abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48764124
Het spugen van Brian valt toch gewoon onder fysiek geweld?
Als glas drank gooien al waarschuwing is, dan is spugen zeker fysiek geweld.
Echt het allerlaagste en smerigste wat je kunt doen namelijk.

Het klapje van huub stelde trouwens niks voor en was eerder afwering van het haren trekken.
Hij zag geeneens waar Brian was op dat moment. Als er iemand moet vertrekken is dat Brian voor het spugen!
pi_48764139
kopstoot gaf hij
  vrijdag 27 april 2007 @ 03:39:17 #3
152954 Mokz
De man met de snor.
pi_48764140
INDERDAAD.
pi_48764175
echt te triest dat het iedereen bezig houd
Hopelijk moet je snel betalen voor die streaming zodat deze onzin verminderd
pi_48764264
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 03:42 schreef admiraal_anaal het volgende:
echt te triest dat het iedereen bezig houd
Hopelijk moet je snel betalen voor die streaming zodat deze onzin verminderd
En jij post hier, omdat.........?

Er gebeurt hier niks mee zoals gewoonlijk, er moeten dooien vallen
I used to work in a morgue........I am a people person
Only Human
  vrijdag 27 april 2007 @ 04:41:32 #6
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_48764445
Tjaa.... Moeilijke ethische discussie weer!

Ik vind spugen op hetzelfde niveau als een glas drinken over iemand heen gooien: jakkieba maar niet au au; waarschuwing dus.

Inzake de zaak HUUB vs. BRIAN zeg ik: beiden even schuldig, maar beiden geen supergeweld, dus allebei een waarschuwing.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  vrijdag 27 april 2007 @ 10:09:42 #7
166728 Yodarius
Savior of the universe
pi_48768253
Ik vond de tik van huub beetje vergelijkbaar met de gemiste trap tegen nl. Dat spugen vind ik erg jammer. Maar een kopstoot heb ik iig niet gezien.
hoi
pi_48768375
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 03:37 schreef farceman het volgende:
Het spugen van Brian valt toch gewoon onder fysiek geweld?
Als glas drank gooien al waarschuwing is, dan is spugen zeker fysiek geweld.
Echt het allerlaagste en smerigste wat je kunt doen namelijk.

Het klapje van huub stelde trouwens niks voor en was eerder afwering van het haren trekken.
Hij zag geeneens waar Brian was op dat moment. Als er iemand moet vertrekken is dat Brian voor het spugen!
Volgens de streamverslagen van een andere site
Heeft brian amandel ook een kopstoot gegeven en geslagen
pi_48768671
ja en Amanda stond erna een tijdje voorover gebogen en had een rode vlek om haar oog.

Er is nog een hoop gebeurd maar de streams stonden op het zwembad maar de redactie was wel in het huis ( onbekende stemmen )

Brian en Huub mogen blijven als ik de gouden kooi site lees
  vrijdag 27 april 2007 @ 10:44:37 #10
51286 w00h00
Digital man!
pi_48769508
Filmpjes!
pi_48769570
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 10:44 schreef w00h00 het volgende:
Filmpjes!
Filmpje's staan in het doorvoor bestemde topic :-)
Mis aleen het filmpje van het gesprek tussen jaap natasia en brian die er aan vooraf ging
die blijkt heftig geweest te zijn
  vrijdag 27 april 2007 @ 10:48:54 #12
121315 LENUS
UFC undisputed 2009
pi_48769642
Wat een tjappies hier , ik vind DGK ook wel lachen voor als ik niks te doen heb. Maar er zitten hier echt tjappies 24-7 de streams te volgen

[ Bericht 3% gewijzigd door LENUS op 27-04-2007 11:25:40 ]
JFK: "Ask not what your country can do for you; ask what you can do for your country".
  vrijdag 27 april 2007 @ 10:53:23 #13
170945 smoekie
individualist
pi_48769805
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 04:41 schreef soylent het volgende:
Tjaa.... Moeilijke ethische discussie weer!

Ik vind spugen op hetzelfde niveau als een glas drinken over iemand heen gooien: jakkieba maar niet au au; waarschuwing dus.

Inzake de zaak HUUB vs. BRIAN zeg ik: beiden even schuldig, maar beiden geen supergeweld, dus allebei een waarschuwing.
heeft niks met etisch te maken, beelden spreken voor zich, en daarmee doel ik op het feit dat hij vannacht amanda in haar gezicht sloeg of het nou per ongeluk ging of niet, hij slaat zo met zijn hand haar in haar bek, en vandaar dat ze vanmorgen ook zo'n last van haar mond had, dat ze niet wist waar het vandaan kwam en dat ze haar mond aan Herma en Syl liet zien en deze zeiden dat haar binnenkant kapot was...

maar daar lees ik jullie niet over, dat vindt ik erger dat het spugen...misselijk mannetje hoop echt dat het nu eindelijk exit is voor dat labiele ding....die hoort daar niet...ook gaan sommige voorbij aan dat hij gistern voordat ze bezopen Brainless al had gezegd dat ie Huub echt wel kon vermoorden....

nou geef ze lekker drank misschien gebeurt het dan een keer
"De gemakkelijkste manier om nooit van mening te moeten veranderen, is er geen hebben."
  vrijdag 27 april 2007 @ 11:14:22 #14
51286 w00h00
Digital man!
pi_48770482
Ik ben keihard in mijn motherfocking oog geslagen, roept Brian door de telefoon. Ik ben in staat om zelfmoord te plegen. Er zijn beelden in het verleden gemonteerd, van de kopstoot. Het is FOCKING GENOEG! Voel focking met me mee!!!!!!!!!!! Wat er beneden gebeurt!!!!!!!!!! Brian krijst en gilt door de telefoon, dan gooit hij ermee.

HAHAHA Brain wat een mongool
pi_48770710
Wat een feeeeest .. Heerlijk uitgeleefd door Huub
  vrijdag 27 april 2007 @ 11:24:08 #16
51286 w00h00
Digital man!
pi_48770806
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 11:21 schreef SiRojK het volgende:
Wat een feeeeest .. Heerlijk uitgeleefd door Huub
Ja echt. Geweldig. Dit willen we zien in de kooi. De PARA-VLIEG!
  vrijdag 27 april 2007 @ 11:40:31 #17
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_48771416
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 11:14 schreef w00h00 het volgende:
Ik ben keihard in mijn motherfocking oog geslagen, roept Brian door de telefoon. Ik ben in staat om zelfmoord te plegen. Er zijn beelden in het verleden gemonteerd, van de kopstoot. Het is FOCKING GENOEG! Voel focking met me mee!!!!!!!!!!! Wat er beneden gebeurt!!!!!!!!!! Brian krijst en gilt door de telefoon, dan gooit hij ermee.

HAHAHA Brain wat een mongool
het lijkt wel een gezinsvervangend tehuis daar
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_48771609
Het geestelijk doorslaan en dreigen tegenover Amanda is geweld! Er zal duidelijk door de psychologe met dat meisje fgepraat moeten worden, want dit is een grote leerschool voor haar.

Een jongen als Brian die zich laat gaan op[ de wijze waarop hij dat deed is absoluut fout bezig! Dit kan en MAG de gouden kooi niet voorbij laten gaan. Anders heeft alle jaren emancipatie geen enkele zin gehad! En dat lijkt me toch een zaak van een groter belang dan ene flippende Brian
  vrijdag 27 april 2007 @ 11:52:33 #19
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_48771894
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 11:44 schreef Lieve het volgende:
Het geestelijk doorslaan en dreigen tegenover Amanda is geweld! Er zal duidelijk door de psychologe met dat meisje fgepraat moeten worden, want dit is een grote leerschool voor haar.

Een jongen als Brian die zich laat gaan op[ de wijze waarop hij dat deed is absoluut fout bezig! Dit kan en MAG de gouden kooi niet voorbij laten gaan. Anders heeft alle jaren emancipatie geen enkele zin gehad! En dat lijkt me toch een zaak van een groter belang dan ene flippende Brian

Nee, die Amanda is echt een lekkertje
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_48775490
er staat toch in de regels dat wanneer je het hek doorgaat je eruit gaat???
wat voor reden had natasia om door het hek te gaan ????
pi_48776850
Volgens mij waren ze zo dronken dat ze niet eens in de gaten hebben dat Amanda niet bespuugd werd maar echt dubbel sloeg door iets wat brian deed.
Kan niet door spugen alleen komen lijkt me?
Maar goed. Hij heeft een O.W
  vrijdag 27 april 2007 @ 14:08:36 #22
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_48777022
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 13:30 schreef BENJOLA het volgende:
er staat toch in de regels dat wanneer je het hek doorgaat je eruit gaat???
wat voor reden had natasia om door het hek te gaan ????
Overlegd met de redactie
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_48777175
Het populaire 'blootcafé' Teasers aan het Damrak in Amsterdam mag binnenkort misschien weer de deuren openen. ... De uitbater van de horecazaak heeft aangegeven het concept zodanig aan te willen passen dat er geen erotisch getinte handelingen meer plaatsvinden.

ik denk dat dellie wel het een en ander gewend is.......overigens kan ze weer naar huis zo te lezen en krijgt rat ook weer wat rust.
Geniet van je EQ en IQ, je weet maar nooit hoe anderen dit waarderen.
pi_48777253
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 11:44 schreef Lieve het volgende:

dellie is niet representatief voor jonge vrouwen in nederland dacht ik zo.de jongere generatie is wel degelijk weerbaar. maar jah als je iemand met zo n zwak ego en zo n laag ontwikkelingspeil cast kan je zulke dingen verwachten
Geniet van je EQ en IQ, je weet maar nooit hoe anderen dit waarderen.
pi_48777341
Brian is 100% gestrest. Deze flippo mag en KAN zelfs niet meer verantwoordelijkheid dragen voor zijn daden.

Wanneer is iemand achter EINDELIOJK zover dat ze inzien dat deze RatB niet meer functioneerd?

Lees en leer [me]Verdorie[/me]eens wat stres met iemands psyche doet! Dan weet en snapt de Febo misschien dat deze gast voorlopig niet meer functioneerd!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')