Doe je voorzichtig?quote:Op zondag 29 april 2007 17:37 schreef PumaStreamer het volgende:
kom net binnuh vaLLUH
Tjah wie zou het zijn...quote:Op zondag 29 april 2007 17:41 schreef itsme het volgende:
Ik hoop op meerdere nieuwe bewoners.
En het liefst iemand die niet weer zich bij brian inlikt, of wat zeg ik nu,Brian die zich weer kan bewerkstelligen bij hen.
Nou, nog een danquote:Op zondag 29 april 2007 17:42 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Was ook een beetje van mij voor jou, maar dat weet je nu wel..
Jaap is al z'n nieuwe persoonlijke bezittingen aan het vastleggen, door er briefjes op te plakken.quote:Op zondag 29 april 2007 17:42 schreef Charmian het volgende:
Wat is die mongool aan het doen met z'n plakbandjes?
Vorige week zat Natasia te hinten over iemand, dus misschien een bekende. In ieder geval niemand iemand die richting SHE zou neigen.quote:
Dat kan er maar één zijn.... Likkende Lassiequote:Op zondag 29 april 2007 17:41 schreef itsme het volgende:
Ik hoop op meerdere nieuwe bewoners.
En het liefst iemand die niet weer zich bij brian inlikt, of wat zeg ik nu,Brian die zich weer kan bewerkstelligen bij hen.
Ik heb werkelijk nog geen één keer kunnen lachen om die idioot.quote:Op zondag 29 april 2007 17:43 schreef F1reB1rd het volgende:
Jaap is ook weer bezig met een kansloze kleuteractie
Nou in dat geval misschien die Abbi Babbie wel die in het begin er uit gestemd werd....quote:Op zondag 29 april 2007 17:44 schreef Charmian het volgende:
[..]
Vorige week zat Natasia te hinten over iemand, dus misschien een bekende. In ieder geval niemand iemand die richting SHE zou neigen.
Natasia heeft nathanael en d'r zus al 'gehint'quote:Op zondag 29 april 2007 17:44 schreef Charmian het volgende:
[..]
Vorige week zat Natasia te hinten over iemand, dus misschien een bekende. In ieder geval niemand iemand die richting SHE zou neigen.
Jah ik wel...toen hij voor Heel NL...zijn ster showde en hij voorgoed de sjaak werd van het programma. NIet om zijn walgelijk gore en met ziekte besmette lichaam..maar het idee dat hij het gewoon zelf niet eens meer weet....echt als je zo ver bent verdien je niet beter..quote:Op zondag 29 april 2007 17:45 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk nog geen één keer kunnen lachen om die idioot.
Als het maar een KUT heeftquote:Op zondag 29 april 2007 17:46 schreef blomst het volgende:
Brian zal wel een nieuw liefje krijgen.
Thanks, is gedaanquote:Op zondag 29 april 2007 17:45 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Doe je nog even SC linkje editten?![]()
![]()
[SC # 41] Upbeat SlowChat
Juist voor degene die zich niet kunnen vinden in de TT heb ik maarliefst 3 schattige plaatjs gebruikt in de OPquote:Op zondag 29 april 2007 17:45 schreef Brici het volgende:
Kut TT en OP
Ik wel.. Toen hij Carlos een charlatan en zakkenvuller noemde. Amateur.quote:Op zondag 29 april 2007 17:45 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk nog geen één keer kunnen lachen om die idioot.
Hmm, ik bedenk me net, foto 1 is een beetje naar, de Judaskusquote:Op zondag 29 april 2007 17:48 schreef Marrije het volgende:
[..]
Juist voor degene die zich niet kunnen vinden in de TT heb ik maarliefst 3 schattige plaatjs gebruikt in de OP![]()
Nee, die van jou zijn een feestje...quote:Op zondag 29 april 2007 17:45 schreef Brici het volgende:
Kut TT en OP
Sorry, heb geen tijd, deze week..quote:Op zondag 29 april 2007 17:49 schreef Suikeroom het volgende:
als ze er nou nog een lekker wijf instoppen.. dan wordt het nog een leuke laatste week op de streams
das meer uitlachen dan, eigenlijk ook heel logisch dat je dat in zijn geval doetquote:Op zondag 29 april 2007 17:47 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Jah ik wel...toen hij voor Heel NL...zijn ster showde en hij voorgoed de sjaak werd van het programma. NIet om zijn walgelijk gore en met ziekte besmette lichaam..maar het idee dat hij het gewoon zelf niet eens meer weet....echt als je zo ver bent verdien je niet beter..
Stop der een olifant in.quote:Op zondag 29 april 2007 17:49 schreef Suikeroom het volgende:
als ze er nou nog een lekker wijf instoppen.. dan wordt het nog een leuke laatste week op de streams
Heeft íe het daar nu nog over?quote:Op zondag 29 april 2007 17:50 schreef schatje het volgende:
Brian die graag weerloze vrouwen slaat valt nog steeds over het miezerige tikje dat hij kreeg van Huub.
nee he. Ach waarom blijf ik toch hopen?quote:Op zondag 29 april 2007 17:44 schreef Charmian het volgende:
[..]
Suuuuuuure, Meneer Kubatsenslavrouwen...quote:Op zondag 29 april 2007 17:52 schreef Dark het volgende:
Brian heeft er geen woorden voor, dat Huub, ondanks fysiek geweld, heeft kunnen bewerkstelligen dat hij nog steeds in de villa zit. Hij vindt het belachelijk, maar gaat er geen woorden meer over vuil maken.
Niemand zal zijn of haar nek aan hen verrekken, hooguit de stembanden.quote:Op zondag 29 april 2007 17:53 schreef schatje het volgende:
En dan durven Natasia en Brian ook nog te zeggen dat Huub een probleem heeft als ie weer buiten de villa staat![]()
.
quote:Op zondag 29 april 2007 17:50 schreef schatje het volgende:
Brian die graag weerloze vrouwen slaat valt nog steeds over het miezerige tikje dat hij kreeg van Huub.
Maar is helemaal geen maatje 36..ze is dikker aant worden...ze word uiteindelijk Cora2quote:Op zondag 29 april 2007 17:59 schreef Lobasca het volgende:
Miss maatje 36 praat weer met volle mond...
Ik denk eerder wel dat ze thuis zo is...ze lijkt me een echte cleanfreak!!quote:Op zondag 29 april 2007 18:02 schreef Lobasca het volgende:
In de kooi is Natasia heel opruimerig, maar ik verdenk haar ervan dat ze thuis geen ene flikker uitvoerde, haar huis moest tenslotte niet voor nix opgeknapt worden. Of eigenlijk wel voor nix.
quote:Op zondag 29 april 2007 18:01 schreef the_undertaker het volgende:
En del heeft dat spuuglelijke ding wat voor een zonnebril doormoet ook weer op dr bolle kop
Dat lijkt mij ook erg leuk...en Jaap en Brian helemaal onderin met 1%...quote:Op zondag 29 april 2007 18:01 schreef blomst het volgende:
Ik hoop dat alle stemmen van de popupol naar huub gaan dan komt hij boven de 50% en laat hij de anderen allemaal een poepie ruiken.
Goh...quote:Op zondag 29 april 2007 18:04 schreef Lobasca het volgende:
Ik heb laatst ook 2 van die brillen gekocht...
Liever saaie Brian onderaan..quote:Op zondag 29 april 2007 18:04 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook erg leuk...en Jaap en Brian helemaal onderin met 1%...![]()
Vind je het niet geweldig dat als je goed in de glazen kijkt je gewoon de camera mensen ziet staan..oeps afwerkfoutje..anyway...ADEL mocht willen dat haar brillie zo cool was..quote:
Ja maareh, Paris Hilton heeft er ook zo ééntje.....quote:Op zondag 29 april 2007 18:01 schreef the_undertaker het volgende:
En del heeft dat spuuglelijke ding wat voor een zonnebril doormoet ook weer op dr bolle kop
Omdat niemand die stemming tegen wil houden...quote:Op zondag 29 april 2007 18:05 schreef laffer het volgende:
waarom lopen die vieze hondjes daar nog rond?![]()
quote:Op zondag 29 april 2007 18:05 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Vind je het niet geweldig dat als je goed in de glazen kijkt je gewoon de camera mensen ziet staan..oeps afwerkfoutje..anyway...ADEL mocht willen dat haar brillie zo cool was..
Misschien wel een cleanfreak, maar dan moesten haar kiiiiiiiiiiiiiiiiindjes het schoonmaken en opruimen. Mevrouw delegeert graag.quote:Op zondag 29 april 2007 18:03 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Ik denk eerder wel dat ze thuis zo is...ze lijkt me een echte cleanfreak!!
Ok Cleanfreak and Dictator....Back to the middle ages baby...alleen dan met een vrouw aant hoofd ipv een man.quote:Op zondag 29 april 2007 18:07 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Misschien wel een cleanfreak, maar dan moesten haar kiiiiiiiiiiiiiiiiindjes hetschoonmaken en opruimen. Mevrouw deligeert graag.
jammer, van mij mogen ze wel wegquote:Op zondag 29 april 2007 18:05 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Omdat niemand die stemming tegen wil houden...
omdat niemand ze nog over het hek heet geflikkerd.quote:Op zondag 29 april 2007 18:05 schreef laffer het volgende:
waarom lopen die vieze hondjes daar nog rond?![]()
Dat klopt, Aso Jaap hoort niet in dat huis, goed dat je dat inzietquote:Op zondag 29 april 2007 18:05 schreef Peter6000 het volgende:
Dat smerige mannetje met zijn zonnebril, stropdas en ernie-lachje.
Jij hoort hier niet, opflikkeren.
Alleenstaande vrouw... Wilgooooooooooooooooootje is graag zonder haar in Suriname.quote:Op zondag 29 april 2007 18:08 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Ok Cleanfreak and Dictator....Back to the middle ages baby...alleen dan met een vrouw aant hoofd ipv een man.
Hondjes zijn niet vies,,,,eigenaren maken ze vies....ik vreet liever uit de bek van mijn hond (puma) dan dat ik amanda zou moeten zoenenquote:Op zondag 29 april 2007 18:09 schreef Gert het volgende:
[..]
omdat niemand ze nog over het hek heet geflikkerd.
dinsdag gaan ze wegquote:
Ik ben blij dat jij hier vanaf 4 mei niet meer post.quote:Op zondag 29 april 2007 18:10 schreef Napster het volgende:
[..]
Dat klopt, Aso Jaap hoort niet in dat huis, goed dat je dat inziet![]()
quote:Op zondag 29 april 2007 18:09 schreef Gert het volgende:
[..]
omdat niemand ze nog over het hek heet geflikkerd.
quote:Op zondag 29 april 2007 18:11 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Dinsdag eet ik meestal chinees....toeval??
Moet jij niet een brief naar je jaap schrijven?quote:Op zondag 29 april 2007 18:11 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik ben blij dat jij hier vanaf 4 mei niet meer post.
Gezellig hieroooo...en hoezo..ben jij zo pro jaap...is er iets positiefs te noemen aan de meester toneel speler of chronisch....geval..quote:Op zondag 29 april 2007 18:11 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik blijf hier gewoon posten hoor. Hoe kom je erbij dat ik niet meer post?quote:Op zondag 29 april 2007 18:11 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 29 april 2007 18:12 schreef blomst het volgende:
Waar is Huub? achter?
Zal wel ja..... Zijn hart is gebroken natuurlijk. Zijn back-up is pleite......quote:Op zondag 29 april 2007 18:12 schreef blomst het volgende:
Waar is Huub? achter?
Nu weeet ik het zekerquote:Op zondag 29 april 2007 18:13 schreef Peter6000 het volgende:
Walgelijke "grapjes" over het doodsmijten van honden, en als je er dan wat van zegt wordt je geband en houdt de voltallige fokcrew elkaar de smerige handjes boven het hoofd.
Nou zeg je wat zinnigs....vind het beetje triest dat uberhaubt die honden daar inzitten...de waarde van de villa is zowiezo gezakt door de hoeveelheid strond die de beesies geworpen hebben op het dure grasveldje...daarbij ok ze komen niet verder dan de tuin..niet dat ze echt veel ruimte nodig hebben maar toch..Daarbij....zijn de mensen die daar wonen zo vaak aan het schreeuwen...een hond hoort het 7-17 keer harder....geen 20 keer geen 15 of 10 voor dat weer gezegd word maar 7-17 keer keer harder. Bedenk je dit...Natasia Brian Huub iedereen die daar zo schreeuwt als beesten...arme hondjes....echt vind het verder kutbeestjes hou van honden met wat meer gewicht..maar jah ze verdienen het beste das per definitie en FEIT..en idd als je niet continu mag zeggen dat Brain zijn land goed presenteerd of ze vergelijkt met aapachtigen...krijg je gezeik maar dieren mishandeling..mag wel...dus jah je hebt wat zinnigs gezegdquote:Op zondag 29 april 2007 18:13 schreef Peter6000 het volgende:
Walgelijke "grapjes" over het doodsmijten van honden, en als je er dan wat van zegt wordt je geband en houdt de voltallige fokcrew elkaar de smerige handjes boven het hoofd.
Net alsof Nicolaas dat weetquote:Op zondag 29 april 2007 18:18 schreef Dark het volgende:
Nicolaas zegt dat er wat gaat gebeuren, heel snel!
Als Japio een liposuctie nodig heeft weet ik nog wel een arts...die ene die dat meisje van 21 deed.quote:Op zondag 29 april 2007 18:18 schreef axis303 het volgende:
Jaap is flink aan het dieëten zo te zien
Nico en Natas zagen in de keuken iemand van de redactie/productie door de gang lopen.quote:Op zondag 29 april 2007 18:20 schreef schatje het volgende:
Ze hebben dan vast fakkels zien staan.
Aangezien saaie Brian het K-woord veelvuldig in de mond neemt, zal het hem niet deren..quote:Op zondag 29 april 2007 18:27 schreef PumaStreamer het volgende:
Aangebrand vlees is kankerverwekkend,..en dat word gegeven nu....:(:(
Zegt hij elke dag.quote:Op zondag 29 april 2007 18:18 schreef Dark het volgende:
Nicolaas zegt dat er wat gaat gebeuren, heel snel!
Denk dat ik ook nog effe een verse drol boven zijn koppie draai!!quote:Op zondag 29 april 2007 18:29 schreef PumaStreamer het volgende:
eCHT Jaap wagelijke KUTKLOOTZAK>>>>>>DIERENMISHANDELAAR...en die ene dude hier is Pro Jaap??..echt als japio voor mijn hond zou staan mag die op hem schijten..
Die neukt de nieuwe bewoner als ontgroeningquote:Op zondag 29 april 2007 18:32 schreef Copycat het volgende:
Waar is Amanda?
Nog steeds 5 maanden? Dat riep ze 3 maanden geleden ook al.quote:Op zondag 29 april 2007 18:09 schreef blomst het volgende:
De ergste opmerking van vandaag vond ik nog wel dat Natasja tegen Amanda zei, toen die moest huilen bij het afscheidpraatje van Sylvia: "over 5 maanden moet je nog harder huilen want dan gaat mama Natas weg".![]()
ik ookquote:Op zondag 29 april 2007 18:39 schreef easysatellite het volgende:
vind t jammer dat syl weg is
dat bedoelde ze omdat ze daar der bed niet voor uit komt om voor JAAP personal trainer te zijn . zou k voor nog geen 1 miljoen per uur doen of nou ja maybe dan welquote:Op zondag 29 april 2007 18:40 schreef Katewalker het volgende:
Natasia loopt te gillen dat ze 50 euro per uur te weinig vindt om voor te werken..daar komt ze haar bed niet voor uit zegt ze..![]()
Omdat Sylvia net weg isquote:Op zondag 29 april 2007 18:43 schreef Katewalker het volgende:
Ze zeggen steeds dat er vanavond een nieuwe miljonair komt...hoe komen ze daar nou bij? Hoe weten ze dat?
Ach ze zien wel vaker iets en dan gebeurt er helemaal niets. De redactie heeft de boel aan kant gedaan beneden en dat gaf ze aanleiding om te denken dat er een nieuwe miljonair komt.quote:Op zondag 29 april 2007 18:43 schreef Katewalker het volgende:
Ze zeggen steeds dat er vanavond een nieuwe miljonair komt...hoe komen ze daar nou bij? Hoe weten ze dat?
Omdat de mensen van achter de slaapkamer aan het opruimen waren.quote:Op zondag 29 april 2007 18:43 schreef Katewalker het volgende:
Ik kan wel een baan verzinnen waarbij je dat verdiend. MIsschien dat ze dr oude baantje weer oppaktquote:Op zondag 29 april 2007 18:40 schreef Katewalker het volgende:
Natasia loopt te gillen dat ze 50 euro per uur te weinig vindt om voor te werken..daar komt ze haar bed niet voor uit zegt ze..![]()
als ze straks weer moet werken voor haar centjes mag ze blij zijn als ze 12 euro per uur krijgt... bruto![]()
quote:Op zondag 29 april 2007 18:01 schreef blomst het volgende:
Ik hoop dat alle stemmen van de popupol naar huub gaan dan komt hij boven de 50% en laat hij de anderen allemaal een poepie ruiken.
Da's wel het verstandigste. Immers is huub de sterkste speler qua populariteit, en als het 1 op 1 is op het eind van de show is populariteit hetgeen de doorslag geeft. Dus hupsakee, erik immuun en huubke exit, lijkt me de verstandigste zet voor iemand die voor de eindstreep gaat.quote:Op zondag 29 april 2007 19:03 schreef mrSPLIFFY het volgende:
nou das dus nu exit huub....
want als de volgende miljonair binnen komt krijgt eric imunimuniinmunumiteit
Ik hoop dat ze dan meteen die achterlijke papiertjes die Jaap op kasten enzo had geplakt hebben weg gehaald..quote:Op zondag 29 april 2007 18:46 schreef blomst het volgende:
[..]
Omdat de mensen van achter de slaapkamer aan het opruimen waren.
tja exit huub einde programma...quote:Op zondag 29 april 2007 19:05 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Da's wel het verstandigste. Immers is huub de sterkste speler qua populariteit, en als het 1 op 1 is op het eind van de show is populariteit hetgeen de doorslag geeft. Dus hupsakee, erik immuun en huubke exit, lijkt me de verstandigste zet voor iemand die voor de eindstreep gaat.
Die heeft dan meteen ook de zekerheid weg gestemd te worden zodra de immuniteit is verstreken...slimmer is bonden met Huub en Eric..dat is de grootste kans om met z'n 3en over te blijven..quote:Op zondag 29 april 2007 19:05 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Da's wel het verstandigste. Immers is huub de sterkste speler qua populariteit, en als het 1 op 1 is op het eind van de show is populariteit hetgeen de doorslag geeft. Dus hupsakee, erik immuun en huubke exit, lijkt me de verstandigste zet voor iemand die voor de eindstreep gaat.
en dan al van te voren weten dat huub em toch wint door popi pollquote:Op zondag 29 april 2007 19:09 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Die heeft dan meteen ook de zekerheid weg gestemd te worden zodra de immuniteit is verstreken...slimmer is bonden met Huub en Eric..dat is de grootste kans om met z'n 3en over te blijven..
En dan weet je al meteen dat je de villa gaat verliezen doordat huub er met z'n popi poll jou overstijgt.quote:Op zondag 29 april 2007 19:09 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Die heeft dan meteen ook de zekerheid weg gestemd te worden zodra de immuniteit is verstreken...slimmer is bonden met Huub en Eric..dat is de grootste kans om met z'n 3en over te blijven..
Ja dat ziet er leuk uitquote:Op zondag 29 april 2007 19:23 schreef axis303 het volgende:
Whehe dat paard
Is ook eigenlijk het werk van een Paardemeisje......quote:Op zondag 29 april 2007 19:26 schreef avonne het volgende:
de paarden blijven nooit lang meer.
Ik kan me niet voorstellen dat ze genoeg eten / aandacht / beweging krijgen nu sylvia weg is.
Een aantal dagen terug zei Sylvia dat ze nog 3 weken zouden blijven. Daarna zouden ze samen naar de wei gaan, en ik dacht dat Irginia na verloop van maanden weer terug zou komen.quote:Op zondag 29 april 2007 19:26 schreef avonne het volgende:
de paarden blijven nooit lang meer.
Ik kan me niet voorstellen dat ze genoeg eten / aandacht / beweging krijgen nu sylvia weg is.
wie is Melis?quote:Op zondag 29 april 2007 19:29 schreef Marrije het volgende:
Natas: verder alles goed met je Melis?
Wat is er mis met Melis?
Ze kunnen gewoon wegblijven. De overgebleven bewoners interesseert zich er toch eigenlijk niet voor.quote:Op zondag 29 april 2007 19:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Een aantal dagen terug zei Sylvia dat ze nog 3 weken zouden blijven. Daarna zouden ze samen naar de wei gaan, en ik dacht dat Irginia na verloop van maanden weer terug zou komen.
Ben ik met je eens. Lekker de wei in.quote:Op zondag 29 april 2007 19:31 schreef avonne het volgende:
[..]
Ze kunnen gewoon wegblijven. De overgebleven bewoners interesseert zich er toch eigenlijk niet voor.
Je kunt het die beessies toch niet aan doen hier te staan verpieteren?
De paarden zullen waarschijnlijk genoeg eten krijgen, maar ze hebben ook aandacht nodig en het is maar de vraag of ze dat gaan krijgen. Het is gewoon beter voor die paarden dat ze weggaan. Bovendien zullen de meeste bewoners dat niet erg vinden, heb niet de indruk dat ze dat ene uurtje paardrij lessen per week? gaan missen...quote:Op zondag 29 april 2007 19:29 schreef Disana het volgende:
Een aantal dagen terug zei Sylvia dat ze nog 3 weken zouden blijven. Daarna zouden ze samen naar de wei gaan, en ik dacht dat Irginia na verloop van maanden weer terug zou komen.
haha, ik dacht dat Natas vroeg "verder alles goed met je Melis?"quote:Op zondag 29 april 2007 19:31 schreef Disana het volgende:
[..]
De butteltrut Melissa, die sinaasappels luier uitperst dan ik ooit heb gezien.
Bolle en het veulentje gaan binnenkort ook een tijdje de wei in. Van Fries weet ik het eigenlijk niet.quote:
Precies, en ik ook niet.quote:Op zondag 29 april 2007 19:33 schreef Mika25 het volgende:
[..]
De paarden zullen waarschijnlijk genoeg eten krijgen, maar ze hebben ook aandacht nodig en het is maar de vraag of ze dat gaan krijgen. Het is gewoon beter voor die paarden dat ze weggaan. Bovendien zullen de meeste bewoners dat niet erg vinden, heb niet de indruk dat ze dat ene uurtje paardrij lessen per week? gaan missen...
Dat schreef ik toch in het bericht ervoor?quote:Op zondag 29 april 2007 19:34 schreef Clank het volgende:
[..]
Bolle en het veulentje gaan binnenkort ook een tijdje de wei in. Van Fries weet ik het eigenlijk niet.
Ik weet niet wat je precies wilt delen, maar misschien kun je hier terecht Is dit filmpje een topic waard ? of hier DGK watchers: Voer voor psychologen Of is deze misschien meer wat je zoekt Spugen van Brian is fysiek geweld!quote:Op zondag 29 april 2007 19:40 schreef Cahir het volgende:
Is er geen topic over deze gebeurtenis?
http://www.dumpert.nl/mediabase/13969/b2b863c8/index.html
Dat Brain in de foon gilt, Natasia achter Brain aanrent, huub me amanda heeft geneukt, en iets over zelfmoord..
oeps..quote:Op zondag 29 april 2007 19:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat schreef ik toch in het bericht ervoor?![]()
Ik begin me steeds meer af te vragen wat dat 'gevangen in luxe' nog voor betekenis heeft. Ze mogen bijna niets meer.quote:Op zondag 29 april 2007 19:42 schreef blomst het volgende:
alle knuffels moeten weg.
Natasja zegt je kunt wel merken wie er weer beter is.
waarschijnlijk mevrouw pannekoek
Ik heb er niemand over gehoord dus ik denk het niet, of ze hebben zwijgplicht.quote:Op zondag 29 april 2007 19:51 schreef avonne het volgende:
Is het de bewoners nog medegedeeld, dat er voor de streams betaald moet worden?
Zelfs de wijn en champagne die ze daar tegenwoordig drinken is low-budgetquote:Op zondag 29 april 2007 19:51 schreef Charmian het volgende:
Ik begin me steeds meer af te vragen wat dat 'gevangen in luxe' nog voor betekenis heeft. Ze mogen bijna niets meer.
Borstvergroting, buikcorrectie... Sommige mogen allesquote:Op zondag 29 april 2007 19:51 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ik begin me steeds meer af te vragen wat dat 'gevangen in luxe' nog voor betekenis heeft. Ze mogen bijna niets meer.
Ik hoop het en ben dr helemaal klaar voorquote:Op zondag 29 april 2007 19:52 schreef uniekhoorn het volgende:
Het zal heel goed kunnen dat er vandaag een nieuwe bewoner komt, ze weten al wel vrij lang dat Syl vandaag weg moest...
zowiezo was er nog plek voor Angeliques plaats en ze konden ook kiezen tussen "een oude en een nieuwe".quote:Op zondag 29 april 2007 19:52 schreef uniekhoorn het volgende:
Het zal heel goed kunnen dat er vandaag een nieuwe bewoner komt, ze weten al wel vrij lang dat Syl vandaag weg moest...
Misschien dat ze daarom de slaapkamer hebben opgeruimd... bedje van Syl misschien ook opnieuw opgemaakt? Je weet maar nooitquote:Op zondag 29 april 2007 19:52 schreef uniekhoorn het volgende:
Er zijn toch meerdere niet /nooitquote:Op zondag 29 april 2007 19:56 schreef avonne het volgende:
[..]
zowiezo was er nog plek voor Angeliques plaats en ze konden ook kiezen tussen "een oude en een nieuwe".
Dus ik ga er ook van uit dat er iemand klaar staat.
Dat moet wel, anders is het weer een saaie dag...
Waar heeft die low-life ( Tupacquote:Op zondag 29 april 2007 19:26 schreef Maanvis het volgende:
Nu sylvia weg is mogen die paarden ook wel pleite, en kan er een leuk tennisveldje voor Brian aangelegd worden
Nergens aan. We zijn er alleen maar van overtuigd dat zal blijken dat hij ook dat niet kan, en dat hij dan met zijn geniepige bek tegen het grint slaat.quote:Op zondag 29 april 2007 19:58 schreef Frasier het volgende:
[..]
Waar heeft die low-life ( Tupac) dat aan verdient?
Misschien omdat de kleding uit het miljonairsbudget wordt betaald?quote:Op zondag 29 april 2007 19:58 schreef avonne het volgende:
Ik las ergens dat Sylvia de andere bewoners bedankte voor de kleding.
Heeft ze de halve garderobe van iedereen meegenomen?
Dat rode jurkje dat ze regelmatig droeg was van Amanda.quote:Op zondag 29 april 2007 19:58 schreef avonne het volgende:
Nicolaas wil dat meen ik ook.quote:Op zondag 29 april 2007 19:58 schreef Frasier het volgende:
[..]
Waar heeft die low-life ( Tupac) dat aan verdient?
Alle aanwijzingen, inclusief de vele versprekingen van Huub, Sylvia, Jaap en Natasja wijzen erop dat Sylvia getoneelhaakt is, anders was ze heus wel blijven zitten tot September (of July als de geruchten kloppen)...quote:Op zondag 29 april 2007 19:59 schreef ilona-scuderia het volgende:
Hoi, zou het misschien zo zijn dat Syl een seintje van achter heeft gekregen dat de stekker er binnenkort wordt uitgetrokken en daarom nu vertrekt?
Nou dat trek ik niet. Dodenherdenking... Bah wat een sukkelsquote:Op zondag 29 april 2007 19:59 schreef blomst het volgende:
Tien kan ook de nieuwe miljonair bewaren tot 4 mei, in de hoop daarmee kijkers te trekken.
Ze heeft dat rood/witte jurkje van Amanda gekregen. Dat jurkje was van Amanda zelf, zei ze.quote:Op zondag 29 april 2007 19:58 schreef avonne het volgende:
Alleen Angeliques plaats is nog open (en nu die van Sylvia dus). En de redactie schreef hier niet zó lang geleden dat die plaats nog opgevuld zou worden.quote:Op zondag 29 april 2007 19:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Er zijn toch meerdere niet /nooitvervangen
Dat is interessant, wat was de reden voor Syl om te vertrekken, gevoel?quote:Op zondag 29 april 2007 20:00 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Alle aanwijzingen, inclusief de vele versprekingen van Huub, Sylvia, Jaap en Natasja wijzen erop dat Sylvia getoneelhaakt is, anders was ze heus wel blijven zitten tot September (of July als de geruchten kloppen)...
Jaquote:Op zondag 29 april 2007 20:03 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Dat is interessant, wat was de reden voor Syl om te vertrekken, gevoel?
Dat was het toneelstukje ja, om haar gevoel. Maar de werkelijkheid was dus, zoals gezegd, de toneelhaak. En terecht!quote:Op zondag 29 april 2007 20:03 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Was niet de eerste van vandaagquote:Op zondag 29 april 2007 20:05 schreef bunnyma het volgende:
Zoooo, Melissa kreeg ook even een veeg uit de pan van Natasja.
Nee, het "gevoel" was het excuus voor het vertrek om te verkopen aan de tv kijkers. Ze heeft gewoon een "oprot premie" gekregen van de buren, maar er is een weekje toneelgespeeld alsof ze weggaat vanwege een vaag gevoel...quote:Op zondag 29 april 2007 20:03 schreef ilona-scuderia het volgende:
In één keer goedquote:Op zondag 29 april 2007 20:03 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Terecht??? Om dat het een normaal mens was??quote:Op zondag 29 april 2007 20:06 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat was het toneelstukje ja, om haar gevoel. Maar de werkelijkheid was dus, zoals gezegd, de toneelhaak. En terecht!
En terecht, ze komt daar om te butleren niet om mooi te zijn.quote:Op zondag 29 april 2007 20:05 schreef blomst het volgende:
Natasja kan haar ergernis over melissa niet onderdrukken.
Omdat haar inbreng nihiel was.quote:Op zondag 29 april 2007 20:07 schreef blomst het volgende:
[..]
Terecht??? Om dat het een normaal mens was??
daar twijfel ik ook niet aan.quote:Op zondag 29 april 2007 20:00 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Alle aanwijzingen, inclusief de vele versprekingen van Huub, Sylvia, Jaap en Natasja wijzen erop dat Sylvia getoneelhaakt is, anders was ze heus wel blijven zitten tot September (of July als de geruchten kloppen)...
Dat dacht ik gisteren dus ook, als het overlijden van je vader geen reden is om het spel te verlaten dan is het een beetje verdacht dat 'je gevoel' zegt dat je weg moetquote:Op zondag 29 april 2007 20:04 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ja![]()
Vreemd dat ze een paar weken terug met het overlijden van haar vader koste wat koste wilde blijven. En nu zou ze ineens op gevoel weg gaan? Ja lekker geloofwaardig![]()
Jaap heeft ook duidelijk van achteren de opdracht gekregen om zich anders te gedragen dan voorheen.quote:Op zondag 29 april 2007 20:06 schreef avonne het volgende:
[..]
In één keer goed
Ze heeft al een paar weken het gevoel dat ze "buiten" moet zijn, en dat ze anders iets belangrijks misloopt.
(wrs de oprotpremie)
Dit was de eerste die ik hoordequote:
Ik heb het geluid niet aan staan vanwege dat voetbal (en straks Peking Express). Maar het is dus gewoon een butteltrut. En mooi is ze ook niet, zeker niet als ze nog gaat kwekken ookquote:Op zondag 29 april 2007 20:07 schreef Marrije het volgende:
[..]
En terecht, ze komt daar om te butleren niet om mooi te zijn.
Nee, Brian is aan het para-en en Amanda beseft niet eens dat ze Amanda heet dus die vergeten we ff...quote:Op zondag 29 april 2007 20:07 schreef bunnyma het volgende:
Waar zijn Amanda en Brian? Nu al konijnen?
Ja en Jaap deed dat en Syl vertikte dat. En als je geen tv wilt maken dan zit je in dgk niet op je plek.quote:Op zondag 29 april 2007 20:08 schreef blomst het volgende:
[..]
Jaap heeft ook duidelijk van achteren de opdracht gekregen om zich anders te gedragen dan voorheen.
Hij liet ook blijken dat hij zo moest doen.
aanwijzingen en versprekingen? heb ik wat gemist?quote:Op zondag 29 april 2007 20:00 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Ze is dus nog steeds pissig dat Melissa gisteren een gigantische afwas heeft laten staan.quote:Op zondag 29 april 2007 20:05 schreef blomst het volgende:
Natasja kan haar ergernis over melissa niet onderdrukken.
Nou ja, ze doet in elk geval wel alsof ze erg mooi isquote:Op zondag 29 april 2007 20:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb het geluid niet aan staan vanwege dat voetbal (en straks Peking Express). Maar het is dus gewoon een butteltrut. En mooi is ze ook niet, zeker niet als ze nog gaat kwekken ook![]()
Brian's rol is vrij duidelijk...hij is de perfecte man die respect voor vrouwen heeft en niet bang is om z`n gevoelens te tonen. Bovendien doet hij nooit iets fout zoals stelen etc... Hij moet het programma uiteindelijk gaan winnen, en als dat niet binnen de spelregels past...tja...dan passen we die spelregels toch gewoon even aan?quote:Op zondag 29 april 2007 20:10 schreef Frasier het volgende:
Wat is Brain zijn inbreng dan? Zelden zo'n saai lulletje als hem gezien.
Tien verkoopt nu t-shirts met de tekst "Para brotha"quote:Op zondag 29 april 2007 20:10 schreef Frasier het volgende:
[..]
Gisteren was toch dat jongetjesbuttler er?quote:Op zondag 29 april 2007 20:10 schreef avonne het volgende:
[..]
Ze is dus nog steeds pissig dat Melissa gisteren een gigantische afwas heeft laten staan.
Dus hierbij mijn support aan Natasia![]()
Afbekken en rondcommanderen, dat luie barbiepoppetje! Werken mot ze!
Dan mogen ze Nicolaas ook wel een toneelhaak in zijn vel zetten. Nu snap ik wel dat een beetje miljonairsoptrekje iig één stuk antiek meubilair moet tellen, maar moet dat per sé Niels zijn?quote:Op zondag 29 april 2007 20:06 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat was het toneelstukje ja, om haar gevoel. Maar de werkelijkheid was dus, zoals gezegd, de toneelhaak. En terecht!
Brian had zijn verhaallijntje met Amanda. . .quote:Op zondag 29 april 2007 20:10 schreef Frasier het volgende:
[..]
Zijn die sillicone per ongeluk in haar gezicht geimporteerdquote:
Nic heeft wel meer lopen stoken in een paar weken tijd dan Syl in al die maanden.quote:Op zondag 29 april 2007 20:13 schreef Tissik het volgende:
[..]
Dan mogen ze Nicolaas ook wel een toneelhaak in zijn vel zetten. Nu snap ik wel dat een beetje miljonairsoptrekje iig één stuk antiek meubilair moet tellen, maar moet dat per sé Niels zijn?![]()
zijn het speculaties of is het ook op feiten gebaseerd?quote:Op zondag 29 april 2007 20:11 schreef Mika25 het volgende:
Nu we ongeveer weten waarom Sylvia weg is (waarschijnlijk omdat ze een bepaalde "rol" niet wilde spelen)
quote:Op zondag 29 april 2007 20:13 schreef avonne het volgende:
[..]
Tien verkoopt nu t-shirts met de tekst "Para brotha"![]()
Goh ja, die verhaallijn heeft me urenlang aan de stream gekluisterd gehoudenquote:Op zondag 29 april 2007 20:14 schreef Marrije het volgende:
[..]
Brian had zijn verhaallijntje met Amanda. . .
Op de achterkant staat Neuk mequote:Op zondag 29 april 2007 20:13 schreef avonne het volgende:
[..]
Tien verkoopt nu t-shirts met de tekst "Para brotha"![]()
vrijdagavond zelfs urenlang aan een streamlock gekluisterdquote:Op zondag 29 april 2007 20:15 schreef Frasier het volgende:
[..]
Goh ja, die verhaallijn heeft me urenlang aan de stream gekluisterd gehouden
Nicolaas is saai en overbodig voor ongeveer 23 uur en 30 minuten per dag. Maar die 30 minuten die overblijven zijn genoeg om iets mee te doen in de TV uitzendingen. En dat was nou het grote probleem met Sylvia. Zij was vele uren per dag actief met allerlei dingen, wat een een select groepje streamers genoeg entertainde... maaar het waren geen activiteiten die geschikt waren voor de TV uitzending, en die TV uitzending is nou eenmaal waar het om gaat. De streamers entertainen is een leuk extratje, maar eigenlijk overbodig...quote:Op zondag 29 april 2007 20:13 schreef Tissik het volgende:
Dan mogen ze Nicolaas ook wel een toneelhaak in zijn vel zetten. Nu snap ik wel dat een beetje miljonairsoptrekje iig één stuk antiek meubilair moet tellen, maar moet dat per sé Niels zijn?![]()
Het is een verhaallijn die onlangs aardig is geescaleerd waardoor anderen in elk geval wel aan de streams gekluisterd zaten. Ik ben geen Brian fan maar hij maakt wel tv, niet alleen om zijn verhaallijn met Amanda maar ook zijn vriendschappelijke realtie met Huub, een andere tv maker. Ook was het Brian die Jaap in de villa heeft gehouden, ook een tv momentje.quote:Op zondag 29 april 2007 20:15 schreef Frasier het volgende:
[..]
Goh ja, die verhaallijn heeft me urenlang aan de stream gekluisterd gehouden
Ik doelde meer op dat konijnen.quote:Op zondag 29 april 2007 20:16 schreef avonne het volgende:
[..]
vrijdagavond zelfs urenlang aan een streamlock gekluisterd
Naar mijn mening heeft het gestook van Nicolaas aardig wat deining gebracht. In ieder geval dat Jaap los ging.quote:Op zondag 29 april 2007 20:14 schreef Marrije het volgende:
[..]
Nic heeft wel meer lopen stoken in een paar weken tijd dan Syl in al die maanden.
Jij begrijpt hetquote:Op zondag 29 april 2007 20:17 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Nicolaas is saai en overbodig voor ongeveer 23 uur en 30 minuten per dag. Maar die 30 minuten die overblijven zijn genoeg om iets mee te doen in de TV uitzendingen. En dat was nou het grote probleem met Sylvia. Zij was vele uren per dag actief met allerlei dingen, wat een een select groepje streamers genoeg entertainde... maaar het waren geen activiteiten die geschikt waren voor de TV uitzending, en die TV uitzending is nou eenmaal waar het om gaat. De streamers entertainen is een leuk extratje, maar eigenlijk overbodig...
Hmz...speculaties gebaseerd op versprekingen van de bewonersquote:Op zondag 29 april 2007 20:15 schreef proh het volgende:
zijn het speculaties of is het ook op feiten gebaseerd?
Ik vond hem ook ijzersterk gevonden....quote:Op zondag 29 april 2007 20:22 schreef bunnyma het volgende:
De emotionele reikwijdte van een theelepeltje![]()
Huub over rat.
nou, het is gewoon kuis en bescheiden, doch elegantquote:Op zondag 29 april 2007 20:18 schreef carpediem23 het volgende:
Maakt iemand even een cap van Amanda, heb geen zin om de streams aan te zetten en ben benieuwd hoe ze eruit ziet/
mocht ze niet één keer per week van haar vader? of zo ietsquote:Op zondag 29 april 2007 20:26 schreef Sporti het volgende:
Voor een moeder met een kind van 9 maanden gaat Melissa wel erg vaak uit![]()
Bij een langer iemand. Niet bij Amanda met haar korte dikke pootjes.quote:Op zondag 29 april 2007 20:26 schreef avonne het volgende:
[..]
nou, het is gewoon kuis en bescheiden, doch elegant
[[url=http://xs114.xs.to/xs114/07170/33.png]afbeelding][/url]
lolquote:Op zondag 29 april 2007 20:28 schreef avonne het volgende:
Is Melissa tegen een vuist opgelopen of zo?
Ze heeft een dikke bovenlip
Niet zeurenquote:Op zondag 29 april 2007 20:30 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Bij een langer iemand. Niet bij Amanda met haar korte dikke pootjes.
Hij tekent ook erg.
vandaag niet, denk ik. Ze gaan weer pokeren.quote:Op zondag 29 april 2007 20:35 schreef Wopper1 het volgende:
Is er al bekend wanneer de nieuwe bewoner komt?
De bewoners hopen vanavond maar das nog niet bevestigd.quote:Op zondag 29 april 2007 20:35 schreef Wopper1 het volgende:
dat pokeren is toch wel vaker afgebroken voor andere zaken?quote:Op zondag 29 april 2007 20:36 schreef avonne het volgende:
[..]
vandaag niet, denk ik. Ze gaan weer pokeren.
2024 denk ikquote:Op zondag 29 april 2007 20:36 schreef Marrije het volgende:
[..]
De bewoners hopen vanavond maar das nog niet bevestigd.
Tijdens het eten zagen Nico en Natas mensen van de productie door de gang lopen en ze hoorden, dat er beneden in de slaapkamer werd gestofzuigd, ook zijn alle bedden toen opgemaakt en alle knuffels verwijderd, vandaar dat de bewoners denken dat er vanavond iets gaat gebeuren.quote:Op zondag 29 april 2007 20:35 schreef Wopper1 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |