vanacht niks...quote:Op maandag 30 april 2007 21:49 schreef crossover het volgende:
Jammer.
* Dan mag iedereen wel eens uitgebreid vertellen wat hij of zij met koninginnedag/nacht gedaan heeft!
Nacht: geslapen...quote:Op maandag 30 april 2007 21:49 schreef crossover het volgende:
Jammer.
Dan mag iedereen wel eens uitgebreid vertellen wat hij of zij met koninginnedag/nacht gedaan heeft!
tis gewoon een lelijk kleurtje...quote:Op maandag 30 april 2007 21:50 schreef crossover het volgende:
[..]
Nee joh! Vanwege konginnedag is het volgens mij. Het is oranje bedoeldLijkt meer op bruin als je het mij vraagt maarja.
Oh, vandaar...quote:Op maandag 30 april 2007 21:50 schreef crossover het volgende:
[..]
Nee joh! Vanwege konginnedag is het volgens mij. Het is oranje bedoeldLijkt meer op bruin als je het mij vraagt maarja.
Hier ook.. nog iets meer dan een uur en dan is het weer mooi blauw denk ikquote:Op maandag 30 april 2007 21:51 schreef OA het volgende:
[..]
Oh, vandaar...
Het ziet er op mijn scherm uit als oranje/roodbruin achtig...
Hi en baai BX!quote:Op maandag 30 april 2007 22:17 schreef BrandX het volgende:hallo
endaag!
morgen weer een dag, hopelijk voor onze cross blauw
ik vind het er ook uitzien als mislukt bruin zeg maar![]()
ik ga nog een bakkie koffiën, en dan lekker pitten.Trusten!
![]()
![]()
hheeeyyyyyyy Fritstje......quote:Op maandag 30 april 2007 23:18 schreef vrolijke-frits het volgende:
Jaaaahaaaaaaaaaaa!! Frits is terug!!!![]()
Mijn pc doet het weer!!
Koffie met gebak voor iedereen!!!
Jaaaaa!!! JJ!!!quote:Op maandag 30 april 2007 23:21 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
hheeeyyyyyyy Fritstje......![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
...jjiiipppiiiee feestje....
![]()
![]()
![]()
...hoera hoera hoera.....
![]()
![]()
![]()
![]()
maareuhhh ik ga naar bed...morgen werken...jeweets.....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
first day in did......quote:Op maandag 30 april 2007 23:22 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Jaaaaa!!! JJ!!!
Werkse morgen! First day on the job hè!!!
Op een dag stopte 'ie er gewoon mee.quote:
Vaagheid...quote:Op maandag 30 april 2007 23:28 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Op een dag stopte 'ie er gewoon mee.
Bleek dat er iets met de stroomtoevoer aan de hand was. Maatje van me heeft er even naar gekeken en nu doet 'ie het weer
Hoe lang ben je verstoten geweest van dit fantastische topic?!quote:Op maandag 30 april 2007 23:31 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja zeker vaag! Maar idd gelukkig doet 'ie het weer
Een week denk ik toch wel!quote:Op maandag 30 april 2007 23:32 schreef OA het volgende:
[..]
Hoe lang ben je verstoten geweest van dit fantastische topic?!
Volgens mij kijken alle kofieleuten hier als ze niets te doen hebben!quote:Op maandag 30 april 2007 23:39 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Een week denk ik toch wel!
Ik miste het wel hoor! Ik wist niet wat ik moest doen 's avonds, best sneu als je het zo leest!
Sander!quote:Op maandag 30 april 2007 23:46 schreef Sander170 het volgende:
Heey koffieleuten.![]()
Een goedeavond, ook al heb je niks te doen.![]()
quote:Op maandag 30 april 2007 23:50 schreef Sander170 het volgende:
Je hebt hier ook mensen die hier naar toe komen ook al hebben ze wat te doen.![]()
G'dag adjunct!!quote:Op maandag 30 april 2007 23:58 schreef MPG het volgende:
Goeeeeden (nog net) avond allemaal
Ome MPG is weer present
Jaaaa, het is alweer dinsdag!!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 00:01 schreef MPG het volgende:
Inmiddels is het tijd om onze NachtWacht een goede nacht toe te wensen,
dus bij deze
Dag van de arbeid....quote:
De halve wereld is vrij, maar OA gaat gewoon aan de arbeid...quote:Op dinsdag 1 mei 2007 00:03 schreef MPG het volgende:
[..]
Dag van de arbeid....
Een warm welkom voor alle duitse (en bij ons in mindere mate) Belgische kooptoeristen
HWquote:Op dinsdag 1 mei 2007 00:04 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Goedenavond mensen![]()
![]()
Ik zit nu lekker even wat koffie in te halen
De hele middag geen koffie gehad
![]()
![]()
Je bent niet de enige... al gaat ome MPG aan de studie en niet aan het werk... Was vandaag wel weer mooi geweest voor ffquote:Op dinsdag 1 mei 2007 00:04 schreef OA het volgende:
[..]
De halve wereld is vrij, maar OA gaat gewoon aan de arbeid...![]()
HW!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 00:04 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Goedenavond mensen![]()
![]()
Ik zit nu lekker even wat koffie in te halen
De hele middag geen koffie gehad
![]()
![]()
Maar zo slecht heb ik het verder niet...quote:Op dinsdag 1 mei 2007 00:06 schreef MPG het volgende:
[..]
Je bent niet de enige... al gaat ome MPG aan de studie en niet aan het werk... Was vandaag wel weer mooi geweest voor ff![]()
Goed geregeldquote:Op dinsdag 1 mei 2007 00:08 schreef OA het volgende:
[..]
Maar zo slecht heb ik het verder niet...![]()
Deze week 4 dagen, volgende week 4 dagen en zo volgt er nog een aantal korte weken...!!![]()
DAs een flink lange dag, zelfs als het geen feestdag is...quote:Op dinsdag 1 mei 2007 00:10 schreef MPG het volgende:
[..]
Goed geregeld
Heb mn uren voor vandaag er weer op zitten... gewerkt van 12 tot 22:30![]()
![]()
Maar wel dubbel betaald
Het tikt lekker aan, maar ik zie de bui al hangen... de komende weken blijven de werkdagen dat soort aantallen uren tellenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 00:11 schreef OA het volgende:
[..]
DAs een flink lange dag, zelfs als het geen feestdag is...![]()
Maar die dubbele uren tikken wel lekker aan natuurlijk!![]()
Welterusten OAquote:Op dinsdag 1 mei 2007 00:14 schreef OA het volgende:
Mensen, ik ga trouwens pitten....
![]()
Morgen begint de dag weer rond half 7...![]()
MPG, Sander, een goedenacht gewenst!![]()
Trusten HW, slaap lekkerquote:
Tim Frits! Je bent er weer usquote:Op dinsdag 1 mei 2007 00:21 schreef vrolijke-frits het volgende:
Trusten jongens!!
So glad to be back!!
goed bezig kerel, goed bezigquote:Op dinsdag 1 mei 2007 00:36 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Jazeker!
Mijn pc was dood! Maar is nu weer alive and kicking!
Dat is dit toch eigenlijk!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 00:47 schreef ScarFace- het volgende:
Maar ik ga er weer vandoor zo druk is het hier niet heeft fok geen mIRC server?
Same herequote:Op dinsdag 1 mei 2007 08:19 schreef Pheno het volgende:
Dierentuin + Nikon D70 + telelens met macro + japanner = ik heb geen zin om de dag erop te werken
Waarschijnlijk iets gegroeidquote:Op dinsdag 1 mei 2007 08:45 schreef Kuukske het volgende:
Hallo Boem. Hoe is het met je kapsel?
Ik wil de zomer terugquote:Op dinsdag 1 mei 2007 08:47 schreef Kuukske het volgende:
Pickwick heeft zoeen nieuwe thee: Spring Feelings.
Die is lekker.
Ik na 3 jaar ook eensquote:Op dinsdag 1 mei 2007 08:54 schreef Kuukske het volgende:
Ik wil vakantie.
Hey Papier!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 09:15 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Zoooo rustig hier hee!
Moet iedereen bijkomen![]()
![]()
van koniginnedag?
![]()
Ik mis ook een hoop smilies![]()
Zoiets... Nee de motor achter de SC is vandaag voor het eerst weer aan het werkquote:Op dinsdag 1 mei 2007 09:15 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Zoooo rustig hier hee!
Moet iedereen bijkomen![]()
![]()
van koniginnedag?
![]()
Ik mis ook een hoop smilies![]()
Hee OA!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 09:22 schreef OA het volgende:
[..]
Hey Papier!![]()
En Kuuk, Muck, Dio, Tim, etc...![]()
Ik zal het smiliegehalte wel even opvoeren!![]()
![]()
Vandaag zal ik ook weinig aanwezig zijn denk ik...![]()
Veel werk enzo + een afwezige collega...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |