blijf iemand moet snel type om af en toe te kunnen werkenquote:Op vrijdag 27 april 2007 14:56 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
dan "blij" ik wat........een woord die ik dus niet kent...wie wel.....????
![]()
HOLAquote:
nopequote:Op vrijdag 27 april 2007 14:57 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ben ik in beeld?
altijd lieverd..altijd...quote:Op vrijdag 27 april 2007 14:57 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ben ik in beeld?
ROFLquote:Op vrijdag 27 april 2007 14:57 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
dat je kuukske pest is terecht maar wel lief doen tegen jj![]()
Over 2 weken trouwt er nog een vriend...quote:Op vrijdag 27 april 2007 14:56 schreef MPG het volgende:
[..]
van de zomer met 30 graden in 3-delig met stropdas moeten lopen... aantal dagen zelfs
Gelukkig hadden de meeste bedrijven airco
I know:quote:Op vrijdag 27 april 2007 14:56 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
typo~!!!1
En een obsessie zou ik het niet noemen, vind alleen dat een fanatiek koffiedrinker aan de MH moet zitten. Restecp enzo, je weet toch..
quote:
quote:Op vrijdag 27 april 2007 14:57 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hij moet ook lief doen tegen Kuukskequote:Op vrijdag 27 april 2007 14:57 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Kuuk is toevallig een heel aardige KSC'er hoor!quote:Op vrijdag 27 april 2007 14:57 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 27 april 2007 14:58 schreef Diovarus het volgende:
Ojah OA spammen dit topic.
Zijn we van die havelaar af
Ik ben tegen iedereen lief.quote:
it's a female thing!quote:Op vrijdag 27 april 2007 14:58 schreef OA het volgende:
[..]
Over 2 weken trouwt er nog een vriend...
vindt mn vriendin dat ik dan niet hetzelfde aan kan, omdat hij nu ook komt...
Shit, ik heb een ani-gif van een draaiedquote:Op vrijdag 27 april 2007 14:57 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ben ik in beeld?
Vandaar ook mijn kwaliteit postsquote:
Wat los je het toch goed opquote:Op vrijdag 27 april 2007 15:00 schreef BrandX het volgende:
[..]
it's a female thing!
Hoewel ik als vrouw zoiets heb van: jongen, draag lekker wat je lekker vind, als het maar suitable voor de gelegenheid is enzo![]()
En mannen zien bij elkaar toch nauwelijks dat ze de vorige keer hetzelfde aan hadden.![]()
Maak jij eens een babbeltje met mijn vriendin!!!quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:00 schreef BrandX het volgende:
[..]
it's a female thing!
Hoewel ik als vrouw zoiets heb van: jongen, draag lekker wat je lekker vind, als het maar suitable voor de gelegenheid is enzo![]()
En mannen zien bij elkaar toch nauwelijks dat ze de vorige keer hetzelfde aan hadden.![]()
tja, en maar niet aan de man geraken ikkeh....quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:01 schreef OA het volgende:
[..]
Maak jij eens een babbeltje met mijn vriendin!!!![]()
whehehquote:
quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:02 schreef BrandX het volgende:
[..]
tja, en maar niet aan de man geraken ikkeh....![]()
pff groepsdrukquote:Op vrijdag 27 april 2007 14:59 schreef OA het volgende:
[..]
Kuuk is toevallig een heel aardige KSC'er hoor!![]()
Je gaat maar een Maikuuuuuuuuuul zieken ofzo...
schatjequote:Op vrijdag 27 april 2007 15:02 schreef BrandX het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:02 schreef BrandX het volgende:
[..]
Engelse vertaling wish you deadquote:Op vrijdag 27 april 2007 15:03 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ohhh...weet nergens niks van.....![]()
Dio... niet meteen erbovenop springen gast... je bent echt te wanhopig jijquote:Op vrijdag 27 april 2007 15:04 schreef Diovarus het volgende:
[..]
schatje![]()
EN nu niet posten van een echte man![]()
ze bedoeld dus een echte man.....quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:04 schreef Diovarus het volgende:
[..]
schatje![]()
EN nu niet posten van een echte man![]()
Nee topic moet volquote:Op vrijdag 27 april 2007 15:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Dio... niet meteen erbovenop springen gast... je bent echt te wanhopig jij
Goh je meent hetquote:Op vrijdag 27 april 2007 15:05 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ze bedoeld dus een echte man.....![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |