abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48764124
Het spugen van Brian valt toch gewoon onder fysiek geweld?
Als glas drank gooien al waarschuwing is, dan is spugen zeker fysiek geweld.
Echt het allerlaagste en smerigste wat je kunt doen namelijk.

Het klapje van huub stelde trouwens niks voor en was eerder afwering van het haren trekken.
Hij zag geeneens waar Brian was op dat moment. Als er iemand moet vertrekken is dat Brian voor het spugen!
pi_48764139
kopstoot gaf hij
  vrijdag 27 april 2007 @ 03:39:17 #3
152954 Mokz
De man met de snor.
pi_48764140
INDERDAAD.
pi_48764175
echt te triest dat het iedereen bezig houd
Hopelijk moet je snel betalen voor die streaming zodat deze onzin verminderd
pi_48764264
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 03:42 schreef admiraal_anaal het volgende:
echt te triest dat het iedereen bezig houd
Hopelijk moet je snel betalen voor die streaming zodat deze onzin verminderd
En jij post hier, omdat.........?

Er gebeurt hier niks mee zoals gewoonlijk, er moeten dooien vallen
I used to work in a morgue........I am a people person
Only Human
  vrijdag 27 april 2007 @ 04:41:32 #6
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_48764445
Tjaa.... Moeilijke ethische discussie weer!

Ik vind spugen op hetzelfde niveau als een glas drinken over iemand heen gooien: jakkieba maar niet au au; waarschuwing dus.

Inzake de zaak HUUB vs. BRIAN zeg ik: beiden even schuldig, maar beiden geen supergeweld, dus allebei een waarschuwing.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  vrijdag 27 april 2007 @ 10:09:42 #7
166728 Yodarius
Savior of the universe
pi_48768253
Ik vond de tik van huub beetje vergelijkbaar met de gemiste trap tegen nl. Dat spugen vind ik erg jammer. Maar een kopstoot heb ik iig niet gezien.
hoi
pi_48768375
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 03:37 schreef farceman het volgende:

Het klapje van huub stelde trouwens niks voor en was eerder afwering van het haren trekken.
Hij zag geeneens waar Brian was op dat moment. Als er iemand moet vertrekken is dat Brian voor het spugen!
Volgens de streamverslagen van een andere site
Heeft brian amandel ook een kopstoot gegeven en geslagen
pi_48768671
ja en Amanda stond erna een tijdje voorover gebogen en had een rode vlek om haar oog.

Er is nog een hoop gebeurd maar de streams stonden op het zwembad maar de redactie was wel in het huis ( onbekende stemmen )

Brian en Huub mogen blijven als ik de gouden kooi site lees
  vrijdag 27 april 2007 @ 10:44:37 #10
51286 w00h00
Digital man!
pi_48769508
Filmpjes!
pi_48769570
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 10:44 schreef w00h00 het volgende:
Filmpjes!
Filmpje's staan in het doorvoor bestemde topic :-)
Mis aleen het filmpje van het gesprek tussen jaap natasia en brian die er aan vooraf ging
die blijkt heftig geweest te zijn
  vrijdag 27 april 2007 @ 10:48:54 #12
121315 LENUS
UFC undisputed 2009
pi_48769642
Wat een tjappies hier , ik vind DGK ook wel lachen voor als ik niks te doen heb. Maar er zitten hier echt tjappies 24-7 de streams te volgen

[ Bericht 3% gewijzigd door LENUS op 27-04-2007 11:25:40 ]
JFK: "Ask not what your country can do for you; ask what you can do for your country".
  vrijdag 27 april 2007 @ 10:53:23 #13
170945 smoekie
individualist
pi_48769805
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 04:41 schreef soylent het volgende:
Tjaa.... Moeilijke ethische discussie weer!

Ik vind spugen op hetzelfde niveau als een glas drinken over iemand heen gooien: jakkieba maar niet au au; waarschuwing dus.

Inzake de zaak HUUB vs. BRIAN zeg ik: beiden even schuldig, maar beiden geen supergeweld, dus allebei een waarschuwing.
heeft niks met etisch te maken, beelden spreken voor zich, en daarmee doel ik op het feit dat hij vannacht amanda in haar gezicht sloeg of het nou per ongeluk ging of niet, hij slaat zo met zijn hand haar in haar bek, en vandaar dat ze vanmorgen ook zo'n last van haar mond had, dat ze niet wist waar het vandaan kwam en dat ze haar mond aan Herma en Syl liet zien en deze zeiden dat haar binnenkant kapot was...

maar daar lees ik jullie niet over, dat vindt ik erger dat het spugen...misselijk mannetje hoop echt dat het nu eindelijk exit is voor dat labiele ding....die hoort daar niet...ook gaan sommige voorbij aan dat hij gistern voordat ze bezopen Brainless al had gezegd dat ie Huub echt wel kon vermoorden....

nou geef ze lekker drank misschien gebeurt het dan een keer
"De gemakkelijkste manier om nooit van mening te moeten veranderen, is er geen hebben."
  vrijdag 27 april 2007 @ 11:14:22 #14
51286 w00h00
Digital man!
pi_48770482
Ik ben keihard in mijn motherfocking oog geslagen, roept Brian door de telefoon. Ik ben in staat om zelfmoord te plegen. Er zijn beelden in het verleden gemonteerd, van de kopstoot. Het is FOCKING GENOEG! Voel focking met me mee!!!!!!!!!!! Wat er beneden gebeurt!!!!!!!!!! Brian krijst en gilt door de telefoon, dan gooit hij ermee.

HAHAHA Brain wat een mongool
pi_48770710
Wat een feeeeest .. Heerlijk uitgeleefd door Huub
  vrijdag 27 april 2007 @ 11:24:08 #16
51286 w00h00
Digital man!
pi_48770806
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 11:21 schreef SiRojK het volgende:
Wat een feeeeest .. Heerlijk uitgeleefd door Huub
Ja echt. Geweldig. Dit willen we zien in de kooi. De PARA-VLIEG!
  vrijdag 27 april 2007 @ 11:40:31 #17
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_48771416
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 11:14 schreef w00h00 het volgende:
Ik ben keihard in mijn motherfocking oog geslagen, roept Brian door de telefoon. Ik ben in staat om zelfmoord te plegen. Er zijn beelden in het verleden gemonteerd, van de kopstoot. Het is FOCKING GENOEG! Voel focking met me mee!!!!!!!!!!! Wat er beneden gebeurt!!!!!!!!!! Brian krijst en gilt door de telefoon, dan gooit hij ermee.

HAHAHA Brain wat een mongool
het lijkt wel een gezinsvervangend tehuis daar
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_48771609
Het geestelijk doorslaan en dreigen tegenover Amanda is geweld! Er zal duidelijk door de psychologe met dat meisje fgepraat moeten worden, want dit is een grote leerschool voor haar.

Een jongen als Brian die zich laat gaan op[ de wijze waarop hij dat deed is absoluut fout bezig! Dit kan en MAG de gouden kooi niet voorbij laten gaan. Anders heeft alle jaren emancipatie geen enkele zin gehad! En dat lijkt me toch een zaak van een groter belang dan ene flippende Brian
  vrijdag 27 april 2007 @ 11:52:33 #19
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_48771894
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 11:44 schreef Lieve het volgende:
Het geestelijk doorslaan en dreigen tegenover Amanda is geweld! Er zal duidelijk door de psychologe met dat meisje fgepraat moeten worden, want dit is een grote leerschool voor haar.

Een jongen als Brian die zich laat gaan op[ de wijze waarop hij dat deed is absoluut fout bezig! Dit kan en MAG de gouden kooi niet voorbij laten gaan. Anders heeft alle jaren emancipatie geen enkele zin gehad! En dat lijkt me toch een zaak van een groter belang dan ene flippende Brian

Nee, die Amanda is echt een lekkertje
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_48775490
er staat toch in de regels dat wanneer je het hek doorgaat je eruit gaat???
wat voor reden had natasia om door het hek te gaan ????
pi_48776850
Volgens mij waren ze zo dronken dat ze niet eens in de gaten hebben dat Amanda niet bespuugd werd maar echt dubbel sloeg door iets wat brian deed.
Kan niet door spugen alleen komen lijkt me?
Maar goed. Hij heeft een O.W
  vrijdag 27 april 2007 @ 14:08:36 #22
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_48777022
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 13:30 schreef BENJOLA het volgende:
er staat toch in de regels dat wanneer je het hek doorgaat je eruit gaat???
wat voor reden had natasia om door het hek te gaan ????
Overlegd met de redactie
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_48777175
Het populaire 'blootcafé' Teasers aan het Damrak in Amsterdam mag binnenkort misschien weer de deuren openen. ... De uitbater van de horecazaak heeft aangegeven het concept zodanig aan te willen passen dat er geen erotisch getinte handelingen meer plaatsvinden.

ik denk dat dellie wel het een en ander gewend is.......overigens kan ze weer naar huis zo te lezen en krijgt rat ook weer wat rust.
Geniet van je EQ en IQ, je weet maar nooit hoe anderen dit waarderen.
pi_48777253
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 11:44 schreef Lieve het volgende:

dellie is niet representatief voor jonge vrouwen in nederland dacht ik zo.de jongere generatie is wel degelijk weerbaar. maar jah als je iemand met zo n zwak ego en zo n laag ontwikkelingspeil cast kan je zulke dingen verwachten
Geniet van je EQ en IQ, je weet maar nooit hoe anderen dit waarderen.
pi_48777341
Brian is 100% gestrest. Deze flippo mag en KAN zelfs niet meer verantwoordelijkheid dragen voor zijn daden.

Wanneer is iemand achter EINDELIOJK zover dat ze inzien dat deze RatB niet meer functioneerd?

Lees en leer [me]Verdorie[/me]eens wat stres met iemands psyche doet! Dan weet en snapt de Febo misschien dat deze gast voorlopig niet meer functioneerd!
pi_48777543
dgk wordt steeds belachelijker, spugen als fysiek geweld en flikker is discriminerend, alsjeblieft zeg..
  Moderator vrijdag 27 april 2007 @ 14:54:07 #27
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_48778854
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 14:05 schreef itsme het volgende:
Volgens mij waren ze zo dronken dat ze niet eens in de gaten hebben dat Amanda niet bespuugd werd maar echt dubbel sloeg door iets wat brian deed.
Juist. Amanda was dronken, en had echt niet de tegenwoordigheid van geest om Brian een streek te leveren door "fake" dubbel te klappen. Ik denk dat die een knietje in d'r buik gekregen heeft of zo, van Brian de vrouwenbeschermer.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  vrijdag 27 april 2007 @ 14:56:09 #28
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_48778955
Volgens mij trok hij aan haar oor ofzo, iets bij haar oor, althans zo zag ik het.
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
pi_48779824
Spugen vind ik toch zo vies en achterbaks. Nog veel erger dan een glas drinken over iemand heen gooien. Dus zeer zeker in elk geval een waarschuwing daardoor. Maar of het nu spugen was of iets anders, er gebeurde wel wat.
  vrijdag 27 april 2007 @ 17:59:43 #30
18159 Dlocks
Zoek het maar op met Google...
pi_48784804
quote:
En spuug op je hand doen en dat in iemand zijn gezicht smeren? Daar is Huub dan weer een liefhebber van
pi_48785242
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 17:59 schreef Dlocks het volgende:

[..]

En spuug op je hand doen en dat in iemand zijn gezicht smeren? Daar is Huub dan weer een liefhebber van
True. Daarom vind ik het ook een waarschuwing waard.
Maar samen met nog andere dingen die avond, is het wel meer.
  vrijdag 27 april 2007 @ 18:25:58 #32
2018 PC eend
relativist
pi_48785486
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 14:54 schreef Gert het volgende:

[..]

Juist. Amanda was dronken, en had echt niet de tegenwoordigheid van geest om Brian een streek te leveren door "fake" dubbel te klappen. Ik denk dat die een knietje in d'r buik gekregen heeft of zo, van Brian de vrouwenbeschermer.
Hahahah ja het zal wel een knietje een kopstoot en een klap geweest zijn, het was ook zo duidelijk in beeld he, en de mensen die er bovenop stonden hebben het ook niet gezien

Denk jij als huub dat ziet dat hij daar dan niks van zegt
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_48785879
die gast is echt niet goed wijs
die moeten ze echt opsluiten, gevaarlijke gek
We bleed, we fight, we lead... never follow, never hesitate.
pi_48786122
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 14:56 schreef elcastel het volgende:
Volgens mij trok hij aan haar oor ofzo, iets bij haar oor, althans zo zag ik het.
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 11:22 schreef versabommie het volgende:

[..]

Na het spugen een forse armbeweging van brian, het hoofd van Amanda slaat naar achteren. Amanda zakt ietwat in elkaar en neemt een gewonde houding aan. Volgende ochtend heeft ze plekjes op haar tong.

Enige wat VOOR bwian pleit is het feit dat Huub ziedend was over dat bwian spuugte naar amandel en niet kwaad om het feit dat hij geslagen zou hebben. Maarja nu is Huub wel zo scheel als clarence met een katert!
pi_48786726
Wat ik gezien heb:
Brian trekt Huub aan zijn haar en Huub maakt slaande bewegingen naar Brian. Of hij Brian raakt is niet goed te zien.
Wat er in de tuin gebeurt is niet echt duidelijk. De vechtende partijen zijn het er in ieder geval over eens dat Brian naar Amanda gespuugd heeft.
Vervolgens gaat Brian bellen.
Wat dan eigenlijk wel heel duidelijk is, is dat Huub de kamer binnenstormt en Brian aanvliegt.

Ik moet eerlijk zeggen dat ik Brians reactie wel heel begrijpelijk vindt en dat hij zichzelf toch nog heel behoorlijk onder controle had. Ik vraag me af hoeveel dronken mannen niet reageren als ze hun vriendin in bed met een ander vinden.
Huub was duidelijk bezig met geweld uit te lokken. Eruit met die vent!
Fuck Henk en Ingrid
  vrijdag 27 april 2007 @ 19:22:36 #36
51286 w00h00
Digital man!
pi_48787299
Huub speelt een spel. Dat is Brain zo dom is om er in te trappen.

Geweldig die sensatie!
pi_48793060
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 19:05 schreef basicsaint het volgende:

Ik moet eerlijk zeggen dat ik Brians reactie wel heel begrijpelijk vindt en dat hij zichzelf toch nog heel behoorlijk onder controle had. Ik vraag me af hoeveel dronken mannen niet reageren als ze hun vriendin in bed met een ander vinden.
huub was nergens mee bezig alleen probeerde hij amanda te neuken
en aangezien brian en amanda zoals ze zelf aangeven alleen een sexrelatie hebben mag huub haar neuken toch???
brian wil een sexrelatie zodat hij met andere kan neuken en later kan zeggen bij gezeik van amanda we hebben verders niks ik ben vrij
alleen kan hij niet accepteren dat amanda dan ook vrij is
dus huub lag met niemands vriendin in bed .
  vrijdag 27 april 2007 @ 22:27:47 #38
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_48793257
quote:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik Brians reactie wel heel begrijpelijk vindt en dat hij zichzelf toch nog heel behoorlijk onder controle had.
What the...

Brian heeft een paar tafels en glasplaten gemold, Amanda geslagen en bespuugd, als een malle tegen de redactie geschreeuwd, met zelfmoord gedreigd en gejankt.

En dat omdat iemand je ex wil ballen?

Damn gast, als je dat al controle noemt, dan blijf ik bij je uit de buurt..
pi_48793664
@ soylent brian heeft gezegd dat ie zelfs moord kan plegen,klinkt bijna het zelfde maar het is heel wat anders wait ie wil bewerkstelligen.
  vrijdag 27 april 2007 @ 22:59:41 #40
2018 PC eend
relativist
pi_48794108
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 22:27 schreef soylent het volgende:

[..]

What the...

Brian heeft een paar tafels en glasplaten gemold, Amanda geslagen en bespuugd, als een malle tegen de redactie geschreeuwd, met zelfmoord gedreigd en gejankt.

En dat omdat iemand je ex wil ballen?

Damn gast, als je dat al controle noemt, dan blijf ik bij je uit de buurt..
Huub heeft ook dingen gesloopt, brian geslagen en als een malle naar de redactie geschreeuwd (hij ging zelfs door nadat hem door te speaker te kennen was gegeven dat hij daar weg moest).

Buiten dat was huub ook de aanleiding tot dit alles.
  vrijdag 27 april 2007 @ 23:01:12 #41
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_48794147
Paniek! Peeuw!
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
pi_48795881
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 22:59 schreef PC eend het volgende:

[..]

Huub heeft ook dingen gesloopt, brian geslagen en als een malle naar de redactie geschreeuwd (hij ging zelfs door nadat hem door te speaker te kennen was gegeven dat hij daar weg moest).

Buiten dat was huub ook de aanleiding tot dit alles.
Ga toch weg. Huub zit onder de bulten, blauwe plekken en schrammen. Braaain heeft alleen een gekwetst ego

Toevoeging: Braaain was zo over de rooie dat hij is afgevoerd naar een hotel. Hij heeft nogal wat vernield. Lekkere gast, die Braaaain

Nog een toevoeging: Huub biedt zijn excuses aan, Braaaain zwelgt in zelfmedelijden. Een ECHTE man

[ Bericht 11% gewijzigd door kissa op 28-04-2007 00:14:02 ]
  zaterdag 28 april 2007 @ 01:02:56 #43
166728 Yodarius
Savior of the universe
pi_48797250
huubs excuses zijn volgens mij niet zoveel waard aangezien dit nog wel een paar keer gaat gebeuren.
hoi
pi_48797528
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 00:07 schreef kissa het volgende:

[..]

Ga toch weg. Huub zit onder de bulten, blauwe plekken en schrammen. Braaain heeft alleen een gekwetst ego

Toevoeging: Braaain was zo over de rooie dat hij is afgevoerd naar een hotel. Hij heeft nogal wat vernield. Lekkere gast, die Braaaain

Nog een toevoeging: Huub biedt zijn excuses aan, Braaaain zwelgt in zelfmedelijden. Een ECHTE man
Ik ga niet weg
Zal ik ook eens even wat toevoegen?
pi_48800559
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 00:07 schreef kissa het volgende:

[..]

PC eend blijft het toch wel voor Brian opnemen, ondanks dat Brian zelf overduidelijk geen goeie gozer.
En of Huub dat nou wel of niet is staat daar buiten. Hij blijft het opnemen voor iemand die gewoon foute dingen doet in dat huis en echt compleet gestoord is af en toe. Zelfs na die avond dat hij in een hotel moest slapen, probeert hij het nog goed te praten. met andere woorden, het heeft niet echt zin om hem te overtuigen of een discussie met hem aan te gaan. Huub was niet goed bezig, maar Brian nog VEEL erger. Alleen hij wil dat niet zien.
pi_48800630
Naar mijn inzien is door het feit dat brian en natasia de nacht niet hebben doorgebracht in de gouden kooi hun deelname aan het spel in gevaar gebracht.
Het spel word beeindigd indien de spelers zelf vertrekken , er uit worden gestemd, door fysiek geweld .
Het feit dat ze nu in de buitenwereld tot rust moeten komen gaat tegen de regels van het spel in.
Het spel is juist bedoeld om ze zo gek te krijgen dat ze vertrekken en niet in de buitenwerereld tot rust kunnen komen.
Dat zou alleen mogelijk zijn indien daar een stemming over zou hebben plaatsgevonden.
Dat is dus niet gebeurd , dus hebben ze zichzelf gediskwalificeerd.
pi_48806285
Het lijkt wel of jullie allemaal zijn gehersenspoelt door Huub...alsof deze jongen normaal of acceptable handeld? Hij weet het mooi te brengen en daardoor ziet niemand wat voor smerige bijbedoelingen en achterliggende gedachten hij heeft.....want die heeft hij altijd... dat kun je van anderen niet zeggen
pi_48806632
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 10:04 schreef fredfik het volgende:
Naar mijn inzien is door het feit dat brian en natasia de nacht niet hebben doorgebracht in de gouden kooi hun deelname aan het spel in gevaar gebracht.
Het spel word beeindigd indien de spelers zelf vertrekken , er uit worden gestemd, door fysiek geweld .
Het feit dat ze nu in de buitenwereld tot rust moeten komen gaat tegen de regels van het spel in.
Het spel is juist bedoeld om ze zo gek te krijgen dat ze vertrekken en niet in de buitenwerereld tot rust kunnen komen.
Dat zou alleen mogelijk zijn indien daar een stemming over zou hebben plaatsgevonden.
Dat is dus niet gebeurd , dus hebben ze zichzelf gediskwalificeerd.
anders knip en plak je gewoon even een bericht van DGK website af.

http://www.tien.tv/web/sh(...)210/typeofpage=51230

zie reacties.
In de ban van de mods.
pi_48806640
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 14:49 schreef klarelucht het volgende:
Het lijkt wel of jullie allemaal zijn gehersenspoelt door Huub...alsof deze jongen normaal of acceptable handeld? Hij weet het mooi te brengen en daardoor ziet niemand wat voor smerige bijbedoelingen en achterliggende gedachten hij heeft.....want die heeft hij altijd... dat kun je van anderen niet zeggen
en waar gaat heel DGK juist over???
In de ban van de mods.
  zaterdag 28 april 2007 @ 15:09:28 #50
97111 ukga
Siewosie baas
pi_48806659
huub heeft hem toch geslagen? ookal zga ik eht neit.

wanneer komen de beelden van het frontpage bericht op tv?
  Moderator zaterdag 28 april 2007 @ 16:01:36 #51
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_48807655
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 18:25 schreef PC eend het volgende:

[..]

Hahahah ja het zal wel een knietje een kopstoot en een klap geweest zijn, het was ook zo duidelijk in beeld he, en de mensen die er bovenop stonden hebben het ook niet gezien
Nee ik denk dat Amanda plotseling kramp in haar maag kreeg en daarom dubbel klapte.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_48808422
Kunnen we niet een inzamelingsactie houden voor brian, dan kan brian tenminste door het lint gaan zonder dat hij zijn borg verliest

Het wordt nu tijd voor een echte real-life-climax. Vuurwerk willen we zien

[ Bericht 21% gewijzigd door JohnDope op 28-04-2007 17:01:34 ]
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_48808586
ze werd in haar gezicht gespuugd dat hoor je huib ook roepen
pi_48809426
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 16:49 schreef JohnDope het volgende:
Kunnen we niet een inzamelingsactie houden voor brian, dan kan brian tenminste door het lint gaan zonder dat hij zijn borg verliest

Het wordt nu tijd voor een echte real-life-climax. Vuurwerk willen we zien
die borg had ie al in de eerste week terug verdient hoor..
In de ban van de mods.
pi_48809591
Ok ok, dan is het gewoon een bonuspotje wat er gemaakt moet worden
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_48810744
begrijp het nou eens.
zo willen de antilliaanse dames behandeld worden (zit in hun cultuur).
je noemt ze dame spuugt ze in hun gezicht af en toe een klapje en een kopstootje.
en binnen 36 uur neuk je ze te pletter.
pi_48814020
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 09:59 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

PC eend blijft het toch wel voor Brian opnemen, ondanks dat Brian zelf overduidelijk geen goeie gozer.
En of Huub dat nou wel of niet is staat daar buiten. Hij blijft het opnemen voor iemand die gewoon foute dingen doet in dat huis en echt compleet gestoord is af en toe. Zelfs na die avond dat hij in een hotel moest slapen, probeert hij het nog goed te praten. met andere woorden, het heeft niet echt zin om hem te overtuigen of een discussie met hem aan te gaan. Huub was niet goed bezig, maar Brian nog VEEL erger. Alleen hij wil dat niet zien.
Dat brian overduidelijk geen goede gozer is en (af en toe?) compleet gestoord is, is een subjectieve mening, waarin jij waarschijnlijk zelf je eigen beeld mee wil bevestigen.
Maar goed dat is kennelijk jouw ding, maar zeg dan niet tegen anderen dat er geen discussie met mij te voeren is omdat ik niet te overtuigen ben

Ik probeer juist altijd objectief te blijven

Dat je erbij haalt dat hij zelfs in een hotel moest slapen is een zwak argument om aan te tonen dat hij compleet gestoord is, dat is namelijk een beslissing die de programmaleiding genomen heeft en als hij echt compleet gestoord is hadden ze hem nooit weer in het huis gezet (sterker nog, dan was hij er in eerste instantie al niet ingekomen) tenzij de programmaleiding compleet gestoord is en onverantwoorde risico's neemt.

Ik zal een uitgebreid chronologisch stuk schrijven over hoe ik de situatie van die avond heb ingeschat, dan mag je mij van het tegendeel overtuigen
Waarbij je van je bevooroordeelde mening over mij, dat ik niet te overtuigen ben, wel even zal moeten loslaten.

[ Bericht 9% gewijzigd door PC eend op 28-04-2007 20:52:33 ]
pi_48814108
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 16:01 schreef Gert het volgende:

[..]

Nee ik denk dat Amanda plotseling kramp in haar maag kreeg en daarom dubbel klapte.
Ik heb jou eerder zijn schrijven dat de beelden onduidelijk zijn en nu heb je het opeens over een knietje
De beelden zijn ook onduidelijk, in die zin dat je niet goed zien handen kan zien...
Waar hij zijn benen laat, is daarentegen wel goed te zien, dus het knietje waar jij het over had is uit te sluiten
  zaterdag 28 april 2007 @ 21:04:43 #59
97111 ukga
Siewosie baas
pi_48814919
amanda is een vieze(geile) slet
terecht dat die hoer in de bek wordt gerocheld.
daar zit ze tenslotte ook voor in de kooi. sensatie.
pi_48815832
Huub was weer de aanstichter en aanleiding van het geweld

Hij heeft amanda bewust dronken gevoerd om er misbruik van te maken.
Hij bleef maar inschenken en haar proberen te zoenen, Amanda was daar nogal terughoudend in, zeker vergeleken met die avond na de stemming.
Ze ging daarna ook in haar eigen bed liggen, niets voor niks lijkt mij.
Huub achtervolgt haar zelfs tot in haar bed en gaat er dus bij liggen dit tegen haar zin in, ze wou dat hij haar met rust liet zei ze.
Syl kan het niet aanzien en verlaat de slaapkamer.
Aan haar bodylanguage is te merken dat amanda niet goed weet wat ze hier mee aanmoet (letterlijk met de handen in het haar).
Huub gooit zijn standaard zin er weer uit, zal ik je blij maken dat je als meisje geboren bent, amanda zegt: nou dat is wel een verleidelijk aanbod (nadat ze eerst aangaf al blij te zijn een meisje te zijn, wat toch ook een soort van nee is), waar ik uit opmaak dat ze op 2 gedachtes hinkt... ze is geil en dronken (en volgt vaak haar gevoel) en zou het wel willen, maar aan de andere kant denkt ze dit niet te kunnen maken tegenover brian en zegt dus een paar keer nee (dit kan niet).
Wat er onder de dekens gebeurd is kunnen we niet zien, maar het leek er sterk op dat huub haar gebeft heeft en haar probeerde te penetreren.
Amanda zegt nog een paar keer nee, probeert de dekens omhoog te trekken en roept om syl en vraagt waar ze is.

Terwijl huub met haar bezig is, zegt hij opeens: zou hij me slaan als hij me zo ziet?, waaruit blijkt dat hij niet zo dronken is dat hij in een geile dronken bui onder 'lichte dwang' seks wil hebben, maar dat hij doelbewust bezig is Amanda te misbruiken voor het spel en hoopt dat Brian hem hierom gaat slaan, ze hebben immers afgesproken (ik denk ook met achter) elkaar niet meer fysiek uit te dagen, dus probeert huub het zo, terwijl hij ook een keer zei dat hij dronken meisjes juist altijd zou beschermen en nooit misbruik van de situatie te maken wat hij dus wel deed (dubbel op zelfs).

Brian komt binnen en trekt de deken omhoog en zegt: ben je haar aan het neuken? Gadverdamme vieze hoer.
Huub veert op en zegt ja, heb je daar problemen mee.
Brian blijft rustig en zegt ja best wel ja (wat hij ook al eerder aangaf), heeft het onder andere over dronken voeren (wat duidelijk het geval was).
Huub ziet dat brian rustig blijft, terwijl hij op een klap hoopte, getuige van zijn ('verlekkerde') uitspraak: 'zou hij me nu slaan'.
Daarop begint huub hem (tegen de afspraak in) toch weer fysiek uit te dagen, door hem weer zachte tikjes in zijn gezicht te geven, waarop Brian hem bij zijn haar pakt, waarop huub 2x uithaalt (zijn plan om amanda te misbruiken om zo brian zo gek te krijgen om hem te slaan backfired dus en huub begint zelf met slaan), brian begint te schreeuwen dat hij geslagen is, gaat nog niet totaal over de rooie maar loopt verstandig weg.
Hij belt in de private room en zegt dat hij geslagen is, waarschijnlijk kreeg hij daar geen bevredigend antwoord op, waardoor hij over de rooie ging en om zijn wanhoop duidelijk te maken zegt hij dat hij wel zelfmoord zou willen plegen en begint te schreeuwen en gaat uit zijn dak.
Huub hoort dat en komt agressief de private in en een gaat hem weer fysiek uitdagen terwijl brian al over de rooie was, brian loopt voor de tweede keer verstandig weg van de situatie om deze niet te laten escaleren , terwijl hij woest was had hij daar dus nog wel de helderheid van geest voor.
Huub blijft hem irritant uitdagen door hem te achtervolgen en dingen zijn kant op te gooien, waarop natas en amanda er ook achteraan gaan.
De situatie escaleert, maar dat was waarschijnlijk niet gebeurd als huub brian niet bleef achtervolgen, want amanda lag alweer in bed daarvoor.
Huub blijft hem fysiek uitdagen en brian wordt woedend, maar beheerst zich nog en slaat niet, er ontstaat duw en trekwerk waarbij amanda en natasia tussen beide kemphanen springen, brian wordt een paar keer weggeduwd door amanda waarop hij in haar gezicht spuugt en haar wegduwt, en vervolgens voor de derde keer weer verstandig van de situatie wegloopt die nu echt uit de hand begint te lopen.
Huub shreeuwt discriminerende opmerkingen naar zijn hoofd, brian gaat weer bellen in de private, huub komt na korte tijd ook weer agressief de private binnen gestormd en geeft brian en duw/klap, probeert hem weer irritant aan te raken en trekt de telefoon stuk.
Streamlock.....

Het grootste probleem wat ik steeds genoemd zie worden is dat brian amanda heeft ge-kopstoot, geslagen of een knietje zou hebben gegeven, dit lijkt me erg onwaarschijnlijk omdat huub hier bovenop stond en hier niks over zei en de beelden zijn onduidelijk (ik ga uit van een duw in the heat of the moment van zijn woede, nadat amanda hem een paar keer duwde).
Waar huub het wel meteen over had was over het spugen, dat vond hij echt niet kunnen.... maar huub was de aanleiding, als hij brian niet de hele tijd achtervolgde was amanda waarschijnlijk helemaal haar bed niet uitgekomen om er tussen te springen en was het helemaal niet gebeurd en de oorzaak lag ook bij huub die voor het spel amanda misbruikte door haar dronken te voeren en min of meer onder zachte dwang seks met haar wou hebben om zo brian uit te lokken hem te slaan.
Ik durf eigenlijk niet zo goed te oordelen of dat misbruik nou erger is dan dat spugen, ik neig naar het misbruik omdat het doelbewust is gedaan en het spugen tijdens een woede uitbarsting waarin amanda, waar hij ook woedend op was in zijn gezicht ging staan en hem eerst duwde.
Brian schreeuwt wel vaak heftig als hij een woedeaanval krijgt, dat is volgens mij de voornaamste reden waarom veel mensen denken dat hij een gevaarlijke gek is.
Dat schreeuwen komt voort uit woede en is voor een deel ook gespeelde emotie om zijn onmacht aan te tonen, en ik meen dat in de antilliaanse cultuur het gebruikelijk is je emoties op een luider niveau te uiten dan de meeste hier gewend zijn.
Maar Brian is geen gevaarlijke gek, getuige zijn 3x van de situatie weglopen, een gevaarlijke gek was allang doorgeslagen en in de aanval gegaan tijdens een woedeuitbarsting, hij houdt zichzelf juist, zeker in eerste instantie, onder controle.
  zaterdag 28 april 2007 @ 23:40:23 #61
97111 ukga
Siewosie baas
pi_48819320
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 21:37 schreef PC eend het volgende:
een best lang verhaal.
wanneer krijgen we dit op tv te zien?
ik gok niet dat huub er uit wordt egzet, hij is de enige die nog een beetje de boel op loopt te naaien zodat mensen blijven kijke
  Moderator zondag 29 april 2007 @ 00:09:52 #62
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_48820194
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 20:37 schreef PC eend het volgende:

[..]

Ik heb jou eerder zijn schrijven dat de beelden onduidelijk zijn en nu heb je het opeens over een knietje
De beelden zijn ook onduidelijk, in die zin dat je niet goed zien handen kan zien...
Waar hij zijn benen laat, is daarentegen wel goed te zien, dus het knietje waar jij het over had is uit te sluiten
Je verdraait mijn woorden. Ik zeg niet dat het zeker een knietje was. Maar ik geloof niet dat Amanda dubbelklapte omdat Brian helemaal niéts deed. Een knietje "ofzo" is dan een redelijke verklaring.
  zondag 29 april 2007 @ 00:12:48 #63
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_48820303
quote:
Wat ik gezien heb:
Brian trekt Huub aan zijn haar en Huub maakt slaande bewegingen naar Brian. Of hij Brian raakt is niet goed te zien.
Wat er in de tuin gebeurt is niet echt duidelijk. De vechtende partijen zijn het er in ieder geval over eens dat Brian naar Amanda gespuugd heeft.
Vervolgens gaat Brian bellen.
Wat dan eigenlijk wel heel duidelijk is, is dat Huub de kamer binnenstormt en Brian aanvliegt.

Ik vind het niet redelijk na alles wat amanda heeft geprobeerd om het te laten werken tussen hun , brian koos zelf voor alletwee vrijgezel en geen gezeur achteraf , daarbij zegt hij tegen haar dat ze puur voor lust en gezelligheid is maar dat zijn twee exen veel voor hem betekenen en dat hij met hun misschien wel een echte relatie wilt , dit is geen kwestie van vriend ziet zijn vriendin in bed met een ander maar een kwestie van een ziekelijk jaloerse man die van zichzelf alles mag en zijn volgzame vrouwtje mag niks (zijn eigen woorden trouwens)
Hoezo had hij zichzelf behoorlijk onder controle ?????????????????????????? sinds wanneer krijgt iemand die een vrouw bruut slaat en het huis kort en klein , een schouderklopje ? heb ik iets gemist ???
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  zondag 29 april 2007 @ 00:27:53 #64
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_48820735
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 22:42 schreef fokid het volgende:
@ soylent brian heeft gezegd dat ie zelfs moord kan plegen,klinkt bijna het zelfde maar het is heel wat anders wait ie wil bewerkstelligen.
Hij heeft alletwee gezegt moord en zelfmoord
  zondag 29 april 2007 @ 00:30:00 #65
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_48820785
quote:
Op zondag 29 april 2007 00:09 schreef Gert het volgende:

[..]

Je verdraait mijn woorden. Ik zeg niet dat het zeker een knietje was. Maar ik geloof niet dat Amanda dubbelklapte omdat Brian helemaal niéts deed. Een knietje "ofzo" is dan een redelijke verklaring.
Op dit filmpje zie je duidelijk dat hij haar HOEKT als de laffe zielige hond die hij is http://www.youtube.com/watch?v=UvsTMxvsamI
pi_48821646
Afgezien dat ie de nederlandse taal geweld aandoet:

Hier het Goede filpje; http://www.youtube.com/watch?v=VHCuA0PLdsI

Huub ligt haar te beffen of is het zo'n klein ventje ipv van zit te neuken
Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
pi_48821851
quote:
Op zondag 29 april 2007 00:09 schreef Gert het volgende:

[..]

Het was een harde duw in haar gezicht, ze had ook wondjes in haar mond.
pi_48821921
Als huub nou maar geen wondjes in zijn mond had...ik zag geen beflapje
Wie wet wat ie opgelopen heeft
  Moderator zondag 29 april 2007 @ 01:13:37 #69
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_48821962
pi_48822243
Nou dan is ie ook van het probleem " Amanda zwanger? " af
quote:
Op zaterdag 24 maart 2007 17:14 schreef Je_weet_wie_ik_ben_online het volgende:
Amanda voelt zich al een poosje niet zo lekker en moet soms onverwachts overgeven. De 19-jarige overweegt ook de optie dat ze misschien zwanger zou kunnen zijn. Brian, de jongen van wie ze dan hoogstwaarschijnlijk zwanger kan zijn, zal dit ook niet zijn ontgaan. Maar klaarblijkelijk zit dit idee hem een beetje dwars. Op het moment dat er een zwangerschapstest op de mat valt, is hij er als de kippen bij. Hij steekt de test in zijn zak, doet geheimzinnig tegen Jaap over de reden van zijn tocht naar de voordeur en haalt de test vervolgens niet meer tevoorschijn. Al ruim anderhalf uur loopt de jonge Antilliaan met de zwangerschapstest in zijn broekzak. Bang om de feiten onder ogen te zien? Nederland is namelijk wel benieuwd!

Bron: goudenkooi.tv
pi_48824556
HEY MENSEN SOMS VERGETEN DAT HUUB OOK SPUGDEN ?????DE VORIGE KEER????
btw ik wil even zeggen dat julle een leven moeten krijgen laat dgk een leuk programma zijn maar ga je er niet mee''bemoeien'' onzin iedereen maakt fouten in zijn leven huub bijv. meer dan brian ...
ik zou zeggen krijgen jullie stakker forum nerds maar eerst een leven voordat jullie gaan oordelen...
en mensen die zeggen ik ga huub vermoorden als hij uit de kooi komt : please jongens laat het een spel blijven brian pakt huub nog wel jullie hoeven het niet voor hem te doen...
  zondag 29 april 2007 @ 03:35:34 #72
84524 Morwen
I got life
pi_48824594
quote:
Op zondag 29 april 2007 03:27 schreef blake_revenge het volgende:
HEY MENSEN SOMS VERGETEN DAT HUUB OOK SPUGDEN ?????DE VORIGE KEER????
btw ik wil even zeggen dat julle een leven moeten krijgen laat dgk een leuk programma zijn maar ga je er niet mee''bemoeien'' onzin iedereen maakt fouten in zijn leven huub bijv. meer dan brian ...
ik zou zeggen krijgen jullie stakker forum nerds maar eerst een leven voordat jullie gaan oordelen...
en mensen die zeggen ik ga huub vermoorden als hij uit de kooi komt : please jongens laat het een spel blijven brian pakt huub nog wel jullie hoeven het niet voor hem te doen...
Verschil is dat Brie op een vrouw gespugde heeft, een vrouw waar hij geen relatie mee wil.
I used to work in a morgue........I am a people person
Only Human
  Forum Admin zondag 29 april 2007 @ 04:04:38 #73
1025 crew  Armani XL
Whatever...
pi_48824756
edit: pardon, het mag blijkbaar toch.

[/ignore me]

[ Bericht 53% gewijzigd door Armani XL op 29-04-2007 04:19:51 ]
Don't be surprised what the night brings.
When you search the dark, you get dark things.
Wat wij kijken
pi_48825868
quote:
Op zondag 29 april 2007 03:35 schreef Morwen het volgende:

[..]

Verschil is dat Brie op een vrouw gespugde heeft, een vrouw waar hij geen relatie mee wil.
Juist..
pi_48825951
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 20:34 schreef PC eend het volgende:

[..]

Dat brian overduidelijk geen goede gozer is en (af en toe?) compleet gestoord is, is een subjectieve mening, waarin jij waarschijnlijk zelf je eigen beeld mee wil bevestigen.
Maar goed dat is kennelijk jouw ding, maar zeg dan niet tegen anderen dat er geen discussie met mij te voeren is omdat ik niet te overtuigen ben
Nee, het is iets dat ik overduidelijk vind en niet snap dat jij dat niet ziet. Daarop baseer ik weer mijn mening dat jij niet over te halen valt en ondanks wat Brian doet, het toch wel weer voor hem opneemt.
quote:
Dat je erbij haalt dat hij zelfs in een hotel moest slapen is een zwak argument om aan te tonen dat hij compleet gestoord is, dat is namelijk een beslissing die de programmaleiding genomen heeft en als hij echt compleet gestoord is hadden ze hem nooit weer in het huis gezet (sterker nog, dan was hij er in eerste instantie al niet ingekomen) tenzij de programmaleiding compleet gestoord is en onverantwoorde risico's neemt.
Vind ik niet. Dat de programma makers het nodig vonden om hem in een hotel te plaatsen, zegt toch een hoop lijkt mij. Op DAT moment was hij compleet doorgedraaid en later niet meer, dus kon hij gewoon weer het huis in.
Ik vind het bijzonder fout van de redactie dat ze hem daar naartoe hebben gestuurd trouwens, maar dat besides the point. En nog iets, de programma makers doen ALLES voor goeie tv, mag dat al duidelijk zijn. Anders waren Huub en Brian al wel weg geweest en Jaap misschien ook. Ze blijven de grens hoger leggen.
quote:
Ik zal een uitgebreid chronologisch stuk schrijven over hoe ik de situatie van die avond heb ingeschat, dan mag je mij van het tegendeel overtuigen
Waarbij je van je bevooroordeelde mening over mij, dat ik niet te overtuigen ben, wel even zal moeten loslaten.
Hoezo bevooroordeeld? Ik baseer het op al die keren dat ik al in discussie met jou ben gegaan en je telkens dingen van Brian blijft goedpraten en dat het daarom mij nutteloos lijkt om jou nog ergens van te proberen te overtuigen. Dat heb ik eruit gehaald en heeft niets met vooroordelen temaken, maar op wat ik heb gezien. Ik vind duidelijk dingen die Huub doet ook niet ok, maar jij schijnt niet te zien dat Brian soms ook niet goed bezig is. Waarom anders probeer je overal een verklaring voor te zoeken dat positief is voor Brian en eigenlijk helemaal niet voor de hand ligt. Ik zie dat van Huub wel in, vraag me af wanneer jij dat bij Brian ook ziet.

En ik heb niet zo'n zin om dat hele verhaal te lezen eigenlijk en OOK nog eens op te reageren. Misschien later. Hier staat namelijk een hoop in over hoe ik erover denk en daar gaat jouw interpetatie van die avond toch niet veel aan veranderen. Bepaalde dingen zullen heus wel waar zijn en zoals ik al vaker aangeef weet ik ook wel dat Huub op sommige vlakken ook fout is, maar dat plijt Brian's acties van die avond nog niet vrij natuurlijk.
  zondag 29 april 2007 @ 10:36:51 #76
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_48826606
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 14:49 schreef klarelucht het volgende:
jawel we zeggen het van brian en bedenk eens waarom wij zo'n groot verschil zien tussen huub en brian , maar je zal wel gelijk hebben , iedereen is gehersenspoeld door huub via de streams en het heeft jou niet geraakt en daarom zie je vast hoe nep huub is en alle andere bewoners zoals brian , echt , eerlijk en oprecht .
  zondag 29 april 2007 @ 10:41:27 #77
97111 ukga
Siewosie baas
pi_48826687
Wat zeikt iedereen dat Amanda in der bek is gesnauwt en geslage, daar kijke we het toch voor?
  zondag 29 april 2007 @ 10:44:50 #78
97111 ukga
Siewosie baas
pi_48826750
quote:
Op zondag 29 april 2007 01:02 schreef desiredbard het volgende:
Afgezien dat ie de nederlandse taal geweld aandoet:

Hier het Goede filpje; http://www.youtube.com/watch?v=VHCuA0PLdsI

Huub ligt haar te beffen of is het zo'n klein ventje ipv van zit te neuken
ahah thanx voor de tip

zo hard sloeg ie brian ook weer niet, ff een tikje. hiervoor wordt ie niet de kooi uitgezet.

en eht mooie is; ALES is alweer goed tussen huub en brian. Gister nog op de livestream;

H: hee vanaaf komen geer en gor op de tv he brian?
B;oja ff kijke man
H;Ja is goed

[ Bericht 17% gewijzigd door ukga op 29-04-2007 10:49:58 ]
pi_48827184
ahh .... lekker als brian dat weet aahha likt nu eigenlijk brian wahaha vies mannetje in de kooi willen meiden hem omdat hij een BN is brian blijft er nuchter onder maar huub is in wonderworld waar hij bijna ieder meisje kan krijgen dit heeft hij door zijn mislukte uiterlijk (klein,dropneus,scheinheilige lach,bierbuik en pis witte huid)nooit mee gemaakt daardoor laat hij lieke na de dag waarop hij vanalles tegen haar zei links liet liggen voor een hoer en een misselijke vieze gemene ook kheb echt medeleiden met lieke ..
pi_48827269
quote:
Op zondag 29 april 2007 11:07 schreef blake_revenge het volgende:
ahh .... lekker als brian dat weet aahha likt nu eigenlijk brian wahaha vies mannetje in de kooi willen meiden hem omdat hij een BN is brian blijft er nuchter onder maar huub is in wonderworld waar hij bijna ieder meisje kan krijgen dit heeft hij door zijn mislukte uiterlijk (klein,dropneus,scheinheilige lach,bierbuik en pis witte huid)nooit mee gemaakt daardoor laat hij lieke na de dag waarop hij vanalles tegen haar zei links liet liggen voor een hoer en een misselijke vieze gemene ook kheb echt medeleiden met lieke ..
Huub is niet lelijk imo en hij houdt van sex.
Voor de rest begrijp ik niet echt wat je zegt.
  zondag 29 april 2007 @ 11:41:05 #81
97111 ukga
Siewosie baas
pi_48828001
@ blake_revenge;

Zou je niet nog even nuchter worden? Of wat vaker punten, komma's en hoofdletters gebruken?
pi_48828314
quote:
Op zondag 29 april 2007 11:07 schreef blake_revenge het volgende:
Zo Zo, niet gescoord vannacht bij de meisjes? en nu vol rancune over iemand die véél scoort bij de vrouwen? zielepoot. Om over je Nederlands maar niet te spreken en de tekst piswitte huid is duidelijk van iemand die een iets te donkere huid heeft.
pi_48828666
wahha ik niet scoren bij de meiden hahahaha je zou eens moeten weten maarja dat ter zijde

als huub zou scoren bij de meiden UIT de kooi was hij IN de kooi respectvoller geweest tegen de dames en zou hij lieke niet zo bedriegen
pi_48828716
pis witte huid ja btw ik ben lekker getint zoals dat hoort ...
witte mensen lopen er altijd zo lelijk bij bij zwembaden enzo.
waarom denk je anders dat er zonnenbanken bestaan bruine tint is gewoon mooier !
pi_48829309
quote:
Op zondag 29 april 2007 12:09 schreef blake_revenge het volgende:
waarom denk je anders dat er zonnenbanken bestaan bruine tint is gewoon mooier !
Keep dreaming
pi_48830654
Geen knietje, volgens mij kneep Natasia, Amanda in haar buik.
Gratis stemmen mn homepage
  zondag 29 april 2007 @ 13:49:19 #87
97111 ukga
Siewosie baas
pi_48831406
eigenlijk moeten ze gewoon een doorgeladen pistool ergens ophangen in dat huis

kijken wie het er eerst naar geweld grijpt
pi_48831616
Tjonge jonge, wat word er overdreven over de kwaliteiten van Huub, zijn enige kwaliteit is dat hij alles mooi weet te draaien, zodat je denkt "er zit wat in, wat die zegt"
Maar als je beter luisterd dan hoor je dat er alleen maar rekening gehouden word met de wensen en "gevoelens" van meneer de egotrip himself.... de andere word NIET mee genomen in de overweging...
Dus veel mensen vinden Huub geweldig omdat hij veel meisjes kan krijgen? Hoelang kan hij ze vast houden? en waar gaat het eigenlijk over...puur lust, want volgens mij weet Huub niet wat gevoelens zijn, op dat vlak is hij zwaar onderontwikkeld.....
...en als je het niet bevalt.. dan ga je maar naar huis...EGO
pi_48831701
blake revenge, ik begrijp jou wel...
  Moderator zondag 29 april 2007 @ 14:01:21 #90
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_48831754
quote:
Op zondag 29 april 2007 13:56 schreef klarelucht het volgende:
Tjonge jonge, wat word er overdreven over de kwaliteiten van Huub, zijn enige kwaliteit is dat hij alles mooi weet te draaien, zodat je denkt "er zit wat in, wat die zegt"
Maar als je beter luisterd dan hoor je dat er alleen maar rekening gehouden word met de wensen en "gevoelens" van meneer de egotrip himself.... de andere word NIET mee genomen in de overweging...
Dus veel mensen vinden Huub geweldig omdat hij veel meisjes kan krijgen? Hoelang kan hij ze vast houden? en waar gaat het eigenlijk over...puur lust, want volgens mij weet Huub niet wat gevoelens zijn, op dat vlak is hij zwaar onderontwikkeld.....
...en als je het niet bevalt.. dan ga je maar naar huis...EGO
Dit topic gaat over het fysieke geweld dat Brian al dan niet heeft gebruikt.
pi_48831979
quote:
Op zondag 29 april 2007 12:06 schreef blake_revenge het volgende:
wahha ik niet scoren bij de meiden hahahaha je zou eens moeten weten maarja dat ter zijde

als huub zou scoren bij de meiden UIT de kooi was hij IN de kooi respectvoller geweest tegen de dames en zou hij lieke niet zo bedriegen
Man, Huub versiert ze één voor één.
pi_48831989
quote:
Op zondag 29 april 2007 12:09 schreef blake_revenge het volgende:
Blank is in deze zomer zeggen ze.

Dat Brian spuugt op Amanda vind ik erger dan Huub die op Brian Spuugt.
Maar geen van beide is meer dan een waarschuwing waard.
  zondag 29 april 2007 @ 14:12:18 #93
166728 Yodarius
Savior of the universe
pi_48832032
PC eend, ik ben het voornamelijk wel eens met je stuk tekst.

Ik denk dat er op dit forum constant met twee maten wordt gemeten.
Ik ben verre een fan van brian maar daardoor probeer ik nog wel objectief te blijven.

Ik lees veel replies dat brian amanda zou hebben geslagen.
En veel al met argument, Ze stort in elkaar dus hij moet wel geslagen hebben.
Ik heb veel al het idee dat mensen zo ver zijn dat ze hun wishful thinking beginnen te geloven.
Echt conctrete beelden die pleiten voor dit bovenstaande gebeuren zijn er niet. (of nog niet)

Wat ik leek te zien is dat natasha beetje hardhanding tussen beide kwam tussen brian en amanda en dat amanda daardoor viel. Anyway we zullen het wel zien in de uitzending.
hoi
  zondag 29 april 2007 @ 15:23:32 #94
16715 Mylene
*schatje*
pi_48835492
quote:
Op zondag 29 april 2007 14:12 schreef Yodarius het volgende:

Ik lees veel replies dat brian amanda zou hebben geslagen.
En veel al met argument, Ze stort in elkaar dus hij moet wel geslagen hebben.
Het is een feit dat Brian Amanda heeft geslagen. Ze heeft afgelopen vrijdagavond op de streams gezegd dat hij haar een duw in het gezicht heeft gegeven na haar een paar keer gespuugd te hebben.

De volgende dag, een vrijdagochtend, liet ze ook buiten bij de tafel aan Nicolaas wondjes binnen haar mond zien.

Opvallend dat je Natasia wel hoort over het zachte tikje van Huub op het gezicht van Brian, maar niet over deze stomp in het gezicht van Amanda.
pi_48837340
brian's spugen is geen fysiek geweld, dit is een begrijpelijke reactie...ook al hebben ze gezegd tegen elkaar, we hebben geen relatie...ze hadden wel degelijk something going...

maar blijkbaar leven de meeste mensen "in theorie" en denken dat je je emoties aan en uit kunt zetten.. (of is het misschien toch waar dat er een zwaar tekort aan emotionele ontwikkeling is tegenwoordig?)

Huub die had deze reactie kunnen begrijpen..maar dat komt hem niet goed uit.. dit was zijn kans om Brian optefokken, dat was altijd al het doel, daarom bespringt hij Amanda... Hij is en blijft een zielig mannetje..
Hij had er nooit achteraan moeten gaan...
  zondag 29 april 2007 @ 16:31:28 #96
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_48840992
quote:
Op zondag 29 april 2007 15:53 schreef klarelucht het volgende:
brian's spugen is geen fysiek geweld, dit is een begrijpelijke reactie...ook al hebben ze gezegd tegen elkaar, we hebben geen relatie...ze hadden wel degelijk something going...
Daar ga je weer, dat iets misschien begrijpelijk is (voor jou dan, ik heb nog nooit een vriendin geduwd of bespuugd) maakt het nog wel fysiek geweld.

Ik ben meer fan van Huub dan van Brian, maar dan keur ik nog niet alles zomaar goed wat Huub doet. Misschien een tipje voor je.

[ Bericht 10% gewijzigd door eleusis op 29-04-2007 16:44:03 ]
pi_48843622
ok maar ze hadden geen relatie meer zegt klarelucht .....jawel want amanda tongzoend brian diezelfde dag nog !

huub is tja ..... aanrander wil ik het nog niet echt noemen maar hij voert haar dronken om dit te doen ...
en brian heeft amanda 100 % niet geslagen ...natasia of huub zou het wel ergens opmerken.
  zondag 29 april 2007 @ 17:42:18 #98
61944 Freeflyer
Vallen doet geen pijn...
pi_48843655
quote:

als je aangifte wilt doen dan wordt het vaak belediging.
Neerkomen wel!
pi_48844021
btw wie is die kut homo die de topic heeft gestart loser met zijn Spugen van Brian is fysiek geweld!

MAG NIET OOOH!!!!!!!!!!!!!!!
  Moderator zondag 29 april 2007 @ 18:42:06 #100
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_48845221
quote:
Op zondag 29 april 2007 17:54 schreef blake_revenge het volgende:
btw wie is die kut homo die de topic heeft gestart loser
Als je hier nog langer wilt blijven posten, zou ik me niet op deze manier meer over andere users uitlaten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')