quote:*** U heeft nog 4 dagen de tijd om de vragenlijst in te vullen!! ***
Na deze datum zal de eindstand worden opgemaakt door onze Papierversnipperaar.
De uitslag zal dan ook op deze plaats worden gepubliceerd!
ja dat klopt....zo ben ik vorig jaar naar het concert van James Blunt gegaan...quote:Op zondag 29 april 2007 09:36 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Nah in theorie niet, maar met die treinen die overvol zitten waar je niet eens in kan lopen kunnen ze ook niet controleren.
James blunt?quote:Op zondag 29 april 2007 09:38 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ja dat klopt....zo ben ik vorig jaar naar het concert van James Blunt gegaan.....gratis en voor niks...
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 29 april 2007 09:38 schreef Sebasser het volgende:
[..]
James blunt?
Wat voor stonerfuck is dat?
ik heb nooit een ochtend humeur...quote:Op zondag 29 april 2007 09:40 schreef Sebasser het volgende:
En wat nou ochtendhumeur?
Jij misschien, wij niet.
ons een beetje depri neerzetten tegenover de rest van fok, zo komt niemand hier nog.![]()
Mogguhquote:Op zondag 29 april 2007 09:41 schreef OA het volgende:
Wat een ongewoon gezellige drukte zo vroeg op de zndagochtend!!!![]()
OA...!!!!!....goedemorgen....quote:Op zondag 29 april 2007 09:41 schreef OA het volgende:
Wat een ongewoon gezellige drukte zo vroeg op de zndagochtend!!!![]()
Ga ze slaan dan.quote:Op zondag 29 april 2007 09:42 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
OA...!!!!!....goedemorgen....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
...ik wrd wakker gemaakt door mijn buren...
![]()
ja..aso gewoon.....quote:Op zondag 29 april 2007 09:43 schreef OA het volgende:
Mogg iedereen!
Ik heb je verhaal al gelezen JJ...
klote buren...![]()
Goed idee ja...quote:
hoe was de bruiloft...????quote:Op zondag 29 april 2007 09:45 schreef OA het volgende:
[..]
Goed idee ja...
ware het niet dat mijn afvoer verstopt is...![]()
![]()
Ondergepoept?quote:Op zondag 29 april 2007 09:45 schreef OA het volgende:
[..]
Goed idee ja...
ware het niet dat mijn afvoer verstopt is...![]()
![]()
stationscontroles iemand?quote:Op zondag 29 april 2007 09:36 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Nah in theorie niet, maar met die treinen die overvol zitten waar je niet eens in kan lopen kunnen ze ook niet controleren.
quote:Op zondag 29 april 2007 09:48 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Chick die te ver gaat met haar seksuele handelingen!
Leuk enzo!quote:
quote:
best ranzig, maar het leest wel aardig zo'n verhaaltjequote:Op zondag 29 april 2007 09:48 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Chick die te ver gaat met haar seksuele handelingen!
Het is een lemming, het is dus echt bij iemand gebeurd.quote:Op zondag 29 april 2007 09:54 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
best ranzig, maar het leest wel aardig zo'n verhaaltje
staat in dat topic..quote:Op zondag 29 april 2007 10:05 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Het is een lemming, het is dus echt bij iemand gebeurd.
kan alleen het andere topic niet zo snel ff vinden...
dat doen ze dus echt nooit, ik ben iig nog nooit gevraagd op een station en ik ga elke week een paar keer met de treinquote:
dat staat in een paar posts eronderquote:Op zondag 29 april 2007 10:05 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Het is een lemming, het is dus echt bij iemand gebeurd._O-
kan alleen het andere topic niet zo snel ff vinden...-O-
goedemiddagquote:Op zondag 29 april 2007 10:04 schreef BrandX het volgende:
check, ochtendhumeur hier.
Nogmaals goedemorgen, ben wat futloos om te doen wat ik moet doen
dus kom ff jullie vervelen!
Ik op Eindhoven wel een aantal keer.quote:Op zondag 29 april 2007 10:07 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
dat doen ze dus echt nooit, ik ben iig nog nooit gevraagd op een station en ik ga elke week een paar keer met de trein![]()
owh.. het zal vast eens gebeurd zijn ja.. geloof ik zonder meer.quote:Op zondag 29 april 2007 10:05 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Het is een lemming, het is dus echt bij iemand gebeurd.
kan alleen het andere topic niet zo snel ff vinden...
Op eindhoven.. die trappen zijn daar zo breed en de stations zo ruim, dan kun je toch gewoon iedereen ontwijken?quote:Op zondag 29 april 2007 10:15 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ik op Eindhoven wel een aantal keer.
ze staan dan met een man of 6 tot 10 bij 1 trap. Werkt prima hoor.quote:Op zondag 29 april 2007 10:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Op eindhoven.. die trappen zijn daar zo breed en de stations zo ruim, dan kun je toch gewoon iedereen ontwijken?
rly? heb het echt nog nooit gezien.. en kom er minstens 2x per weekquote:Op zondag 29 april 2007 10:34 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ze staan dan met een man of 6 tot 10 bij 1 trap. Werkt prima hoor.
Prima! Brak dat wel. Groezrock was ontzettend tof. Lekker met JD genieten van het weer, toffe muziek, gezellige sfeer, lekker eten. Gekke Duitsers ookquote:Op zondag 29 april 2007 12:09 schreef eer-ik het volgende:
hoe is het kuuk
Hoe was je groezrock ofzo?
Gezellig?
Mooi, ik ook!quote:Op zondag 29 april 2007 14:34 schreef Lenny_Leonard het volgende:
ja ik ben er
Ik hier?quote:
quote:
Hoi!quote:
Per ongeluk...quote:Op zondag 29 april 2007 15:03 schreef Pheno het volgende:
Waarvan ik per ongeluk 8 pakken gekocht had
Mja, ik moest in Belgie parkeren, kon de garage van IBM niet vinden en heb ergens bij een supermarkt geparkeerd. Daar stond nog een bord bij dat het gratis parkeren was als je er iets kocht. Prima, na vergadering gedaan. Alleen het was een groothandel, even niet opgeletquote:Op zondag 29 april 2007 15:06 schreef OA het volgende:
[..]
Per ongeluk...![]()
Maar ice tea is best te doen toch?![]()
Ik zit aan de cranberry-basilicum zooi van royal club!![]()
Handig!quote:Op zondag 29 april 2007 15:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mja, ik moest in Belgie parkeren, kon de garage van IBM niet vinden en heb ergens bij een supermarkt geparkeerd. Daar stond nog een bord bij dat het gratis parkeren was als je er iets kocht. Prima, na vergadering gedaan. Alleen het was een groothandel, even niet opgelet
quote:Op zondag 29 april 2007 15:21 schreef juon_jacket1 het volgende:
hier wordt dus ijskoffie gemaakt......![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ruilen voor de laatste kruimels cappu cruesli??quote:
Neequote:Op zondag 29 april 2007 15:26 schreef OA het volgende:
Ruilen voor de laatste kruimels cappu cruesli??
quote:
Examen bestond uit 2 delen.quote:Op zondag 29 april 2007 15:33 schreef Kuukske het volgende:
Oja, hoe was de bruiloft en je examen OA?
Sorry, was even wegquote:Op zondag 29 april 2007 12:11 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Prima! Brak dat wel. Groezrock was ontzettend tof. Lekker met JD genieten van het weer, toffe muziek, gezellige sfeer, lekker eten. Gekke Duitsers ook![]()
Dusse: was prima! En hoe is het met jou?
pas maar op, Sala-Adin woont in Diemenquote:Op zondag 29 april 2007 18:13 schreef Sebasser het volgende:
Zo, en nu zit ik in diemen-zuid.
Tot een uur of 8 a 9 in mijn eentje
For real?quote:Op zondag 29 april 2007 18:17 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
pas maar op, Sala-Adin woont in Diemen
ja, for realquote:Op zondag 29 april 2007 18:19 schreef Sebasser het volgende:
[..]
For real?
Das die klootmongool aardige jongen toch?
Oeh, beter pas ik op.
Ikben immers alleen, en hij heeft hier al zijn homies wonen.![]()
![]()
quote:Op zondag 29 april 2007 22:35 schreef Kuukske het volgende:
Bier bier bier.
Daar houd ik dan weer niet vanquote:Op zondag 29 april 2007 22:35 schreef Kuukske het volgende:
Bier bier bier.
Goedenavondquote:Op zondag 29 april 2007 23:49 schreef Sander170 het volgende:
Goedeavond koffievrienden.![]()
Wie heeft er zin in koffie...![]()
Ik werk bij een accountentkantoor voor design op gebied van websites !quote:Op maandag 30 april 2007 00:08 schreef Kuukske het volgende:
Precies. Zwarte koffie is tof.
Koffie met zwart, net als bier geel moet zijn.
Enzo. Maar meestal zit bier in een flesje of blikje dan zie ik de kleur niet. Dus dan kan ik het niet checken. Maarja, heh. Je weet.
Wat doe je voor werk eigenlijk?
Nou hoe drink jij hem dan ?quote:Op maandag 30 april 2007 00:08 schreef JDude het volgende:
* "Ik drink geen zwarte koffie..."
+ "Racist!"
Ik treiter studenten op een Hogeschool.quote:Op maandag 30 april 2007 00:11 schreef Sander170 het volgende:
Ik werk bij een accountentkantoor voor design op gebied van websites !
En jij ??
Ik neem aan dat jij leraar bent.quote:Op maandag 30 april 2007 00:14 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik treiter studenten op een Hogeschool.
Lerares zou het dan zijn, maar nee. Ik werk op de administratie van een Hogeschool.quote:
Mag ook, wat jij wilt.quote:Op maandag 30 april 2007 00:16 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Lerares zou het dan zijn, maar nee. Ik werk op de administratie van een Hogeschool.
Doe Papierknippert de groetjes!quote:
Snap ik, daarom zeg ik ook wat jij wilt.quote:Op maandag 30 april 2007 00:26 schreef Kuukske het volgende:
Wat ik wil? Dat is bij mijn conceptie al bepaald. Ik had weinig te willen.. Enne, doe mij maar bier.
Een pratend schilderij!quote:Op maandag 30 april 2007 01:00 schreef Sander170 het volgende:
Trouwens iedereen nog een GoedeNacht, gewenst door de NachtWacht.![]()
Hoe tof.quote:
het is toch ook veel te mooi weerquote:Op maandag 30 april 2007 09:45 schreef OA het volgende:
Dit topic is al 1 dag en 14 minuten open...![]()
Wat een rust hier...
en gisteravond/vannacht heel ff lieverd (heb ff trug gelezenquote:Op maandag 30 april 2007 10:45 schreef juon_jacket1 het volgende:
ben alleen ff gisterochtend aanwezig geweest........goedemorgen BrandX....
![]()
![]()
![]()
...nog plannen voor vandaag....?
![]()
euuhhh oh ja....quote:Op maandag 30 april 2007 10:51 schreef MPG het volgende:
[..]
en gisteravond/vannacht heel ff lieverd (heb ff trug gelezen)
Goeiesmorgens trouwens![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
JJ lieverd...quote:Op maandag 30 april 2007 10:53 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
euuhhh oh ja....![]()
MPG....mijn schat.....![]()
![]()
![]()
![]()
...how's life.....???
![]()
en hoe was je date.....????![]()
hier alles prima....quote:Op maandag 30 april 2007 10:56 schreef MPG het volgende:
[..]
JJ lieverd...![]()
![]()
... Alles goed hier
.. Daar?
Date kon helaas niet doorgaan, maar er zijn desondanks toch voorzichtig positieve resultaten te melden![]()
Heel gezelligquote:Op maandag 30 april 2007 10:58 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
hier alles prima.......kids
![]()
zijn weer thuis...en strax misschien ff naar de Gofferd....
...en met jou dus ook alles naar wens....waarom ging het niet door....
![]()
ah owkey....quote:Op maandag 30 april 2007 11:01 schreef MPG het volgende:
[..]
Heel gezellig![]()
Met mij is alles goed ja, moet om 12 uur werkenMaargoed, ben toch geen koninginnedagvierder dus dat komt mooi uit
Ging niet door omdat zij familieverplichtingen had, maar we hebben afgesproken dat ik na mijn tentamens een keer de lange reis maak om bij haar op haar kamertje te komen buurten
Die kans is er zeker...quote:Op maandag 30 april 2007 11:03 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ah owkey.......nou ja zolang er een 2e kans is.....
![]()
![]()
ik hou ook niet van de drukte, maar hier in de Goffert is Circus Renz aanwezig en diertjes kijken is atijd wel leuk....quote:Op maandag 30 april 2007 11:04 schreef BrandX het volgende:
Goedemorgen MPG!
Klinkt goed, mooie ontwikkelingen dus
@JJ: geen plannen. Heb geen zin in die drukte vandaag. Misschien dat ik nog even de winkelstraat hier in de buurt in loop, maar meer ook niet.![]()
Lekker thuis chillen en genieten van een extra dag vrij!![]()
dat weet je idd eigenlijk nooit...dt maakt het leven juist spannend....quote:Op maandag 30 april 2007 11:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Die kans is er zeker...Dus wie weet wat de toekomst nog gaat brengen
Absoluut..quote:Op maandag 30 april 2007 11:12 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
dat weet je idd eigenlijk nooit...dt maakt het leven juist spannend....![]()
![]()
Senseo cappuchino hier!!quote:Op maandag 30 april 2007 20:31 schreef Kuukske het volgende:
Senseo Sydney.
JJquote:
hey OA....quote:Op maandag 30 april 2007 21:33 schreef OA het volgende:
[..]
JJ
Hoe is jouw weekend??
En wanneer (begin) (ben je nou begonnen) met je nieuwe job??![]()
Weekend was hier ook goed.. en warm in de zon!quote:Op maandag 30 april 2007 21:35 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
hey OA.......weekend was wel lekker alleen jammer dat we zo vroeg wakker werden gemaakt door mijn buren....
...morgen is mijn eerste dag werken....
![]()
thnx!!!...wees gerust...koffie is bijna vitaal voor mij om goed te kunnen functioneren....quote:Op maandag 30 april 2007 21:38 schreef OA het volgende:
[..]
Weekend was hier ook goed.. en warm in de zon!
Dan zal ik je morgen weinig spreken... dus bij deze alvast heel veel succes!![]()
O ja, drink wel genoeg koffietijdens het werken...
![]()
oehhhh...crossie wat sexy....quote:Op maandag 30 april 2007 21:39 schreef crossover het volgende:
Hey
Ik heb een geweldig weekend gehadzaterdag een meisje leren kennen, gister naar haar kamer geweest in utrecht, daar uit geweest en blijven slapen
Goed om te horen!quote:Op maandag 30 april 2007 21:40 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
thnx!!!...wees gerust...koffie is bijna vitaal voor mij om goed te kunnen functioneren....![]()
echt wel....quote:Op maandag 30 april 2007 21:40 schreef crossover het volgende:
Wat een lelijk kleurtje is dat oranje ook he
Hier liepen ook hele volksstammen, uitgedost in oranje gewaden, door de stad...quote:
Jazekerquote:
helmaal niks.....quote:Op maandag 30 april 2007 21:43 schreef crossover het volgende:
[..]
Jazeker
Heb ik hier nog iets gemist?
we hebben dus een poging gedaan om ff naar de Gofferd te gaan....quote:Op maandag 30 april 2007 21:42 schreef OA het volgende:
[..]
Hier liepen ook hele volksstammen, uitgedost in oranje gewaden, door de stad...
Crossquote:Op maandag 30 april 2007 21:43 schreef crossover het volgende:
[..]
Jazeker
Heb ik hier nog iets gemist?
Nee joh! Vanwege konginnedag is het volgens mij. Het is oranje bedoeldquote:Op maandag 30 april 2007 21:49 schreef OA het volgende:
[..]
Cross
Waarom ben je rood??![]()
Nieuwe stijl of admin??![]()
vanacht niks...quote:Op maandag 30 april 2007 21:49 schreef crossover het volgende:
Jammer.
* Dan mag iedereen wel eens uitgebreid vertellen wat hij of zij met koninginnedag/nacht gedaan heeft!
Nacht: geslapen...quote:Op maandag 30 april 2007 21:49 schreef crossover het volgende:
Jammer.
Dan mag iedereen wel eens uitgebreid vertellen wat hij of zij met koninginnedag/nacht gedaan heeft!
tis gewoon een lelijk kleurtje...quote:Op maandag 30 april 2007 21:50 schreef crossover het volgende:
[..]
Nee joh! Vanwege konginnedag is het volgens mij. Het is oranje bedoeldLijkt meer op bruin als je het mij vraagt maarja.
Oh, vandaar...quote:Op maandag 30 april 2007 21:50 schreef crossover het volgende:
[..]
Nee joh! Vanwege konginnedag is het volgens mij. Het is oranje bedoeldLijkt meer op bruin als je het mij vraagt maarja.
Hier ook.. nog iets meer dan een uur en dan is het weer mooi blauw denk ikquote:Op maandag 30 april 2007 21:51 schreef OA het volgende:
[..]
Oh, vandaar...
Het ziet er op mijn scherm uit als oranje/roodbruin achtig...
Hi en baai BX!quote:Op maandag 30 april 2007 22:17 schreef BrandX het volgende:hallo
endaag!
morgen weer een dag, hopelijk voor onze cross blauw
ik vind het er ook uitzien als mislukt bruin zeg maar![]()
ik ga nog een bakkie koffiën, en dan lekker pitten.Trusten!
![]()
![]()
hheeeyyyyyyy Fritstje......quote:Op maandag 30 april 2007 23:18 schreef vrolijke-frits het volgende:
Jaaaahaaaaaaaaaaa!! Frits is terug!!!![]()
Mijn pc doet het weer!!
Koffie met gebak voor iedereen!!!
Jaaaaa!!! JJ!!!quote:Op maandag 30 april 2007 23:21 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
hheeeyyyyyyy Fritstje......![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
...jjiiipppiiiee feestje....
![]()
![]()
![]()
...hoera hoera hoera.....
![]()
![]()
![]()
![]()
maareuhhh ik ga naar bed...morgen werken...jeweets.....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
first day in did......quote:Op maandag 30 april 2007 23:22 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Jaaaaa!!! JJ!!!
Werkse morgen! First day on the job hè!!!
Op een dag stopte 'ie er gewoon mee.quote:
Vaagheid...quote:Op maandag 30 april 2007 23:28 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Op een dag stopte 'ie er gewoon mee.
Bleek dat er iets met de stroomtoevoer aan de hand was. Maatje van me heeft er even naar gekeken en nu doet 'ie het weer
Hoe lang ben je verstoten geweest van dit fantastische topic?!quote:Op maandag 30 april 2007 23:31 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja zeker vaag! Maar idd gelukkig doet 'ie het weer
Een week denk ik toch wel!quote:Op maandag 30 april 2007 23:32 schreef OA het volgende:
[..]
Hoe lang ben je verstoten geweest van dit fantastische topic?!
Volgens mij kijken alle kofieleuten hier als ze niets te doen hebben!quote:Op maandag 30 april 2007 23:39 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Een week denk ik toch wel!
Ik miste het wel hoor! Ik wist niet wat ik moest doen 's avonds, best sneu als je het zo leest!
Sander!quote:Op maandag 30 april 2007 23:46 schreef Sander170 het volgende:
Heey koffieleuten.![]()
Een goedeavond, ook al heb je niks te doen.![]()
quote:Op maandag 30 april 2007 23:50 schreef Sander170 het volgende:
Je hebt hier ook mensen die hier naar toe komen ook al hebben ze wat te doen.![]()
G'dag adjunct!!quote:Op maandag 30 april 2007 23:58 schreef MPG het volgende:
Goeeeeden (nog net) avond allemaal
Ome MPG is weer present
Jaaaa, het is alweer dinsdag!!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 00:01 schreef MPG het volgende:
Inmiddels is het tijd om onze NachtWacht een goede nacht toe te wensen,
dus bij deze
Dag van de arbeid....quote:
De halve wereld is vrij, maar OA gaat gewoon aan de arbeid...quote:Op dinsdag 1 mei 2007 00:03 schreef MPG het volgende:
[..]
Dag van de arbeid....
Een warm welkom voor alle duitse (en bij ons in mindere mate) Belgische kooptoeristen
HWquote:Op dinsdag 1 mei 2007 00:04 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Goedenavond mensen![]()
![]()
Ik zit nu lekker even wat koffie in te halen
De hele middag geen koffie gehad
![]()
![]()
Je bent niet de enige... al gaat ome MPG aan de studie en niet aan het werk... Was vandaag wel weer mooi geweest voor ffquote:Op dinsdag 1 mei 2007 00:04 schreef OA het volgende:
[..]
De halve wereld is vrij, maar OA gaat gewoon aan de arbeid...![]()
HW!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 00:04 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Goedenavond mensen![]()
![]()
Ik zit nu lekker even wat koffie in te halen
De hele middag geen koffie gehad
![]()
![]()
Maar zo slecht heb ik het verder niet...quote:Op dinsdag 1 mei 2007 00:06 schreef MPG het volgende:
[..]
Je bent niet de enige... al gaat ome MPG aan de studie en niet aan het werk... Was vandaag wel weer mooi geweest voor ff![]()
Goed geregeldquote:Op dinsdag 1 mei 2007 00:08 schreef OA het volgende:
[..]
Maar zo slecht heb ik het verder niet...![]()
Deze week 4 dagen, volgende week 4 dagen en zo volgt er nog een aantal korte weken...!!![]()
DAs een flink lange dag, zelfs als het geen feestdag is...quote:Op dinsdag 1 mei 2007 00:10 schreef MPG het volgende:
[..]
Goed geregeld
Heb mn uren voor vandaag er weer op zitten... gewerkt van 12 tot 22:30![]()
![]()
Maar wel dubbel betaald
Het tikt lekker aan, maar ik zie de bui al hangen... de komende weken blijven de werkdagen dat soort aantallen uren tellenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 00:11 schreef OA het volgende:
[..]
DAs een flink lange dag, zelfs als het geen feestdag is...![]()
Maar die dubbele uren tikken wel lekker aan natuurlijk!![]()
Welterusten OAquote:Op dinsdag 1 mei 2007 00:14 schreef OA het volgende:
Mensen, ik ga trouwens pitten....
![]()
Morgen begint de dag weer rond half 7...![]()
MPG, Sander, een goedenacht gewenst!![]()
Trusten HW, slaap lekkerquote:
Tim Frits! Je bent er weer usquote:Op dinsdag 1 mei 2007 00:21 schreef vrolijke-frits het volgende:
Trusten jongens!!
So glad to be back!!
goed bezig kerel, goed bezigquote:Op dinsdag 1 mei 2007 00:36 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Jazeker!
Mijn pc was dood! Maar is nu weer alive and kicking!
Dat is dit toch eigenlijk!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 00:47 schreef ScarFace- het volgende:
Maar ik ga er weer vandoor zo druk is het hier niet heeft fok geen mIRC server?
Same herequote:Op dinsdag 1 mei 2007 08:19 schreef Pheno het volgende:
Dierentuin + Nikon D70 + telelens met macro + japanner = ik heb geen zin om de dag erop te werken
Waarschijnlijk iets gegroeidquote:Op dinsdag 1 mei 2007 08:45 schreef Kuukske het volgende:
Hallo Boem. Hoe is het met je kapsel?
Ik wil de zomer terugquote:Op dinsdag 1 mei 2007 08:47 schreef Kuukske het volgende:
Pickwick heeft zoeen nieuwe thee: Spring Feelings.
Die is lekker.
Ik na 3 jaar ook eensquote:Op dinsdag 1 mei 2007 08:54 schreef Kuukske het volgende:
Ik wil vakantie.
Hey Papier!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 09:15 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Zoooo rustig hier hee!
Moet iedereen bijkomen![]()
![]()
van koniginnedag?
![]()
Ik mis ook een hoop smilies![]()
Zoiets... Nee de motor achter de SC is vandaag voor het eerst weer aan het werkquote:Op dinsdag 1 mei 2007 09:15 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Zoooo rustig hier hee!
Moet iedereen bijkomen![]()
![]()
van koniginnedag?
![]()
Ik mis ook een hoop smilies![]()
Hee OA!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 09:22 schreef OA het volgende:
[..]
Hey Papier!![]()
En Kuuk, Muck, Dio, Tim, etc...![]()
Ik zal het smiliegehalte wel even opvoeren!![]()
![]()
Vandaag zal ik ook weinig aanwezig zijn denk ik...![]()
Veel werk enzo + een afwezige collega...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |