quote:*** U heeft nog 4 dagen de tijd om de vragenlijst in te vullen!! ***
Na deze datum zal de eindstand worden opgemaakt door onze Papierversnipperaar.
De uitslag zal dan ook op deze plaats worden gepubliceerd!
ja dat klopt....zo ben ik vorig jaar naar het concert van James Blunt gegaan...quote:Op zondag 29 april 2007 09:36 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Nah in theorie niet, maar met die treinen die overvol zitten waar je niet eens in kan lopen kunnen ze ook niet controleren.
James blunt?quote:Op zondag 29 april 2007 09:38 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ja dat klopt....zo ben ik vorig jaar naar het concert van James Blunt gegaan.....gratis en voor niks...
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 29 april 2007 09:38 schreef Sebasser het volgende:
[..]
James blunt?
Wat voor stonerfuck is dat?
ik heb nooit een ochtend humeur...quote:Op zondag 29 april 2007 09:40 schreef Sebasser het volgende:
En wat nou ochtendhumeur?
Jij misschien, wij niet.
ons een beetje depri neerzetten tegenover de rest van fok, zo komt niemand hier nog.![]()
Mogguhquote:Op zondag 29 april 2007 09:41 schreef OA het volgende:
Wat een ongewoon gezellige drukte zo vroeg op de zndagochtend!!!![]()
OA...!!!!!....goedemorgen....quote:Op zondag 29 april 2007 09:41 schreef OA het volgende:
Wat een ongewoon gezellige drukte zo vroeg op de zndagochtend!!!![]()
Ga ze slaan dan.quote:Op zondag 29 april 2007 09:42 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
OA...!!!!!....goedemorgen....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
...ik wrd wakker gemaakt door mijn buren...
![]()
ja..aso gewoon.....quote:Op zondag 29 april 2007 09:43 schreef OA het volgende:
Mogg iedereen!
Ik heb je verhaal al gelezen JJ...
klote buren...![]()
Goed idee ja...quote:
hoe was de bruiloft...????quote:Op zondag 29 april 2007 09:45 schreef OA het volgende:
[..]
Goed idee ja...
ware het niet dat mijn afvoer verstopt is...![]()
![]()
Ondergepoept?quote:Op zondag 29 april 2007 09:45 schreef OA het volgende:
[..]
Goed idee ja...
ware het niet dat mijn afvoer verstopt is...![]()
![]()
stationscontroles iemand?quote:Op zondag 29 april 2007 09:36 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Nah in theorie niet, maar met die treinen die overvol zitten waar je niet eens in kan lopen kunnen ze ook niet controleren.
quote:Op zondag 29 april 2007 09:48 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Chick die te ver gaat met haar seksuele handelingen!
Leuk enzo!quote:
quote:
best ranzig, maar het leest wel aardig zo'n verhaaltjequote:Op zondag 29 april 2007 09:48 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Chick die te ver gaat met haar seksuele handelingen!
Het is een lemming, het is dus echt bij iemand gebeurd.quote:Op zondag 29 april 2007 09:54 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
best ranzig, maar het leest wel aardig zo'n verhaaltje
staat in dat topic..quote:Op zondag 29 april 2007 10:05 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Het is een lemming, het is dus echt bij iemand gebeurd.
kan alleen het andere topic niet zo snel ff vinden...
dat doen ze dus echt nooit, ik ben iig nog nooit gevraagd op een station en ik ga elke week een paar keer met de treinquote:
dat staat in een paar posts eronderquote:Op zondag 29 april 2007 10:05 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Het is een lemming, het is dus echt bij iemand gebeurd._O-
kan alleen het andere topic niet zo snel ff vinden...-O-
goedemiddagquote:Op zondag 29 april 2007 10:04 schreef BrandX het volgende:
check, ochtendhumeur hier.
Nogmaals goedemorgen, ben wat futloos om te doen wat ik moet doen
dus kom ff jullie vervelen!
Ik op Eindhoven wel een aantal keer.quote:Op zondag 29 april 2007 10:07 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
dat doen ze dus echt nooit, ik ben iig nog nooit gevraagd op een station en ik ga elke week een paar keer met de trein![]()
owh.. het zal vast eens gebeurd zijn ja.. geloof ik zonder meer.quote:Op zondag 29 april 2007 10:05 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Het is een lemming, het is dus echt bij iemand gebeurd.
kan alleen het andere topic niet zo snel ff vinden...
Op eindhoven.. die trappen zijn daar zo breed en de stations zo ruim, dan kun je toch gewoon iedereen ontwijken?quote:Op zondag 29 april 2007 10:15 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ik op Eindhoven wel een aantal keer.
ze staan dan met een man of 6 tot 10 bij 1 trap. Werkt prima hoor.quote:Op zondag 29 april 2007 10:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Op eindhoven.. die trappen zijn daar zo breed en de stations zo ruim, dan kun je toch gewoon iedereen ontwijken?
rly? heb het echt nog nooit gezien.. en kom er minstens 2x per weekquote:Op zondag 29 april 2007 10:34 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ze staan dan met een man of 6 tot 10 bij 1 trap. Werkt prima hoor.
Prima! Brak dat wel. Groezrock was ontzettend tof. Lekker met JD genieten van het weer, toffe muziek, gezellige sfeer, lekker eten. Gekke Duitsers ookquote:Op zondag 29 april 2007 12:09 schreef eer-ik het volgende:
hoe is het kuuk
Hoe was je groezrock ofzo?
Gezellig?
Mooi, ik ook!quote:Op zondag 29 april 2007 14:34 schreef Lenny_Leonard het volgende:
ja ik ben er
Ik hier?quote:
quote:
Hoi!quote:
Per ongeluk...quote:Op zondag 29 april 2007 15:03 schreef Pheno het volgende:
Waarvan ik per ongeluk 8 pakken gekocht had
Mja, ik moest in Belgie parkeren, kon de garage van IBM niet vinden en heb ergens bij een supermarkt geparkeerd. Daar stond nog een bord bij dat het gratis parkeren was als je er iets kocht. Prima, na vergadering gedaan. Alleen het was een groothandel, even niet opgeletquote:Op zondag 29 april 2007 15:06 schreef OA het volgende:
[..]
Per ongeluk...![]()
Maar ice tea is best te doen toch?![]()
Ik zit aan de cranberry-basilicum zooi van royal club!![]()
Handig!quote:Op zondag 29 april 2007 15:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mja, ik moest in Belgie parkeren, kon de garage van IBM niet vinden en heb ergens bij een supermarkt geparkeerd. Daar stond nog een bord bij dat het gratis parkeren was als je er iets kocht. Prima, na vergadering gedaan. Alleen het was een groothandel, even niet opgelet
quote:Op zondag 29 april 2007 15:21 schreef juon_jacket1 het volgende:
hier wordt dus ijskoffie gemaakt......![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ruilen voor de laatste kruimels cappu cruesli??quote:
Neequote:Op zondag 29 april 2007 15:26 schreef OA het volgende:
Ruilen voor de laatste kruimels cappu cruesli??
quote:
Examen bestond uit 2 delen.quote:Op zondag 29 april 2007 15:33 schreef Kuukske het volgende:
Oja, hoe was de bruiloft en je examen OA?
Sorry, was even wegquote:Op zondag 29 april 2007 12:11 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Prima! Brak dat wel. Groezrock was ontzettend tof. Lekker met JD genieten van het weer, toffe muziek, gezellige sfeer, lekker eten. Gekke Duitsers ook![]()
Dusse: was prima! En hoe is het met jou?
pas maar op, Sala-Adin woont in Diemenquote:Op zondag 29 april 2007 18:13 schreef Sebasser het volgende:
Zo, en nu zit ik in diemen-zuid.
Tot een uur of 8 a 9 in mijn eentje
For real?quote:Op zondag 29 april 2007 18:17 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
pas maar op, Sala-Adin woont in Diemen
ja, for realquote:Op zondag 29 april 2007 18:19 schreef Sebasser het volgende:
[..]
For real?
Das die klootmongool aardige jongen toch?
Oeh, beter pas ik op.
Ikben immers alleen, en hij heeft hier al zijn homies wonen.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |