Nog steeds 5 maanden? Dat riep ze 3 maanden geleden ook al.quote:Op zondag 29 april 2007 18:09 schreef blomst het volgende:
De ergste opmerking van vandaag vond ik nog wel dat Natasja tegen Amanda zei, toen die moest huilen bij het afscheidpraatje van Sylvia: "over 5 maanden moet je nog harder huilen want dan gaat mama Natas weg".![]()
ik ookquote:Op zondag 29 april 2007 18:39 schreef easysatellite het volgende:
vind t jammer dat syl weg is
dat bedoelde ze omdat ze daar der bed niet voor uit komt om voor JAAP personal trainer te zijn . zou k voor nog geen 1 miljoen per uur doen of nou ja maybe dan welquote:Op zondag 29 april 2007 18:40 schreef Katewalker het volgende:
Natasia loopt te gillen dat ze 50 euro per uur te weinig vindt om voor te werken..daar komt ze haar bed niet voor uit zegt ze..![]()
Omdat Sylvia net weg isquote:Op zondag 29 april 2007 18:43 schreef Katewalker het volgende:
Ze zeggen steeds dat er vanavond een nieuwe miljonair komt...hoe komen ze daar nou bij? Hoe weten ze dat?
Ach ze zien wel vaker iets en dan gebeurt er helemaal niets. De redactie heeft de boel aan kant gedaan beneden en dat gaf ze aanleiding om te denken dat er een nieuwe miljonair komt.quote:Op zondag 29 april 2007 18:43 schreef Katewalker het volgende:
Ze zeggen steeds dat er vanavond een nieuwe miljonair komt...hoe komen ze daar nou bij? Hoe weten ze dat?
Omdat de mensen van achter de slaapkamer aan het opruimen waren.quote:Op zondag 29 april 2007 18:43 schreef Katewalker het volgende:
Ik kan wel een baan verzinnen waarbij je dat verdiend. MIsschien dat ze dr oude baantje weer oppaktquote:Op zondag 29 april 2007 18:40 schreef Katewalker het volgende:
Natasia loopt te gillen dat ze 50 euro per uur te weinig vindt om voor te werken..daar komt ze haar bed niet voor uit zegt ze..![]()
als ze straks weer moet werken voor haar centjes mag ze blij zijn als ze 12 euro per uur krijgt... bruto![]()
quote:Op zondag 29 april 2007 18:01 schreef blomst het volgende:
Ik hoop dat alle stemmen van de popupol naar huub gaan dan komt hij boven de 50% en laat hij de anderen allemaal een poepie ruiken.
Da's wel het verstandigste. Immers is huub de sterkste speler qua populariteit, en als het 1 op 1 is op het eind van de show is populariteit hetgeen de doorslag geeft. Dus hupsakee, erik immuun en huubke exit, lijkt me de verstandigste zet voor iemand die voor de eindstreep gaat.quote:Op zondag 29 april 2007 19:03 schreef mrSPLIFFY het volgende:
nou das dus nu exit huub....
want als de volgende miljonair binnen komt krijgt eric imunimuniinmunumiteit
Ik hoop dat ze dan meteen die achterlijke papiertjes die Jaap op kasten enzo had geplakt hebben weg gehaald..quote:Op zondag 29 april 2007 18:46 schreef blomst het volgende:
[..]
Omdat de mensen van achter de slaapkamer aan het opruimen waren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |