Geen biertje maar colaatje graag!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:10 schreef Troel het volgende:
[..]
OepsIk heb je echt niet gezien!
Kom je van de week biertje pakken? Grolsch ligt koud.
Dat is allemaal geregeld, wij hebben een goede domineequote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:16 schreef amaranta het volgende:
[..]
en geef goed door hoe laat je trouwt! Niet zoals bij ons dat de priester dacht dat we een uur later gingen trouwen en dus gewoon te laat was.
Cola heb ik ook voor je hoorquote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:17 schreef Tally het volgende:
[..]
Geen biertje maar colaatje graag!
Ik PM je van de week even voor het adres
Met die bevestiging mensen om de oren slaan.. Kom nou![]()
En je schoenen
Die waren bij mij eerder dan mn jurk
We hebben al een keer uitgelegd wat hiermee bedoeld werd geloof ik...quote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:00 schreef amaranta het volgende:
Ik wil nog even 1 keer terugkomen op de hele discussie, en ik wil daarbij een post aanhalen uit het vorige topic.
Natuurlijk ben ik blij dat ze erbij was. En ik begrijp ook dat ze het geld niet kan missen. Liever had ik dan niks gehad of gewoon een cadeautje. IPV 10 euro in een enveloppe. Het staat echt raar hoor als je dat open maakt. Maargoed, het schijnt dus dat er 25 inzat.
Anyway, de post die ik wil aanhalen is
[..]
Dit vind ik nog veel erger dan zeiken over 10 euro. Het houden van een receptie omdat je dan ook geld krijgt..
Sorry tara dat ik jou aanhaal maar jij was degene die dit schreef.
Om precies deze reden hebben wij GEEN receptie gedaan. Je bent welkom of je bent het niet. En wij hebben helemaal geen mensen uitgenodigd die we er niet bij wilden onder het mom van, dan krijgen we een cadeau.
Ik vind het jammer dat k nu als gierig overkom want dat ben ik zeker niet. Anyway, ik wil er zelf geen woorden meer vuil aan maken.
Ik heb een leuke dag gehad en een verslag met fotos volgen nog.
Nou, het is echt gewoon een misser van die zaak: in januari bij het eerste keer vermaken was het duidelijk dat ze te groot waren en zijn ze vergeten ze opnieuw te bestellen, dus dat is pas veel later gedaan. Ja, en nu is het mei en wil iedereen schoenen.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:19 schreef miss_dynastie het volgende:
Dat van die schoenen vind ik echt ongelooflijk
Ik hoop dat ze je ergens in de buurt van dienst kunnen zijn troelie!
wees blij... die van ons was echt raar... en sloeg notabene de helft over..quote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:19 schreef Troel het volgende:
[..]
Dat is allemaal geregeld, wij hebben een goede dominee
Wat voor schoenen zijn het en welke maat heb je?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:40 schreef Troel het volgende:
Kerk is gelukkig geregeld
schoenen nog niet
In de omgeving hier zijn die ook niet op voorraad
maat 41 van Sophie Sposa, model evelin in het ivoor.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:46 schreef Tally het volgende:
[..]
Wat voor schoenen zijn het en welke maat heb je?
Mijn schoenen zijn ook ivoor kleurig en hangen volgens mij er tussen in qua schoen..quote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:48 schreef Troel het volgende:
[..]
maat 41 van Sophie Sposa, model evelin in het ivoor.
En anders maat 41 van Rainbow, model Gail in ivoor
Superquote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:56 schreef Tally het volgende:
[..]
Mijn schoenen zijn ook ivoor kleurig en hangen volgens mij er tussen in qua schoen..
Heeft van beide wel iets weg.. Het is maat 40 of 41..
Ik kijk vanavond even voor je.. Mochten ze niet op tijd zijn en je past mijn schoen kan je die altijd lenen!
hier in de omg eindhoven kun je ann & john bellen, mariage in geldrop en bruidshuis diana (weet neit waar die ligt).quote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:07 schreef Troel het volgende:
Ik ben nu zelf rond Breda aan het bellen, daar zitten nog een aantal grote zaken.
Ik zou er toch mee teruggaan. Ik ken iemand die mocht kiezen tussen haar geld terug of nieuwe schoenen...quote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:16 schreef amaranta het volgende:
Mijn schoenen zijn overigens al kapot. Heb denk ik met de voorkant ergens tegenaan gezeten en er is een stukje leer van het topje. Nouja, ga ze denk ik toch niet meer dragen...
ook al nadat ze gedragen waren?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:16 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik zou er toch mee teruggaan. Ik ken iemand die mocht kiezen tussen haar geld terug of nieuwe schoenen...
Yep. Je mag een bepaalde kwaliteit verwachten van zulke schoenen vertelden ze haar. Dat houdt in dat ze langer dan een dagje mee moeten kunnen. Maar ik weet niet of zij toevallig geluk heeft gehad. Ik zou er sowieso mee terug gaan in elk geval, die dingen kosten toch meer dan 100 euro meestal.quote:
ja het zat rond de 100 euro inderdaad. Bedankt voor de tip, rij er morgen even langs denk ik.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:18 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Yep. Je mag een bepaalde kwaliteit verwachten van zulke schoenen vertelden ze haar. Dat houdt in dat ze langer dan een dagje mee moeten kunnen. Maar ik weet niet of zij toevallig geluk heeft gehad. Ik zou er sowieso mee terug gaan in elk geval, die dingen kosten toch meer dan 100 euro meestal.
Lullig? Die hoort er voor te zorgen dat ze op tijd zijn..quote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:25 schreef Troel het volgende:
OK, in Breda hadden ze de Gail schoenen, dus heb die maar gelijk gekochtZe gaan ze zelfs voor me opsturen!
Lullig voor mijn bruidsmodezaak, maar ja, nog meer stress erbij hoeft niet van mij hoor.
Het was wel een vertoning hoorquote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:16 schreef amaranta het volgende:
Ow Troel! Niet gaan stressen hoor! Dat is nergens voor nodig. Heb ik ook niet gedaan. (daar had ik mijn moeder voor). Zelfs toen we op de priester moesten wachten bleef ik kalm.
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:07 schreef fietsie het volgende:
Wij doen het op 7-7-7 op precies zo'n eenvoudige manier hoor!
We gaan in een (door mijn schoonvader zelfgebouwd) bootje naar het gemeentehuis, waar we trouwen in een clubje van 12 man.
Daarna gaan we in de eigen tuin met de hele familie lekker BBQen waarbij ik zelf het hele menu heb samengesteld en de BBQ ook helemaal zelf regel.
Alleen de drank laten wij doen door een bedrijfje.
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:39 schreef doshi het volgende:
[..]
![]()
Wij zijn ook op 7-7 getrouwd (in 2005, we wilden niet nog eens 2 jaar wachten), en na het huwelijk zijn de gasten ook nog eens met een boot gaan varen (toen wij de foto's maakten) en daarna ook een tuinfeest (wel met catering, BBQ'en vinden wij niet zo leuk).
Hoop dat jullie net zoals wij fantastisch weer hebben! Goede smaak voor een huwelijksdag hebben jullie trouwens![]()
Amenquote:Op woensdag 2 mei 2007 10:44 schreef fietsie het volgende:
[..]
Naja, daar wij gaan ons in ieder geval lekker niet druk maken om de dingen die ik hier veel in de discussie zie terugkomen (cadeau's, de waarde ervan en dat soort shit);
Jawel hoor. Sowieso was jouw lijst helemaal niet opdringerig gebracht, echt precies goed zoquote:Op woensdag 2 mei 2007 16:50 schreef Troel het volgende:
Uiteindelijk hebben we zo'n 15 kado's op de lijst gehad, dat vind ik een keurig iets. Ik wilde ook niet te hebberig overkomen, ik hoop dat dat gelukt is
Wij hebben dus 2 witte broden met geld gekregen. Ik had het echt nog nooit eerder gezien. De wittebroodsweken. Wel logisch eigenlijkquote:Op woensdag 2 mei 2007 16:50 schreef Troel het volgende:
Over kado's gesproken.
Ik vond het heel erg moeilijk om echt kado's aan te geven. Ik heb een best dure smaak wat sommige dingen betreft en was bang dat men dan voor een persoon met een kado van 60 euro aan kwam zetten. Ik heb begrepen van mijn ceremoniepaar dat ik me daar niet druk over hoef te maken, dat de mensen zelf al aangeven dat ze met een stel mensen een kado kopen.
Tja, er zijn nou eenmaal een aantal dingen die je graag wilt hebben. Ik had de lijst nog wel langer kunnen maken, maar ik heb de kado's van boven de 100 euro maar weggelaten. Zo willen we heel graag van die loungebedden voor op het dakterras en daar een paar mooie grote potten. De potten zijn qua prijs nog goed te doen, die bedden natuurlijk niet. Van de potten is de ceremoniemeester dus op de hoogte, de bedden zitten in het kopje "geldelijke bijdrage voor herinrichting achtertuin". Dakterras vind ik toch wel een beetje achtertuin.
Uiteindelijk hebben we zo'n 15 kado's op de lijst gehad, dat vind ik een keurig iets. Ik wilde ook niet te hebberig overkomen, ik hoop dat dat gelukt is
Als ik nu kijk naar wat er over is van de lijst, dan worden we hoe dan ook al wel verwend. Overigens heb ik net zo lief dat mensen geld geven, ben benieuwd wat men verzint om dat ook echt leuk te maken (ik zie het al helemaal voor me dat je de dag na je bruiloft honderden enveloppen open moet maken waar dan een stuiver inzit enzo, dat lijkt me best grappig)!
Dat soort dingen vind ik dus best grappig. Natuurlijk moet niet iedereen met een pot centen aankomen, maar ik vind het wel wat hebben.quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:31 schreef amaranta het volgende:
[..]
Wij hebben dus 2 witte broden met geld gekregen. Ik had het echt nog nooit eerder gezien. De wittebroodsweken. Wel logisch eigenlijk
Verder een lijstje met daarin geld en ook nog van iemand babysokjes met daarin het geld..de rest waren gewoon enveloppen.
Vergeet je Beertender nietquote:Op woensdag 2 mei 2007 17:31 schreef amaranta het volgende:
[..]
Wij hebben dus 2 witte broden met geld gekregen. Ik had het echt nog nooit eerder gezien. De wittebroodsweken. Wel logisch eigenlijk
Verder een lijstje met daarin geld en ook nog van iemand babysokjes met daarin het geld..de rest waren gewoon enveloppen.
Passenheim, in Wolvega ? Daar kun je voor iedere smaak en maat wat vinden..... En de kwaliteit is er over het algemeen erg goed.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:00 schreef Qwie het volgende:
Ik ga ook trouwen en ik zoek nog een mooi trouwpak. Iemand nog suggesties/ervaringen in de omgeving van groningen met herenmode zaken? Ik zat zelf te denken aan dasarto. Iemand daar ervaringen mee?
Ik had je alvast naar najaar verplaatstquote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:49 schreef Levitation het volgende:
Hoiik laat mijn neus ook maar weer eens zien...
Niet dat er zinnige vorderingen te melden zijn, maar ik dacht ik klets weer eens mee...
Troelie, is nu alles geregeld voor de grote dag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |