Er zijn toch meerdere niet /nooitquote:Op zondag 29 april 2007 19:56 schreef avonne het volgende:
[..]
zowiezo was er nog plek voor Angeliques plaats en ze konden ook kiezen tussen "een oude en een nieuwe".
Dus ik ga er ook van uit dat er iemand klaar staat.
Dat moet wel, anders is het weer een saaie dag...
Waar heeft die low-life ( Tupacquote:Op zondag 29 april 2007 19:26 schreef Maanvis het volgende:
Nu sylvia weg is mogen die paarden ook wel pleite, en kan er een leuk tennisveldje voor Brian aangelegd worden
Nergens aan. We zijn er alleen maar van overtuigd dat zal blijken dat hij ook dat niet kan, en dat hij dan met zijn geniepige bek tegen het grint slaat.quote:Op zondag 29 april 2007 19:58 schreef Frasier het volgende:
[..]
Waar heeft die low-life ( Tupac) dat aan verdient?
Misschien omdat de kleding uit het miljonairsbudget wordt betaald?quote:Op zondag 29 april 2007 19:58 schreef avonne het volgende:
Ik las ergens dat Sylvia de andere bewoners bedankte voor de kleding.
Heeft ze de halve garderobe van iedereen meegenomen?
Dat rode jurkje dat ze regelmatig droeg was van Amanda.quote:Op zondag 29 april 2007 19:58 schreef avonne het volgende:
Nicolaas wil dat meen ik ook.quote:Op zondag 29 april 2007 19:58 schreef Frasier het volgende:
[..]
Waar heeft die low-life ( Tupac) dat aan verdient?
Alle aanwijzingen, inclusief de vele versprekingen van Huub, Sylvia, Jaap en Natasja wijzen erop dat Sylvia getoneelhaakt is, anders was ze heus wel blijven zitten tot September (of July als de geruchten kloppen)...quote:Op zondag 29 april 2007 19:59 schreef ilona-scuderia het volgende:
Hoi, zou het misschien zo zijn dat Syl een seintje van achter heeft gekregen dat de stekker er binnenkort wordt uitgetrokken en daarom nu vertrekt?
Nou dat trek ik niet. Dodenherdenking... Bah wat een sukkelsquote:Op zondag 29 april 2007 19:59 schreef blomst het volgende:
Tien kan ook de nieuwe miljonair bewaren tot 4 mei, in de hoop daarmee kijkers te trekken.
Ze heeft dat rood/witte jurkje van Amanda gekregen. Dat jurkje was van Amanda zelf, zei ze.quote:Op zondag 29 april 2007 19:58 schreef avonne het volgende:
Alleen Angeliques plaats is nog open (en nu die van Sylvia dus). En de redactie schreef hier niet zó lang geleden dat die plaats nog opgevuld zou worden.quote:Op zondag 29 april 2007 19:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Er zijn toch meerdere niet /nooitvervangen
Dat is interessant, wat was de reden voor Syl om te vertrekken, gevoel?quote:Op zondag 29 april 2007 20:00 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Alle aanwijzingen, inclusief de vele versprekingen van Huub, Sylvia, Jaap en Natasja wijzen erop dat Sylvia getoneelhaakt is, anders was ze heus wel blijven zitten tot September (of July als de geruchten kloppen)...
Jaquote:Op zondag 29 april 2007 20:03 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Dat is interessant, wat was de reden voor Syl om te vertrekken, gevoel?
Dat was het toneelstukje ja, om haar gevoel. Maar de werkelijkheid was dus, zoals gezegd, de toneelhaak. En terecht!quote:Op zondag 29 april 2007 20:03 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Was niet de eerste van vandaagquote:Op zondag 29 april 2007 20:05 schreef bunnyma het volgende:
Zoooo, Melissa kreeg ook even een veeg uit de pan van Natasja.
Nee, het "gevoel" was het excuus voor het vertrek om te verkopen aan de tv kijkers. Ze heeft gewoon een "oprot premie" gekregen van de buren, maar er is een weekje toneelgespeeld alsof ze weggaat vanwege een vaag gevoel...quote:Op zondag 29 april 2007 20:03 schreef ilona-scuderia het volgende:
In één keer goedquote:Op zondag 29 april 2007 20:03 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Terecht??? Om dat het een normaal mens was??quote:Op zondag 29 april 2007 20:06 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat was het toneelstukje ja, om haar gevoel. Maar de werkelijkheid was dus, zoals gezegd, de toneelhaak. En terecht!
En terecht, ze komt daar om te butleren niet om mooi te zijn.quote:Op zondag 29 april 2007 20:05 schreef blomst het volgende:
Natasja kan haar ergernis over melissa niet onderdrukken.
Omdat haar inbreng nihiel was.quote:Op zondag 29 april 2007 20:07 schreef blomst het volgende:
[..]
Terecht??? Om dat het een normaal mens was??
daar twijfel ik ook niet aan.quote:Op zondag 29 april 2007 20:00 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Alle aanwijzingen, inclusief de vele versprekingen van Huub, Sylvia, Jaap en Natasja wijzen erop dat Sylvia getoneelhaakt is, anders was ze heus wel blijven zitten tot September (of July als de geruchten kloppen)...
Dat dacht ik gisteren dus ook, als het overlijden van je vader geen reden is om het spel te verlaten dan is het een beetje verdacht dat 'je gevoel' zegt dat je weg moetquote:Op zondag 29 april 2007 20:04 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ja![]()
Vreemd dat ze een paar weken terug met het overlijden van haar vader koste wat koste wilde blijven. En nu zou ze ineens op gevoel weg gaan? Ja lekker geloofwaardig![]()
Jaap heeft ook duidelijk van achteren de opdracht gekregen om zich anders te gedragen dan voorheen.quote:Op zondag 29 april 2007 20:06 schreef avonne het volgende:
[..]
In één keer goed
Ze heeft al een paar weken het gevoel dat ze "buiten" moet zijn, en dat ze anders iets belangrijks misloopt.
(wrs de oprotpremie)
Dit was de eerste die ik hoordequote:
Ik heb het geluid niet aan staan vanwege dat voetbal (en straks Peking Express). Maar het is dus gewoon een butteltrut. En mooi is ze ook niet, zeker niet als ze nog gaat kwekken ookquote:Op zondag 29 april 2007 20:07 schreef Marrije het volgende:
[..]
En terecht, ze komt daar om te butleren niet om mooi te zijn.
Nee, Brian is aan het para-en en Amanda beseft niet eens dat ze Amanda heet dus die vergeten we ff...quote:Op zondag 29 april 2007 20:07 schreef bunnyma het volgende:
Waar zijn Amanda en Brian? Nu al konijnen?
Ja en Jaap deed dat en Syl vertikte dat. En als je geen tv wilt maken dan zit je in dgk niet op je plek.quote:Op zondag 29 april 2007 20:08 schreef blomst het volgende:
[..]
Jaap heeft ook duidelijk van achteren de opdracht gekregen om zich anders te gedragen dan voorheen.
Hij liet ook blijken dat hij zo moest doen.
aanwijzingen en versprekingen? heb ik wat gemist?quote:Op zondag 29 april 2007 20:00 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Ze is dus nog steeds pissig dat Melissa gisteren een gigantische afwas heeft laten staan.quote:Op zondag 29 april 2007 20:05 schreef blomst het volgende:
Natasja kan haar ergernis over melissa niet onderdrukken.
Nou ja, ze doet in elk geval wel alsof ze erg mooi isquote:Op zondag 29 april 2007 20:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb het geluid niet aan staan vanwege dat voetbal (en straks Peking Express). Maar het is dus gewoon een butteltrut. En mooi is ze ook niet, zeker niet als ze nog gaat kwekken ook![]()
Brian's rol is vrij duidelijk...hij is de perfecte man die respect voor vrouwen heeft en niet bang is om z`n gevoelens te tonen. Bovendien doet hij nooit iets fout zoals stelen etc... Hij moet het programma uiteindelijk gaan winnen, en als dat niet binnen de spelregels past...tja...dan passen we die spelregels toch gewoon even aan?quote:Op zondag 29 april 2007 20:10 schreef Frasier het volgende:
Wat is Brain zijn inbreng dan? Zelden zo'n saai lulletje als hem gezien.
Tien verkoopt nu t-shirts met de tekst "Para brotha"quote:Op zondag 29 april 2007 20:10 schreef Frasier het volgende:
[..]
Gisteren was toch dat jongetjesbuttler er?quote:Op zondag 29 april 2007 20:10 schreef avonne het volgende:
[..]
Ze is dus nog steeds pissig dat Melissa gisteren een gigantische afwas heeft laten staan.
Dus hierbij mijn support aan Natasia![]()
Afbekken en rondcommanderen, dat luie barbiepoppetje! Werken mot ze!
Dan mogen ze Nicolaas ook wel een toneelhaak in zijn vel zetten. Nu snap ik wel dat een beetje miljonairsoptrekje iig één stuk antiek meubilair moet tellen, maar moet dat per sé Niels zijn?quote:Op zondag 29 april 2007 20:06 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat was het toneelstukje ja, om haar gevoel. Maar de werkelijkheid was dus, zoals gezegd, de toneelhaak. En terecht!
Brian had zijn verhaallijntje met Amanda. . .quote:Op zondag 29 april 2007 20:10 schreef Frasier het volgende:
[..]
Zijn die sillicone per ongeluk in haar gezicht geimporteerdquote:
Nic heeft wel meer lopen stoken in een paar weken tijd dan Syl in al die maanden.quote:Op zondag 29 april 2007 20:13 schreef Tissik het volgende:
[..]
Dan mogen ze Nicolaas ook wel een toneelhaak in zijn vel zetten. Nu snap ik wel dat een beetje miljonairsoptrekje iig één stuk antiek meubilair moet tellen, maar moet dat per sé Niels zijn?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |