189 Troel
scherp en bot
pi_48858156
quote:
Op maandag 30 april 2007 01:51 schreef amaranta het volgende:

[..]

Ik heb al in mijn eerste post gezegd dat ze wss niet meer kon missen. Al had ze niks gegeven.
Maar zoals ik al zei, ik vind het gewoon weinig.
De spaanse gasten hebben naar spaanse maatstaven iets gegeven. En dan zijn bedragen waarvan velen hier achterover gaan staan.
Maargoed, dit is een eindeloze discussie. Ik ben gierig. Klaar.
Ikke ben nog niet klaar

Ik kan me heel goed voorstellen dat je even zat te kijken, maar ik zou het zelf niet hier gepost hebben denk ik.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_48858165
TVP
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_48858215
Copy vorige post uit #28
quote:
Op zondag 29 april 2007 20:17 schreef ranzige_pad het volgende:
Het duurt niet meer zo lang, we zijn sinds donderdag 26-04-2007 in ondertrouw, dus precies een maand voor ons huwelijk .

Wel hebben wij nog een vraag, wat betaal je nu voor een fotograaf inclusief (standaard) trouwboek. En maakt en schikt de fotograaf de foto's zelf, vooral dit laatste, het schikken van de foto's hebben wij hier inspraak op? Wat zijn jullie ervaringen

De ringen hebben we ook binnen, het zijn plaatjes geworden:
doosje:
[afbeelding]
vooraanzicht:
[afbeelding]
Reactie
quote:
Op maandag 30 april 2007 01:33 schreef amaranta het volgende:
bij ons maakt de fotograaf het album zelf maar krijgen we alle fotos op cd
het kost 800 euro incl album en 2 albums voor de moeder
Hebben jullie inspraak over de schikking van de foto's of bepaald de fotograaf alles zelf?
Hoe hebben de anderen dit? graag jullie reactie
  maandag 30 april 2007 @ 08:37:22 #5
35189 Troel
scherp en bot
pi_48858239
Over het algemeen ga je samen met de fotograaf kijken welke foto's er in het boek komen en wordt ook met je gekeken hoe ze in ongeveer in het boek komen.
Dat is tenminste wat ik de afgelopen tijd van andere paren gehoord heb.

Zelf heb ik een aantal superfotografen en gaan we uiteindelijk (hopelijk met hulp) zelf het boek maken.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 30 april 2007 @ 08:48:50 #6
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_48858307
nog 31 dagen voor ons
  maandag 30 april 2007 @ 09:22:14 #7
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_48858549
Troel, je hebt gelijk, maargoed daar is het nu te laat voor.
OVerigens zegt mijn vriend man dat er 25 euro inzat. Maakt ook verder niks uit.

Wat betreft de fotograaf. VOor zover ik weet maakt hij de selectie van de fotos.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 30 april 2007 @ 09:44:02 #8
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_48858755
Hoi, wij hadden ook foto's toch? Staan niet in de OP *hint*

Zal wel aan mij leggen mbt dat hele geld gedoe. Daarbij wonen wij in het gierige Groningen en waren onder onze gasten veel studenten
Als wij 50 euro kregen van iemand dan vonden wij dat juist veel.
Wij namen genoegen met alles wat we kregen, geen enkel verwijt aangezien ik ervan uitga dat iedereen redenen heeft om het bedrag te geven wat ze geven.
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  maandag 30 april 2007 @ 09:55:39 #9
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_48858886
Je trouwt toch niet om wat je krijgt? Je nodigt toch geen mensen uit om wat ze kunnen geven?
Als je trouwt, wil je dat, wil je een feest geven en bovenal kan je het dan ook betalen. Al is het wellicht met moeite. Alles wat je evt. krijgt is meegenomen, maar geen noodzaak om te trouwen.
Maar ja, dat is mijn mening.....
pi_48858889
Hier in België durf ik toch niet naar een feest gaan (eten + feest dus) onder de 25 euro per persoon hoor. Meestal is het zelfs 30 euro.

Mensen gaan zich bij ons niet 'uitkopen'. Want dan zouden ze elk 75 euro moeten geven, maar ik zou toch ook liever 20 euro vinden per persoon dan 10 euro.
Neemt natuurlijk niet weg dat sommige mensen hun uiterste best moeten doen voor 10 euro. Het hangt een beetje af van de persoon denk ik

Mijn nicht heeft op haar trouwfeest enveloppen gekregen met krantenpapier in. Dat vind ik nu nog een tikkeltje onbeschofter
pi_48858895
quote:
Op maandag 30 april 2007 09:55 schreef peaceman het volgende:
Je trouwt toch niet om wat je krijgt? Je nodigt toch geen mensen uit om wat ze kunnen geven?
Als je trouwt, wil je dat, wil je een feest geven en bovenal kan je het dan ook betalen. Al is het wellicht met moeite. Alles wat je evt. krijgt is meegenomen, maar geen noodzaak om te trouwen.
Maar ja, dat is mijn mening.....
Daar heb je uiteraard gelijk in

Maar het is natuurlijk wel leuker als je het feest niet volledig zelf moet betalen, maar als je iets kunt gebruiken van de cadeaus.
  maandag 30 april 2007 @ 09:58:15 #12
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_48858915
quote:
Op maandag 30 april 2007 09:56 schreef leonieke het volgende:

[..]

Daar heb je uiteraard gelijk in

Maar het is natuurlijk wel leuker als je het feest niet volledig zelf moet betalen, maar als je iets kunt gebruiken van de cadeaus.
Daarom zeg ik ook dat alles wat je krijgt meegenomen is
pi_48858958
quote:
Op maandag 30 april 2007 09:58 schreef peaceman het volgende:

[..]

Daarom zeg ik ook dat alles wat je krijgt meegenomen is
Ik had die zin anders begrepen
pi_48858977
Wij rekenen eigenlijk helemaal niet op een bepaald bedrag aan cadeaus (kunnen we ook niet want we zouden de cadeaus gebruiken voor iets aan de bouw van ons huis en daar kunnen we niet echt over speculeren), maar hebben wel op onze uitnodiging enkel een rekeningnr en een envelopje gezet. Laat ons nu maar hopen dat niet iedereen met een boeket bloemen komt (want dan heb ik liever dat ze het geld dat ze daaraan besteden in geld geven )
pi_48859039
quote:
Op maandag 30 april 2007 09:55 schreef leonieke het volgende:
Hier in België durf ik toch niet naar een feest gaan (eten + feest dus) onder de 25 euro per persoon hoor. Meestal is het zelfs 30 euro.

Mensen gaan zich bij ons niet 'uitkopen'. Want dan zouden ze elk 75 euro moeten geven, maar ik zou toch ook liever 20 euro vinden per persoon dan 10 euro.
Neemt natuurlijk niet weg dat sommige mensen hun uiterste best moeten doen voor 10 euro. Het hangt een beetje af van de persoon denk ik

Mijn nicht heeft op haar trouwfeest enveloppen gekregen met krantenpapier in. Dat vind ik nu nog een tikkeltje onbeschofter
Weet ze van wie?

Wij hadden het hele feest al betaald van spaargeld ed, dus alles wat wij kregen was gewoon tof
We hadden ook helemaal niet op een bepaald bedrag gerekend, maar kregen heel veel.
En ja, van sommige mensen krijg je 50 en van anderen 10 euro. Dus?

Ik bedenk me nu pas (nu ik eens nadenk over wat iedereen gaf) dat er twee daggasten waren die samen een cadeautje hebben gekocht wat misschien maximaal 6 á 7 euro waard was. Ik ben daar nog steeds heel blij mee!

Boeiend wat iemand aan geld geeft! Dat de mensen er voor je zijn, op zo'n dag met je mee feesten en de hele dag tof doen, dát is belangrijk!
  maandag 30 april 2007 @ 10:52:23 #16
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_48859704
Hier in het Oosten misschien alleen in mijn omgeving?zijn de bedragen ook een stuk hoger volgens mij. Voor een avondbruiloft betaal je per stel al gauw zo'n 60 euro. Dat is heel normaal. Vanuit dat oogpunt zou ik 10 euro voor een hele dag wat aan de lage kant vinden. Maar Peaceman heeft natuurlijk helemaal gelijk. Het gaat er niet om wat ze geven, maar dat ze komen. Dat staat voorop. Het is hier trouwens ook niet gewoon om cadeaus te geven.... tenminste op de bruiloften waar ik ben geweest.

Wij hebben 2 fotografen (doen samen) en het kost all-in ongeveer 550 euro. Zij selecteren en schikken, maar foto's die mijn zoon maken, zullen zij ook toevoegen net als foto's die 's avonds gemaakt worden. In ieder geval een aantal. Verder verzorgen zij ook een blad waar de gasten de handtekening op kunnen plaatsen. Zij plakken een paar gebieden af, zodat daar wat fotootjes kunnen.
Make love, not war ☮
  maandag 30 april 2007 @ 11:56:08 #17
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_48860949
quote:
Op maandag 30 april 2007 10:06 schreef freecell het volgende:

[..]

Weet ze van wie?

Wij hadden het hele feest al betaald van spaargeld ed, dus alles wat wij kregen was gewoon tof
We hadden ook helemaal niet op een bepaald bedrag gerekend, maar kregen heel veel.
En ja, van sommige mensen krijg je 50 en van anderen 10 euro. Dus?

Ik bedenk me nu pas (nu ik eens nadenk over wat iedereen gaf) dat er twee daggasten waren die samen een cadeautje hebben gekocht wat misschien maximaal 6 á 7 euro waard was. Ik ben daar nog steeds heel blij mee!

Boeiend wat iemand aan geld geeft! Dat de mensen er voor je zijn, op zo'n dag met je mee feesten en de hele dag tof doen, dát is belangrijk!
Precies

Wij melden in de uitnodiging dat we na de bruiloft op een korte huwelijksreis gaan, en dat als men iets mocht willen geven, een beetje zakgeld erg op prijs wordt gesteld. Of en hoeveel men wil geven zien we dan wel weer.
pi_48862074
Is ons huwelijk afgelast? We zijn uit de OP.
En ja, dat zijn onze eigen Boris † en Diever hiernaast!
  † In Memoriam † maandag 30 april 2007 @ 13:04:21 #19
43556 miss_dynastie
pi_48862216
quote:
Op maandag 30 april 2007 01:51 schreef amaranta het volgende:

[..]

Ik heb al in mijn eerste post gezegd dat ze wss niet meer kon missen. Al had ze niks gegeven.
Maar zoals ik al zei, ik vind het gewoon weinig.
De spaanse gasten hebben naar spaanse maatstaven iets gegeven. En dan zijn bedragen waarvan velen hier achterover gaan staan.
Maargoed, dit is een eindeloze discussie. Ik ben gierig. Klaar.
Volgens mij ben jij de enige die het woord gierig in de mond heeft genomen, hetzelfde geldt voor het woord 'stom', hetgeen ik je in een ander topic zag verkondigen. Dat is hier helemaal niet gezegd.

En 25 euro is gewoon een heel net bedrag, als dat is wat ze gegeven heeft. Een prima bijdrage voor iemand die de hele dag komt. 'Uit de kosten helpen' is mijn doel in elk geval nooit geweest bij een bruiloft.
quote:
Op maandag 30 april 2007 10:52 schreef Diaan73 het volgende:
Hier in het Oosten misschien alleen in mijn omgeving?zijn de bedragen ook een stuk hoger volgens mij.
Nee hoor, die indruk heb ik ook. Maar misschien zijn de feesten er ook wat uitbundiger? Mijn familie had tenminste 's avonds ook vaak een buffet en zo (al was dat vaker bij zoveel jaar getrouwd dan de bruiloft zelf, nu ik het me bedenk).
quote:
Op maandag 30 april 2007 09:55 schreef leonieke het volgende:
Toen de ouders van de mister een zoveeljarige bruiloft gaven heeft hij de envelopjes aangenomen en de naam erop gezet. Het kwam ook voor dat mensen de rij even verlieten toen ze dat zagen (ik denk om even bij te vullen )

[ Bericht 20% gewijzigd door miss_dynastie op 30-04-2007 13:10:57 ]
pi_48864822
quote:
Op maandag 30 april 2007 13:04 schreef miss_dynastie het volgende:

Toen de ouders van de mister een zoveeljarige bruiloft gaven heeft hij de envelopjes aangenomen en de naam erop gezet. Het kwam ook voor dat mensen de rij even verlieten toen ze dat zagen (ik denk om even bij te vullen )

Tegenwoordig wordt het in België vaak gefilmd en worden de enveloppen op volgorde gehouden om dan achteraf samen met de video de enveloppen te openen
  maandag 30 april 2007 @ 16:07:34 #21
35189 Troel
scherp en bot
pi_48865120
quote:
Op maandag 30 april 2007 09:44 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Hoi, wij hadden ook foto's toch? Staan niet in de OP *hint*
Geef me het linkje en ik plak je erbij
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 30 april 2007 @ 16:09:29 #22
35189 Troel
scherp en bot
pi_48865141
quote:
Op maandag 30 april 2007 10:52 schreef Diaan73 het volgende:
Hier in het Oosten misschien alleen in mijn omgeving?zijn de bedragen ook een stuk hoger volgens mij. Voor een avondbruiloft betaal je per stel al gauw zo'n 60 euro. Dat is heel normaal. Vanuit dat oogpunt zou ik 10 euro voor een hele dag wat aan de lage kant vinden. Maar Peaceman heeft natuurlijk helemaal gelijk. Het gaat er niet om wat ze geven, maar dat ze komen. Dat staat voorop. Het is hier trouwens ook niet gewoon om cadeaus te geven.... tenminste op de bruiloften waar ik ben geweest.
Daar is het inderdaad heel gewoon om voor je eigen bier te betalen
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 30 april 2007 @ 16:10:01 #23
35189 Troel
scherp en bot
pi_48865151
quote:
Op maandag 30 april 2007 12:56 schreef bianca en michael het volgende:
Is ons huwelijk afgelast? We zijn uit de OP.
Weet ik niet? Ik heb gewoon de OP uit de wiki getrokken.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 30 april 2007 @ 16:10:49 #24
35189 Troel
scherp en bot
pi_48865160
quote:
Op maandag 30 april 2007 13:04 schreef miss_dynastie het volgende:

Als ie dat goed kan heb ik nog wel een baantje voor hem
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  † In Memoriam † maandag 30 april 2007 @ 16:16:46 #25
43556 miss_dynastie
pi_48865248
quote:
Op maandag 30 april 2007 16:10 schreef Troel het volgende:

[..]

Als ie dat goed kan heb ik nog wel een baantje voor hem
De genodigden van zijn ouders kende hij. Bij jouw genodigden zal ie telkens moeten vragen wie het is. Mensen die kwaad willen kunnen dan een valse naam opgeven
  maandag 30 april 2007 @ 16:27:18 #26
35189 Troel
scherp en bot
pi_48865391
quote:
Op maandag 30 april 2007 16:16 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

De genodigden van zijn ouders kende hij. Bij jouw genodigden zal ie telkens moeten vragen wie het is. Mensen die kwaad willen kunnen dan een valse naam opgeven
Als iedereen dan dezelfde naam opgeeft, dan is dat voor de persoon van die valse naam niet zo heel erg
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 30 april 2007 @ 16:34:05 #27
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_48865514
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  maandag 30 april 2007 @ 16:52:00 #28
35189 Troel
scherp en bot
pi_48865777
quote:
Nu niet meer

dank je wel voor het opzoeken!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 30 april 2007 @ 16:52:59 #29
35189 Troel
scherp en bot
pi_48865795

Het komt wel heel snel dichterbij zo!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_48869078
Aramanta, wat lijk jij mij een leuk mens zeg
Net getrouwd en het enige wat je kunt melden is dat het bedrijf waar je feest was nog noooooit zo'n leuk feest heeft gezien, en dat er iemand de gore moed heeft gehad om maar 10 euro te doneren...
Heb je ook niet iets te vertellen over hoe bijzonder de dag was? Hoe blij je was dat iedereen de moeite heeft genomen om naar jullie dag te komen? Hoe fijn het was om te trouwen met de liefde van je leven?
Of gaat het echt alleen maar over wat anderen van je denken en aan je geven? Mijn god zeg
  maandag 30 april 2007 @ 20:12:31 #31
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_48869702
quote:
Op maandag 30 april 2007 19:46 schreef peterfan het volgende:
Aramanta, wat lijk jij mij een leuk mens zeg
Net getrouwd en het enige wat je kunt melden is dat het bedrijf waar je feest was nog noooooit zo'n leuk feest heeft gezien, en dat er iemand de gore moed heeft gehad om maar 10 euro te doneren...
Heb je ook niet iets te vertellen over hoe bijzonder de dag was? Hoe blij je was dat iedereen de moeite heeft genomen om naar jullie dag te komen? Hoe fijn het was om te trouwen met de liefde van je leven?
Of gaat het echt alleen maar over wat anderen van je denken en aan je geven? Mijn god zeg
speciaal voor jou dan
de burgerlijke inzegening was erg mooi, de ambtenaar had veel moeite genomen om er een mooi geheel van te maken. Half in het spaans half in het nederlands. De kerkelijke inzegening was een domper. Op de 1e plaats kwam de priester een half uur te laat en vervolgens sloeg hij de halve kerkdienst zoals wij hem hadden voorbereid over.
Daarna een geslaagde kinderreceptie. Vervolgens fotos gaan maken in het park alwaar de fotograaf wat spullen verloor. Toen zijn we gaan eten met tussendoor nog wat Spaanse gebruiken zoals het verknippen van de (reserve) stropdas van de bruidegom en het verknippen van de kouseband van de bruid. Daarna dus het zeer geslaagde feest met een DJ die groots had uitgepakt. Verlichte dansvloer, confettimachine, karaoke, schermen etc...
Al met al een geslaagde dag dus... en daarna nog een leuke huwelijksnacht
  maandag 30 april 2007 @ 23:20:32 #32
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_48875746
en wat bleek achteraf.... onze buren die 4 huizen verderop wonen zijn ook afgelopen zaterdag getrouwd...en hij heet ook rob en zij is ook zwanger
pi_48882532
Ik heb mijn trouwen uit moeten stellen vanwege ziekte van mijn partner. Hij had een infectie die vrij heftig was en waardoor hij in het ziekenhuis heeft gelegen maar ook een lange herstelperiode gehad heeft.
Nu zijn we op de vorige trouwdatum in ondertrouw gegaan en is ons trouwen in juni. Ik lees van de mensen hier dat ze best wel heel erg veel geld eraan uitgeven maar wij zijn meer van het simpele.
De receptie is in onze tuin ipv op een locatie en wij gaan bbknoeien met de mensen.
Het aantal gasten zal ongeveer 25 man zijn en dat is doorlopend wel wat er bij is, geen 100 mensen aanwezig ofzo.
Als ik het zo lees van de mensen hier op het forum schaam ik mij bijna voor mijn simpelheid maar het is wel hoe ik ben.

Maar ik kijk er onwijs naar uit, Ik laat mijn trouwjurk maken door iemand die het heel mooi kan maar dus geen dure gekochte jurk maar wel eentje die bij mij past en helemaal in stijl is zoals ik dat voor mij zie.

In ieder geval is het vanaf nu nog 7 weken en dan is het zover. De spanning stijgt al langzaam voor de dag zelf
pi_48882643
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 10:45 schreef chesna het volgende:
Ik heb mijn trouwen uit moeten stellen vanwege ziekte van mijn partner. Hij had een infectie die vrij heftig was en waardoor hij in het ziekenhuis heeft gelegen maar ook een lange herstelperiode gehad heeft.
Nu zijn we op de vorige trouwdatum in ondertrouw gegaan en is ons trouwen in juni. Ik lees van de mensen hier dat ze best wel heel erg veel geld eraan uitgeven maar wij zijn meer van het simpele.
De receptie is in onze tuin ipv op een locatie en wij gaan bbknoeien met de mensen.
Het aantal gasten zal ongeveer 25 man zijn en dat is doorlopend wel wat er bij is, geen 100 mensen aanwezig ofzo.
Als ik het zo lees van de mensen hier op het forum schaam ik mij bijna voor mijn simpelheid maar het is wel hoe ik ben.

Maar ik kijk er onwijs naar uit, Ik laat mijn trouwjurk maken door iemand die het heel mooi kan maar dus geen dure gekochte jurk maar wel eentje die bij mij past en helemaal in stijl is zoals ik dat voor mij zie.

In ieder geval is het vanaf nu nog 7 weken en dan is het zover. De spanning stijgt al langzaam voor de dag zelf
Dit klinkt best wel als onze bruiloft hoor
Ik heb mijn jurk ook zelf laten maken. (ik heb zelf getekend hoe ik wilde dat het eruit kwam te zien en dat heeft zij gemaakt).
Stadhuis was gratis Het eten hebben we laten maken door een vriend van ons die idioot lekker kan koken. We hebben ook nog even aan BBQ-en gedacht, maar dat is wat koud in maart
's Avonds bij het feest hadden we wel wat meer mensen, maar dat was in een bovenzaaltje van onze kerk en met zelf gekocht drinken en vrijwillige barmannen die we ged kenden.
Ook heel simpel en goedkoop dus, maar het was echt een geweldig toffe dag!
  † In Memoriam † dinsdag 1 mei 2007 @ 11:05:26 #35
43556 miss_dynastie
pi_48883018
quote:
Ho!HO!HO!HO! Niet schamen hoor, het klinkt als een geweldig feest, als ik eerlijk ben. Groots en grootser is heus niet altijd gezelliger en leuker dan klein en simpel, hoe jij dat noemt (ik kan ook ff geen beter woord verzinnen ). Ik weet zeker dat je gasten een geweldige dag zullen hebben en jullie ook en dat is toch het belangrijkste?!
pi_48883111
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 11:05 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Ho!HO!HO!HO! Niet schamen hoor, het klinkt als een geweldig feest, als ik eerlijk ben. Groots en grootser is heus niet altijd gezelliger en leuker dan klein en simpel, hoe jij dat noemt (ik kan ook ff geen beter woord verzinnen ). Ik weet zeker dat je gasten een geweldige dag zullen hebben en jullie ook en dat is toch het belangrijkste?!
Het ligt er ook aan wat voor vrienden je hebt en hoe je zelf bent. De meeste van mijn vrienden drinken liever een goed glas wijn bij een leuk gesprek dan dat ze op en neer springen op keiharde muziek.
Zo'n feest als dat van Amaranta zouden mijn vrienden verschrikkelijk vinden.
Waarschijnlijk zouden haar vrienden zich doodverveeld hebben op mijn bruiloft

Daar moet je natuurlijk ook rekening mee houden.
  dinsdag 1 mei 2007 @ 11:12:04 #37
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_48883195
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 11:08 schreef freecell het volgende:

[..]

Het ligt er ook aan wat voor vrienden je hebt en hoe je zelf bent. De meeste van mijn vrienden drinken liever een goed glas wijn bij een leuk gesprek dan dat ze op en neer springen op keiharde muziek.
Zo'n feest als dat van Amaranta zouden mijn vrienden verschrikkelijk vinden.
Waarschijnlijk zouden haar vrienden zich doodverveeld hebben op mijn bruiloft

dat denk ik ook ja
pi_48884436
quote:

Ben je mal!!! Je moet het vieren zoals jullie zijn.. Niet naar een ander kijken..
De één die wil het juist groot uitpakken en de ander klein.. Dat wil niet zeggen dat jouw feestje er minder om is hoor.. Misschien wel nog leuker

Troel nog een paar nachtjes slapen
Ennuh NOOIT MEER STRAAL VOORBIJ LOPEN HE!!!
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  † In Memoriam † dinsdag 1 mei 2007 @ 12:53:39 #39
43556 miss_dynastie
pi_48886224
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 11:08 schreef freecell het volgende:
Is misschien ook wel zo, maar wij kennen zoveel mensen en zoveel meningen dat we daar helaas geen rekening mee kunnen/ willen houden Wij geven een feestje zoals dat past bij ons en ik hoop dat de mensen -hoewel ze het zelf misschien anders zouden doen- dat toch echt wel zullen waarderen.
pi_48886278
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 12:53 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Is misschien ook wel zo, maar wij kennen zoveel mensen en zoveel meningen dat we daar helaas geen rekening mee kunnen/ willen houden Wij geven een feestje zoals dat past bij ons en ik hoop dat de mensen -hoewel ze het zelf misschien anders zouden doen- dat toch echt wel zullen waarderen.
Tuurlijk en anders hebben ze pech.. Zolang jij maar de mooiste dag van je leven hebt is het toch goed

Wij zijn op een bruiloft van vrienden geweest en wij vonden het vreselijk.. Hebben we ze niet verteld want zij hadden de mooiste dag van hun leven en daar gaat het om
pi_48886327
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 12:53 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Meestal lijkt dat wel goed te komen. Het zijn niet voor niets je vrienden.
Als een feestje jullie smaak is, en jullie vrienden zijn ook jullie smaak, kan er niet zo heel veel fout gaan
  dinsdag 1 mei 2007 @ 13:35:28 #42
114177 Diaan73
pi_48887578
Ook wij doen het helemaal in onze stijl/smaak. Al houden we wel een beetje rekening met de muziek 's avonds. Je wilt toch ook dat je gasten het naar hun zin hebben. En muzieksmaken zijn zo divers, dat we hopen een goede middenweg te hebben gevonden.
Make love, not war ☮
  dinsdag 1 mei 2007 @ 14:07:55 #43
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_48888633
quote:

Hoi chesna,

Wij doen het op 7-7-7 op precies zo'n eenvoudige manier hoor!
We gaan in een (door mijn schoonvader zelfgebouwd) bootje naar het gemeentehuis, waar we trouwen in een clubje van 12 man.
Daarna gaan we in de eigen tuin met de hele familie lekker BBQen waarbij ik zelf het hele menu heb samengesteld en de BBQ ook helemaal zelf regel.
Alleen de drank laten wij doen door een bedrijfje.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  dinsdag 1 mei 2007 @ 15:00:09 #44
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_48890257
Ik wil nog even 1 keer terugkomen op de hele discussie, en ik wil daarbij een post aanhalen uit het vorige topic.
Natuurlijk ben ik blij dat ze erbij was. En ik begrijp ook dat ze het geld niet kan missen. Liever had ik dan niks gehad of gewoon een cadeautje. IPV 10 euro in een enveloppe. Het staat echt raar hoor als je dat open maakt. Maargoed, het schijnt dus dat er 25 inzat.
Anyway, de post die ik wil aanhalen is
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 09:38 schreef TARAraboemdijee het volgende:
We hebben ook mensen uitgenodigd die zonodig niet echt hoefden te komen. Alleen uitgenodigd voor de kerkdienst en receptie erna. Niet het feest. Meesten daarvan kwamen dan ook niet, enkelen wel. krijg je dan toch weer een cadeautje van, en je hebt toch weinig tijd om met ze te praten.
Oh en om eerlijk te zijn hebben we ook enkele kaarten verstuurd met het idee 'deze kaart kan uit'. En ja hoor, kaartje terug met leuke bijdrage

Anyway, dit scheelde ook in 'wij zijn getrouwd' kennisgevingkaartjes. Die sommigen nog wel eens aan vage kennissen sturen
Dit vind ik nog veel erger dan zeiken over 10 euro. Het houden van een receptie omdat je dan ook geld krijgt..
Sorry tara dat ik jou aanhaal maar jij was degene die dit schreef.
Om precies deze reden hebben wij GEEN receptie gedaan. Je bent welkom of je bent het niet. En wij hebben helemaal geen mensen uitgenodigd die we er niet bij wilden onder het mom van, dan krijgen we een cadeau.
Ik vind het jammer dat k nu als gierig overkom want dat ben ik zeker niet. Anyway, ik wil er zelf geen woorden meer vuil aan maken.
Ik heb een leuke dag gehad en een verslag met fotos volgen nog.
pi_48890417
Zeiken over geld vind ik uberhaupt not done..
  † In Memoriam † dinsdag 1 mei 2007 @ 15:09:08 #46
43556 miss_dynastie
pi_48890527
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 15:00 schreef amaranta het volgende:
Ik vind het jammer dat k nu als gierig overkom want dat ben ik zeker niet. Anyway, ik wil er zelf geen woorden meer vuil aan maken.
Je noemt elke keer gierig, maar volgens mij ben jij nog steeds de enige die dat woord noemt. Ik neem zelfs aan dat je niet gierig bent, en bij elke bruiloft waar je tot op heden geweest bent jezelf hebt uitgekocht, zoals je dat zo mooi noemt.
En de toon die je over het hele tientjesverhaal aansloeg stond een aantal mensen tegen. Je zei niet 'als iemand zo krap zit heb ik liever dat ze het geld lekker voor zichzelf houdt, zij heeft er meer aan', maar 'pff, maar een tientje zeg', 'een tientje is wel heel weinig', 'geef dan niks'. Niet de toon van iemand die begripvol en dankbaar is voor de moeite.

Anyway, ik vind het nogal zwak om een post van Tara aan te halen om te laten zien hoe goed jij wel niet bent 'jouw gedrag is erger'. Pfoe he, wat verbeeldt jij jezelf wel niet
  dinsdag 1 mei 2007 @ 15:10:56 #47
35189 Troel
scherp en bot
pi_48890579
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 11:55 schreef Tally het volgende:

[..]

Ben je mal!!! Je moet het vieren zoals jullie zijn.. Niet naar een ander kijken..
De één die wil het juist groot uitpakken en de ander klein.. Dat wil niet zeggen dat jouw feestje er minder om is hoor.. Misschien wel nog leuker

Troel nog een paar nachtjes slapen
Ennuh NOOIT MEER STRAAL VOORBIJ LOPEN HE!!!
Oeps Ik heb je echt niet gezien!
Kom je van de week biertje pakken? Grolsch ligt koud.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 1 mei 2007 @ 15:14:08 #48
35189 Troel
scherp en bot
pi_48890693
Oja, en mijn schoenen zijn er nog niet

en de reservering van de kerk is niet helemaal goed gegaan

dus ik zit nu echt als een idioot bij de telefoon omdat ik zo terug gebeld wordt. Ik ga echt gillen en mensen vermoorden als de kerk al bezet is, kom op zeg, heb in november al gereserveerd (en bevestiging gehad)!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 1 mei 2007 @ 15:16:11 #49
114177 Diaan73
pi_48890759
Ow Troel dat is wel frustrerend zeg..... Hopelijk gaat alles nog goed..
Make love, not war ☮
  dinsdag 1 mei 2007 @ 15:16:36 #50
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_48890767
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 15:14 schreef Troel het volgende:
Oja, en mijn schoenen zijn er nog niet

en de reservering van de kerk is niet helemaal goed gegaan

dus ik zit nu echt als een idioot bij de telefoon omdat ik zo terug gebeld wordt. Ik ga echt gillen en mensen vermoorden als de kerk al bezet is, kom op zeg, heb in november al gereserveerd (en bevestiging gehad)!
en geef goed door hoe laat je trouwt! Niet zoals bij ons dat de priester dacht dat we een uur later gingen trouwen en dus gewoon te laat was.
  dinsdag 1 mei 2007 @ 15:17:15 #51
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_48890784
ow en die bevestiging daar kun je toch gewoon rechten aan ontlenen
pi_48890797
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 15:10 schreef Troel het volgende:

[..]

Oeps Ik heb je echt niet gezien!
Kom je van de week biertje pakken? Grolsch ligt koud.
Geen biertje maar colaatje graag!
Ik PM je van de week even voor het adres

Met die bevestiging mensen om de oren slaan.. Kom nou

En je schoenen
Die waren bij mij eerder dan mn jurk
  † In Memoriam † dinsdag 1 mei 2007 @ 15:19:20 #53
43556 miss_dynastie
pi_48890860
Dat van die schoenen vind ik echt ongelooflijk
Ik hoop dat ze je ergens in de buurt van dienst kunnen zijn troelie!
  dinsdag 1 mei 2007 @ 15:19:33 #54
35189 Troel
scherp en bot
pi_48890868
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 15:16 schreef amaranta het volgende:

[..]

en geef goed door hoe laat je trouwt! Niet zoals bij ons dat de priester dacht dat we een uur later gingen trouwen en dus gewoon te laat was.
Dat is allemaal geregeld, wij hebben een goede dominee
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 1 mei 2007 @ 15:19:47 #55
35189 Troel
scherp en bot
pi_48890879
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 15:17 schreef Tally het volgende:

[..]

Geen biertje maar colaatje graag!
Ik PM je van de week even voor het adres

Met die bevestiging mensen om de oren slaan.. Kom nou

En je schoenen
Die waren bij mij eerder dan mn jurk
Cola heb ik ook voor je hoor
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_48890931
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 15:00 schreef amaranta het volgende:
Ik wil nog even 1 keer terugkomen op de hele discussie, en ik wil daarbij een post aanhalen uit het vorige topic.
Natuurlijk ben ik blij dat ze erbij was. En ik begrijp ook dat ze het geld niet kan missen. Liever had ik dan niks gehad of gewoon een cadeautje. IPV 10 euro in een enveloppe. Het staat echt raar hoor als je dat open maakt. Maargoed, het schijnt dus dat er 25 inzat.
Anyway, de post die ik wil aanhalen is
[..]

Dit vind ik nog veel erger dan zeiken over 10 euro. Het houden van een receptie omdat je dan ook geld krijgt..
Sorry tara dat ik jou aanhaal maar jij was degene die dit schreef.
Om precies deze reden hebben wij GEEN receptie gedaan. Je bent welkom of je bent het niet. En wij hebben helemaal geen mensen uitgenodigd die we er niet bij wilden onder het mom van, dan krijgen we een cadeau.
Ik heb een leuke dag gehad en een verslag met fotos volgen nog.
We hebben al een keer uitgelegd wat hiermee bedoeld werd geloof ik...
We hebben een receptie gedaan, omdat er een heleboel mensen in de kerkdienst kwamen, die verder niet dag of feestgast waren. (onder andere een heleboel leden van onze kerk die we graag mogen)
We wilden deze mensen toch een kop koffie met iets lekkers aanbieden en de gelegenheid geven om ons te feliciteren.
Dus zeker niet om het geld! Ik denk zelfs dat de receptie niet uitkon qua geld.

Het ging meer over de kaarten. Als je alleen een kaart kreeg, was dat een soort van kennisgeving dat wij gingen trouwen, inclusief uitnodiging voor de kerkdienst en de receptie daarna.

We hebben toen bij één geval met een knipoog gezegd dat dat kaartje wel uit zou kunnen. Die persoon is trouwens wel buitengewoon aardig, maar we hadden die persoon een hele tijd niet gezien. Mijn moeder vroeg om hem toch een kaart te sturen. Vandaar deze opmerking van TARA.

We hebben niemand uitgenodigd die we er niet wilden hebben volgens mij...
  dinsdag 1 mei 2007 @ 15:21:46 #57
35189 Troel
scherp en bot
pi_48890937
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 15:19 schreef miss_dynastie het volgende:
Dat van die schoenen vind ik echt ongelooflijk
Ik hoop dat ze je ergens in de buurt van dienst kunnen zijn troelie!
Nou, het is echt gewoon een misser van die zaak: in januari bij het eerste keer vermaken was het duidelijk dat ze te groot waren en zijn ze vergeten ze opnieuw te bestellen, dus dat is pas veel later gedaan. Ja, en nu is het mei en wil iedereen schoenen.

Ik heb die schoenen straks dus nog nooit aangehad, dus ik ga gewoon kijken of ze ze hier in de buurt hebben, dan kan ik in ieder geval kijken of ze passen. Er is wel een tweede optie, want behalve de door mij gekozen schoenen is er ook nog een ander paar met dezelfde hakhoogte, maarja, die hadden ze ook niet op voorraad (maar ook daar vraag ik dus maar naar).
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 1 mei 2007 @ 15:22:03 #58
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_48890946
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 15:19 schreef Troel het volgende:

[..]

Dat is allemaal geregeld, wij hebben een goede dominee
wees blij... die van ons was echt raar... en sloeg notabene de helft over..
en ik durfde hem niet eens aan te kijken omdat hij steeds dreigend keek. De gasten zeiden het ook al.
En schijnbaar heeft hij de hele dienst zitten leunen op het altaar. Wat ik niet gemerkt heb omdat ik niet durfde te kijken
  dinsdag 1 mei 2007 @ 15:40:04 #59
35189 Troel
scherp en bot
pi_48891577
Kerk is gelukkig geregeld

schoenen nog niet

In de omgeving hier zijn die ook niet op voorraad
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_48891818
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 15:40 schreef Troel het volgende:
Kerk is gelukkig geregeld

schoenen nog niet

In de omgeving hier zijn die ook niet op voorraad
Wat voor schoenen zijn het en welke maat heb je?
  dinsdag 1 mei 2007 @ 15:48:35 #61
35189 Troel
scherp en bot
pi_48891869
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 15:46 schreef Tally het volgende:

[..]

Wat voor schoenen zijn het en welke maat heb je?
maat 41 van Sophie Sposa, model evelin in het ivoor.
En anders maat 41 van Rainbow, model Gail in ivoor

Die eerste is trouwens nog niet eens zeker, want die heb ik nooit aangehad

Heb in Utrecht inmiddels 40,5 van de laatste gevonden en achter laten zetten.

[ Bericht 24% gewijzigd door Troel op 01-05-2007 15:57:52 ]
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_48892125
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 15:48 schreef Troel het volgende:

[..]

maat 41 van Sophie Sposa, model evelin in het ivoor.
En anders maat 41 van Rainbow, model Gail in ivoor
Mijn schoenen zijn ook ivoor kleurig en hangen volgens mij er tussen in qua schoen..
Heeft van beide wel iets weg.. Het is maat 40 of 41..
Ik kijk vanavond even voor je.. Mochten ze niet op tijd zijn en je past mijn schoen kan je die altijd lenen!
  dinsdag 1 mei 2007 @ 15:58:11 #63
35189 Troel
scherp en bot
pi_48892207
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 15:56 schreef Tally het volgende:

[..]

Mijn schoenen zijn ook ivoor kleurig en hangen volgens mij er tussen in qua schoen..
Heeft van beide wel iets weg.. Het is maat 40 of 41..
Ik kijk vanavond even voor je.. Mochten ze niet op tijd zijn en je past mijn schoen kan je die altijd lenen!
Super
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 1 mei 2007 @ 15:58:37 #64
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_48892225
Oei das wel zuur zeg.
Ik wil overigens wel hier in de omg voor je rondbellen maar ik denk niet dat je daar wat aan hebt ofwel?
  dinsdag 1 mei 2007 @ 16:07:08 #65
35189 Troel
scherp en bot
pi_48892551
Ik ben nu zelf rond Breda aan het bellen, daar zitten nog een aantal grote zaken.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 1 mei 2007 @ 16:09:49 #66
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_48892636
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 16:07 schreef Troel het volgende:
Ik ben nu zelf rond Breda aan het bellen, daar zitten nog een aantal grote zaken.
hier in de omg eindhoven kun je ann & john bellen, mariage in geldrop en bruidshuis diana (weet neit waar die ligt).
  † In Memoriam † dinsdag 1 mei 2007 @ 16:14:10 #67
43556 miss_dynastie
pi_48892781
Hier in V. hebben we niets op voorraad van die schoenen
  dinsdag 1 mei 2007 @ 16:15:18 #68
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_48892823
En rechtstreeks bestellen duurt te lang?
In belgie net over de grens zitten ook wat bruidshuizen.
  dinsdag 1 mei 2007 @ 16:16:05 #69
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_48892853
Mijn schoenen zijn overigens al kapot. Heb denk ik met de voorkant ergens tegenaan gezeten en er is een stukje leer van het topje. Nouja, ga ze denk ik toch niet meer dragen...
  † In Memoriam † dinsdag 1 mei 2007 @ 16:16:49 #70
43556 miss_dynastie
pi_48892882
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 16:16 schreef amaranta het volgende:
Mijn schoenen zijn overigens al kapot. Heb denk ik met de voorkant ergens tegenaan gezeten en er is een stukje leer van het topje. Nouja, ga ze denk ik toch niet meer dragen...
Ik zou er toch mee teruggaan. Ik ken iemand die mocht kiezen tussen haar geld terug of nieuwe schoenen...
  dinsdag 1 mei 2007 @ 16:17:10 #71
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_48892896
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 16:16 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Ik zou er toch mee teruggaan. Ik ken iemand die mocht kiezen tussen haar geld terug of nieuwe schoenen...
ook al nadat ze gedragen waren?
  † In Memoriam † dinsdag 1 mei 2007 @ 16:18:52 #72
43556 miss_dynastie
pi_48892957
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 16:17 schreef amaranta het volgende:

[..]

ook al nadat ze gedragen waren?
Yep. Je mag een bepaalde kwaliteit verwachten van zulke schoenen vertelden ze haar. Dat houdt in dat ze langer dan een dagje mee moeten kunnen. Maar ik weet niet of zij toevallig geluk heeft gehad. Ik zou er sowieso mee terug gaan in elk geval, die dingen kosten toch meer dan 100 euro meestal.
  dinsdag 1 mei 2007 @ 16:20:38 #73
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_48893023
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 16:18 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Yep. Je mag een bepaalde kwaliteit verwachten van zulke schoenen vertelden ze haar. Dat houdt in dat ze langer dan een dagje mee moeten kunnen. Maar ik weet niet of zij toevallig geluk heeft gehad. Ik zou er sowieso mee terug gaan in elk geval, die dingen kosten toch meer dan 100 euro meestal.
ja het zat rond de 100 euro inderdaad. Bedankt voor de tip, rij er morgen even langs denk ik.
  dinsdag 1 mei 2007 @ 16:25:29 #74
35189 Troel
scherp en bot
pi_48893207
OK, in Breda hadden ze de Gail schoenen, dus heb die maar gelijk gekocht Ze gaan ze zelfs voor me opsturen!
Lullig voor mijn bruidsmodezaak, maar ja, nog meer stress erbij hoeft niet van mij hoor.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_48893247
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 16:25 schreef Troel het volgende:
OK, in Breda hadden ze de Gail schoenen, dus heb die maar gelijk gekocht Ze gaan ze zelfs voor me opsturen!
Lullig voor mijn bruidsmodezaak, maar ja, nog meer stress erbij hoeft niet van mij hoor.
Lullig? Die hoort er voor te zorgen dat ze op tijd zijn..
Ruim genoeg om ze ook nog in te kunnen lopen..
Niets lullig aan hoor..
  † In Memoriam † dinsdag 1 mei 2007 @ 16:30:41 #76
43556 miss_dynastie
pi_48893390
Hoezo lullig? Ze hebben sinds januari gehad om het in orde te maken hoor, dan hadden ze dat maar moeten doen
  dinsdag 1 mei 2007 @ 18:16:51 #77
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_48896730
Ow Troel! Niet gaan stressen hoor! Dat is nergens voor nodig. Heb ik ook niet gedaan. (daar had ik mijn moeder voor). Zelfs toen we op de priester moesten wachten bleef ik kalm.
  dinsdag 1 mei 2007 @ 19:04:00 #78
149959 SQ
snelle trees
pi_48898087
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 18:16 schreef amaranta het volgende:
Ow Troel! Niet gaan stressen hoor! Dat is nergens voor nodig. Heb ik ook niet gedaan. (daar had ik mijn moeder voor). Zelfs toen we op de priester moesten wachten bleef ik kalm.
Het was wel een vertoning hoor
wat een frikandel
disclaimer
pi_48901778
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 14:07 schreef fietsie het volgende:
Wij doen het op 7-7-7 op precies zo'n eenvoudige manier hoor!
We gaan in een (door mijn schoonvader zelfgebouwd) bootje naar het gemeentehuis, waar we trouwen in een clubje van 12 man.
Daarna gaan we in de eigen tuin met de hele familie lekker BBQen waarbij ik zelf het hele menu heb samengesteld en de BBQ ook helemaal zelf regel.
Alleen de drank laten wij doen door een bedrijfje.

Wij zijn ook op 7-7 getrouwd (in 2005, we wilden niet nog eens 2 jaar wachten ), en na het huwelijk zijn de gasten ook nog eens met een boot gaan varen (toen wij de foto's maakten) en daarna ook een tuinfeest (wel met catering, BBQ'en vinden wij niet zo leuk).

Hoop dat jullie net zoals wij fantastisch weer hebben! Goede smaak voor een huwelijksdag hebben jullie trouwens
  woensdag 2 mei 2007 @ 10:44:21 #80
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_48919088
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 20:39 schreef doshi het volgende:

[..]

Wij zijn ook op 7-7 getrouwd (in 2005, we wilden niet nog eens 2 jaar wachten ), en na het huwelijk zijn de gasten ook nog eens met een boot gaan varen (toen wij de foto's maakten) en daarna ook een tuinfeest (wel met catering, BBQ'en vinden wij niet zo leuk).

Hoop dat jullie net zoals wij fantastisch weer hebben! Goede smaak voor een huwelijksdag hebben jullie trouwens

Sjah we wonen eind dit jaar 10 jaar samen, dus leek het ons wel leuk om dit jaar dan te trouwen, en op 7-7 ben ik ook nogeens jarig dus de combi is ideaal: ik kan de trouwdatum nooit vergeten, en ook niet hoeveel jaar het ondertussen is, en mijn vriendin hoeft niet op zoek naar een cadeautje, want dat is ze zelf

Naja, daar wij gaan ons in ieder geval lekker niet druk maken om de dingen die ik hier veel in de discussie zie terugkomen (cadeau's, de waarde ervan en dat soort shit); enige wat ik nog effies moet zien te regelen is iemand die af en toe ook een foto neemt waar mijn moeder op staat (want die neemt de trouwfoto's) maar daar is vast wel een gek voor te vinden
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_48925697
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 10:44 schreef fietsie het volgende:

[..]

Naja, daar wij gaan ons in ieder geval lekker niet druk maken om de dingen die ik hier veel in de discussie zie terugkomen (cadeau's, de waarde ervan en dat soort shit);
Amen
  woensdag 2 mei 2007 @ 16:50:57 #82
35189 Troel
scherp en bot
pi_48931774
Over kado's gesproken.

Ik vond het heel erg moeilijk om echt kado's aan te geven. Ik heb een best dure smaak wat sommige dingen betreft en was bang dat men dan voor een persoon met een kado van 60 euro aan kwam zetten. Ik heb begrepen van mijn ceremoniepaar dat ik me daar niet druk over hoef te maken, dat de mensen zelf al aangeven dat ze met een stel mensen een kado kopen.

Tja, er zijn nou eenmaal een aantal dingen die je graag wilt hebben. Ik had de lijst nog wel langer kunnen maken, maar ik heb de kado's van boven de 100 euro maar weggelaten. Zo willen we heel graag van die loungebedden voor op het dakterras en daar een paar mooie grote potten. De potten zijn qua prijs nog goed te doen, die bedden natuurlijk niet. Van de potten is de ceremoniemeester dus op de hoogte, de bedden zitten in het kopje "geldelijke bijdrage voor herinrichting achtertuin". Dakterras vind ik toch wel een beetje achtertuin.

Uiteindelijk hebben we zo'n 15 kado's op de lijst gehad, dat vind ik een keurig iets. Ik wilde ook niet te hebberig overkomen, ik hoop dat dat gelukt is
Als ik nu kijk naar wat er over is van de lijst, dan worden we hoe dan ook al wel verwend. Overigens heb ik net zo lief dat mensen geld geven, ben benieuwd wat men verzint om dat ook echt leuk te maken (ik zie het al helemaal voor me dat je de dag na je bruiloft honderden enveloppen open moet maken waar dan een stuiver inzit enzo, dat lijkt me best grappig)!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  † In Memoriam † woensdag 2 mei 2007 @ 17:12:19 #83
43556 miss_dynastie
pi_48932552
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 16:50 schreef Troel het volgende:
Uiteindelijk hebben we zo'n 15 kado's op de lijst gehad, dat vind ik een keurig iets. Ik wilde ook niet te hebberig overkomen, ik hoop dat dat gelukt is
Jawel hoor. Sowieso was jouw lijst helemaal niet opdringerig gebracht, echt precies goed zo
Van mij krijg je geen geld En geen cadeau van je lijst
  woensdag 2 mei 2007 @ 17:31:00 #84
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_48933301
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 16:50 schreef Troel het volgende:
Over kado's gesproken.

Ik vond het heel erg moeilijk om echt kado's aan te geven. Ik heb een best dure smaak wat sommige dingen betreft en was bang dat men dan voor een persoon met een kado van 60 euro aan kwam zetten. Ik heb begrepen van mijn ceremoniepaar dat ik me daar niet druk over hoef te maken, dat de mensen zelf al aangeven dat ze met een stel mensen een kado kopen.

Tja, er zijn nou eenmaal een aantal dingen die je graag wilt hebben. Ik had de lijst nog wel langer kunnen maken, maar ik heb de kado's van boven de 100 euro maar weggelaten. Zo willen we heel graag van die loungebedden voor op het dakterras en daar een paar mooie grote potten. De potten zijn qua prijs nog goed te doen, die bedden natuurlijk niet. Van de potten is de ceremoniemeester dus op de hoogte, de bedden zitten in het kopje "geldelijke bijdrage voor herinrichting achtertuin". Dakterras vind ik toch wel een beetje achtertuin.

Als ik nu kijk naar wat er over is van de lijst, dan worden we hoe dan ook al wel verwend. Overigens heb ik net zo lief dat mensen geld geven, ben benieuwd wat men verzint om dat ook echt leuk te maken (ik zie het al helemaal voor me dat je de dag na je bruiloft honderden enveloppen open moet maken waar dan een stuiver inzit enzo, dat lijkt me best grappig)!
Wij hebben dus 2 witte broden met geld gekregen. Ik had het echt nog nooit eerder gezien. De wittebroodsweken. Wel logisch eigenlijk
Verder een lijstje met daarin geld en ook nog van iemand babysokjes met daarin het geld..de rest waren gewoon enveloppen.
  woensdag 2 mei 2007 @ 22:00:58 #85
35189 Troel
scherp en bot
pi_48943915
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 17:31 schreef amaranta het volgende:

[..]

Wij hebben dus 2 witte broden met geld gekregen. Ik had het echt nog nooit eerder gezien. De wittebroodsweken. Wel logisch eigenlijk
Verder een lijstje met daarin geld en ook nog van iemand babysokjes met daarin het geld..de rest waren gewoon enveloppen.
Dat soort dingen vind ik dus best grappig. Natuurlijk moet niet iedereen met een pot centen aankomen, maar ik vind het wel wat hebben.

De babysokjes zouden bij mij niet in goede aarde vallen, maar jullie zijn natuurlijk zwanger, dus dan is het wat anders
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  donderdag 3 mei 2007 @ 09:20:13 #86
149959 SQ
snelle trees
pi_48954107
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 17:31 schreef amaranta het volgende:

[..]

Vergeet je Beertender niet
disclaimer
pi_49003384
Ik ga ook trouwen en ik zoek nog een mooi trouwpak. Iemand nog suggesties/ervaringen in de omgeving van groningen met herenmode zaken? Ik zat zelf te denken aan dasarto. Iemand daar ervaringen mee?
  vrijdag 4 mei 2007 @ 19:49:43 #88
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_49016025
Hoi ik laat mijn neus ook maar weer eens zien...
Niet dat er zinnige vorderingen te melden zijn, maar ik dacht ik klets weer eens mee...

Troelie, is nu alles geregeld voor de grote dag?
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
  vrijdag 4 mei 2007 @ 20:40:23 #89
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_49018156
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 14:00 schreef Qwie het volgende:
Ik ga ook trouwen en ik zoek nog een mooi trouwpak. Iemand nog suggesties/ervaringen in de omgeving van groningen met herenmode zaken? Ik zat zelf te denken aan dasarto. Iemand daar ervaringen mee?
Passenheim, in Wolvega ? Daar kun je voor iedere smaak en maat wat vinden..... En de kwaliteit is er over het algemeen erg goed.
  vrijdag 4 mei 2007 @ 23:12:30 #90
35189 Troel
scherp en bot
pi_49023612
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 19:49 schreef Levitation het volgende:
Hoi ik laat mijn neus ook maar weer eens zien...
Niet dat er zinnige vorderingen te melden zijn, maar ik dacht ik klets weer eens mee...

Troelie, is nu alles geregeld voor de grote dag?
Ik had je alvast naar najaar verplaatst

Ik heb 150 bedankjes klaar van de 200 die ik heb, maar dat is als het goed is genoeg, voor de rest is het meeste geregeld (liturgien moeten nog geprint worden enzo en de laatste schorten nog bedrukt, maar voor de rest is alles besteld en of klaar).
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zondag 6 mei 2007 @ 09:52:13 #91
11753 Roonaan
Strictly
pi_49055931
ringen besteld + tvp
  zondag 6 mei 2007 @ 10:44:43 #92
50241 wokje
Oosters Roerbakpannetje
pi_49056489
Hier Husband Wokje weer! Het trouwen is gelukt hoor! We zijn nu echt meneer en mevrouw!

Zo fantastisch allemaal.. precies zoals we het bedacht hadden! Onze planning was inderdaad best strak maar het lukte allemaal precies, en we hebben een superdag gehad! De boot was heerlijk, het eten ook. Kerk zat bomvol en iedereen (zelfs de mensen die anti-kerk zijn) vond het mooi. Op het feest was bijna iedereen die we hadden uitgenodigd (130 man dus), gelukkig konden de deuren open zodat het terras ook vol zat... Enorm geslaagd dus allemaal. Gister terug van de huwelijksreis naar La Palma, ook geweldig en heerlijk relaxed.
Foto's volgen (misschien) nog, hier 1 voorproefje

(sorry voor de gezichten, maar ik weet niet of m'n vrouw het goed vindt dat haar foto hier staat)
Your best friend is you, I'm my best friend too
I share the same views and hardly ever argue
  zondag 6 mei 2007 @ 10:58:16 #93
35189 Troel
scherp en bot
pi_49056681
Maak je niet druk om de gezichten, we kijken toch alleen naar de jurk

Jullie zien er super uit! Mooi boeket trouwen!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zondag 6 mei 2007 @ 11:00:15 #94
61183 leonieke
Dan toch?
pi_49056709
Wokje en vrouw: van harte proficiat

En jullie zien er allebei fantastisch uit
Heerlijk dat alles zo vlot en relaxed is verlopen
  zondag 6 mei 2007 @ 17:33:57 #95
114177 Diaan73
pi_49067707
Wat een mooie jurk en een mooie foto. Ben benieuwd naar de andere foto's
Make love, not war ☮
  zondag 6 mei 2007 @ 17:39:03 #96
61183 leonieke
Dan toch?
pi_49067904
Troel, het begint echt zo super in te korten voor jullie. Ben je nog niet nerveus aan het worden? Of zul je de stoerheid zelve zijn en niet nerveus zijn?
  zondag 6 mei 2007 @ 17:57:24 #97
35189 Troel
scherp en bot
pi_49068584
Nou, het stomme is dat ik dus voor het trouwen zelf dus compleet niet nerveus ben. Ik ben voornamelijk nerveus voor een hele dag doorbrengen met mijn schoonouders enzo
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zondag 6 mei 2007 @ 18:10:13 #98
61183 leonieke
Dan toch?
pi_49069136
Er zullen toch nog andere gasten zijn waardoor je eigenlijk niet heel de dag met je schoonouders moet doorbrengen? Oké, ze zullen er zijn, maar er zijn genoeg andere mensen die je minder vaak ziet waar je meer aandacht kunt aan besteden
  zondag 6 mei 2007 @ 19:44:22 #99
35189 Troel
scherp en bot
pi_49072812
Neuh, maar het vervelende is wel dat die het mensen zijn die wel degelijke bij de ceremonie en dergelijke in the picture staan
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 7 mei 2007 @ 22:55:09 #100
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_49122969
Wij gingen zaterdag de ringen ophalen.... gravering in haar ring fout..... mijn naam verkeerd gespeld....

Dus nu worden ze opnieuw gemaakt....
  dinsdag 8 mei 2007 @ 16:38:39 #101
114177 Diaan73
pi_49148849
Jeetje Fietsie... wat stom van die juwelier...

Zow ik heb mn body eindelijk gekocht en het staat echt heel mooi onder de jurk... heb ook maar meteen hold ups gekocht.... nu alleen nog met de muziek bezig en dan is alles klaar
Make love, not war ☮
pi_49149591
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 16:38 schreef Diaan73 het volgende:
Jeetje Fietsie... wat stom van die juwelier...

Zow ik heb mn body eindelijk gekocht en het staat echt heel mooi onder de jurk... heb ook maar meteen hold ups gekocht.... nu alleen nog met de muziek bezig en dan is alles klaar
Mooi! Waar ben je uiteindelijk geslaagd?
  dinsdag 8 mei 2007 @ 21:19:28 #103
114177 Diaan73
pi_49160389
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 16:53 schreef bianca en michael het volgende:

[..]

Mooi! Waar ben je uiteindelijk geslaagd?
Bij Big is Beautiful in Enschede.... dat krijg je met een grote cupmaat... prijzig maar wel zeer mooi. Wel een hele simpele, gewoon helemaal glad en zwart.

Heb ook nog even een nieuwe ketting gekocht...
Make love, not war ☮
  dinsdag 8 mei 2007 @ 21:33:55 #104
35189 Troel
scherp en bot
pi_49161006
BiB is wel een goede zaak. Haalde ik mijn bh's altijd.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 8 mei 2007 @ 21:43:22 #105
114177 Diaan73
pi_49161473
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 21:33 schreef Troel het volgende:
BiB is wel een goede zaak. Haalde ik mijn bh's altijd.
Ik was er weleens eerder geweest en een bh gekocht maar daarna eigenlijk altijd bij Hunkemöller oid. Maar ze helpen je daar wel erg goed.

Nog 1 weekje Troel
Make love, not war ☮
  dinsdag 8 mei 2007 @ 21:44:17 #106
35189 Troel
scherp en bot
pi_49161525
Ja, het gaat snel. Voor jullie komt het ook al snel dichterbij!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 8 mei 2007 @ 21:50:57 #107
114177 Diaan73
pi_49161839
Yeps, het mag nu ook wel zover zijn hoor. Ik heb er zin in. Al hebben we de komende weken ook nog veel leuke dingen die we gaan doen. Deze week 2 concerten en dan het weekend voor ons trouwen nog naar Pinkpop...

En ik hoef nog maar heel weinig te werken...
Make love, not war ☮
  dinsdag 8 mei 2007 @ 21:53:52 #108
35189 Troel
scherp en bot
pi_49161982
Ik vind het eigenlijk best jammer dat ik niet naar de zomerfeesten in de Hoeve kan
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 8 mei 2007 @ 21:56:02 #109
114177 Diaan73
pi_49162112
Zomerfeesten in de Hoeve??

Edit: al gegoogled en gevonden.... ik snap dat je het jammer vindt.....
Make love, not war ☮
  woensdag 9 mei 2007 @ 10:14:33 #110
35189 Troel
scherp en bot
pi_49174465
Ik weet niet wie er dit jaar komen hoor, maar als ik de line-ups van de afgelopen jaren bekijk, dan is zit dat meestal wel goed
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 9 mei 2007 @ 13:53:56 #111
50241 wokje
Oosters Roerbakpannetje
pi_49182958
* Wokje vindt getrouwd zijn leuk en blingt nog even verder met z'n ring
Maar het voorbereiden en de dag zelf vond ik ook super! Geniet er maar van Diaan & Troel!

A.s. zaterdag hebben we 'n afspraak met de fotograaf.. ben heel benieuwd hoe de foto's er uit gaan zien. Tot nu toe zag het er niet geweldig uit
  woensdag 9 mei 2007 @ 13:56:09 #112
149959 SQ
snelle trees
pi_49183049
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 13:53 schreef wokje het volgende:
* wokje]vindt getrouwd zijn leuk![/me]
Maar het voorbereiden en de dag zelf vond ik ook super! Geniet er maar van Diaan & Troel!
A.s. zaterdag hebben we 'n afspraak met de fotograaf.. ben heel benieuwd hoe de foto's er uit gaan zien.
[me=wokje blingt nog even verder met zijn ring
Even heel wat anders en tussendoor, die Tsjechische sig van jou, lijkt wel heel veel op wat ze omroepen in de metro van Praag. Klopt dat, of gaat mijn fantasie met mij aan de wandel?
disclaimer
  woensdag 9 mei 2007 @ 13:59:18 #113
50241 wokje
Oosters Roerbakpannetje
pi_49183191
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 13:56 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Even heel wat anders en tussendoor, die Tsjechische sig van jou, lijkt wel heel veel op wat ze omroepen in de metro van Praag. Klopt dat, of gaat mijn fantasie met mij aan de wandel?
Precies dat! Je bent de eerste die het opmerkt
[/offtopic]
  woensdag 9 mei 2007 @ 18:49:46 #114
61183 leonieke
Dan toch?
  woensdag 9 mei 2007 @ 19:06:18 #115
35189 Troel
scherp en bot
pi_49195262
Mind the gap please

zoiets denk ik
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 9 mei 2007 @ 19:08:38 #116
114177 Diaan73
pi_49195342
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 13:53 schreef wokje het volgende:
* Wokje vindt getrouwd zijn leuk en blingt nog even verder met z'n ring

A.s. zaterdag hebben we 'n afspraak met de fotograaf.. ben heel benieuwd hoe de foto's er uit gaan zien. Tot nu toe zag het er niet geweldig uit
Ik geniet er ook van hoor Wokje....

Succes zaterdag bij de fotograaf
Make love, not war ☮
  woensdag 9 mei 2007 @ 19:18:05 #117
35189 Troel
scherp en bot
pi_49195670
Is het tegenwoordig nog "normaal" om van die wegwerpcamera's neer te leggen op het feest 's avonds?

Ik ben er zelf nog niet echt over uit.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 9 mei 2007 @ 19:20:25 #118
61183 leonieke
Dan toch?
pi_49195771
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 19:18 schreef Troel het volgende:
Is het tegenwoordig nog "normaal" om van die wegwerpcamera's neer te leggen op het feest 's avonds?

Mijn nicht is 6 jaar geleden getrouwd en toen lagen ze er alleszins al

Wij hebben nog geluk aangezien de fotograaf één van de gasten is die de hele dag foto's zal nemen. En aangezien het zijn grootste hobby is zal hij waarschijnlijk eten met zijn camera in zijn handen
  woensdag 9 mei 2007 @ 19:21:06 #119
114177 Diaan73
pi_49195795
Ik weet niet of het normaal is, maar het geeft volgens mij wel spontane foto's. Wij zijn het wel van plan.

De fotograaf heeft ook aangegeven dat wij een aantal van die foto's aan hem mogen geven dan zorgt hij ervoor dat er een aantal in ons trouwalbum komen.
Make love, not war ☮
  donderdag 10 mei 2007 @ 12:25:17 #120
35189 Troel
scherp en bot
pi_49220559
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  donderdag 10 mei 2007 @ 12:25:51 #121
149959 SQ
snelle trees
pi_49220579
Op vakantie in Amersfoort
disclaimer
  donderdag 10 mei 2007 @ 12:26:56 #122
35189 Troel
scherp en bot
pi_49220616
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 12:25 schreef Stormqueen het volgende:
Op vakantie in Amersfoort
nee, we gaan er trouwen, maar het gaat om dat er daar weersverwachting is

We gaan op vakantie in Buurse
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  donderdag 10 mei 2007 @ 12:27:38 #123
149959 SQ
snelle trees
pi_49220639
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 12:26 schreef Troel het volgende:

[..]

nee, we gaan er trouwen, maar het gaat om dat er daar weersverwachting is

We gaan op vakantie in Buurse
Nee, dat snap ik, maar dat staat op die site
quote:
Op vakantie, maar wat wordt het voor weer in Amersfoort?
Hier vindt u de 14 daagse weersverwachting voor Amersfoort.
disclaimer
pi_49223718
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 10:44 schreef fietsie het volgende:
enige wat ik nog effies moet zien te regelen is iemand die af en toe ook een foto neemt waar mijn moeder op staat (want die neemt de trouwfoto's) maar daar is vast wel een gek voor te vinden
Wij hadden wat weggooicamera'tjes gekocht en laten uitdelen, kwamen best goede foto's uit die dingen! Alleen moet je wel even opletten, sommigen zijn wat onhandig als je de flits wilt gebruiken (moet je bijv. een knop 3 seconden inhouden en dat begrijpen veel mensen niet).

Leuk om naast de foto rapportage te hebben, wij hebben er een apart trouwboek van gemaakt. Je hebt er geen omkijken naar en het is een leuke verrassing achteraf (en het is niet duur).
  donderdag 10 mei 2007 @ 17:32:04 #125
50241 wokje
Oosters Roerbakpannetje
pi_49233662
Goed idee van die cameraatjes.. hebben wij nooit aan gedacht.. nu maar hopen dat er op het feest wel wat (gelukte) foto's zijn gemaakt... Ach de herinnering blijft wel

En we hebben ons "gastendoek" nog.. we hadden nl een plank met spijkertjes neergezet, met daarbij tegeltjes met hangertje waar de gasten iets op konden tekenen of opschrijven.. Hele leuke dingen zitten er tussen!

O ja m'n sig betekent iets van "Ga aub weg bij de in- en uitgang, de deuren gaan dicht" ofzo
pi_49235986

Ik zie alleen wel dat mijn foto's niet meer online staan
29 juni alweer een jaar getrouwd het gaat zo snel! Ik wil weer
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
pi_49254087
Amaranta zegt, groetjes vanuit mexico en alvast gefeliciteerd troel en diaan. Tot 19 mei!
pi_49257476
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 19:18 schreef Troel het volgende:

Waar je wel mee op moet passen is dat ze neit alleen in de handen van kinderen komen.. Dan blijven er meestal weinig leuke foto's over...(was op de bruiloft van mijn schoonzusje het geval namelijk..)
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  vrijdag 11 mei 2007 @ 12:22:29 #129
35189 Troel
scherp en bot
pi_49262874
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 09:10 schreef teigan het volgende:

[..]

Waar je wel mee op moet passen is dat ze neit alleen in de handen van kinderen komen.. Dan blijven er meestal weinig leuke foto's over...(was op de bruiloft van mijn schoonzusje het geval namelijk..)
Gelukkig hebben we niet zo heel veel kinderen lopen, en eentje daarvan heeft al zijn eigen fototoestel mee
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  vrijdag 11 mei 2007 @ 12:28:58 #130
61944 Freeflyer
Vallen doet geen pijn...
pi_49263055
20 juli 2007, gaat niet door....

Ik zit zelf in een behandel traject wat ontzettend veel energie en tijd vreet waardoor we hebben besloten om de bruiloft een jaar uit te stellen... in principe trouw je maar 1 keer en dan willen we het wel goed doen.

daar komt bij dat ik de tweede week van juli opgenomen moet worden vanwege de behandelingen.. al met al behoorlijk vervelend. gelukkig hebben we redelijk veel kunnen annuleren zonder kosten.
Neerkomen wel!
  vrijdag 11 mei 2007 @ 12:35:45 #131
35189 Troel
scherp en bot
pi_49263262
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 12:28 schreef Freeflyer het volgende:
20 juli 2007, gaat niet door....

Ik zit zelf in een behandel traject wat ontzettend veel energie en tijd vreet waardoor we hebben besloten om de bruiloft een jaar uit te stellen... in principe trouw je maar 1 keer en dan willen we het wel goed doen.

daar komt bij dat ik de tweede week van juli opgenomen moet worden vanwege de behandelingen.. al met al behoorlijk vervelend. gelukkig hebben we redelijk veel kunnen annuleren zonder kosten.
Wat jammer Freeflyer, maar ik geef je groot gelijk. Eerst even aan jezelf denken en zorgen dat je dat weer op de rit krijgt.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  vrijdag 11 mei 2007 @ 14:17:12 #132
35189 Troel
scherp en bot
pi_49267451
Ik haal net de litugien op bij de drukker, van de 200 zijn er 30 gevouwen/scheef geniet

De twee fullcolour exemplaren voor in het boek zijn ook niet goed, op de ene zit een vetvlek, de andere is gevouwen.

Oja, en ze hebben halvewege het kaftje van kleur laten veranderen.

Ik ga dus nog maar even terug.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  vrijdag 11 mei 2007 @ 16:47:40 #133
50241 wokje
Oosters Roerbakpannetje
pi_49273664
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 14:17 schreef Troel het volgende:
Ik haal net de litugien op bij de drukker, van de 200 zijn er 30 gevouwen/scheef geniet

De twee fullcolour exemplaren voor in het boek zijn ook niet goed, op de ene zit een vetvlek, de andere is gevouwen.

Drukkers... Tuig van de richel! Liturgieen heb ik bij de repro van m'n werk laten doen, in 1x helemaal goed (en goedkoop). Onze trouwkaart wel bij een echte drukker maar dat was 1 groot drama. Gelukkig is het goed gekomen maar alleen doordat we er zelf bovenop zaten!
  vrijdag 11 mei 2007 @ 16:48:52 #134
114177 Diaan73
pi_49273696
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 14:17 schreef Troel het volgende:

Jeetje wat balen zeg. Kun je er weer achteraan. Dat is niet leuk Belachelijk trouwens dat ze dat zomaar doen zonder overleg.
Make love, not war ☮
pi_49293720
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 18:44 schreef Beaker het volgende:

Ik zie alleen wel dat mijn foto's niet meer online staan
29 juni alweer een jaar getrouwd het gaat zo snel! Ik wil weer
kun je ze nog een keertje posten voor ons allemaal?
pi_49294783
Ja hoor

Moet er dan wel weer ff wat online zetten
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
  dinsdag 15 mei 2007 @ 11:22:00 #137
35189 Troel
scherp en bot
pi_49394823
Nou, mijn jurk hangt mooi te wezen aan het oogje van het dakluik. Gelukkig issie niet zo zwaar dat ie naar beneden komt
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_49395204
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 11:22 schreef Troel het volgende:
Nou, mijn jurk hangt mooi te wezen aan het oogje van het dakluik. Gelukkig issie niet zo zwaar dat ie naar beneden komt

Het komt nu in de buurt he
pi_49395299
quote:
Bijna
Zo tof als je hem aan doet en weet dat hij pas 's avonds weer uit hoeft!
  dinsdag 15 mei 2007 @ 14:57:44 #140
35189 Troel
scherp en bot
pi_49402245
En als hij 's avonds uitgaat, dat ik hem dan zaterdags weer aan mag doen
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 15 mei 2007 @ 15:02:51 #141
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_49402449
Troel, voordat ik het vergeet, wil ik jou (en Bert natuurlijk) alvast een hele mooi dag toewensen morgen!
Vergeet niet om er van te genieten en negeer alle zeuren!
pi_49402750
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 14:57 schreef Troel het volgende:
En als hij 's avonds uitgaat, dat ik hem dan zaterdags weer aan mag doen
Dat is dan wel weer leuk bij een kerkelijke inzegening

Ik ben over 2 weken een jaar getrouwd.. EN OOK DAN GA IK HEM AAN DOEN!
En niemand die mij tegen houdt
pi_49408089
quote:
Enjoy!!!!!!!
  dinsdag 15 mei 2007 @ 18:16:38 #144
50241 wokje
Oosters Roerbakpannetje
pi_49410255
Veel plezier Bert & Troel! Ik spreek uit ervaring: Trouwen rules!
  dinsdag 15 mei 2007 @ 19:41:11 #145
114177 Diaan73
pi_49413591
Troel & Bert.... heel veel plezier morgen en lekker genieten. Het weer is hier vandaag hartstikke goed, hopelijk is het morgen ook bij jullie zo....
Make love, not war ☮
  dinsdag 15 mei 2007 @ 21:51:37 #146
35189 Troel
scherp en bot
pi_49419591
Vandaag was het hier ook super, de verwachting voor morgen is minder, maar als het maar een beetje van vandaag is, dan ben ik al blij
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 15 mei 2007 @ 21:55:04 #147
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_49419769
nog 16 dagen... bibber...
  dinsdag 15 mei 2007 @ 23:09:34 #148
38674 Spiegelei
sunny side up!
pi_49423601
@Troel: heeel veel plezier morgen en ik duim mee voor goed d.w.z.droog en niet al te veel 'ik-waai-uit-m'n-onderbroek'weer!
klerkje
  woensdag 16 mei 2007 @ 08:49:02 #149
28372 locutus51
Nil Volentibus Arduum
pi_49430991
Wij gaan 30-11-2007 trouwen... het duurt nog ff, maar we hebben al heel veel geregeld zoals:
- trouwlocatie
- feestlocatie
- fotograaf
- videograaf
- trouwjurk
- auto
- getuigen/ceremoniemeesters
- muziek (DJ)

Momenteel zijn we met de kaarten bezig... ook een leuke klus! En dan binnenkort kijken voor een pak voor mijzelf.
"Step into the light to see the darkness"
"If you talk to God you're religious. If God talks to you, you're psychotic."
  woensdag 16 mei 2007 @ 09:47:28 #150
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_49432323
Troel en Bert veel veel plezier vandaag en probeer te genieten!!
pi_49433220
Troela en Bert.. Heel heel heeeeeeeeeeel veel plezier vandaag!!!
Het is helemaal te gek en na vandaag zijn jullie gewoon man en vrouw
Ik duim hier op droog weer.. Maar ziet er niet naar huis.. Maar ik blijf hopen!
  woensdag 16 mei 2007 @ 10:54:24 #152
114177 Diaan73
pi_49434489
Welkom Locutus en heel veel plezier met de voorbereidingen

Troel ik hoop toch echt dat het bij jullie beter weer is dan hier. Het is hier echt kutweer.
Make love, not war ☮
pi_49434568
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 10:54 schreef Diaan73 het volgende:
Welkom Locutus en heel veel plezier met de voorbereidingen

Troel ik hoop toch echt dat het bij jullie beter weer is dan hier. Het is hier echt kutweer.
Het zonnetje begint hier een beetje door te komen (hier in Utrecht)..
En ze trouwt in Amersfoort
  woensdag 16 mei 2007 @ 11:02:34 #154
114177 Diaan73
pi_49434835
Het lijkt hier ook wat op te klaren..... hopelijk zet het door.

]de verwachting voor de regio/plaats: Amersfoort
tekst wo, 16-05 do, 17-05 vr, 18-05
minimum
temperatuur 10°C 5°C 10°C
maximum
temperatuur 14°C 16°C 24°C
ochtend
middag
avond

Het wordt vrijdag warm...
Make love, not war ☮
pi_49436573
Bert en Troel heel veel plezier vandaag geniet ervan
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
pi_49470019
Troel! Proficiat. Grtz amaranta
pi_49470976
Als ik zo even meegekregen heb was het wel redelijk weer afterall
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 17 mei 2007 @ 14:15:02 #158
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_49478164
Het weer was, op een grote bui toen we bij de ingang van het Dierenpark stonden, prima Het was een superdag, echt helemaal geweldig! Maar dat mag Troel verder lekker zelf vertellen
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  donderdag 17 mei 2007 @ 14:16:06 #159
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_49478204
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 08:51 schreef Roönaän het volgende:
Als ik zo even meegekregen heb was het wel redelijk weer afterall
Ach, ja... het was wat wisselvallig. Een paar flinke buien, waaronder eentje toen het bruidspaar bij de dierentuin aankwam, maar gelukkig knapte het in de middag wel op. Bij het maken van de foto's hadden ze zelfs zon!

Het was een mooie bruiloft Troel was ook super mooi . De trouwzaal was ook heel bijzonder, tussen de tijgers en de gieren. Verder moet Troelie zelf maar vertellen, voor ik al het gras voor haar voeten heb weggemaait.
***Levi was here***
  donderdag 17 mei 2007 @ 14:17:23 #160
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_49478243
Synchroonpost
***Levi was here***
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 17 mei 2007 @ 14:18:29 #161
13151 crew  Rewimo
pi_49478283
GMTA
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  donderdag 17 mei 2007 @ 15:18:09 #162
35189 Troel
scherp en bot
pi_49480073
Hoi

Ik ben moe.

Ik heb een sneakpreview van de foto's van een van de fotogekken gezien en we zijn zeeeeeeeeeeer tevreden

Fotoimpressie volgt, nu eerst de boel inpakken en dan naar Haaksbergen en dan zaterdag verder feesten
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  † In Memoriam † donderdag 17 mei 2007 @ 16:18:57 #163
43556 miss_dynastie
pi_49481748
Het was super!
  donderdag 17 mei 2007 @ 22:16:07 #164
1762 YPPY
Yppiaans
pi_49493693
Het was superkeigaaf.

En Troel had een erg leuke jurk.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  vrijdag 18 mei 2007 @ 10:38:19 #165
149959 SQ
snelle trees
pi_49503856
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 14:16 schreef Levitation het volgende:

[..]

Ach, ja... het was wat wisselvallig. Een paar flinke buien, waaronder eentje toen het bruidspaar bij de dierentuin aankwam, maar gelukkig knapte het in de middag wel op. Bij het maken van de foto's hadden ze zelfs zon!

Het was een mooie bruiloft Troel was ook super mooi . De trouwzaal was ook heel bijzonder, tussen de tijgers en de gieren. Verder moet Troelie zelf maar vertellen, voor ik al het gras voor haar voeten heb weggemaait.
Mag ik deze in het taalnazi-topic zetten of verbeter je 'm zelf even?
Ben erg benieuwd naar de foto's! Gefeliciteerd Troel
disclaimer
  vrijdag 18 mei 2007 @ 11:41:22 #166
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_49505564
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 10:38 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Mag ik deze in het taalnazi-topic zetten of verbeter je 'm zelf even?
Ga je gang... ik nazi wel vrolijk mee... (kan de fout zo snel niet eens vinden )
***Levi was here***
  vrijdag 18 mei 2007 @ 11:48:56 #167
35189 Troel
scherp en bot
pi_49505837
Weggemaait

Je had het pas ook weer over ik wordt
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  vrijdag 18 mei 2007 @ 11:53:37 #168
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_49506007
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 11:48 schreef Troel het volgende:
Weggemaait

Ik héb nog getwijfeld of het geen d moest zijn.
***Levi was here***
  † In Memoriam † vrijdag 18 mei 2007 @ 12:22:46 #169
43556 miss_dynastie
pi_49507083
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 11:53 schreef Levitation het volgende:

[..]

Ik héb nog getwijfeld of het geen d moest zijn.
Maar je dacht: kofschip
  vrijdag 18 mei 2007 @ 12:35:53 #170
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_49507530
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 12:22 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Maar je dacht: kofschip
Tering, ben ik zó voorspelbaar?

Zullen we maar weer ontopic verder gaan?
En nee... ik heb nog geen datum.
***Levi was here***
pi_49529397
Graag een streepje advies..
Ik ben uitgenodigd voor een receptie van een trouwfeest eind juni.. Maar ik heb geen idee wat gepast is om als vrouw aan te doen? Iemand tips voor me?
pi_49534042
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 11:48 schreef Troel het volgende:
Weggemaait

Troel waar zijn je foto's (*benieuwd is*)
maar goed overigens dat je ja-woord niet in Blijdorp plaatsvond
pi_49534064
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 23:51 schreef fae_sarah het volgende:
Ik ben uitgenodigd voor een receptie van een trouwfeest eind juni.. Maar ik heb geen idee wat gepast is om als vrouw aan te doen? Iemand tips voor me?
Misschien is het een idee om een beetje af te gaan op waar t feest plaats zal vinden - is het bijvoorbeeld op een strand? Een sjiek buiten? Een dierenpark zoals bij Troel? Kijk eens op sites zoals esprit.nl bij de jurken, best redelijke bij voor niet al te veel geld.
  zaterdag 19 mei 2007 @ 08:36:25 #174
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_49534253
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 07:21 schreef Walrik het volgende:

[..]

Troel waar zijn je foto's (*benieuwd is*)
maar goed overigens dat je ja-woord niet in Blijdorp plaatsvond
Troel trouwt vandaag voor de kerk, dus ik vermoed dat er na vandaag wel eens een foto op kan gaan duiken. Alhoewel het ook nog wel even kan duren omdat ze op huwelijksreis gaan.

Troel en Bert, ook vandaag heeeeeeeeeeel veel plezier!
pi_49534263
Troel en Bert ook voor vandaag weer een prettige dag toegewenst
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
  zaterdag 19 mei 2007 @ 10:17:33 #176
114177 Diaan73
pi_49534947
Bert en Troel... ook vandaag heeeeeel veel plezier. Het weer is met je zo te zien.
Make love, not war ☮
pi_49534991
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 07:32 schreef Walrik het volgende:

[..]

Misschien is het een idee om een beetje af te gaan op waar t feest plaats zal vinden - is het bijvoorbeeld op een strand? Een sjiek buiten? Een dierenpark zoals bij Troel? Kijk eens op sites zoals esprit.nl bij de jurken, best redelijke bij voor niet al te veel geld.
Het vindt plaats op een kasteel.. dus lijkt het me wel zo verstandig netjes te gaan.. Is een sjiek mantelpakje voor een vrouw echt een no-go? ...
  zaterdag 19 mei 2007 @ 10:22:18 #178
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_49534997
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 23:51 schreef fae_sarah het volgende:
gewoon waar jij je lekkker in voelt
  zaterdag 19 mei 2007 @ 10:23:32 #179
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_49535015
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 10:21 schreef fae_sarah het volgende:

[..]

Het vindt plaats op een kasteel.. dus lijkt het me wel zo verstandig netjes te gaan.. Is een sjiek mantelpakje voor een vrouw echt een no-go? ...
voel jij je daar prettig in?
hoe lang duurt de receptie? en hoe laat is ie?
  zaterdag 19 mei 2007 @ 10:27:31 #180
114177 Diaan73
pi_49535075
Wij gaan vandaag vrij gezellig feesten.... Peaceman wordt over 3,5 uur al opgehaald. Ik rond 19:00 uur....
Make love, not war ☮
  zaterdag 19 mei 2007 @ 10:29:53 #181
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_49535102
oe spannend... veel plezier alvast
pi_49535111
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 10:23 schreef amaranta het volgende:

[..]

voel jij je daar prettig in?
hoe lang duurt de receptie? en hoe laat is ie?
Ik voel me prettiger in een nette broek + vestje dan in een jurkje (waarvan de kans bestaat dat ik dat nadien toch niet meer draag..)
Receptie begint om 16u.. en duurt tot 18u ... (is eind volgende maand.. dus moet ik ook nog even op het weer letten.. )
  zaterdag 19 mei 2007 @ 10:40:23 #183
114177 Diaan73
pi_49535265
Een nette broek + vestje is toch prima? Lijkt mij... Als ze echt een kledingswens hebben, wat ik eigenlijk te zot vind voor 2 uurtjes/receptie, zouden ze dat op de kaart moeten zetten.
Make love, not war ☮
pi_49536472
Ik heb een beetje hetzelfde probleem. Volgende week uitgenodigd voor het trouwen, receptie en het feest. En op de uitnodiging stond dat feestelijke kleding wel gewenst was. En in een soort grapje verwerkt, vrouwen jurk, mannen pak.

Ik ben absoluut geen jurken type, daar krijg je me echt nooit van m'n leven in. En het enigste pak dat ik heb, heb ik vorig jaar op de begravenis van zijn vader aangehad En ik wil eigenlijk ook niets kopen, het zijn mensen waar ik vrij weinig mee heb. En dan vind ik dat gewoon zonde van het geld.

Kan ik het maken om in een nette broek en nette trui te komen? Blousen ofzo heb ik ook al niet.
  zaterdag 19 mei 2007 @ 11:43:51 #185
61183 leonieke
Dan toch?
pi_49536509
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 11:41 schreef MissX het volgende:
Ik heb een beetje hetzelfde probleem. Volgende week uitgenodigd voor het trouwen, receptie en het feest. En op de uitnodiging stond dat feestelijke kleding wel gewenst was. En in een soort grapje verwerkt, vrouwen jurk, mannen pak.

Ik ben absoluut geen jurken type, daar krijg je me echt nooit van m'n leven in. En het enigste pak dat ik heb, heb ik vorig jaar op de begravenis van zijn vader aangehad En ik wil eigenlijk ook niets kopen, het zijn mensen waar ik vrij weinig mee heb. En dan vind ik dat gewoon zonde van het geld.

Kan ik het maken om in een nette broek en nette trui te komen? Blousen ofzo heb ik ook al niet.
Vraag je dat niet beter aan de mensen die feestkleding gevraagd hebben?
pi_49536532
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 10:27 schreef Diaan73 het volgende:
Wij gaan vandaag vrij gezellig feesten.... Peaceman wordt over 3,5 uur al opgehaald. Ik rond 19:00 uur....
Veel plezier vandaag!!! Het word mooi weer
quote:

Ja hoor kan makkelijk.. Waar jij je netjes in voelt is goed genoeg toch!
pi_49536543
Troel en Bert... Het is vandaag fantastisch weer!!! Mooie dag om te trouwen
Veel plezier!!!
pi_49536560
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 11:43 schreef leonieke het volgende:

[..]

Vraag je dat niet beter aan de mensen die feestkleding gevraagd hebben?
Ik ken ze niet echt. Het is familie, die ik nooit zie of spreek. Tot vorig jaar op een begravenis had ik ze al zeker 10 jaar niet gezien.
  zaterdag 19 mei 2007 @ 11:47:08 #189
61183 leonieke
Dan toch?
pi_49536592
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 11:44 schreef Tally het volgende:

[..]
Ja hoor kan makkelijk.. Waar jij je netjes in voelt is goed genoeg toch!
Zou jij het leuk vinden als je feestkleding vraagt dat iemand in een trui komt?

Ik persoonlijk niet denk ik
  zaterdag 19 mei 2007 @ 12:02:31 #190
61183 leonieke
Dan toch?
pi_49536998
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 11:46 schreef MissX het volgende:

[..]

Ik ken ze niet echt. Het is familie, die ik nooit zie of spreek. Tot vorig jaar op een begravenis had ik ze al zeker 10 jaar niet gezien.
Waarom ga je dan naar het trouwfeest?
pi_49537323
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 12:02 schreef leonieke het volgende:

[..]

Waarom ga je dan naar het trouwfeest?
Als het aan mij lag was ik ook niet gegaan hoor.
  zaterdag 19 mei 2007 @ 12:17:26 #192
61183 leonieke
Dan toch?
pi_49537374
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 12:15 schreef MissX het volgende:

[..]

Als het aan mij lag was ik ook niet gegaan hoor.
Van wie moet je dan wel gaan?
pi_49537925
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 11:47 schreef leonieke het volgende:

[..]

Zou jij het leuk vinden als je feestkleding vraagt dat iemand in een trui komt?

Ik persoonlijk niet denk ik
Ik zou geen kledingvoorschriften vragen..
Ik vind namelijk dat iedereen moet komen zoals zij zelf willen en waar ze zich gemakkelijk in voelen..
Dus ja ik zou het zeker niet erg vinden...
  zaterdag 19 mei 2007 @ 13:13:11 #194
114177 Diaan73
pi_49538694
Wij hebben zelfs gezegd dat stropdassen niet hoeven.... mn vader en schoonvader hebben anders besloten en komen wel met stropdas. Dat is ook prima... als ze dat zelf willen, vinden wij het ook geen probleem. En als iemand anders in spijkerbroek wil komen... prima. Ik vind dat je mensen niet kunt "verplichten" een bepaald soort kleding aan te doen.

En tja wat is feestkleding? Voor de één kan dat heel uitbundig zijn met alle toeters en bellen en de andere komt in galajurk. Is allebei feestkleding.
Make love, not war ☮
  zaterdag 19 mei 2007 @ 13:22:02 #195
61183 leonieke
Dan toch?
pi_49538922
Jaja, ik zou ook geen kledingvoorschriften vragen, maar iemand die dit doet, zal het volgens mij echt wel liever hebben dat het dan ook echt feestkledij is. En voor mij is een trui dat niet. Een bloes ja Een trui, sorry echt niet
  zaterdag 19 mei 2007 @ 13:51:40 #196
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_49539819
Ik had tegen iedereen gezegd dat ze maar meosten dragen waar ze zelf in hadden...een eerlijk gezegd...ik weet het niet eens meer. Ik weet niet wat iedereen droeg. Ik weet alleen dat mijn schoonmoder lelijke schoenen aan had maar wat de rest droeg weet ik echt niet meer.
pi_49541008
WIj gaan voor de 23 mensen die bij het huwelijk en diner genodigd zijn voor tenue de ville, en de 150 'borrelgasten' mogen het lekker zelf weten. We trouwen nogal op een chique locatie en geven daar ook de borrel en diner, en willen dat vooral 's avonds aan tafel iedereen 'gekleed' is.

Je kunt zeggen dat het fijner is om iedereen zelf aan te laten trekken wat hij/zij wil, maar het kan ook makkelijker zijn voor je gasten om een dresscode te hebben!
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 19 mei 2007 @ 16:11:14 #198
13151 crew  Rewimo
pi_49542895
Wij zijn er weer Weer lekker veel foto's gemaakt vandaag in de kerk Troel bepaalt zelf wat ze daar later van plaatst, dat doen wij uiteraard niet.

En ik zou onder feestelijk niet zo gauw een trui verstaan, is een leuke bloes geen optie voor je, MissX?
  zaterdag 19 mei 2007 @ 16:17:18 #199
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_49543046
Ik begrijp wel dat mensen een dresscode geven maar het maakt het ook een beetje verplichtend. De mensen zullen dan iets moeten aanschaffen wat ze normaliter nooit dragen en wss ook nooit meer zullen dragen. Zoals bijv een hoed ofzo..
  zaterdag 19 mei 2007 @ 16:18:51 #200
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_49543083
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 16:11 schreef Rewimo het volgende:
Wij zijn er weer Weer lekker veel foto's gemaakt vandaag in de kerk Troel bepaalt zelf wat ze daar later van plaatst, dat doen wij uiteraard niet.

En ik zou onder feestelijk niet zo gauw een trui verstaan, is een leuke bloes geen optie voor je, MissX?
Was het vandaag alleen kerk? Verder niks?
Was de jurk nog schoon na woensdag? Ik weet nog dat mijn jurk na een uur al helemaal vies was
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 19 mei 2007 @ 16:25:53 #201
13151 crew  Rewimo
pi_49543277
Vandaag de kerk en daarna nog een gezellig onderonsje bij Troels ouders. Met krentenwegge Daarna zijn ze nog met miss_d naar een watermolen geweest voor foto's, maar Frank en ik moesten weg omdat we nog een afspraak in Haarlem hadden.
  zaterdag 19 mei 2007 @ 16:31:19 #202
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_49543440
Ah, wel super leuk zo 2 dagen. En mooi weer vandaag.
Ik ga proberen zo 1 foto te posten. HEb er een paar via de mail ontvangen.
  zaterdag 19 mei 2007 @ 16:42:34 #203
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_49543737

zaterdag 19 mei 2007 @ 16:45:20 #204
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_49543831
Bij de 3de foto moest rob met zn mond mijn kouseband afdoen en daarna is ie verknipt en onder de (vrijgezelle) vrouwen uitgedeeld. Hetzelfde gebeurde met zn stopdas (een oude van mijn pa ;') ) en die werd ook verknipt en onder de mannen verdeeld.
Rob had snel ff van stropdas gewisseld.
is iets typisch spaans om te doen...
Meestal worden de verknipte stukjes verkocht maar omdat het hier niet gebruikelijk is, werden ze gewoon uitgedeeld.
  † In Memoriam † zaterdag 19 mei 2007 @ 17:16:09 #205
43556 miss_dynastie
pi_49544836
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 16:25 schreef Rewimo het volgende:
Vandaag de kerk en daarna nog een gezellig onderonsje bij Troels ouders. Met krentenwegge Daarna zijn ze nog met miss_d naar een watermolen geweest voor foto's, maar Frank en ik moesten weg omdat we nog een afspraak in Haarlem hadden.
En wij zijn er ook weer
Foto's bij de watermolen zijn heel mooi geworden, lijkt het. Er was ook nog een ander bruidspaar waar we een gezamenlijke foto mee hebben gemaakt
  zondag 20 mei 2007 @ 11:57:58 #206
114177 Diaan73
pi_49564231
Leuke foto's Amaranta.

Zow het vrijgezellenavondje was erg gezellig. Omdat ik had aangegeven niets bijzonders te willen doen, zijn we gewoon lekker uiteten geweest en daarna wat kroegjes bezocht. We waren rond half 3 thuis. Peaceman heeft een feest met alles erop en eraan gehad, wat ik hoorde. Hij zit nu nog in Groningen. hij heeft daar als Elvis rondgelopen, wat een geweldig gezicht moet zijn geweest. Heb hem net telefonisch besproken en hij had een behoorlijke kater. Nu nog een paar uurtjes wachten en hij is weer thuis.....
Make love, not war ☮
  zondag 20 mei 2007 @ 13:15:47 #207
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_49566781
Herkenbaar Diaan
Mijn man was de volgende pas rond 20.00 uur thuis ofzo.
Fijn dat je een leuk feest hebt gehad!
  zondag 20 mei 2007 @ 13:20:41 #208
114177 Diaan73
pi_49566960
Als het aan Peaceman ligt, komt ie zsm thuis.... maar ja hij is afhankelijk van een vriend die hem brengt. En die lag om half 12 nog te slapen. Hoe de stand van zaken nu is, weet ik eigenlijk niet, maar ik verwacht niet dat het 20:00 uur wordt, omdat die vriend ook nog door moet rijden naar Lelystad.
Make love, not war ☮
  zondag 20 mei 2007 @ 13:27:15 #209
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_49567171
quote:
Op zondag 20 mei 2007 13:20 schreef Diaan73 het volgende:
Als het aan Peaceman ligt, komt ie zsm thuis.... maar ja hij is afhankelijk van een vriend die hem brengt. En die lag om half 12 nog te slapen. Hoe de stand van zaken nu is, weet ik eigenlijk niet, maar ik verwacht niet dat het 20:00 uur wordt, omdat die vriend ook nog door moet rijden naar Lelystad.
Mijn man (hihi) was ook afhankelijk van anderen. "Ik kan toch moeilijk weggaan op mijn eigen vrijgezellenfeest?"
  zondag 20 mei 2007 @ 13:29:06 #210
114177 Diaan73
pi_49567237
Nee haha. Maar Peacemans feest is al afgelopen. Ze zijn daar voor het gemak bij een vriend blijven slapen...... Dus hij wil nu eigenlijk wel gewoon lekker naar huis.
Make love, not war ☮
  zondag 20 mei 2007 @ 13:30:19 #211
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_49567269
quote:
Op zondag 20 mei 2007 13:29 schreef Diaan73 het volgende:
Nee haha. Maar Peacemans feest is al afgelopen. Ze blijven alleen daar voor het gemak bij een vriend slapen......
Ja dat was bij hem ook maar toen waren nog gaan BBQen bij een van de jongens, en dat liep dus uit.
Maargoed....
nog maar 11 dagen!!
  zondag 20 mei 2007 @ 13:31:58 #212
114177 Diaan73
pi_49567311
Nou ik denk dat dat daar niet gaat gebeuren. Mn broertje is er ook bij en die wil/moet ook naar huis. Zijn zoon wordt morgen 1 jaar en ze moeten nog van alles in huis doen, heb ik begrepen.

nog maar 11 dagen.... van mij mag het wel 31 mei zijn hoor. We hebben er heel veel zin in.
Make love, not war ☮
  zondag 20 mei 2007 @ 13:34:04 #213
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_49567376
quote:
Op zondag 20 mei 2007 13:31 schreef Diaan73 het volgende:
Nou ik denk dat dat daar niet gaat gebeuren. Mn broertje is er ook bij en die wil/moet ook naar huis. Zijn zoon wordt morgen 1 jaar en ze moeten nog van alles in huis doen, heb ik begrepen.

nog maar 11 dagen.... van mij mag het wel 31 mei zijn hoor. We hebben er heel veel zin in.
Deze laatste dagen gaan echt snel voorbij hoor. Het is ZO de 31ste.
  zondag 20 mei 2007 @ 13:39:02 #214
114177 Diaan73
pi_49567598
quote:
Op zondag 20 mei 2007 13:34 schreef amaranta het volgende:

[..]

Deze laatste dagen gaan echt snel voorbij hoor. Het is ZO de 31ste.
Ja dat geloof ik ook wel, we gaan aankomende weekend ook nog naar Pinkpop, 3 dagen. Dus dat vliegt voorbij. Deze week alleen nog maar woensdag, donderdag en vrijdag werken.

Donderdagavond proef make-up, vrijdagavond komt de ambtenaar van de burgerlijke stand en dan is het al Pinkpop weekend. Dinsdag overdag bijkomen van het weekend en 's avonds komt de kapster om mn haar te verfen... woensdagavond auto ophalen en zaal een beetje versieren en wordt er bij ons thuis versierd... en dan is het al donderdag....

We moeten deze week ook nog met de bedankjes bezig en ik moet de kleren van mn zoon nog wassen/strijken alsmede Peacemans overhemd.
Make love, not war ☮
  zondag 20 mei 2007 @ 13:58:50 #215
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_49568386
quote:
Op zondag 20 mei 2007 13:39 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

Ja dat geloof ik ook wel, we gaan aankomende weekend ook nog naar Pinkpop, 3 dagen. Dus dat vliegt voorbij. Deze week alleen nog maar woensdag, donderdag en vrijdag werken.

Donderdagavond proef make-up, vrijdagavond komt de ambtenaar van de burgerlijke stand en dan is het al Pinkpop weekend. Dinsdag overdag bijkomen van het weekend en 's avonds komt de kapster om mn haar te verfen... woensdagavond auto ophalen en zaal een beetje versieren en wordt er bij ons thuis versierd... en dan is het al donderdag....

We moeten deze week ook nog met de bedankjes bezig en ik moet de kleren van mn zoon nog wassen/strijken alsmede Peacemans overhemd.
Dat bedoel ik dus!
  zondag 20 mei 2007 @ 14:10:12 #216
57434 Marloes
Digital Love
pi_49568877
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 13:22 schreef leonieke het volgende:
Jaja, ik zou ook geen kledingvoorschriften vragen, maar iemand die dit doet, zal het volgens mij echt wel liever hebben dat het dan ook echt feestkledij is. En voor mij is een trui dat niet. Een bloes ja Een trui, sorry echt niet
Nee ik vind een trui ook niet bepaald feestlijk
Een nette zwarte of witte broek vind ik nog wel kunnen, met een leuk topje/truitje/blousje. Je kan bij de zara echt de meest geweldige dingen kopen voor erop, en het kost niet zoveel
The more you try to erase me,
The more that I appear.
  † In Memoriam † zondag 20 mei 2007 @ 15:43:40 #217
43556 miss_dynastie
pi_49572439
quote:
Ja tuurlijk. Gewoon aandoen wat je wil. Ik ben niet zo'n fan van kleding- en cadeauvoorschriften op uitnodigingen.
  maandag 21 mei 2007 @ 09:38:48 #218
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_49596537
quote:
Op zondag 20 mei 2007 15:43 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Ja tuurlijk. Gewoon aandoen wat je wil. Ik ben niet zo'n fan van kleding- en cadeauvoorschriften op uitnodigingen.
Mee eens... ik vind het onzin om mensen kleding aan te laten trekken waar ze zich niet prettig in voelen. Al komen ze in een spijkerbroek met gaten op mijn bruiloft, ik vind het gewoon leuk als mensen de moeite nemen om te komen.
***Levi was here***
pi_49596789
quote:
Op zondag 20 mei 2007 15:43 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Gelukkig ieder z'n ding... wij zullen het niemand kwalijk nemen wanneer ze met lege handen verschijnen op onze bruiloft, echter wanneer ze in spijkerbroek met gaten verschijnen (zoals hier boven beschreven) worden wij daar niet blij van! (Ik vind het trouwens ondènkbaar dat wij ooit zelf in een spijkerbroek met gaten zullen verschijnen op zo een gelegenheid....)

Onze trouw-, borrel- en dinerlocatie

Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 21 mei 2007 @ 09:54:38 #220
13151 crew  Rewimo
pi_49596926
Ik denk ook niet dat mensen snel in een ouwe spijkerbroek naar een bruiloft zouden komen Tenzij dat dresscode is natuurlijk
  maandag 21 mei 2007 @ 09:58:51 #221
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_49597042
quote:
Op maandag 21 mei 2007 09:54 schreef Rewimo het volgende:
Ik denk ook niet dat mensen snel in een ouwe spijkerbroek naar een bruiloft zouden komen Tenzij dat dresscode is natuurlijk
Lijkt me wel grappig... allemaal oude ooms en tantes en mijn omaatje in spijkerbroeken met gaten!
Maarja, ik hou er dan ook wel van om een beetje tegendraads te doen. Ik nodig de mensen uit omdat ik ze leuk/aardig/tof vind... niet vanwege hun kledingsmaak.

Al ga ik zelf altijd wel netjes gekleed naar een feest van een ander.
***Levi was here***
  maandag 21 mei 2007 @ 10:35:11 #222
114177 Diaan73
pi_49598089
Wij hebben even overwogen om iedereen in Gala te laten komen en dan wijzelf in spijkerbroek. Maar daar zijn we al heel snel vanaf gestapt, omdat wij geen dresscode wilden...
Make love, not war ☮
  maandag 21 mei 2007 @ 12:48:47 #223
35189 Troel
scherp en bot
pi_49603136
Onze dresscode was "apenpakkie"

Ik heb iedereeen aangegeven iets aan te trekken waar men zich prettig in voelt. Niets is vervelender dan mensen die zich niet happy voelen in hetgeen ze aanhebben.

Foto's volgen
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  † In Memoriam † maandag 21 mei 2007 @ 12:58:07 #224
43556 miss_dynastie
pi_49603504
quote:
Op maandag 21 mei 2007 09:49 schreef bianca en michael het volgende:
Gelukkig ieder z'n ding... wij zullen het niemand kwalijk nemen wanneer ze met lege handen verschijnen op onze bruiloft, echter wanneer ze in spijkerbroek met gaten verschijnen (zoals hier boven beschreven) worden wij daar niet blij van! (Ik vind het trouwens ondènkbaar dat wij ooit zelf in een spijkerbroek met gaten zullen verschijnen op zo een gelegenheid....)
Ik ook en ik neem aan Levi ook wel, het was maar een voorbeeld. Ik voel me alleen niet geroepen om speciaal voor een bruiloft kleding aan te schaffen als ik daar zelf geen zin in heb. De mensen die ik uitnodig hebben fatsoen genoeg om in schone en hele kleding te verschijnen. Of dat dan gala of tenue de ville is kan mij geen moer schelen, eerlijk gezegd, en het is voor mij ook moeilijk voor te stellen dat een bepaalde outfit van mij nou echt enorme invloed zal hebben op de feestvreugde.

Overigens ooit echt meegemaakt: een bruidspaar dat zijn eigen dresscodeterm niet helemaal snapte
  maandag 21 mei 2007 @ 14:28:23 #225
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_49606981
quote:
Op maandag 21 mei 2007 12:58 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Ik ook en ik neem aan Levi ook wel, het was maar een voorbeeld.

Gewoon een duidelijk voorbeeld van "niet mooie kleding"

Maar, eerlijk is eerlijk: het zal mij een worst wezen wat een ander draagt... zolang het niet stinkt.
Kan me echt niet voorstellen dat ik me dáár zorgen om zou maken.
Enige persoon waar ik duidelijk eisen aan stel is mijn vriend/aanstaande. Zou het erg fijn vinden als hij in pak verschijnt.
***Levi was here***
pi_49608605
Vinden jullie deze trouwjurk niet ook supergaaf

Ik ben er helemaal verliefd op!

[ Bericht 20% gewijzigd door SantaMaria op 21-05-2007 15:31:28 ]
  maandag 21 mei 2007 @ 15:19:49 #227
35189 Troel
scherp en bot
pi_49608849
Ik vind deze persoonlijk mooier:

Met dank aan Miss en Mister_D
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 21 mei 2007 @ 15:20:32 #228
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_49608905
Leuke foto Troel!
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_49612148
quote:
Op maandag 21 mei 2007 15:19 schreef Troel het volgende:

[afbeelding]
Met dank aan Miss en Mister_D
Troel wat ben je prachtig
Ik krijg er gewoon traantjes van..
Zo mooi!!!
  maandag 21 mei 2007 @ 17:11:51 #231
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_49613236
quote:
Op maandag 21 mei 2007 15:19 schreef Troel het volgende:

[afbeelding]
Met dandank aan Miss en Mister_D
Wow! Wat zien jullie er geweldig leuk, blij en gelukkig uit!
Tof!
  maandag 21 mei 2007 @ 17:21:29 #232
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_49613633
Mooie foto Troel.
Een hele andere jurk dan die van mij bijvoorbeeld zo zie je maar weer dat er voor elk bruidje een jurk is !!!!
pi_49614791
quote:
Op maandag 21 mei 2007 12:58 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Ik voel me alleen niet geroepen om speciaal voor een bruiloft kleding aan te schaffen als ik daar zelf geen zin in heb.
Overigens ooit echt meegemaakt: een bruidspaar dat zijn eigen dresscodeterm niet helemaal snapte
Niemand van onze 23 genodigden hoeft speciaal kleding aan te schaffen, alle heren hebben wel een pak in de kast hangen, en de dames ook wel iets geschikts. Overigens grijpt (bijna) iedereen wel de gelegenheid aan iets nieuws te kopen, dus dat is dan wel weer (een goed excuus) leuk (voor de dames om te shoppen )

En dat laatste is leuk, leg eens uit!
pi_49614878
Amaranta en Troel, jullie zagen er, en jullie partners, allemaal mooi en vooral gelukkig uit!!
  maandag 21 mei 2007 @ 21:49:54 #235
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_49624399
troel je ziet er trouwens superslank uit,veel afgevallen?
  maandag 21 mei 2007 @ 22:05:50 #236
114177 Diaan73
pi_49625113
Troel leuke foto Jullie staan er erg leuk op. Ik vind je jurk ook erg mooi.
Make love, not war ☮
  † In Memoriam † maandag 21 mei 2007 @ 22:15:02 #237
43556 miss_dynastie
pi_49625575
quote:
Op maandag 21 mei 2007 17:57 schreef bianca en michael het volgende:
En dat laatste is leuk, leg eens uit!
Ze dachten dat tenue de ville spijkerbroek was Uiteraard hield niet iedereen zich aan de dresscode, dus ze waren verbaasd over de mensen in pak en jurk terwijl ze dus eigenlijk verbaasd moesten zijn over de mensen in spijkerbroek
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 21 mei 2007 @ 22:36:02 #238
13151 crew  Rewimo
pi_49626540
Ik heb Christans foto's naar Troel en Bert gestuurd Zitten wel aparte bij
pi_49633630
quote:
Op maandag 21 mei 2007 15:20 schreef pluisje het volgende:
Troel! Mooi!
Echt prachtige jurk Troel! Die kanten mouwen, super, en de schouderlijn, echt echt geweldig mooi. Romantisch ook die hoed! Het allermooist misschien vind ik het boeket, ik heb op dit moment een obsessie voor blauw/paarse bloemen
pi_49650826
Troel foto jullie zien er prachtig uit
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
pi_49656309
quote:
Op maandag 21 mei 2007 22:15 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Ze dachten dat tenue de ville spijkerbroek was Uiteraard hield niet iedereen zich aan de dresscode, dus ze waren verbaasd over de mensen in pak en jurk terwijl ze dus eigenlijk verbaasd moesten zijn over de mensen in spijkerbroek
Toen bestond er zeker nog geen google of wikipedia?!
pi_49658146
Verrassing

De rest staat hier
  dinsdag 22 mei 2007 @ 19:59:49 #243
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_49658267
OW JOLIE!!!
  dinsdag 22 mei 2007 @ 20:02:07 #244
114177 Diaan73
pi_49658372
Amaranta, wat leuk zeg al die foto's. Hele leuke foto's Jullie zien er gelukkig uit.
Make love, not war ☮
  dinsdag 22 mei 2007 @ 20:04:27 #245
61183 leonieke
Dan toch?
pi_49658465
Wat een mooie foto's allemaal

Ik begin er echt zin in te krijgen Nog acht weken ofzo en dan is het onze beurt
  dinsdag 22 mei 2007 @ 20:06:45 #246
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_49658580
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 19:57 schreef Mex_ het volgende:
Verrassing

[afbeelding]

De rest staat hier
Mooie foto's!!
Jullie zien er echt geweldig uit.
***Levi was here***
  dinsdag 22 mei 2007 @ 20:06:55 #247
114177 Diaan73
pi_49658587
Wij nog 9 dagen
Make love, not war ☮
  dinsdag 22 mei 2007 @ 20:11:39 #248
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_49658782
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 20:06 schreef Diaan73 het volgende:
Wij nog 9 dagen
werkelijk? we moeten nog zoveel regelen
  dinsdag 22 mei 2007 @ 20:25:57 #249
114177 Diaan73
pi_49659469
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 20:11 schreef peaceman het volgende:

[..]

dat valt ook wel mee, toch?
Make love, not war ☮
  dinsdag 22 mei 2007 @ 20:27:11 #250
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_49659526
Dus als je nog een leuke fotograaf zoekt! Rien Meulman en hij is niet duur!
  dinsdag 22 mei 2007 @ 20:27:14 #251
61183 leonieke
Dan toch?
pi_49659531
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 20:11 schreef peaceman het volgende:

[..]

Wij hebben zelfs nog geen menu vastliggen
  dinsdag 22 mei 2007 @ 20:28:31 #252
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_49659593
bovenonderdruk 90/66 is dat laag?
  dinsdag 22 mei 2007 @ 20:29:40 #253
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_49659659
Ow en wij hadden www.trouwmuziek.com voor in de kerk en die waren ook heel erg goed.
Op dezelfde pagina als waar die fotos staan moet ook ergens de muziek staan.
  dinsdag 22 mei 2007 @ 20:30:09 #254
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_49659688
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 20:27 schreef leonieke het volgende:

[..]

Wij hebben zelfs nog geen menu vastliggen
Wij wel, maar wij hebben dan ook geen 8 weken meer
  dinsdag 22 mei 2007 @ 20:31:23 #255
114177 Diaan73
pi_49659749
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 20:28 schreef amaranta het volgende:
bovenonderdruk 90/66 is dat laag?
Verkeerde topic, Amaranta? Het lijkt me wel laag, maar het ligt er ook aan wat normaal je bloeddruk is.
Make love, not war ☮
  dinsdag 22 mei 2007 @ 20:32:38 #256
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_49659817
Ja verkeerde topic
  dinsdag 22 mei 2007 @ 20:32:40 #257
61183 leonieke
Dan toch?
pi_49659822
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 20:30 schreef peaceman het volgende:

[..]

Wij wel, maar wij hebben dan ook geen 8 weken meer
We moesten onze menu eigenlijk gaan vastleggen in april

Volgende week eens proberen langs te gaan
  dinsdag 22 mei 2007 @ 20:35:14 #258
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_49659937
Ik hoorde dat het in België steeds vaker voorkomt dat ze een frietkar laten voorrijden.
Althans dat zeiden onze belgische gasten.
  dinsdag 22 mei 2007 @ 20:36:00 #259
114177 Diaan73
pi_49659983
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 20:32 schreef leonieke het volgende:

[..]

We moesten onze menu eigenlijk gaan vastleggen in april

Volgende week eens proberen langs te gaan
Ach het is nog niet zo lang mei... komt wel goed denk ik. Ik moet niet vergeten vrijdag door te geven wie wat eet....
Make love, not war ☮
  dinsdag 22 mei 2007 @ 20:36:46 #260
61183 leonieke
Dan toch?
pi_49660028
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 20:35 schreef amaranta het volgende:
Ik hoorde dat het in België steeds vaker voorkomt dat ze een frietkar laten voorrijden.
Althans dat zeiden onze belgische gasten.
Ik heb het nog nooit meegemaakt op een huwelijk (op een verjaardagsfeest ken ik het wel bv).

Maar als er nu één iets is wat ik in orde wil, is het het eten dus geen frietkar voor ons Wel voorgerecht, soep, hoofdgerecht en dessert
  dinsdag 22 mei 2007 @ 20:37:54 #261
61183 leonieke
Dan toch?
pi_49660095
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 20:36 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

Ach het is nog niet zo lang mei... komt wel goed denk ik. Ik moet niet vergeten vrijdag door te geven wie wat eet....
Erg he, eigenlijk?
Maar we zijn geweest in april, maar toen waren we er nog niet uit (en nu eigenljk nog steeds niet )

Binnenkort eens een lijstje maken met dingen die nog moeten gebeuren (maar daar heb ik eigenlijk geen idee van... ik vrees dat ik bepaalde dingen sowieso niet ga doen omdat ik niet weet dat ik ze moet doen )

Hebben jullie geen lijstje met laatste dingen?
  dinsdag 22 mei 2007 @ 20:38:03 #262
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_49660102
WIj hadden dat 's avonds op het feest opzich wel willen doen, alleen denk ikdat de eigenaar van het restaurant/feestzaal dat niet had gewaardeerd.
Het wordt volgens mij 's avonds gedaan als je alleen een zaaltje hebt gehuurd ofzo..
  dinsdag 22 mei 2007 @ 20:39:02 #263
114177 Diaan73
pi_49660144
Waarom erg? Wij hebben in januari van dit jaar pas besloten te gaan trouwen. Wij moesten alles in een paar weken regelen en dat is ook gelukt.

Wij hebben geen lijstje. Heb alles in mn hoofd......
Make love, not war ☮
  dinsdag 22 mei 2007 @ 20:39:57 #264
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_49660193
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 20:39 schreef Diaan73 het volgende:
En ik controleer dat
  dinsdag 22 mei 2007 @ 20:40:15 #265
61183 leonieke
Dan toch?
pi_49660218
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 20:39 schreef Diaan73 het volgende:
Damn

Niemand anders die een lijstje had?
  dinsdag 22 mei 2007 @ 20:40:22 #266
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_49660225
Wij hebben in de laatste week nog; pennen voor de getuigen en wegwerpcamera's gekocht.
  dinsdag 22 mei 2007 @ 20:41:18 #267
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_49660282
Wij hadden ook geen papieren lijstje.
  dinsdag 22 mei 2007 @ 20:43:03 #268
61183 leonieke
Dan toch?
pi_49660362
En zo dingen in je hoofd waarvan je dacht: nog een geluk dat ik daaraan gedacht had?
  dinsdag 22 mei 2007 @ 20:45:33 #269
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_49660464
Nou 1 tip. Laat iemand belangrijke telefoonnummers meenemen.
  dinsdag 22 mei 2007 @ 20:52:36 #270
61183 leonieke
Dan toch?
pi_49660765
Thx Amaranta

Trouwens, waar ik aan dacht: heb je als bruid eigenlijk een handtas mee of niet?
  dinsdag 22 mei 2007 @ 20:57:34 #271
114177 Diaan73
pi_49661004
Ik neem geen handtas mee... ik doe het in een plastic tasje en zorg dat het bij de locatie ligt....

Trouwens tipje: www.planyourwedding.nl
Make love, not war ☮
  dinsdag 22 mei 2007 @ 20:59:01 #272
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_49661065
ik vroeg me dat ook af, ik had er geen. Ze worden wel verkocht. Maar, wat wil je meenemen??
  dinsdag 22 mei 2007 @ 21:01:15 #273
61183 leonieke
Dan toch?
pi_49661171
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 20:59 schreef amaranta het volgende:
ik vroeg me dat ook af, ik had er geen. Ze worden wel verkocht. Maar, wat wil je meenemen??
Liefst geen, het lijkt me ambetant om én een bruidsboeket én een handtas mee t nemen, maar ik dacht dat het not done was om geen handtas mee te hebben

Ik kan natuurlijk ook mijn getuige de taak geven om voor mijn portefeuille te zorgen
  dinsdag 22 mei 2007 @ 21:04:27 #274
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_49661314
Je hebt toch helemaal geen portemonnee nodig.
  dinsdag 22 mei 2007 @ 21:05:04 #275
61183 leonieke
Dan toch?
pi_49661344
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 20:57 schreef Diaan73 het volgende:
Ik neem geen handtas mee... ik doe het in een plastic tasje en zorg dat het bij de locatie ligt....

Trouwens tipje: www.planyourwedding.nl
Thx
En het valt nog mee wat me moeten doen... Het bedankje zal een foto zijn, dus dat kunnen we pas achteraf doen
  dinsdag 22 mei 2007 @ 21:05:56 #276
114177 Diaan73
pi_49661394
lijkt mij ook niet... ik neem niets mee. Tenminste niet wat niet nodig is...
Make love, not war ☮
  dinsdag 22 mei 2007 @ 21:06:06 #277
61183 leonieke
Dan toch?
pi_49661405
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 21:04 schreef amaranta het volgende:
Je hebt toch helemaal geen portemonnee nodig.
Toch alleszins mijn rijbewijs aangezien ik 's avonds BOB ben. Stel je voor dat ik tegengehouden word in mijn trouwkleren

Ah, een broek meenemen naar de zaal, mag ik niet vergeten anders geraak ik niet achter het stuur 's nachts.
  dinsdag 22 mei 2007 @ 21:06:51 #278
61183 leonieke
Dan toch?
pi_49661446
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 21:05 schreef Diaan73 het volgende:
lijkt mij ook niet... ik neem niets mee.
Ow, ja nu je het zegt, niet zoveel nodig eigenlijk he. Als we geld nodig hebben, doen we wel de enveloppen open
  dinsdag 22 mei 2007 @ 21:07:20 #279
114177 Diaan73
pi_49661469
Neem je geen taxi terug?? wij gaan of lopend 5 minuutjes vanaf ons huis of als we beiden te dronken zijn, met de taxi.
Make love, not war ☮
  dinsdag 22 mei 2007 @ 21:07:20 #280
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_49661471
Je bent BOB????
Waarom neem je geen taxi? Kunnen je niemand anders BOB laten zijn?
  dinsdag 22 mei 2007 @ 21:07:49 #281
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_49661497
De Bob??
Bij onze bruiloft kregen we een taxivan de feestlocatie.Wisten we overigens niet van tevoren.
  dinsdag 22 mei 2007 @ 21:08:41 #282
114177 Diaan73
pi_49661542
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 21:06 schreef leonieke het volgende:

[..]

Ow, ja nu je het zegt, niet zoveel nodig eigenlijk he. Als we geld nodig hebben, doen we wel de enveloppen open
Precies Ik neem wel extra kousen mee.... en misschien nog schoenen/slippers... voor als ik het niet meer volhou op de hakken.
Make love, not war ☮
  dinsdag 22 mei 2007 @ 21:09:35 #283
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_49661596
een fotobedankje kun je bij deverse fotozaken dezxelfde dag laten drukken
  dinsdag 22 mei 2007 @ 21:09:53 #284
61183 leonieke
Dan toch?
pi_49661612
lol
Heb zelfs niet gedacht aan een taxi

Maar eigenlijk gebruik ik dat gewoon als chantagemiddel (hey, ik ben wel BOB, he, ik mag toch *dit* wel hebben? ). Ik drink sowieso nooit alcohol (vind het gewoon niet lekker, ook champagne niet) dus eigenlijk maakt dat niet zoveel uit hoor voor mij.
Ik moet gewoon wakker kunnen blijven, maar dat zal wel loslopen (en mijn ma haar auto moet thuis geraken en zij zal té zat zijn om te rijden, dat weet ik nu al )
  dinsdag 22 mei 2007 @ 21:10:56 #285
61183 leonieke
Dan toch?
pi_49661663
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 21:09 schreef amaranta het volgende:
een fotobedankje kun je bij deverse fotozaken dezxelfde dag laten drukken
Eén van onze kennissen (en een daggast) neemt de foto's, dus dat wordt wat moeilijk (ook al had ik ze idd liever dezelfde avond gegeven ) Maar waarschijnljk gaan we nog iets speciaals maken van het bedankje (paar foto's op één foto)
  dinsdag 22 mei 2007 @ 21:11:03 #286
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_49661671
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 21:08 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

Precies Ik neem wel extra kousen mee.... en misschien nog schoenen/slippers... voor als ik het niet meer volhou op de hakken.
volgens liepen op mijn bruioft halverge de avond alle vrouwen zonder schoenen, incl. bruid
  dinsdag 22 mei 2007 @ 21:11:14 #287
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_49661678
Ik neem mee: sigaretten, aansteker en mijn vrouw
  dinsdag 22 mei 2007 @ 21:12:03 #288
61183 leonieke
Dan toch?
pi_49661718
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 21:08 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

Ook al
Zie je wel dat ik veel ga vergeten Maar ik heb er wel voor gezorgd dat mijn schoenen geen te hoge hakken hebben. Die moet ik wel nog inlopen. Misschien hou ik het zo wel uit de hele dag
  dinsdag 22 mei 2007 @ 21:13:01 #289
61183 leonieke
Dan toch?
pi_49661767
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 21:11 schreef amaranta het volgende:

[..]

volgens liepen op mijn bruioft halverge de avond alle vrouwen zonder schoenen, incl. bruid
Dat was ook mijn idee, maar iedereen bekeek me nogal vreemd (trek ik me toch niets van aan, mijn bruiloft weet je wel ). Maar misschien zoek ik iets van witte sportschoenen ofzo...
  dinsdag 22 mei 2007 @ 21:13:24 #290
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_49661794
volgens kan dat gewoon leonieke
  dinsdag 22 mei 2007 @ 21:14:15 #291
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_49661839
hoe lang is je jurk diaan??
  dinsdag 22 mei 2007 @ 21:15:56 #292
114177 Diaan73
pi_49661929
Wij gaan de avond ervoor de zaal een beetje versieren. Ik zorg dan gewoon dat er wat makkelijke dingen liggen. Ow ik neem wel mn goede humeur mee
Make love, not war ☮
  dinsdag 22 mei 2007 @ 21:16:35 #293
61183 leonieke
Dan toch?
pi_49661978
Ik ga trouwen en ik neem mee....
  dinsdag 22 mei 2007 @ 21:17:13 #294
114177 Diaan73
pi_49662022
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 21:14 schreef amaranta het volgende:
hoe lang is je jurk diaan??
Totaan de enkels volgens mij, als ik mn hakschoenen aan heb. Of misschien er wel iets overheen..... ik weet het eigenlijk niet eens zo goed

Donderdagavond krijg ik trouwens proef make-up. Mn tante maakt me op. Ben vandaag bij schoonheidsspecialiste geweest en heb mn wenkbrauwen laten epileren en verven. Ziet er een stuk mooier uit meteen. Eigenlijk moet ik dat gewoon bijhouden, maar ben daar zo laks in.
Make love, not war ☮
  dinsdag 22 mei 2007 @ 21:17:53 #295
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_49662064
en we zeggen niet wat we gaan doen,,,, maar vergeet je zwemspullen niet!
  dinsdag 22 mei 2007 @ 21:18:55 #296
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_49662122
misschien valt ie wel over je voeten...
  dinsdag 22 mei 2007 @ 21:20:27 #297
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_49662214
Ik laat ze 1x in 2 maanden harsen, mn wenkbrouwen dus
  dinsdag 22 mei 2007 @ 21:20:38 #298
114177 Diaan73
pi_49662222
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 21:18 schreef amaranta het volgende:
Net wel of net niet.... maar ik denk dat ik het wel volhou hoor. En anders kunnen ze idd gewoon uit.
Make love, not war ☮
  dinsdag 22 mei 2007 @ 21:21:26 #299
114177 Diaan73
pi_49662264
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 21:20 schreef amaranta het volgende:
Ik laat ze 1x in 2 maanden harsen, mn wenkbrouwen dus
Ja dat wil ik eigenlijk ook doen, maar ja..... schiet er steeds bij in. Vanaf nu....!!!
Make love, not war ☮
  dinsdag 22 mei 2007 @ 21:21:45 #300
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_49662280
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 21:18 schreef amaranta het volgende:
Ik zal goed opletten dat ik niet struikel
  dinsdag 22 mei 2007 @ 21:23:55 #301
114177 Diaan73