MSN...quote:
Whehehquote:Op vrijdag 27 april 2007 14:05 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
Foei MPG.......je zit @TUe.....
![]()
![]()
..leren ....
!!!!!
hoe mooi is dat.....quote:Op vrijdag 27 april 2007 14:06 schreef Pheno het volgende:
Whehehehe, de politie is ondertussen bonnen aan het schrijven voor fout geparkeerde auto's
snel en goedkoop geld verdienen, dat kunnen ze welquote:
quote:
ze moeten toch een aantall bonnen per maand uitschrijven....????quote:Op vrijdag 27 april 2007 14:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
snel en goedkoop geld verdienen, dat kunnen ze wel
bonnenquotum... anders geen opslagquote:Op vrijdag 27 april 2007 14:10 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ze moeten toch een aantall bonnen per maand uitschrijven....????
de hoerenquote:Op vrijdag 27 april 2007 14:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
snel en goedkoop geld verdienen, dat kunnen ze wel
ja puik TT's enzo...je weets...quote:Op vrijdag 27 april 2007 14:27 schreef OA het volgende:
![]()
deeltje gemist en dees is ook bijna weer vol
whehehquote:Op vrijdag 27 april 2007 14:27 schreef OA het volgende:
![]()
deeltje gemist en dees is ook bijna weer vol
en..en...en...hoe ging het...?????quote:Op vrijdag 27 april 2007 14:35 schreef OA het volgende:
Zo, examen is dus weer gemaakt...
Deels is het al binnen
Heb je het gehaald, denk je?quote:Op vrijdag 27 april 2007 14:35 schreef OA het volgende:
Zo, examen is dus weer gemaakt...
Deels is het al binnen
JJ-topicsquote:Op vrijdag 27 april 2007 14:34 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ja puik TT's enzo...je weets...![]()
![]()
![]()
![]()
schatjequote:
Begin je nu tegen Brand???quote:Op vrijdag 27 april 2007 14:38 schreef Diovarus het volgende:
[..]
schatje
Alles wat jij zegt is bij mij roze
Hee.. zweeft papier hier ook nog rond!!quote:Op vrijdag 27 april 2007 14:39 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Dio is toch erg aan een vriendinnetje toe![]()
quote:Op vrijdag 27 april 2007 14:38 schreef Diovarus het volgende:
[..]
schatje
OA!quote:Op vrijdag 27 april 2007 14:40 schreef OA het volgende:
[..]
Hee.. zweeft papier hier ook nog rond!!
Hey Papier
het is pas een maand uitquote:Op vrijdag 27 april 2007 14:39 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Dio is toch erg aan een vriendinnetje toe![]()
owww...nou leuk.....dus ik ben weer eens vervangen...quote:Op vrijdag 27 april 2007 14:38 schreef Diovarus het volgende:
[..]
schatje
Nou je het zegt, wie haalt er koffiequote:Op vrijdag 27 april 2007 14:39 schreef MPG het volgende:
[..]
Begin je nu tegen Brand???
Sta je droog ofzo?
Dan mag je achteraan sluitenquote:
jij wou me nietquote:Op vrijdag 27 april 2007 14:42 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
owww...nou leuk.....dus ik ben weer eens vervangen......mooi is dat....
![]()
ik bedoel het figuurlijkquote:Op vrijdag 27 april 2007 14:43 schreef Diovarus het volgende:
[..]
Nou je het zegt, wie haalt er koffie
koffie is gelijk aan: bier
Ik kan niet alleen zijn. Dan ga ik dingen zien enzoquote:
Als je een spirituele band met je kat hebt opgebouwd, zou je de kat gevoelsmatig duidelijk kunnen maken dat het voor hem/haar/het toch het beste is om de druppels te willen krijgen.quote:Op vrijdag 27 april 2007 14:41 schreef OA het volgende:
Net ook met de kat naar de dierenarts geweest...
Hij heeft een troebel oog en het zit heel diep van binnen...![]()
Nu hebben we druppels gekregen waarmee het moet overgaan![]()
Maar ja, druppels in een kattenoog druppelen...![]()
quote:
whehehquote:Op vrijdag 27 april 2007 14:44 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Als je een spirituele band met je kat hebt opgebouwd, zou je de kat gevoelsmatig duidelijk kunnen maken dat het voor hem/haar/het toch het beste is om de druppels te willen krijgen.![]()
Anders zou ik een dik leren pak aanschaffen![]()
als jij deze dichtkacheltquote:Op vrijdag 27 april 2007 14:45 schreef Lenny_Leonard het volgende:
nog 10!`!1111`mag ik weer openen`1?
mwah vaak weet je van je eigen kat wel hoe je hem moet vastpakken zonder dat hij ook maar iets zal doen.. toch?quote:Op vrijdag 27 april 2007 14:44 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Als je een spirituele band met je kat hebt opgebouwd, zou je de kat gevoelsmatig duidelijk kunnen maken dat het voor hem/haar/het toch het beste is om de druppels te willen krijgen.![]()
quote:Op vrijdag 27 april 2007 14:44 schreef Diovarus het volgende:
[..]
Ik kan niet alleen zijn. Dan ga ik dingen zien enzo![]()
Daar ben ik te lui voorquote:Op vrijdag 27 april 2007 14:44 schreef MPG het volgende:
[..]
ik bedoel het figuurlijk
maar je mag wel bier halen
Ik doe niet aan spiritueel geneuzel en gezweef...quote:Op vrijdag 27 april 2007 14:44 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |