zijn het speculaties of is het ook op feiten gebaseerd?quote:Op zondag 29 april 2007 20:11 schreef Mika25 het volgende:
Nu we ongeveer weten waarom Sylvia weg is (waarschijnlijk omdat ze een bepaalde "rol" niet wilde spelen)
quote:Op zondag 29 april 2007 20:13 schreef avonne het volgende:
[..]
Tien verkoopt nu t-shirts met de tekst "Para brotha"![]()
Goh ja, die verhaallijn heeft me urenlang aan de stream gekluisterd gehoudenquote:Op zondag 29 april 2007 20:14 schreef Marrije het volgende:
[..]
Brian had zijn verhaallijntje met Amanda. . .
Op de achterkant staat Neuk mequote:Op zondag 29 april 2007 20:13 schreef avonne het volgende:
[..]
Tien verkoopt nu t-shirts met de tekst "Para brotha"![]()
vrijdagavond zelfs urenlang aan een streamlock gekluisterdquote:Op zondag 29 april 2007 20:15 schreef Frasier het volgende:
[..]
Goh ja, die verhaallijn heeft me urenlang aan de stream gekluisterd gehouden
Nicolaas is saai en overbodig voor ongeveer 23 uur en 30 minuten per dag. Maar die 30 minuten die overblijven zijn genoeg om iets mee te doen in de TV uitzendingen. En dat was nou het grote probleem met Sylvia. Zij was vele uren per dag actief met allerlei dingen, wat een een select groepje streamers genoeg entertainde... maaar het waren geen activiteiten die geschikt waren voor de TV uitzending, en die TV uitzending is nou eenmaal waar het om gaat. De streamers entertainen is een leuk extratje, maar eigenlijk overbodig...quote:Op zondag 29 april 2007 20:13 schreef Tissik het volgende:
Dan mogen ze Nicolaas ook wel een toneelhaak in zijn vel zetten. Nu snap ik wel dat een beetje miljonairsoptrekje iig één stuk antiek meubilair moet tellen, maar moet dat per sé Niels zijn?![]()
Het is een verhaallijn die onlangs aardig is geescaleerd waardoor anderen in elk geval wel aan de streams gekluisterd zaten. Ik ben geen Brian fan maar hij maakt wel tv, niet alleen om zijn verhaallijn met Amanda maar ook zijn vriendschappelijke realtie met Huub, een andere tv maker. Ook was het Brian die Jaap in de villa heeft gehouden, ook een tv momentje.quote:Op zondag 29 april 2007 20:15 schreef Frasier het volgende:
[..]
Goh ja, die verhaallijn heeft me urenlang aan de stream gekluisterd gehouden
Ik doelde meer op dat konijnen.quote:Op zondag 29 april 2007 20:16 schreef avonne het volgende:
[..]
vrijdagavond zelfs urenlang aan een streamlock gekluisterd
Naar mijn mening heeft het gestook van Nicolaas aardig wat deining gebracht. In ieder geval dat Jaap los ging.quote:Op zondag 29 april 2007 20:14 schreef Marrije het volgende:
[..]
Nic heeft wel meer lopen stoken in een paar weken tijd dan Syl in al die maanden.
Jij begrijpt hetquote:Op zondag 29 april 2007 20:17 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Nicolaas is saai en overbodig voor ongeveer 23 uur en 30 minuten per dag. Maar die 30 minuten die overblijven zijn genoeg om iets mee te doen in de TV uitzendingen. En dat was nou het grote probleem met Sylvia. Zij was vele uren per dag actief met allerlei dingen, wat een een select groepje streamers genoeg entertainde... maaar het waren geen activiteiten die geschikt waren voor de TV uitzending, en die TV uitzending is nou eenmaal waar het om gaat. De streamers entertainen is een leuk extratje, maar eigenlijk overbodig...
Hmz...speculaties gebaseerd op versprekingen van de bewonersquote:Op zondag 29 april 2007 20:15 schreef proh het volgende:
zijn het speculaties of is het ook op feiten gebaseerd?
Ik vond hem ook ijzersterk gevonden....quote:Op zondag 29 april 2007 20:22 schreef bunnyma het volgende:
De emotionele reikwijdte van een theelepeltje![]()
Huub over rat.
nou, het is gewoon kuis en bescheiden, doch elegantquote:Op zondag 29 april 2007 20:18 schreef carpediem23 het volgende:
Maakt iemand even een cap van Amanda, heb geen zin om de streams aan te zetten en ben benieuwd hoe ze eruit ziet/
mocht ze niet één keer per week van haar vader? of zo ietsquote:Op zondag 29 april 2007 20:26 schreef Sporti het volgende:
Voor een moeder met een kind van 9 maanden gaat Melissa wel erg vaak uit![]()
Bij een langer iemand. Niet bij Amanda met haar korte dikke pootjes.quote:Op zondag 29 april 2007 20:26 schreef avonne het volgende:
[..]
nou, het is gewoon kuis en bescheiden, doch elegant
[[url=http://xs114.xs.to/xs114/07170/33.png]afbeelding][/url]
lolquote:Op zondag 29 april 2007 20:28 schreef avonne het volgende:
Is Melissa tegen een vuist opgelopen of zo?
Ze heeft een dikke bovenlip
Niet zeurenquote:Op zondag 29 april 2007 20:30 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Bij een langer iemand. Niet bij Amanda met haar korte dikke pootjes.
Hij tekent ook erg.
vandaag niet, denk ik. Ze gaan weer pokeren.quote:Op zondag 29 april 2007 20:35 schreef Wopper1 het volgende:
Is er al bekend wanneer de nieuwe bewoner komt?
De bewoners hopen vanavond maar das nog niet bevestigd.quote:Op zondag 29 april 2007 20:35 schreef Wopper1 het volgende:
dat pokeren is toch wel vaker afgebroken voor andere zaken?quote:Op zondag 29 april 2007 20:36 schreef avonne het volgende:
[..]
vandaag niet, denk ik. Ze gaan weer pokeren.
2024 denk ikquote:Op zondag 29 april 2007 20:36 schreef Marrije het volgende:
[..]
De bewoners hopen vanavond maar das nog niet bevestigd.
Tijdens het eten zagen Nico en Natas mensen van de productie door de gang lopen en ze hoorden, dat er beneden in de slaapkamer werd gestofzuigd, ook zijn alle bedden toen opgemaakt en alle knuffels verwijderd, vandaar dat de bewoners denken dat er vanavond iets gaat gebeuren.quote:Op zondag 29 april 2007 20:35 schreef Wopper1 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |