En jij post hier, omdat.........?quote:Op vrijdag 27 april 2007 03:42 schreef admiraal_anaal het volgende:echt te triest dat het iedereen bezig houd
Hopelijk moet je snel betalen voor die streamingzodat deze onzin verminderd
Volgens de streamverslagen van een andere sitequote:Op vrijdag 27 april 2007 03:37 schreef farceman het volgende:
Het spugen van Brian valt toch gewoon onder fysiek geweld?
Als glas drank gooien al waarschuwing is, dan is spugen zeker fysiek geweld.
Echt het allerlaagste en smerigste wat je kunt doen namelijk.
Het klapje van huub stelde trouwens niks voor en was eerder afwering van het haren trekken.
Hij zag geeneens waar Brian was op dat moment. Als er iemand moet vertrekken is dat Brian voor het spugen!
Filmpje's staan in het doorvoor bestemde topic :-)quote:Op vrijdag 27 april 2007 10:44 schreef w00h00 het volgende:
Filmpjes!
heeft niks met etisch te maken, beelden spreken voor zich, en daarmee doel ik op het feit dat hij vannacht amanda in haar gezicht sloeg of het nou per ongeluk ging of niet, hij slaat zo met zijn hand haar in haar bek, en vandaar dat ze vanmorgen ook zo'n last van haar mond had, dat ze niet wist waar het vandaan kwam en dat ze haar mond aan Herma en Syl liet zien en deze zeiden dat haar binnenkant kapot was...quote:Op vrijdag 27 april 2007 04:41 schreef soylent het volgende:
Tjaa.... Moeilijke ethische discussie weer!
Ik vind spugen op hetzelfde niveau als een glas drinken over iemand heen gooien: jakkieba maar niet au au; waarschuwing dus.
Inzake de zaak HUUB vs. BRIAN zeg ik: beiden even schuldig, maar beiden geen supergeweld, dus allebei een waarschuwing.
Ja echt. Geweldig. Dit willen we zien in de kooi. De PARA-VLIEG!quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:21 schreef SiRojK het volgende:
Wat een feeeeest.. Heerlijk uitgeleefd door Huub
het lijkt wel een gezinsvervangend tehuis daarquote:Op vrijdag 27 april 2007 11:14 schreef w00h00 het volgende:
Ik ben keihard in mijn motherfocking oog geslagen, roept Brian door de telefoon. Ik ben in staat om zelfmoord te plegen. Er zijn beelden in het verleden gemonteerd, van de kopstoot. Het is FOCKING GENOEG! Voel focking met me mee!!!!!!!!!!! Wat er beneden gebeurt!!!!!!!!!! Brian krijst en gilt door de telefoon, dan gooit hij ermee.
HAHAHA Brain wat een mongool![]()
quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:44 schreef Lieve het volgende:
Het geestelijk doorslaan en dreigen tegenover Amanda is geweld! Er zal duidelijk door de psychologe met dat meisje fgepraat moeten worden, want dit is een grote leerschool voor haar.
Een jongen als Brian die zich laat gaan op[ de wijze waarop hij dat deed is absoluut fout bezig! Dit kan en MAG de gouden kooi niet voorbij laten gaan. Anders heeft alle jaren emancipatie geen enkele zin gehad! En dat lijkt me toch een zaak van een groter belang dan ene flippende Brian
Overlegd met de redactiequote:Op vrijdag 27 april 2007 13:30 schreef BENJOLA het volgende:
er staat toch in de regels dat wanneer je het hek doorgaat je eruit gaat???
wat voor reden had natasia om door het hek te gaan ????
dellie is niet representatief voor jonge vrouwen in nederland dacht ik zo.de jongere generatie is wel degelijk weerbaar. maar jah als je iemand met zo n zwak ego en zo n laag ontwikkelingspeil cast kan je zulke dingen verwachtenquote:Op vrijdag 27 april 2007 11:44 schreef Lieve het volgende:
Het geestelijk doorslaan en dreigen tegenover Amanda is geweld! Er zal duidelijk door de psychologe met dat meisje fgepraat moeten worden, want dit is een grote leerschool voor haar.
Een jongen als Brian die zich laat gaan op[ de wijze waarop hij dat deed is absoluut fout bezig! Dit kan en MAG de gouden kooi niet voorbij laten gaan. Anders heeft alle jaren emancipatie geen enkele zin gehad! En dat lijkt me toch een zaak van een groter belang dan ene flippende Brian
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |