jawel we zeggen het van brian en bedenk eens waarom wij zo'n groot verschil zien tussen huub en brian , maar je zal wel gelijk hebben , iedereen is gehersenspoeld door huub via de streams en het heeft jou niet geraakt en daarom zie je vast hoe nep huub is en alle andere bewoners zoals brian , echt , eerlijk en oprecht .quote:Op zaterdag 28 april 2007 14:49 schreef klarelucht het volgende:
Het lijkt wel of jullie allemaal zijn gehersenspoelt door Huub...alsof deze jongen normaal of acceptable handeld? Hij weet het mooi te brengen en daardoor ziet niemand wat voor smerige bijbedoelingen en achterliggende gedachten hij heeft.....want die heeft hij altijd... dat kun je van anderen niet zeggen
ahah thanx voor de tipquote:Op zondag 29 april 2007 01:02 schreef desiredbard het volgende:
Afgezien dat ie de nederlandse taal geweld aandoet:
Hier het Goede filpje; http://www.youtube.com/watch?v=VHCuA0PLdsI
Huub ligt haar te beffen of is het zo'n klein ventje ipv van zit te neuken
Huub is niet lelijk imo en hij houdt van sex.quote:Op zondag 29 april 2007 11:07 schreef blake_revenge het volgende:
ahh .... lekker als brian dat weet aahha likt nu eigenlijk brian wahaha vies mannetje in de kooi willen meiden hem omdat hij een BN is brian blijft er nuchter onder maar huub is in wonderworld waar hij bijna ieder meisje kan krijgen dit heeft hij door zijn mislukte uiterlijk (klein,dropneus,scheinheilige lach,bierbuik en pis witte huid)nooit mee gemaakt daardoor laat hij lieke na de dag waarop hij vanalles tegen haar zei links liet liggen voor een hoer en een misselijke vieze gemene ook kheb echt medeleiden met lieke ..
Zo Zo, niet gescoord vannacht bij de meisjes? en nu vol rancune over iemand die véél scoort bij de vrouwen? zielepoot. Om over je Nederlands maar niet te spreken en de tekst piswitte huid is duidelijk van iemand die een iets te donkere huid heeft.quote:Op zondag 29 april 2007 11:07 schreef blake_revenge het volgende:
ahh .... lekker als brian dat weet aahha likt nu eigenlijk brian wahaha vies mannetje in de kooi willen meiden hem omdat hij een BN is brian blijft er nuchter onder maar huub is in wonderworld waar hij bijna ieder meisje kan krijgen dit heeft hij door zijn mislukte uiterlijk (klein,dropneus,scheinheilige lach,bierbuik en pis witte huid)nooit mee gemaakt daardoor laat hij lieke na de dag waarop hij vanalles tegen haar zei links liet liggen voor een hoer en een misselijke vieze gemene ook kheb echt medeleiden met lieke ..
Keep dreamingquote:Op zondag 29 april 2007 12:09 schreef blake_revenge het volgende:
pis witte huid ja btw ik ben lekker getint zoals dat hoort ...
witte mensen lopen er altijd zo lelijk bij bij zwembaden enzo.
waarom denk je anders dat er zonnenbanken bestaan bruine tint is gewoon mooier !
Dit topic gaat over het fysieke geweld dat Brian al dan niet heeft gebruikt.quote:Op zondag 29 april 2007 13:56 schreef klarelucht het volgende:
Tjonge jonge, wat word er overdreven over de kwaliteiten van Huub, zijn enige kwaliteit is dat hij alles mooi weet te draaien, zodat je denkt "er zit wat in, wat die zegt"
Maar als je beter luisterd dan hoor je dat er alleen maar rekening gehouden word met de wensen en "gevoelens" van meneer de egotrip himself.... de andere word NIET mee genomen in de overweging...
Dus veel mensen vinden Huub geweldig omdat hij veel meisjes kan krijgen? Hoelang kan hij ze vast houden? en waar gaat het eigenlijk over...puur lust, want volgens mij weet Huub niet wat gevoelens zijn, op dat vlak is hij zwaar onderontwikkeld.....
...en als je het niet bevalt.. dan ga je maar naar huis...EGO![]()
Man, Huub versiert ze één voor één.quote:Op zondag 29 april 2007 12:06 schreef blake_revenge het volgende:
wahha ik niet scoren bij de meiden hahahaha je zou eens moeten weten maarja dat ter zijde
als huub zou scoren bij de meiden UIT de kooi was hij IN de kooi respectvoller geweest tegen de dames en zou hij lieke niet zo bedriegen
Blank is in deze zomer zeggen ze.quote:Op zondag 29 april 2007 12:09 schreef blake_revenge het volgende:
pis witte huid ja btw ik ben lekker getint zoals dat hoort ...
witte mensen lopen er altijd zo lelijk bij bij zwembaden enzo.
waarom denk je anders dat er zonnenbanken bestaan bruine tint is gewoon mooier !
Het is een feit dat Brian Amanda heeft geslagen. Ze heeft afgelopen vrijdagavond op de streams gezegd dat hij haar een duw in het gezicht heeft gegeven na haar een paar keer gespuugd te hebben.quote:Op zondag 29 april 2007 14:12 schreef Yodarius het volgende:
Ik lees veel replies dat brian amanda zou hebben geslagen.
En veel al met argument, Ze stort in elkaar dus hij moet wel geslagen hebben.
Daar ga je weer, dat iets misschien begrijpelijk is (voor jou dan, ik heb nog nooit een vriendin geduwd of bespuugd) maakt het nog wel fysiek geweld.quote:Op zondag 29 april 2007 15:53 schreef klarelucht het volgende:
brian's spugen is geen fysiek geweld, dit is een begrijpelijke reactie...ook al hebben ze gezegd tegen elkaar, we hebben geen relatie...ze hadden wel degelijk something going...
als je aangifte wilt doen dan wordt het vaak belediging.quote:Op vrijdag 27 april 2007 03:37 schreef farceman het volgende:
Het spugen van Brian valt toch gewoon onder fysiek geweld?
Als glas drank gooien al waarschuwing is, dan is spugen zeker fysiek geweld.
Echt het allerlaagste en smerigste wat je kunt doen namelijk.
Het klapje van huub stelde trouwens niks voor en was eerder afwering van het haren trekken.
Hij zag geeneens waar Brian was op dat moment. Als er iemand moet vertrekken is dat Brian voor het spugen!
Als je hier nog langer wilt blijven posten, zou ik me niet op deze manier meer over andere users uitlaten.quote:Op zondag 29 april 2007 17:54 schreef blake_revenge het volgende:
btw wie is die kut homo die de topic heeft gestart loser
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |