En jij post hier, omdat.........?quote:Op vrijdag 27 april 2007 03:42 schreef admiraal_anaal het volgende:echt te triest dat het iedereen bezig houd
Hopelijk moet je snel betalen voor die streamingzodat deze onzin verminderd
Volgens de streamverslagen van een andere sitequote:Op vrijdag 27 april 2007 03:37 schreef farceman het volgende:
Het spugen van Brian valt toch gewoon onder fysiek geweld?
Als glas drank gooien al waarschuwing is, dan is spugen zeker fysiek geweld.
Echt het allerlaagste en smerigste wat je kunt doen namelijk.
Het klapje van huub stelde trouwens niks voor en was eerder afwering van het haren trekken.
Hij zag geeneens waar Brian was op dat moment. Als er iemand moet vertrekken is dat Brian voor het spugen!
Filmpje's staan in het doorvoor bestemde topic :-)quote:Op vrijdag 27 april 2007 10:44 schreef w00h00 het volgende:
Filmpjes!
heeft niks met etisch te maken, beelden spreken voor zich, en daarmee doel ik op het feit dat hij vannacht amanda in haar gezicht sloeg of het nou per ongeluk ging of niet, hij slaat zo met zijn hand haar in haar bek, en vandaar dat ze vanmorgen ook zo'n last van haar mond had, dat ze niet wist waar het vandaan kwam en dat ze haar mond aan Herma en Syl liet zien en deze zeiden dat haar binnenkant kapot was...quote:Op vrijdag 27 april 2007 04:41 schreef soylent het volgende:
Tjaa.... Moeilijke ethische discussie weer!
Ik vind spugen op hetzelfde niveau als een glas drinken over iemand heen gooien: jakkieba maar niet au au; waarschuwing dus.
Inzake de zaak HUUB vs. BRIAN zeg ik: beiden even schuldig, maar beiden geen supergeweld, dus allebei een waarschuwing.
Ja echt. Geweldig. Dit willen we zien in de kooi. De PARA-VLIEG!quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:21 schreef SiRojK het volgende:
Wat een feeeeest.. Heerlijk uitgeleefd door Huub
het lijkt wel een gezinsvervangend tehuis daarquote:Op vrijdag 27 april 2007 11:14 schreef w00h00 het volgende:
Ik ben keihard in mijn motherfocking oog geslagen, roept Brian door de telefoon. Ik ben in staat om zelfmoord te plegen. Er zijn beelden in het verleden gemonteerd, van de kopstoot. Het is FOCKING GENOEG! Voel focking met me mee!!!!!!!!!!! Wat er beneden gebeurt!!!!!!!!!! Brian krijst en gilt door de telefoon, dan gooit hij ermee.
HAHAHA Brain wat een mongool![]()
quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:44 schreef Lieve het volgende:
Het geestelijk doorslaan en dreigen tegenover Amanda is geweld! Er zal duidelijk door de psychologe met dat meisje fgepraat moeten worden, want dit is een grote leerschool voor haar.
Een jongen als Brian die zich laat gaan op[ de wijze waarop hij dat deed is absoluut fout bezig! Dit kan en MAG de gouden kooi niet voorbij laten gaan. Anders heeft alle jaren emancipatie geen enkele zin gehad! En dat lijkt me toch een zaak van een groter belang dan ene flippende Brian
Overlegd met de redactiequote:Op vrijdag 27 april 2007 13:30 schreef BENJOLA het volgende:
er staat toch in de regels dat wanneer je het hek doorgaat je eruit gaat???
wat voor reden had natasia om door het hek te gaan ????
dellie is niet representatief voor jonge vrouwen in nederland dacht ik zo.de jongere generatie is wel degelijk weerbaar. maar jah als je iemand met zo n zwak ego en zo n laag ontwikkelingspeil cast kan je zulke dingen verwachtenquote:Op vrijdag 27 april 2007 11:44 schreef Lieve het volgende:
Het geestelijk doorslaan en dreigen tegenover Amanda is geweld! Er zal duidelijk door de psychologe met dat meisje fgepraat moeten worden, want dit is een grote leerschool voor haar.
Een jongen als Brian die zich laat gaan op[ de wijze waarop hij dat deed is absoluut fout bezig! Dit kan en MAG de gouden kooi niet voorbij laten gaan. Anders heeft alle jaren emancipatie geen enkele zin gehad! En dat lijkt me toch een zaak van een groter belang dan ene flippende Brian
Juist. Amanda was dronken, en had echt niet de tegenwoordigheid van geest om Brian een streek te leveren door "fake" dubbel te klappen. Ik denk dat die een knietje in d'r buik gekregen heeft of zo, van Brian de vrouwenbeschermer.quote:Op vrijdag 27 april 2007 14:05 schreef itsme het volgende:
Volgens mij waren ze zo dronken dat ze niet eens in de gaten hebben dat Amanda niet bespuugd werd maar echt dubbel sloeg door iets wat brian deed.
En spuug op je hand doen en dat in iemand zijn gezicht smeren? Daar is Huub dan weer een liefhebber vanquote:Op vrijdag 27 april 2007 03:37 schreef farceman het volgende:
Het spugen van Brian valt toch gewoon onder fysiek geweld?
Als glas drank gooien al waarschuwing is, dan is spugen zeker fysiek geweld.
Echt het allerlaagste en smerigste wat je kunt doen namelijk.
True. Daarom vind ik het ook een waarschuwing waard.quote:Op vrijdag 27 april 2007 17:59 schreef Dlocks het volgende:
[..]
En spuug op je hand doen en dat in iemand zijn gezicht smeren? Daar is Huub dan weer een liefhebber van
Hahahah ja het zal wel een knietje een kopstoot en een klap geweest zijn, het was ook zo duidelijk in beeld he, en de mensen die er bovenop stonden hebben het ook niet gezienquote:Op vrijdag 27 april 2007 14:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Juist. Amanda was dronken, en had echt niet de tegenwoordigheid van geest om Brian een streek te leveren door "fake" dubbel te klappen. Ik denk dat die een knietje in d'r buik gekregen heeft of zo, van Brian de vrouwenbeschermer.
quote:Op vrijdag 27 april 2007 14:56 schreef elcastel het volgende:
Volgens mij trok hij aan haar oor ofzo, iets bij haar oor, althans zo zag ik het.
quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:22 schreef versabommie het volgende:
[..]
Na het spugen een forse armbeweging van brian, het hoofd van Amanda slaat naar achteren. Amanda zakt ietwat in elkaar en neemt een gewonde houding aan. Volgende ochtend heeft ze plekjes op haar tong.
Enige wat VOOR bwian pleit is het feit dat Huub ziedend was over dat bwian spuugte naar amandel en niet kwaad om het feit dat hij geslagen zou hebben. Maarja nu is Huub wel zo scheel als clarence met een katert!
huub was nergens mee bezig alleen probeerde hij amanda te neukenquote:Op vrijdag 27 april 2007 19:05 schreef basicsaint het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik Brians reactie wel heel begrijpelijk vindt en dat hij zichzelf toch nog heel behoorlijk onder controle had. Ik vraag me af hoeveel dronken mannen niet reageren als ze hun vriendin in bed met een ander vinden.
Huub was duidelijk bezig met geweld uit te lokken. Eruit met die vent!
What the...quote:Op vrijdag 27 april 2007 19:05 schreef basicsaint het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik Brians reactie wel heel begrijpelijk vindt en dat hij zichzelf toch nog heel behoorlijk onder controle had.
Huub heeft ook dingen gesloopt, brian geslagen en als een malle naar de redactie geschreeuwd (hij ging zelfs door nadat hem door te speaker te kennen was gegeven dat hij daar weg moest).quote:Op vrijdag 27 april 2007 22:27 schreef soylent het volgende:
[..]
What the...
Brian heeft een paar tafels en glasplaten gemold, Amanda geslagen en bespuugd, als een malle tegen de redactie geschreeuwd, met zelfmoord gedreigd en gejankt.
En dat omdat iemand je ex wil ballen?
Damn gast, als je dat al controle noemt, dan blijf ik bij je uit de buurt..
Ga toch weg. Huub zit onder de bulten, blauwe plekken en schrammen. Braaain heeft alleen een gekwetst egoquote:Op vrijdag 27 april 2007 22:59 schreef PC eend het volgende:
[..]
Huub heeft ook dingen gesloopt, brian geslagen en als een malle naar de redactie geschreeuwd (hij ging zelfs door nadat hem door te speaker te kennen was gegeven dat hij daar weg moest).![]()
Buiten dat was huub ook de aanleiding tot dit alles.
Ik ga niet wegquote:Op zaterdag 28 april 2007 00:07 schreef kissa het volgende:
[..]
Ga toch weg. Huub zit onder de bulten, blauwe plekken en schrammen. Braaain heeft alleen een gekwetst ego![]()
Toevoeging: Braaain was zo over de rooie dat hij is afgevoerd naar een hotel. Hij heeft nogal wat vernield. Lekkere gast, die Braaaain
Nog een toevoeging: Huub biedt zijn excuses aan, Braaaain zwelgt in zelfmedelijden. Een ECHTE man![]()
PC eend blijft het toch wel voor Brian opnemen, ondanks dat Brian zelf overduidelijk geen goeie gozer.quote:Op zaterdag 28 april 2007 00:07 schreef kissa het volgende:
[..]
Ga toch weg. Huub zit onder de bulten, blauwe plekken en schrammen. Braaain heeft alleen een gekwetst ego![]()
Toevoeging: Braaain was zo over de rooie dat hij is afgevoerd naar een hotel. Hij heeft nogal wat vernield. Lekkere gast, die Braaaain
Nog een toevoeging: Huub biedt zijn excuses aan, Braaaain zwelgt in zelfmedelijden. Een ECHTE man![]()
anders knip en plak je gewoon even een bericht van DGK website af.quote:Op zaterdag 28 april 2007 10:04 schreef fredfik het volgende:
Naar mijn inzien is door het feit dat brian en natasia de nacht niet hebben doorgebracht in de gouden kooi hun deelname aan het spel in gevaar gebracht.
Het spel word beeindigd indien de spelers zelf vertrekken , er uit worden gestemd, door fysiek geweld .
Het feit dat ze nu in de buitenwereld tot rust moeten komen gaat tegen de regels van het spel in.
Het spel is juist bedoeld om ze zo gek te krijgen dat ze vertrekken en niet in de buitenwerereld tot rust kunnen komen.
Dat zou alleen mogelijk zijn indien daar een stemming over zou hebben plaatsgevonden.
Dat is dus niet gebeurd , dus hebben ze zichzelf gediskwalificeerd.
en waar gaat heel DGK juist over???quote:Op zaterdag 28 april 2007 14:49 schreef klarelucht het volgende:
Het lijkt wel of jullie allemaal zijn gehersenspoelt door Huub...alsof deze jongen normaal of acceptable handeld? Hij weet het mooi te brengen en daardoor ziet niemand wat voor smerige bijbedoelingen en achterliggende gedachten hij heeft.....want die heeft hij altijd... dat kun je van anderen niet zeggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |