quote:*** U heeft nog 4 dagen de tijd om de vragenlijst in te vullen!! ***
Na deze datum zal de eindstand worden opgemaakt door onze Papierversnipperaar.
De uitslag zal dan ook op deze plaats worden gepubliceerd!
Met jou valt te praten!quote:
quote:
quote:Op vrijdag 27 april 2007 14:50 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
tis ook een beetje mijn schuld.....![]()
dat doet ie maar in 128 hequote:
grrrrrrrrrrrquote:Op vrijdag 27 april 2007 14:50 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
tis ook een beetje mijn schuld.....![]()
niet meer doen danquote:Op vrijdag 27 april 2007 14:51 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
maar...maar..ik wilde lief zijn en hem helpen met TT naam...![]()
speaking about it... er lijkt een nieuwe poster bij te komen met heel veel 128-waardig materiaalquote:
ligt eraan wat voor vriendquote:Op vrijdag 27 april 2007 14:52 schreef OA het volgende:
Ik moet me bijna netjes gaan aankleden...![]()
Ik kan het natuurlijk weer niet maken om in korte broek en polo op een bruiloft van een vriend te komen...
euhh...nee OA...dat kun je zekers NIET doen....quote:Op vrijdag 27 april 2007 14:52 schreef OA het volgende:
Ik kan het natuurlijk weer niet maken om in korte broek en polo op een bruiloft van een vriend te komen...
Graag gedaanquote:Op vrijdag 27 april 2007 14:52 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
en dat alleen omdat ik zo lief en sociaal ben...![]()
![]()
...nou...jullie worden bedankt....
![]()
netjes in kostuumquote:Op vrijdag 27 april 2007 14:52 schreef OA het volgende:
quote:Op vrijdag 27 april 2007 14:52 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
en dat alleen omdat ik zo lief en sociaal ben...![]()
![]()
...nou...jullie worden bedankt....
![]()
Maar een pak trek ik ook zeker niet aan...quote:Op vrijdag 27 april 2007 14:53 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
euhh...nee OA...dat kun je zekers NIET doen....![]()
ook goed....quote:Op vrijdag 27 april 2007 14:54 schreef OA het volgende:
[..]
Maar een pak trek ik ook zeker niet aan...
Ik hou het bij een nette broek een een overhemd met korte mouwen!
en een stropdasquote:Op vrijdag 27 april 2007 14:54 schreef OA het volgende:
[..]
Maar een pak trek ik ook zeker niet aan...
Ik hou het bij een nette broek een een overhemd met korte mouwen!
nah....quote:Op vrijdag 27 april 2007 14:55 schreef BrandX het volgende:
hebben jullie een max havelaar opsessie ofzo?
en zeg eens heel snel aardig en sociaal.quote:Op vrijdag 27 april 2007 14:53 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
maar zo ben ik gewoon...lief en aardig en sociaal.....![]()
Het lijkt erop.quote:Op vrijdag 27 april 2007 14:55 schreef BrandX het volgende:
typo~!!!1quote:Op vrijdag 27 april 2007 14:55 schreef BrandX het volgende:
quote:Op vrijdag 27 april 2007 14:55 schreef BrandX het volgende:
quote:Op vrijdag 27 april 2007 14:56 schreef BrandX het volgende:
[..]
(let op de bewuste typo: OP-sessie)
van de zomer met 30 graden in 3-delig met stropdas moeten lopen... aantal dagen zelfsquote:Op vrijdag 27 april 2007 14:55 schreef OA het volgende:
O en een stropdas al helemaal niet....
Moet je je voorstellen... met dit weer...![]()
dan "blij" ik wat.....quote:Op vrijdag 27 april 2007 14:55 schreef Diovarus het volgende:
[..]
en zeg eens heel snel aardig en sociaal.
Dan blij je asociaal zeggen
Respect moeten ze maar verdienenquote:Op vrijdag 27 april 2007 14:56 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
typo~!!!1
En een obsessie zou ik het niet noemen, vind alleen dat een fanatiek koffiedrinker aan de MH moet zitten. Restecp enzo, je weet toch..
blijf iemand moet snel type om af en toe te kunnen werkenquote:Op vrijdag 27 april 2007 14:56 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
dan "blij" ik wat........een woord die ik dus niet kent...wie wel.....????
![]()
HOLAquote:
nopequote:Op vrijdag 27 april 2007 14:57 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ben ik in beeld?
altijd lieverd..altijd...quote:Op vrijdag 27 april 2007 14:57 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ben ik in beeld?
ROFLquote:Op vrijdag 27 april 2007 14:57 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
dat je kuukske pest is terecht maar wel lief doen tegen jj![]()
Over 2 weken trouwt er nog een vriend...quote:Op vrijdag 27 april 2007 14:56 schreef MPG het volgende:
[..]
van de zomer met 30 graden in 3-delig met stropdas moeten lopen... aantal dagen zelfs
Gelukkig hadden de meeste bedrijven airco
I know:quote:Op vrijdag 27 april 2007 14:56 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
typo~!!!1
En een obsessie zou ik het niet noemen, vind alleen dat een fanatiek koffiedrinker aan de MH moet zitten. Restecp enzo, je weet toch..
quote:
quote:Op vrijdag 27 april 2007 14:57 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hij moet ook lief doen tegen Kuukskequote:Op vrijdag 27 april 2007 14:57 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Kuuk is toevallig een heel aardige KSC'er hoor!quote:Op vrijdag 27 april 2007 14:57 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 27 april 2007 14:58 schreef Diovarus het volgende:
Ojah OA spammen dit topic.
Zijn we van die havelaar af
Ik ben tegen iedereen lief.quote:
it's a female thing!quote:Op vrijdag 27 april 2007 14:58 schreef OA het volgende:
[..]
Over 2 weken trouwt er nog een vriend...
vindt mn vriendin dat ik dan niet hetzelfde aan kan, omdat hij nu ook komt...
Shit, ik heb een ani-gif van een draaiedquote:Op vrijdag 27 april 2007 14:57 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ben ik in beeld?
Vandaar ook mijn kwaliteit postsquote:
Wat los je het toch goed opquote:Op vrijdag 27 april 2007 15:00 schreef BrandX het volgende:
[..]
it's a female thing!
Hoewel ik als vrouw zoiets heb van: jongen, draag lekker wat je lekker vind, als het maar suitable voor de gelegenheid is enzo![]()
En mannen zien bij elkaar toch nauwelijks dat ze de vorige keer hetzelfde aan hadden.![]()
Maak jij eens een babbeltje met mijn vriendin!!!quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:00 schreef BrandX het volgende:
[..]
it's a female thing!
Hoewel ik als vrouw zoiets heb van: jongen, draag lekker wat je lekker vind, als het maar suitable voor de gelegenheid is enzo![]()
En mannen zien bij elkaar toch nauwelijks dat ze de vorige keer hetzelfde aan hadden.![]()
tja, en maar niet aan de man geraken ikkeh....quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:01 schreef OA het volgende:
[..]
Maak jij eens een babbeltje met mijn vriendin!!!![]()
whehehquote:
quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:02 schreef BrandX het volgende:
[..]
tja, en maar niet aan de man geraken ikkeh....![]()
pff groepsdrukquote:Op vrijdag 27 april 2007 14:59 schreef OA het volgende:
[..]
Kuuk is toevallig een heel aardige KSC'er hoor!![]()
Je gaat maar een Maikuuuuuuuuuul zieken ofzo...
schatjequote:Op vrijdag 27 april 2007 15:02 schreef BrandX het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:02 schreef BrandX het volgende:
[..]
Engelse vertaling wish you deadquote:Op vrijdag 27 april 2007 15:03 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ohhh...weet nergens niks van.....![]()
Dio... niet meteen erbovenop springen gast... je bent echt te wanhopig jijquote:Op vrijdag 27 april 2007 15:04 schreef Diovarus het volgende:
[..]
schatje![]()
EN nu niet posten van een echte man![]()
ze bedoeld dus een echte man.....quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:04 schreef Diovarus het volgende:
[..]
schatje![]()
EN nu niet posten van een echte man![]()
Nee topic moet volquote:Op vrijdag 27 april 2007 15:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Dio... niet meteen erbovenop springen gast... je bent echt te wanhopig jij
Goh je meent hetquote:Op vrijdag 27 april 2007 15:05 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ze bedoeld dus een echte man.....![]()
![]()
zo iemand als mijquote:Op vrijdag 27 april 2007 15:05 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ze bedoeld dus een echte man.....![]()
![]()
Lees vaak wat ik wil lezenquote:Op vrijdag 27 april 2007 15:05 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
dan heb je een hele rare vertaal methode....![]()
ohhh nou snap ik em....je bent er zo één....quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:06 schreef Diovarus het volgende:
[..]
Lees vaak wat ik wil lezen
Daarom is mij alleen niet goed
Hahaquote:Op vrijdag 27 april 2007 15:06 schreef BrandX het volgende:
[..]
that makes two of us.
Maar ben er niet minder gelukkig om hoor!![]()
![]()
![]()
@ JJ:![]()
![]()
ja...kon het niet laten....quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:06 schreef BrandX het volgende:
[..]
that makes two of us.
Maar ben er niet minder gelukkig om hoor!![]()
![]()
![]()
@ JJ:![]()
![]()
oohquote:Op vrijdag 27 april 2007 15:07 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ohhh nou snap ik em....je bent er zo één....![]()
![]()
enJJ is sowieso ALTIJD liefquote:Op vrijdag 27 april 2007 15:08 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
MPG is dan ook altijd lief tegen mij....![]()
Wie heb je tegen de grond geslagen?quote:
Groepdruk??quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:03 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
pff groepsdruk
ik vind haar stom![]()
Is gespeeld kan niet andersquote:Op vrijdag 27 april 2007 15:08 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
MPG is dan ook altijd lief tegen mij....![]()
de muggen?quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:09 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
en al helemaal als ik slaap......ik heb getuigen....
![]()
nee, serieusquote:
Ik kan alles hebben.quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:10 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
je kan het gewoon niet hebben...![]()
nee, vriendjequote:
ja dat hadden we al lang door...quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:10 schreef Diovarus het volgende:
[..]
Ik kan alles hebben.
Alleen nu niet.
Druk topic vullen
nee maar had je al gevraagdquote:Op vrijdag 27 april 2007 15:13 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
wilde nacht gehad Lenny....????![]()
![]()
viespeukquote:
goed he.quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:11 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ja dat hadden we al lang door...![]()
Topic vullen Basquote:Op vrijdag 27 april 2007 15:11 schreef Sebasser het volgende:
kickflip!
ooh spannend een date.quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:14 schreef MPG het volgende:
maare, lieve vrienden.. ik ga zo nog ff naar college, en dan kijken of ik wellicht nog heel ff kan miniminimeeten met cross
voor jou wel jaquote:
doe m de groetenquote:Op vrijdag 27 april 2007 15:14 schreef MPG het volgende:
maare, lieve vrienden.. ik ga zo nog ff naar college, en dan kijken of ik wellicht nog heel ff kan miniminimeeten met cross
met jouw tochquote:Op vrijdag 27 april 2007 15:13 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
wilde nacht gehad Lenny....????![]()
![]()
Oververhit.quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:12 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
hoe voelt het nou, zo'n warme welkom van ons alle...???![]()
![]()
quote:
cool MPG...veel plezier met je minimeet en doe cross de groeten....quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:14 schreef MPG het volgende:
je lijkt de server van FOK welquote:
jahquote:
*meldquote:Op vrijdag 27 april 2007 15:16 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
cool MPG...veel plezier met je minimeet en doe cross de groeten.......dag lieverd....
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
nou is er niemand meer die voor mij zult opkomen als Dio weer vervelend gaat doen...![]()
ahn nha hanquote:
Dankje lieverd... als cross er nog is zal ik m de groetjes doenquote:Op vrijdag 27 april 2007 15:16 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
cool MPG...veel plezier met je minimeet en doe cross de groeten.......dag lieverd....
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
nou is er niemand meer die voor mij zult opkomen als Dio weer vervelend gaat doen...![]()
quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:17 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Dan was ik nu doof.
ooit in een serverruimte dinges geweest terwijl het echt snikheet was?
Oeh, ga lenny maar slaan dan ofzoot.quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:16 schreef Diovarus het volgende:
[..]
jah
Max Havelaar is bah
is 2e naam topic in de 120 serie
iddquote:
zal ik zeker doen.....quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:17 schreef MPG het volgende:
[..]
Dankje lieverd... als cross er nog is zal ik m de groetjes doen
daaaag schat![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alstie vervelend is moet je ff mailen, dan kom ik hem persoonlijk een schop onder zn hol verkopen
Lenny heeft al auw aan oog.quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:18 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Oeh, ga lenny maar slaan dan ofzoot.
4equote:Op vrijdag 27 april 2007 15:16 schreef Diovarus het volgende:
[..]
jah
Max Havelaar is bah
is 2e naam topic in de 120 serie
echt niet..quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:18 schreef Diovarus het volgende:
[..]
idd
dat JJ gitaar probeerd te spelen
NEEEquote:
typoquote:Op vrijdag 27 april 2007 15:18 schreef Diovarus het volgende:
[..]
idd
dat JJ gitaar probeerd te spelen
nee, jullie moeten gewoon aan de MH gaanquote:Op vrijdag 27 april 2007 15:19 schreef Diovarus het volgende:
[..]
NEEE
nog erger.
Worden we gesponsord?
oh, kutje.quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:18 schreef Diovarus het volgende:
[..]
Lenny heeft al auw aan oog.
Is zielig om andere ook dicht te doen
ooh een serenadequote:Op vrijdag 27 april 2007 15:19 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
echt niet.......dat was papier mijn bezoek....
![]()
quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:19 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
nee, jullie moeten gewoon aan de MH gaan![]()
i knowquote:
Dan nog liever Aldi huismerkquote:Op vrijdag 27 april 2007 15:19 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
nee, jullie moeten gewoon aan de MH gaan![]()
BX...quote:
bier.. het heldere waterquote:Op vrijdag 27 april 2007 15:16 schreef MPG het volgende:
[..]
ik date geen kerelts
gewoon ff chillen, pilske vatten ofzo
Dio? Wat is dat?quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:16 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Las over je sub heenquote:Op vrijdag 27 april 2007 15:16 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
(over)Winnen? Wat is dat?quote:
Tyfusspammertquote:Op vrijdag 27 april 2007 15:23 schreef Diovarus het volgende:
überrijtje
trouw zequote:
aaah Alleen dit topic.quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:25 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
een vervelend user die mij niet lief vindt.....![]()
...en gemeen tegen mij doet.....
![]()
![]()
goed spul dus....quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:27 schreef Sebasser het volgende:
jeuj
glassex FTW
er zat een vijf cent echt gewoon keivast op mijn bureau, en die is nu na al die maanden los.
Das ook weer anders dan dat ik eerst hoordequote:
Is het 5 eurocent of 5cent?quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:27 schreef Sebasser het volgende:
jeuj
glassex FTW
er zat een vijf cent echt gewoon keivast op mijn bureau, en die is nu na al die maanden los.
Zeker voor SV Spakenburgquote:Op vrijdag 27 april 2007 15:26 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
(over)Winnen? Wat is dat?
cola helpt ookquote:Op vrijdag 27 april 2007 15:27 schreef Sebasser het volgende:
jeuj
glassex FTW
succes.quote:
ja idd...toen deed je nog lief enzo tegen mij....quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:29 schreef Diovarus het volgende:
[..]
Das ook weer anders dan dat ik eerst hoorde
Hij wil de lak nog wel bewarenquote:
Jah maar das enkel dit topic.quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:30 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ja idd...toen deed je nog lief enzo tegen mij....![]()
lak bewaren? Je lijkt wel een wijfquote:
Ook goed drinkbaar.quote:
je denkt dat ik boos ben....quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:31 schreef Diovarus het volgende:
[..]
Jah maar das enkel dit topic.
Want als je boos bent post je meer
Daar is het een beetje te duur voor..quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:32 schreef Diovarus het volgende:
[..]
Ook goed drinkbaar.
de wc lust er aardig wat van
maar glimt welquote:Op vrijdag 27 april 2007 15:32 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Daar is het een beetje te duur voor..
Ik post nu op alles.quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:32 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
je denkt dat ik boos ben.......nah....de moeite niet waard...
...maar zo leuk als jij zo hapt...
![]()
Waarom heb je het dan verwijderd?quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:33 schreef Sebasser het volgende:
[..]
neuh, niet alsof ik wat heb aan die paar cent.
I know baby....I know....quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:33 schreef Diovarus het volgende:
[..]
Ik post nu op alles.
Zodat het sneller vol is![]()
Maar zie het als de lak van je auto.quote:
En je helpt me goed hoor.quote:
Te duur om door de plee te spoelen, jij gaat toch ook niet als je een biertje hebt gekocht in de kroeg, naar de plee en dat biertje dan wegspoelen?quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:34 schreef Diovarus het volgende:
[..]
Waarom heb je het dan verwijderd?
terwijl je Glasex zo duur vind
Of elke maand een nieuwe plee.quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:35 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Dan kan je beter spul kopen wat speciaal voor de plee is.
Van die dikke gloor shit en zulks
lekker schat...quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:35 schreef Diovarus het volgende:
[..]
En je helpt me goed hoor.
Kuukske zometeen bij de koffie?
mijn lak van mijn auto is ook allang beschadigd. Sue mequote:Op vrijdag 27 april 2007 15:35 schreef Diovarus het volgende:
[..]
Maar zie het als de lak van je auto.
van je evo![]()
nee laat hem meestal naast de pot vallenquote:Op vrijdag 27 april 2007 15:35 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Te duur om door de plee te spoelen, jij gaat toch ook niet als je een biertje hebt gekocht in de kroeg, naar de plee en dat biertje dan wegspoelen?
wel op indirecte wijzequote:Op vrijdag 27 april 2007 15:35 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Te duur om door de plee te spoelen, jij gaat toch ook niet als je een biertje hebt gekocht in de kroeg, naar de plee en dat biertje dan wegspoelen?
Ik bagger niet ik post.quote:
Good job, kinders met fietjes.quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
mijn lak van mijn auto is ook allang beschadigd. Sue me
wat denk jij toch weer goed voor vrijdagmiddagquote:
Ik zie liever dat er wat kwaliteit gepost wordt eig.quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:37 schreef Diovarus het volgende:
[..]
Ik bagger niet ik post.
OA is er niet
nee want mijn auto glimt nogquote:Op vrijdag 27 april 2007 15:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
mijn lak van mijn auto is ook allang beschadigd. Sue me
+1 kudoquote:Op vrijdag 27 april 2007 15:37 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik zie liever dat er wat kwaliteit gepost wordt eig.
Ga eens gauw in die hoek staan daarquote:
Dan moet dio een KSC banquote:Op vrijdag 27 april 2007 15:37 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik zie liever dat er wat kwaliteit gepost wordt eig.
Straks niet meer, ik heb er bier tegenaan gegooid.quote:
Eigenlijk mag het koekje ook weg. Chocolaquote:Op vrijdag 27 april 2007 15:39 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
als er maar chocolade erop zit....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dezequote:Op vrijdag 27 april 2007 15:39 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
als er maar chocolade erop zit....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ja eigenlijk wel ja....quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Eigenlijk mag het koekje ook weg. Chocola
Nee hij glimt nog steeds.quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Straks niet meer, ik heb er bier tegenaan gegooid.
Whehehe, dat wordt lachenquote:Op vrijdag 27 april 2007 15:42 schreef Diovarus het volgende:
[..]
Nee hij glimt nog steeds.
In het zonnetje..![]()
![]()
moet ik nu ff niet doen.....quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:43 schreef Pheno het volgende:
Ik ga zelf eens wat chocola halen
Raiderquote:Op vrijdag 27 april 2007 15:44 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
moet ik nu ff niet doen.......ik word er soms een beetje hyper-aktief van....
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.......zoiets dus....
![]()
Chearleader audities?quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:44 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
moet ik nu ff niet doen.......ik word er soms een beetje hyper-aktief van....
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.......zoiets dus....
![]()
witte chocoquote:
Chocexpress hebben ze hiero ook.quote:
lust ik idd ook wel ja....quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:46 schreef Diovarus het volgende:
[..]
Chocexpress hebben ze hiero ook.
koffie met chocola misschien iets voor jouw
Ja, maar ik ben eigenwijsquote:Op vrijdag 27 april 2007 15:46 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
oehhhh.....![]()
![]()
tis toch Twix tegenwoordig.....![]()
Waarom neem je niet gewoon allesquote:Op vrijdag 27 april 2007 15:46 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
je maakt et me wel erg moeilijk.....![]()
het beste is puur, met hazelnootquote:
Je bent geslaagdquote:Op vrijdag 27 april 2007 15:46 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
oehhhh.....![]()
![]()
tis toch Twix tegenwoordig.....![]()
Zo nog moeilijk doen ook.quote:
je mag me ook gewoon pheno noemenquote:
Daa'g BXquote:Op vrijdag 27 april 2007 15:48 schreef BrandX het volgende:
gaat supersnel hierzo
ik ga zo naar training: zie jullie vanavond waarschijnlijk wel, en anders grote(re) kans na het weekend, gezien de gebleken compenserende traagheid van de KSC-topics in het weekend.
(yes! we do have a live!)
Ciaooooooooo!!!!!!!!!!!![]()
Hebben!quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:47 schreef Diovarus het volgende:
[..]
Zo nog moeilijk doen ook.
Ze hebben die hiero nog wel in paaseitjes
ze hadden er teveel besteld
deodoei BrndX....veel plezier en wss tot maandag...quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:48 schreef BrandX het volgende:
gaat supersnel hierzo
ik ga zo naar training: zie jullie vanavond waarschijnlijk wel, en anders grote(re) kans na het weekend, gezien de gebleken compenserende traagheid van de KSC-topics in het weekend.
Have fun. In het weekend post ik ook altijd veel minder. Iets met een leven hebben en zoquote:Op vrijdag 27 april 2007 15:48 schreef BrandX het volgende:
gaat supersnel hierzo
Alleen die sukkels hier hebben die dozen in de zon laten staanquote:
Jammerquote:Op vrijdag 27 april 2007 15:49 schreef Diovarus het volgende:
[..]
Alleen die sukkels hier hebben die dozen in de zon laten staan![]()
4 dozen met 30zakken per doos gesmolten![]()
Nijmegen.....quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Have fun. In het weekend post ik ook altijd veel minder. Iets met een leven hebben en zo
Nijmegen weer in. EN natuurlijk even naar de Heerlijckheid aldaar!
Dat is goedquote:
Maar gelukkig net nietquote:Op vrijdag 27 april 2007 15:51 schreef Frutsel het volgende:
damn, bijna 126 gemist
allemaal kwaliteit postsquote:Op vrijdag 27 april 2007 15:51 schreef Frutsel het volgende:
damn, bijna 126 gemist
net op tijd dus...quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:51 schreef Frutsel het volgende:
damn, bijna 126 gemist
Het zou zo maar kunnen. Ik lijk overigens niet op een pinguinquote:Op vrijdag 27 april 2007 15:50 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
Nijmegen.....![]()
![]()
..misschien "zien" we elkaar wel....
![]()
![]()
Immerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |