het is toch ook veel te mooi weerquote:Op maandag 30 april 2007 09:45 schreef OA het volgende:
Dit topic is al 1 dag en 14 minuten open...![]()
Wat een rust hier...
en gisteravond/vannacht heel ff lieverd (heb ff trug gelezenquote:Op maandag 30 april 2007 10:45 schreef juon_jacket1 het volgende:
ben alleen ff gisterochtend aanwezig geweest........goedemorgen BrandX....
![]()
![]()
![]()
...nog plannen voor vandaag....?
![]()
euuhhh oh ja....quote:Op maandag 30 april 2007 10:51 schreef MPG het volgende:
[..]
en gisteravond/vannacht heel ff lieverd (heb ff trug gelezen)
Goeiesmorgens trouwens![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
JJ lieverd...quote:Op maandag 30 april 2007 10:53 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
euuhhh oh ja....![]()
MPG....mijn schat.....![]()
![]()
![]()
![]()
...how's life.....???
![]()
en hoe was je date.....????![]()
hier alles prima....quote:Op maandag 30 april 2007 10:56 schreef MPG het volgende:
[..]
JJ lieverd...![]()
![]()
... Alles goed hier
.. Daar?
Date kon helaas niet doorgaan, maar er zijn desondanks toch voorzichtig positieve resultaten te melden![]()
Heel gezelligquote:Op maandag 30 april 2007 10:58 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
hier alles prima.......kids
![]()
zijn weer thuis...en strax misschien ff naar de Gofferd....
...en met jou dus ook alles naar wens....waarom ging het niet door....
![]()
ah owkey....quote:Op maandag 30 april 2007 11:01 schreef MPG het volgende:
[..]
Heel gezellig![]()
Met mij is alles goed ja, moet om 12 uur werkenMaargoed, ben toch geen koninginnedagvierder dus dat komt mooi uit
Ging niet door omdat zij familieverplichtingen had, maar we hebben afgesproken dat ik na mijn tentamens een keer de lange reis maak om bij haar op haar kamertje te komen buurten
Die kans is er zeker...quote:Op maandag 30 april 2007 11:03 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ah owkey.......nou ja zolang er een 2e kans is.....
![]()
![]()
ik hou ook niet van de drukte, maar hier in de Goffert is Circus Renz aanwezig en diertjes kijken is atijd wel leuk....quote:Op maandag 30 april 2007 11:04 schreef BrandX het volgende:
Goedemorgen MPG!
Klinkt goed, mooie ontwikkelingen dus
@JJ: geen plannen. Heb geen zin in die drukte vandaag. Misschien dat ik nog even de winkelstraat hier in de buurt in loop, maar meer ook niet.![]()
Lekker thuis chillen en genieten van een extra dag vrij!![]()
dat weet je idd eigenlijk nooit...dt maakt het leven juist spannend....quote:Op maandag 30 april 2007 11:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Die kans is er zeker...Dus wie weet wat de toekomst nog gaat brengen
Absoluut..quote:Op maandag 30 april 2007 11:12 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
dat weet je idd eigenlijk nooit...dt maakt het leven juist spannend....![]()
![]()
Senseo cappuchino hier!!quote:Op maandag 30 april 2007 20:31 schreef Kuukske het volgende:
Senseo Sydney.
JJquote:
hey OA....quote:Op maandag 30 april 2007 21:33 schreef OA het volgende:
[..]
JJ
Hoe is jouw weekend??
En wanneer (begin) (ben je nou begonnen) met je nieuwe job??![]()
Weekend was hier ook goed.. en warm in de zon!quote:Op maandag 30 april 2007 21:35 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
hey OA.......weekend was wel lekker alleen jammer dat we zo vroeg wakker werden gemaakt door mijn buren....
...morgen is mijn eerste dag werken....
![]()
thnx!!!...wees gerust...koffie is bijna vitaal voor mij om goed te kunnen functioneren....quote:Op maandag 30 april 2007 21:38 schreef OA het volgende:
[..]
Weekend was hier ook goed.. en warm in de zon!
Dan zal ik je morgen weinig spreken... dus bij deze alvast heel veel succes!![]()
O ja, drink wel genoeg koffietijdens het werken...
![]()
oehhhh...crossie wat sexy....quote:Op maandag 30 april 2007 21:39 schreef crossover het volgende:
Hey
Ik heb een geweldig weekend gehadzaterdag een meisje leren kennen, gister naar haar kamer geweest in utrecht, daar uit geweest en blijven slapen
Goed om te horen!quote:Op maandag 30 april 2007 21:40 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
thnx!!!...wees gerust...koffie is bijna vitaal voor mij om goed te kunnen functioneren....![]()
echt wel....quote:Op maandag 30 april 2007 21:40 schreef crossover het volgende:
Wat een lelijk kleurtje is dat oranje ook he
Hier liepen ook hele volksstammen, uitgedost in oranje gewaden, door de stad...quote:
Jazekerquote:
helmaal niks.....quote:Op maandag 30 april 2007 21:43 schreef crossover het volgende:
[..]
Jazeker
Heb ik hier nog iets gemist?
we hebben dus een poging gedaan om ff naar de Gofferd te gaan....quote:Op maandag 30 april 2007 21:42 schreef OA het volgende:
[..]
Hier liepen ook hele volksstammen, uitgedost in oranje gewaden, door de stad...
Crossquote:Op maandag 30 april 2007 21:43 schreef crossover het volgende:
[..]
Jazeker
Heb ik hier nog iets gemist?
Nee joh! Vanwege konginnedag is het volgens mij. Het is oranje bedoeldquote:Op maandag 30 april 2007 21:49 schreef OA het volgende:
[..]
Cross
Waarom ben je rood??![]()
Nieuwe stijl of admin??![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |