tja exit huub einde programma...quote:Op zondag 29 april 2007 19:05 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Da's wel het verstandigste. Immers is huub de sterkste speler qua populariteit, en als het 1 op 1 is op het eind van de show is populariteit hetgeen de doorslag geeft. Dus hupsakee, erik immuun en huubke exit, lijkt me de verstandigste zet voor iemand die voor de eindstreep gaat.
Die heeft dan meteen ook de zekerheid weg gestemd te worden zodra de immuniteit is verstreken...slimmer is bonden met Huub en Eric..dat is de grootste kans om met z'n 3en over te blijven..quote:Op zondag 29 april 2007 19:05 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Da's wel het verstandigste. Immers is huub de sterkste speler qua populariteit, en als het 1 op 1 is op het eind van de show is populariteit hetgeen de doorslag geeft. Dus hupsakee, erik immuun en huubke exit, lijkt me de verstandigste zet voor iemand die voor de eindstreep gaat.
en dan al van te voren weten dat huub em toch wint door popi pollquote:Op zondag 29 april 2007 19:09 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Die heeft dan meteen ook de zekerheid weg gestemd te worden zodra de immuniteit is verstreken...slimmer is bonden met Huub en Eric..dat is de grootste kans om met z'n 3en over te blijven..
En dan weet je al meteen dat je de villa gaat verliezen doordat huub er met z'n popi poll jou overstijgt.quote:Op zondag 29 april 2007 19:09 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Die heeft dan meteen ook de zekerheid weg gestemd te worden zodra de immuniteit is verstreken...slimmer is bonden met Huub en Eric..dat is de grootste kans om met z'n 3en over te blijven..
Ja dat ziet er leuk uitquote:Op zondag 29 april 2007 19:23 schreef axis303 het volgende:
Whehe dat paard
Is ook eigenlijk het werk van een Paardemeisje......quote:Op zondag 29 april 2007 19:26 schreef avonne het volgende:
de paarden blijven nooit lang meer.
Ik kan me niet voorstellen dat ze genoeg eten / aandacht / beweging krijgen nu sylvia weg is.
Een aantal dagen terug zei Sylvia dat ze nog 3 weken zouden blijven. Daarna zouden ze samen naar de wei gaan, en ik dacht dat Irginia na verloop van maanden weer terug zou komen.quote:Op zondag 29 april 2007 19:26 schreef avonne het volgende:
de paarden blijven nooit lang meer.
Ik kan me niet voorstellen dat ze genoeg eten / aandacht / beweging krijgen nu sylvia weg is.
wie is Melis?quote:Op zondag 29 april 2007 19:29 schreef Marrije het volgende:
Natas: verder alles goed met je Melis?
Wat is er mis met Melis?
Ze kunnen gewoon wegblijven. De overgebleven bewoners interesseert zich er toch eigenlijk niet voor.quote:Op zondag 29 april 2007 19:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Een aantal dagen terug zei Sylvia dat ze nog 3 weken zouden blijven. Daarna zouden ze samen naar de wei gaan, en ik dacht dat Irginia na verloop van maanden weer terug zou komen.
Ben ik met je eens. Lekker de wei in.quote:Op zondag 29 april 2007 19:31 schreef avonne het volgende:
[..]
Ze kunnen gewoon wegblijven. De overgebleven bewoners interesseert zich er toch eigenlijk niet voor.
Je kunt het die beessies toch niet aan doen hier te staan verpieteren?
De paarden zullen waarschijnlijk genoeg eten krijgen, maar ze hebben ook aandacht nodig en het is maar de vraag of ze dat gaan krijgen. Het is gewoon beter voor die paarden dat ze weggaan. Bovendien zullen de meeste bewoners dat niet erg vinden, heb niet de indruk dat ze dat ene uurtje paardrij lessen per week? gaan missen...quote:Op zondag 29 april 2007 19:29 schreef Disana het volgende:
Een aantal dagen terug zei Sylvia dat ze nog 3 weken zouden blijven. Daarna zouden ze samen naar de wei gaan, en ik dacht dat Irginia na verloop van maanden weer terug zou komen.
haha, ik dacht dat Natas vroeg "verder alles goed met je Melis?"quote:Op zondag 29 april 2007 19:31 schreef Disana het volgende:
[..]
De butteltrut Melissa, die sinaasappels luier uitperst dan ik ooit heb gezien.
Bolle en het veulentje gaan binnenkort ook een tijdje de wei in. Van Fries weet ik het eigenlijk niet.quote:
Precies, en ik ook niet.quote:Op zondag 29 april 2007 19:33 schreef Mika25 het volgende:
[..]
De paarden zullen waarschijnlijk genoeg eten krijgen, maar ze hebben ook aandacht nodig en het is maar de vraag of ze dat gaan krijgen. Het is gewoon beter voor die paarden dat ze weggaan. Bovendien zullen de meeste bewoners dat niet erg vinden, heb niet de indruk dat ze dat ene uurtje paardrij lessen per week? gaan missen...
Dat schreef ik toch in het bericht ervoor?quote:Op zondag 29 april 2007 19:34 schreef Clank het volgende:
[..]
Bolle en het veulentje gaan binnenkort ook een tijdje de wei in. Van Fries weet ik het eigenlijk niet.
Ik weet niet wat je precies wilt delen, maar misschien kun je hier terecht Is dit filmpje een topic waard ? of hier DGK watchers: Voer voor psychologen Of is deze misschien meer wat je zoekt Spugen van Brian is fysiek geweld!quote:Op zondag 29 april 2007 19:40 schreef Cahir het volgende:
Is er geen topic over deze gebeurtenis?
http://www.dumpert.nl/mediabase/13969/b2b863c8/index.html
Dat Brain in de foon gilt, Natasia achter Brain aanrent, huub me amanda heeft geneukt, en iets over zelfmoord..
oeps..quote:Op zondag 29 april 2007 19:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat schreef ik toch in het bericht ervoor?![]()
Ik begin me steeds meer af te vragen wat dat 'gevangen in luxe' nog voor betekenis heeft. Ze mogen bijna niets meer.quote:Op zondag 29 april 2007 19:42 schreef blomst het volgende:
alle knuffels moeten weg.
Natasja zegt je kunt wel merken wie er weer beter is.
waarschijnlijk mevrouw pannekoek
Ik heb er niemand over gehoord dus ik denk het niet, of ze hebben zwijgplicht.quote:Op zondag 29 april 2007 19:51 schreef avonne het volgende:
Is het de bewoners nog medegedeeld, dat er voor de streams betaald moet worden?
Zelfs de wijn en champagne die ze daar tegenwoordig drinken is low-budgetquote:Op zondag 29 april 2007 19:51 schreef Charmian het volgende:
Ik begin me steeds meer af te vragen wat dat 'gevangen in luxe' nog voor betekenis heeft. Ze mogen bijna niets meer.
Borstvergroting, buikcorrectie... Sommige mogen allesquote:Op zondag 29 april 2007 19:51 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ik begin me steeds meer af te vragen wat dat 'gevangen in luxe' nog voor betekenis heeft. Ze mogen bijna niets meer.
Ik hoop het en ben dr helemaal klaar voorquote:Op zondag 29 april 2007 19:52 schreef uniekhoorn het volgende:
Het zal heel goed kunnen dat er vandaag een nieuwe bewoner komt, ze weten al wel vrij lang dat Syl vandaag weg moest...
zowiezo was er nog plek voor Angeliques plaats en ze konden ook kiezen tussen "een oude en een nieuwe".quote:Op zondag 29 april 2007 19:52 schreef uniekhoorn het volgende:
Het zal heel goed kunnen dat er vandaag een nieuwe bewoner komt, ze weten al wel vrij lang dat Syl vandaag weg moest...
Misschien dat ze daarom de slaapkamer hebben opgeruimd... bedje van Syl misschien ook opnieuw opgemaakt? Je weet maar nooitquote:Op zondag 29 april 2007 19:52 schreef uniekhoorn het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |