Daar houd ik dan weer niet vanquote:Op zondag 29 april 2007 22:35 schreef Kuukske het volgende:
Bier bier bier.
Goedenavondquote:Op zondag 29 april 2007 23:49 schreef Sander170 het volgende:
Goedeavond koffievrienden.![]()
Wie heeft er zin in koffie...![]()
Ik werk bij een accountentkantoor voor design op gebied van websites !quote:Op maandag 30 april 2007 00:08 schreef Kuukske het volgende:
Precies. Zwarte koffie is tof.
Koffie met zwart, net als bier geel moet zijn.
Enzo. Maar meestal zit bier in een flesje of blikje dan zie ik de kleur niet. Dus dan kan ik het niet checken. Maarja, heh. Je weet.
Wat doe je voor werk eigenlijk?
Nou hoe drink jij hem dan ?quote:Op maandag 30 april 2007 00:08 schreef JDude het volgende:
* "Ik drink geen zwarte koffie..."
+ "Racist!"
Ik treiter studenten op een Hogeschool.quote:Op maandag 30 april 2007 00:11 schreef Sander170 het volgende:
Ik werk bij een accountentkantoor voor design op gebied van websites !
En jij ??
Ik neem aan dat jij leraar bent.quote:Op maandag 30 april 2007 00:14 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik treiter studenten op een Hogeschool.
Lerares zou het dan zijn, maar nee. Ik werk op de administratie van een Hogeschool.quote:
Mag ook, wat jij wilt.quote:Op maandag 30 april 2007 00:16 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Lerares zou het dan zijn, maar nee. Ik werk op de administratie van een Hogeschool.
Doe Papierknippert de groetjes!quote:
Snap ik, daarom zeg ik ook wat jij wilt.quote:Op maandag 30 april 2007 00:26 schreef Kuukske het volgende:
Wat ik wil? Dat is bij mijn conceptie al bepaald. Ik had weinig te willen.. Enne, doe mij maar bier.
Een pratend schilderij!quote:Op maandag 30 april 2007 01:00 schreef Sander170 het volgende:
Trouwens iedereen nog een GoedeNacht, gewenst door de NachtWacht.![]()
Hoe tof.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |