abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 29 april 2007 @ 10:36:51 #76
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_48826606
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 14:49 schreef klarelucht het volgende:
Het lijkt wel of jullie allemaal zijn gehersenspoelt door Huub...alsof deze jongen normaal of acceptable handeld? Hij weet het mooi te brengen en daardoor ziet niemand wat voor smerige bijbedoelingen en achterliggende gedachten hij heeft.....want die heeft hij altijd... dat kun je van anderen niet zeggen
jawel we zeggen het van brian en bedenk eens waarom wij zo'n groot verschil zien tussen huub en brian , maar je zal wel gelijk hebben , iedereen is gehersenspoeld door huub via de streams en het heeft jou niet geraakt en daarom zie je vast hoe nep huub is en alle andere bewoners zoals brian , echt , eerlijk en oprecht .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  zondag 29 april 2007 @ 10:41:27 #77
97111 ukga
Siewosie baas
pi_48826687
Wat zeikt iedereen dat Amanda in der bek is gesnauwt en geslage, daar kijke we het toch voor?
  zondag 29 april 2007 @ 10:44:50 #78
97111 ukga
Siewosie baas
pi_48826750
quote:
Op zondag 29 april 2007 01:02 schreef desiredbard het volgende:
Afgezien dat ie de nederlandse taal geweld aandoet:

Hier het Goede filpje; http://www.youtube.com/watch?v=VHCuA0PLdsI

Huub ligt haar te beffen of is het zo'n klein ventje ipv van zit te neuken
ahah thanx voor de tip

zo hard sloeg ie brian ook weer niet, ff een tikje. hiervoor wordt ie niet de kooi uitgezet.

en eht mooie is; ALES is alweer goed tussen huub en brian. Gister nog op de livestream;

H: hee vanaaf komen geer en gor op de tv he brian?
B;oja ff kijke man
H;Ja is goed

[ Bericht 17% gewijzigd door ukga op 29-04-2007 10:49:58 ]
pi_48827184
ahh .... lekker als brian dat weet aahha likt nu eigenlijk brian wahaha vies mannetje in de kooi willen meiden hem omdat hij een BN is brian blijft er nuchter onder maar huub is in wonderworld waar hij bijna ieder meisje kan krijgen dit heeft hij door zijn mislukte uiterlijk (klein,dropneus,scheinheilige lach,bierbuik en pis witte huid)nooit mee gemaakt daardoor laat hij lieke na de dag waarop hij vanalles tegen haar zei links liet liggen voor een hoer en een misselijke vieze gemene ook kheb echt medeleiden met lieke ..
pi_48827269
quote:
Op zondag 29 april 2007 11:07 schreef blake_revenge het volgende:
ahh .... lekker als brian dat weet aahha likt nu eigenlijk brian wahaha vies mannetje in de kooi willen meiden hem omdat hij een BN is brian blijft er nuchter onder maar huub is in wonderworld waar hij bijna ieder meisje kan krijgen dit heeft hij door zijn mislukte uiterlijk (klein,dropneus,scheinheilige lach,bierbuik en pis witte huid)nooit mee gemaakt daardoor laat hij lieke na de dag waarop hij vanalles tegen haar zei links liet liggen voor een hoer en een misselijke vieze gemene ook kheb echt medeleiden met lieke ..
Huub is niet lelijk imo en hij houdt van sex.
Voor de rest begrijp ik niet echt wat je zegt.
  zondag 29 april 2007 @ 11:41:05 #81
97111 ukga
Siewosie baas
pi_48828001
@ blake_revenge;

Zou je niet nog even nuchter worden? Of wat vaker punten, komma's en hoofdletters gebruken?
pi_48828314
quote:
Op zondag 29 april 2007 11:07 schreef blake_revenge het volgende:
Zo Zo, niet gescoord vannacht bij de meisjes? en nu vol rancune over iemand die véél scoort bij de vrouwen? zielepoot. Om over je Nederlands maar niet te spreken en de tekst piswitte huid is duidelijk van iemand die een iets te donkere huid heeft.
pi_48828666
wahha ik niet scoren bij de meiden hahahaha je zou eens moeten weten maarja dat ter zijde

als huub zou scoren bij de meiden UIT de kooi was hij IN de kooi respectvoller geweest tegen de dames en zou hij lieke niet zo bedriegen
pi_48828716
pis witte huid ja btw ik ben lekker getint zoals dat hoort ...
witte mensen lopen er altijd zo lelijk bij bij zwembaden enzo.
waarom denk je anders dat er zonnenbanken bestaan bruine tint is gewoon mooier !
pi_48829309
quote:
Op zondag 29 april 2007 12:09 schreef blake_revenge het volgende:
waarom denk je anders dat er zonnenbanken bestaan bruine tint is gewoon mooier !
Keep dreaming
pi_48830654
Geen knietje, volgens mij kneep Natasia, Amanda in haar buik.
Gratis stemmen mn homepage
  zondag 29 april 2007 @ 13:49:19 #87
97111 ukga
Siewosie baas
pi_48831406
eigenlijk moeten ze gewoon een doorgeladen pistool ergens ophangen in dat huis

kijken wie het er eerst naar geweld grijpt
pi_48831616
Tjonge jonge, wat word er overdreven over de kwaliteiten van Huub, zijn enige kwaliteit is dat hij alles mooi weet te draaien, zodat je denkt "er zit wat in, wat die zegt"
Maar als je beter luisterd dan hoor je dat er alleen maar rekening gehouden word met de wensen en "gevoelens" van meneer de egotrip himself.... de andere word NIET mee genomen in de overweging...
Dus veel mensen vinden Huub geweldig omdat hij veel meisjes kan krijgen? Hoelang kan hij ze vast houden? en waar gaat het eigenlijk over...puur lust, want volgens mij weet Huub niet wat gevoelens zijn, op dat vlak is hij zwaar onderontwikkeld.....
...en als je het niet bevalt.. dan ga je maar naar huis...EGO
pi_48831701
blake revenge, ik begrijp jou wel...
  Moderator zondag 29 april 2007 @ 14:01:21 #90
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_48831754
quote:
Op zondag 29 april 2007 13:56 schreef klarelucht het volgende:
Tjonge jonge, wat word er overdreven over de kwaliteiten van Huub, zijn enige kwaliteit is dat hij alles mooi weet te draaien, zodat je denkt "er zit wat in, wat die zegt"
Maar als je beter luisterd dan hoor je dat er alleen maar rekening gehouden word met de wensen en "gevoelens" van meneer de egotrip himself.... de andere word NIET mee genomen in de overweging...
Dus veel mensen vinden Huub geweldig omdat hij veel meisjes kan krijgen? Hoelang kan hij ze vast houden? en waar gaat het eigenlijk over...puur lust, want volgens mij weet Huub niet wat gevoelens zijn, op dat vlak is hij zwaar onderontwikkeld.....
...en als je het niet bevalt.. dan ga je maar naar huis...EGO
Dit topic gaat over het fysieke geweld dat Brian al dan niet heeft gebruikt.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_48831979
quote:
Op zondag 29 april 2007 12:06 schreef blake_revenge het volgende:
wahha ik niet scoren bij de meiden hahahaha je zou eens moeten weten maarja dat ter zijde

als huub zou scoren bij de meiden UIT de kooi was hij IN de kooi respectvoller geweest tegen de dames en zou hij lieke niet zo bedriegen
Man, Huub versiert ze één voor één.
pi_48831989
quote:
Op zondag 29 april 2007 12:09 schreef blake_revenge het volgende:
Blank is in deze zomer zeggen ze.

Dat Brian spuugt op Amanda vind ik erger dan Huub die op Brian Spuugt.
Maar geen van beide is meer dan een waarschuwing waard.
  zondag 29 april 2007 @ 14:12:18 #93
166728 Yodarius
Savior of the universe
pi_48832032
PC eend, ik ben het voornamelijk wel eens met je stuk tekst.

Ik denk dat er op dit forum constant met twee maten wordt gemeten.
Ik ben verre een fan van brian maar daardoor probeer ik nog wel objectief te blijven.

Ik lees veel replies dat brian amanda zou hebben geslagen.
En veel al met argument, Ze stort in elkaar dus hij moet wel geslagen hebben.
Ik heb veel al het idee dat mensen zo ver zijn dat ze hun wishful thinking beginnen te geloven.
Echt conctrete beelden die pleiten voor dit bovenstaande gebeuren zijn er niet. (of nog niet)

Wat ik leek te zien is dat natasha beetje hardhanding tussen beide kwam tussen brian en amanda en dat amanda daardoor viel. Anyway we zullen het wel zien in de uitzending.
hoi
  zondag 29 april 2007 @ 15:23:32 #94
16715 Mylene
*schatje*
pi_48835492
quote:
Op zondag 29 april 2007 14:12 schreef Yodarius het volgende:

Ik lees veel replies dat brian amanda zou hebben geslagen.
En veel al met argument, Ze stort in elkaar dus hij moet wel geslagen hebben.
Het is een feit dat Brian Amanda heeft geslagen. Ze heeft afgelopen vrijdagavond op de streams gezegd dat hij haar een duw in het gezicht heeft gegeven na haar een paar keer gespuugd te hebben.

De volgende dag, een vrijdagochtend, liet ze ook buiten bij de tafel aan Nicolaas wondjes binnen haar mond zien.

Opvallend dat je Natasia wel hoort over het zachte tikje van Huub op het gezicht van Brian, maar niet over deze stomp in het gezicht van Amanda.
pi_48837340
brian's spugen is geen fysiek geweld, dit is een begrijpelijke reactie...ook al hebben ze gezegd tegen elkaar, we hebben geen relatie...ze hadden wel degelijk something going...

maar blijkbaar leven de meeste mensen "in theorie" en denken dat je je emoties aan en uit kunt zetten.. (of is het misschien toch waar dat er een zwaar tekort aan emotionele ontwikkeling is tegenwoordig?)

Huub die had deze reactie kunnen begrijpen..maar dat komt hem niet goed uit.. dit was zijn kans om Brian optefokken, dat was altijd al het doel, daarom bespringt hij Amanda... Hij is en blijft een zielig mannetje..
Hij had er nooit achteraan moeten gaan...
  zondag 29 april 2007 @ 16:31:28 #96
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_48840992
quote:
Op zondag 29 april 2007 15:53 schreef klarelucht het volgende:
brian's spugen is geen fysiek geweld, dit is een begrijpelijke reactie...ook al hebben ze gezegd tegen elkaar, we hebben geen relatie...ze hadden wel degelijk something going...
Daar ga je weer, dat iets misschien begrijpelijk is (voor jou dan, ik heb nog nooit een vriendin geduwd of bespuugd) maakt het nog wel fysiek geweld.

Ik ben meer fan van Huub dan van Brian, maar dan keur ik nog niet alles zomaar goed wat Huub doet. Misschien een tipje voor je.

[ Bericht 10% gewijzigd door eleusis op 29-04-2007 16:44:03 ]
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_48843622
ok maar ze hadden geen relatie meer zegt klarelucht .....jawel want amanda tongzoend brian diezelfde dag nog !

huub is tja ..... aanrander wil ik het nog niet echt noemen maar hij voert haar dronken om dit te doen ...
en brian heeft amanda 100 % niet geslagen ...natasia of huub zou het wel ergens opmerken.
  zondag 29 april 2007 @ 17:42:18 #98
61944 Freeflyer
Vallen doet geen pijn...
pi_48843655
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 03:37 schreef farceman het volgende:
Het spugen van Brian valt toch gewoon onder fysiek geweld?
Als glas drank gooien al waarschuwing is, dan is spugen zeker fysiek geweld.
Echt het allerlaagste en smerigste wat je kunt doen namelijk.

Het klapje van huub stelde trouwens niks voor en was eerder afwering van het haren trekken.
Hij zag geeneens waar Brian was op dat moment. Als er iemand moet vertrekken is dat Brian voor het spugen!
als je aangifte wilt doen dan wordt het vaak belediging.
Neerkomen wel!
pi_48844021
btw wie is die kut homo die de topic heeft gestart loser met zijn Spugen van Brian is fysiek geweld!

MAG NIET OOOH!!!!!!!!!!!!!!!
  Moderator zondag 29 april 2007 @ 18:42:06 #100
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_48845221
quote:
Op zondag 29 april 2007 17:54 schreef blake_revenge het volgende:
btw wie is die kut homo die de topic heeft gestart loser
Als je hier nog langer wilt blijven posten, zou ik me niet op deze manier meer over andere users uitlaten.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')