Doe je voorzichtig?quote:Op zondag 29 april 2007 17:37 schreef PumaStreamer het volgende:
kom net binnuh vaLLUH
Tjah wie zou het zijn...quote:Op zondag 29 april 2007 17:41 schreef itsme het volgende:
Ik hoop op meerdere nieuwe bewoners.
En het liefst iemand die niet weer zich bij brian inlikt, of wat zeg ik nu,Brian die zich weer kan bewerkstelligen bij hen.
Nou, nog een danquote:Op zondag 29 april 2007 17:42 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Was ook een beetje van mij voor jou, maar dat weet je nu wel..
Jaap is al z'n nieuwe persoonlijke bezittingen aan het vastleggen, door er briefjes op te plakken.quote:Op zondag 29 april 2007 17:42 schreef Charmian het volgende:
Wat is die mongool aan het doen met z'n plakbandjes?
Vorige week zat Natasia te hinten over iemand, dus misschien een bekende. In ieder geval niemand iemand die richting SHE zou neigen.quote:
Dat kan er maar één zijn.... Likkende Lassiequote:Op zondag 29 april 2007 17:41 schreef itsme het volgende:
Ik hoop op meerdere nieuwe bewoners.
En het liefst iemand die niet weer zich bij brian inlikt, of wat zeg ik nu,Brian die zich weer kan bewerkstelligen bij hen.
Ik heb werkelijk nog geen één keer kunnen lachen om die idioot.quote:Op zondag 29 april 2007 17:43 schreef F1reB1rd het volgende:
Jaap is ook weer bezig met een kansloze kleuteractie
Nou in dat geval misschien die Abbi Babbie wel die in het begin er uit gestemd werd....quote:Op zondag 29 april 2007 17:44 schreef Charmian het volgende:
[..]
Vorige week zat Natasia te hinten over iemand, dus misschien een bekende. In ieder geval niemand iemand die richting SHE zou neigen.
Natasia heeft nathanael en d'r zus al 'gehint'quote:Op zondag 29 april 2007 17:44 schreef Charmian het volgende:
[..]
Vorige week zat Natasia te hinten over iemand, dus misschien een bekende. In ieder geval niemand iemand die richting SHE zou neigen.
Jah ik wel...toen hij voor Heel NL...zijn ster showde en hij voorgoed de sjaak werd van het programma. NIet om zijn walgelijk gore en met ziekte besmette lichaam..maar het idee dat hij het gewoon zelf niet eens meer weet....echt als je zo ver bent verdien je niet beter..quote:Op zondag 29 april 2007 17:45 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk nog geen één keer kunnen lachen om die idioot.
Als het maar een KUT heeftquote:Op zondag 29 april 2007 17:46 schreef blomst het volgende:
Brian zal wel een nieuw liefje krijgen.
Thanks, is gedaanquote:Op zondag 29 april 2007 17:45 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Doe je nog even SC linkje editten?![]()
![]()
[SC # 41] Upbeat SlowChat
Juist voor degene die zich niet kunnen vinden in de TT heb ik maarliefst 3 schattige plaatjs gebruikt in de OPquote:Op zondag 29 april 2007 17:45 schreef Brici het volgende:
Kut TT en OP
Ik wel.. Toen hij Carlos een charlatan en zakkenvuller noemde. Amateur.quote:Op zondag 29 april 2007 17:45 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk nog geen één keer kunnen lachen om die idioot.
Hmm, ik bedenk me net, foto 1 is een beetje naar, de Judaskusquote:Op zondag 29 april 2007 17:48 schreef Marrije het volgende:
[..]
Juist voor degene die zich niet kunnen vinden in de TT heb ik maarliefst 3 schattige plaatjs gebruikt in de OP![]()
Nee, die van jou zijn een feestje...quote:Op zondag 29 april 2007 17:45 schreef Brici het volgende:
Kut TT en OP
Sorry, heb geen tijd, deze week..quote:Op zondag 29 april 2007 17:49 schreef Suikeroom het volgende:
als ze er nou nog een lekker wijf instoppen.. dan wordt het nog een leuke laatste week op de streams
das meer uitlachen dan, eigenlijk ook heel logisch dat je dat in zijn geval doetquote:Op zondag 29 april 2007 17:47 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Jah ik wel...toen hij voor Heel NL...zijn ster showde en hij voorgoed de sjaak werd van het programma. NIet om zijn walgelijk gore en met ziekte besmette lichaam..maar het idee dat hij het gewoon zelf niet eens meer weet....echt als je zo ver bent verdien je niet beter..
Stop der een olifant in.quote:Op zondag 29 april 2007 17:49 schreef Suikeroom het volgende:
als ze er nou nog een lekker wijf instoppen.. dan wordt het nog een leuke laatste week op de streams
Heeft íe het daar nu nog over?quote:Op zondag 29 april 2007 17:50 schreef schatje het volgende:
Brian die graag weerloze vrouwen slaat valt nog steeds over het miezerige tikje dat hij kreeg van Huub.
nee he. Ach waarom blijf ik toch hopen?quote:Op zondag 29 april 2007 17:44 schreef Charmian het volgende:
[..]
Suuuuuuure, Meneer Kubatsenslavrouwen...quote:Op zondag 29 april 2007 17:52 schreef Dark het volgende:
Brian heeft er geen woorden voor, dat Huub, ondanks fysiek geweld, heeft kunnen bewerkstelligen dat hij nog steeds in de villa zit. Hij vindt het belachelijk, maar gaat er geen woorden meer over vuil maken.
Niemand zal zijn of haar nek aan hen verrekken, hooguit de stembanden.quote:Op zondag 29 april 2007 17:53 schreef schatje het volgende:
En dan durven Natasia en Brian ook nog te zeggen dat Huub een probleem heeft als ie weer buiten de villa staat![]()
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |